abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_164264604
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2016 11:13 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Nou ja, doe er wat aan. En dan niet iets in de zin van 'doe eens normaal', maar iets wat wél echt acceptatie mag heten.
Dat heb ik gedaan. Ik g normaal met een ieder om. Als mensen, omdat zij bang zijn door afkomst of sexuele geaardheid , niet in de nacht naar huis durven breng ik hen soms. Ik begrijp het probleem niet.
  zaterdag 6 augustus 2016 @ 11:16:38 #227
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_164264606
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 augustus 2016 11:12 schreef DarkwingDuck het volgende:
Voor emancipatie moet je idd niet al te veel opvallen. Dat is een algemeen gegeven.
Ha, jij wil best homo's steunen maar je moet alleen niet kunnen zien dat ze homo zijn? Geen affectie in het openbaar, geen kusjes op de mond, geen handje vasthouden, geen 'nichterig gedrag'. Doe maar gewoon 'zoals wij' da's al gek genoeg.

Weten we dat ook weer.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_164264623
quote:
10s.gif Op zaterdag 6 augustus 2016 11:16 schreef Kaas- het volgende:
Het grappige is dat de haters iets afkeuren dat enkel in hun hoofd bestaat, terwijl die parade compleet anders is en gewoon een heel net groot familiefeest is. Maar zij kennen enkel de beelden die hoernalisten (ook nogal een heteronormatieve wereld) eens per jaar een seconde of tien de wereld in slingeren en die kiezen dan altijd voor beelden van de exact 2 op exact 80 boten waar leernichten op staan, daarmee heel bewust een vertekend beeld creërend dat beter scoort.

Daarom was ik altijd tegen en toen ik er voor het eerst kwam was ik compleet verbaasd over dat het radicaal anders was en allemaal doodnormaal bleek te zijn.

Thuisblijvers hebben geen idee hoe het daadwerkelijk is, discussieren hierboven op basis van niet-aanwezige kennis, en daarom boeit hun mening ook gewoon geen reet.

Veel plezier vandaag mensen die wel gaan trouwens. *O*
Ik kom uit die stad. Ik weet wel hoe het gaat en ging. Ik gun de de homo het allerbeste.
pi_164264630
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2016 11:16 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Dat heb ik gedaan. Ik g normaal met een ieder om. Als mensen, omdat zij bang zijn door afkomst of sexuele geaardheid , niet in de nacht naar huis durven breng ik hen soms. Ik begrijp het probleem niet.
Hierboven zei je volgens mij dat je homo's niet meer accepteert als er ook leernichten op een boot dansen.
pi_164264656
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2016 11:17 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Hierboven zei je volgens mij dat je homo's niet meer accepteert als er ook leernichten op een boot dansen.
Dat zeg ik nergens. Ik accepteer iedereen. Het is voor mij niet nodig.
pi_164264678
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2016 11:19 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Dat zeg ik nergens. Ik accepteer iedereen. Het is voor mij niet nodig.
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2016 11:05 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Ik heb geen moeite met homo's. Wat ik dan zeker niet nodig heb is zo'n dag.
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2016 11:07 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Want dan heb je wel weer moeite met homo's?
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2016 11:09 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Ja. Te overdreven.
pi_164264679
Het is wat ik noem de Nederlandse ziekte. Alles wordt gedoogd en geaccepteerd zolang 'je er zelf geen last van hebt' . Van maatschappelijke normen en waarden is allang geen sprake meer in dit land. Maar niet getreurd, het conservatisme maakt langzaam weer zijn rentree. Door de invloed van immigratie maar zeker ook dankzij de Nederlanders. Waarom je als individu geen afkeer mag hebben tegen iets waar je niet rechtstreeks door wordt getroffen heb ik nooit begrepen.

Over 20 jaar zal dit soort gedrag weer terug zijn waar het hoort: achter de voordeur en underground.
pi_164264694
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2016 11:21 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

[..]

[..]

[..]

Wat zeg ik anders?
pi_164264706
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2016 11:21 schreef Confetti het volgende:
Het is wat ik noem de Nederlandse ziekte. Alles wordt gedoogd en geaccepteerd zolang 'je er zelf geen last van hebt' . Van maatschappelijke normen en waarden is allang geen sprake meer in dit land. Maar niet getreurd, het conservatisme maakt langzaam weer zijn rentree. Door de invloed van immigratie maar zeker ook dankzij de Nederlanders. Waarom je als individu geen afkeer mag hebben tegen iets waar je niet rechtstreeks door wordt getroffen heb ik nooit begrepen.

