Wanneer doen ze te gek en wanneer voel je je erbij betrokken?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 12:20 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Dat maakt mij weinig uit. Niet te gek doen. Zolang ik er niet bij betrokken wordt.
quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 12:19 schreef Nintex het volgende:
De Unilever-Policor parade waar toevallig homo's ook aan mee mogen doen.
Het is een stom excuus voor BN'ers en politici om 1 dag per jaar te laten zien hoe geweldig tolerant ze wel niet zijn voor homo's, zodat ze die groep de rest van het jaar kunnen negeren.
Ik vind het zelf helemaal prima verder, maar ze zouden het bij die grote zwarte steen in Mekka moeten organiseren als een soort van flashmob. Allemaal stiekem met burqa's er naartoe schuiffelen en dan boem 'gay party'. Kijken aan welke kant van de historie de BN'ers en politici dan staan.
Dat is het punt helemaal niet. Het punt is dat die voorbeelden gebruikt worden als stereotypering van homo's. 'Best als je homo bent, maar niet zoals die paar leernichten op die boot' en dat dat stereotype gezien wordt als argument voor het niet accepteren van homoseksualiteit.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 12:19 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik ben zelf biseksueel. Als je geaccepteerd wil worden door onwetenden helpt het niet door halfnaakt tegen andere mannen aan te schuren.
Beetje verongelijkt gejammer dit. Alleen debielen maken die vergelijking