Over 20 jaar zal dit soort gedrag weer terug zijn waar het hoort: achter de voordeur en underground.
Als christenen en ander conservatief tuig dan ook opgeborgen blijft, dan vind ik dat niet eens zo'n slecht plan.
pi_164264716
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2016 11:21 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Wat zeg ik anders?
Niks. Er staat wat er staat: dat je dan wel weer moeite met homo's hebt.
pi_164264731
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2016 17:12 schreef hugecooll het volgende:
Die extravagante botenparade is ook het enige dat ik van die Gay Pride ken. Ik had geen idee dat dat twee weken duurt
Ik ook niet :@
pi_164264739
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2016 11:22 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Niks. Er staat wat er staat: dat je dan wel weer moeite met homo's hebt.
Nooit. Dus geef het aan. Ik heb alleen niets met die parade. Maar geef het werkelijk aan. Mensen als jij maken het moeilijk.
pi_164264753
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2016 11:24 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Nooit. Dus geef het aan. Ik heb alleen niets met die parade. Maar geef het werkelijk aan. Mensen als jij maken het moeilijk.
Ik maak het voor jou moeilijk om homo's te accepteren?
  zaterdag 6 augustus 2016 @ 11:24:44 #239
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_164264754
quote:
Zit jij dan ook weer terug in je hok, met de deur op slot, zonder wifi?
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_164264768
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2016 11:24 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Ik maak het voor jou moeilijk om homo's te accepteren?
Nee. Ik zie de Gay Parade niet als oplossing. Dat is gewoon een normale mening. Ben jij homo?
pi_164264785
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2016 11:25 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Nee. Ik zie de Gay Parade niet als oplossing. Dat is gewoon een normale mening. Ben jij homo?
Een normale mening? Vind je dat belangrijk, dat meningen normaal zijn?
pi_164264797
Mooie vorm van 'acceptatie'. Best dat je anders bent dan ik, maar ik wil er niks van merken.
pi_164264798
quote:
2s.gif Op zaterdag 6 augustus 2016 11:16 schreef Ringo het volgende:

[..]

Ha, jij wil best homo's steunen maar je moet alleen niet kunnen zien dat ze homo zijn? Geen affectie in het openbaar, geen kusjes op de mond, geen handje vasthouden, geen 'nichterig gedrag'. Doe maar gewoon 'zoals wij' da's al gek genoeg.

Weten we dat ook weer.
Wat een overtrokken reactie die ook nog eens nonsens is.
Van mij mogen hetero en homo personen best hand in hand lopen, elkaar omarmen en een zoen op de mond geven. Alles wat verder gaat doe je maar lekker thuis of in een hotel. Dat gaat op voor zowel hetero's als homo's.
pi_164264802
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2016 11:26 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Een normale mening? Vind je dat belangrijk, dat meningen normaal zijn?
Ja. Ik heb over het algemeen geen probleem met mensen.
pi_164264807
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2016 11:27 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Ja. Ik heb over het algemeen geen probleem met mensen.
Als ze maar doen en zijn zoals jij normaal vindt.
pi_164264832
quote:

Haha, de grootste moslimhater van NWS blijkt in de moslim de trouwste bondgenoot in zijn denkwijze te hebben. Oh, de ironie bij dit soort domme mensen. Heerlijk.

Er is zelfs een topic over jou: POL / Wat hebben rechtsconservatieve lui eigenlijk tegen de sharia? .
pi_164264833
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2016 11:28 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Als ze maar doen en zijn zoals jij normaal vindt.
Nee. Waarom de ruzie opzoeken? Ik ben erg voor vrij denken en zijn.
pi_164264865
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2016 11:29 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Nee. Waarom de ruzie opzoeken? Ik ben erg voor vrij denken en zijn.
Dan heb ik je eerdere berichten niet begrepen.
  zaterdag 6 augustus 2016 @ 11:32:08 #249
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_164264876
quote:
10s.gif Op zaterdag 6 augustus 2016 11:16 schreef Kaas- het volgende:
Het grappige is dat de haters iets afkeuren dat enkel in hun hoofd bestaat, terwijl die parade compleet anders is en gewoon een heel net groot familiefeest is. Maar zij kennen enkel de beelden die hoernalisten (ook nogal een heteronormatieve wereld) eens per jaar een seconde of tien de wereld in slingeren en die kiezen dan voor dat korte shot altijd voor beelden van de exact 2 op exact 80 boten waar leernichten of een grote opblaasbare dildo op staan, daarmee heel bewust een vertekend beeld creërend dat beter scoort.

Daarom was ik toen ik nog net zo onwetend was als 90% hier altijd enorm tegen het evenement en toen ik er vorig jaar voor het eerst kwam (en op een boot stond) was ik compleet verbaasd over dat het radicaal anders was en allemaal doodnormaal en netjes bleek te zijn met voornamelijk gezinnetjes langs de kant.

Thuisblijvers hebben geen idee hoe het daadwerkelijk is, discussieren hierboven op basis van niet-aanwezige kennis, en daarom boeit hun mening ook gewoon geen reet.

Veel plezier vandaag mensen die wel gaan trouwens. *O*
Kaas, dat is met alles, met voetbal zelfs ietsje meer. De beste stuurlui staan aan wal.
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
pi_164264885
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2016 11:31 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Dan heb ik je eerdere berichten niet begrepen.
Dan mis je echt iets heel groots. Ik bracht in mijn jeugd al homo mensen nar huis omdat men gevaar liep en ik dat niet als normaal zag.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')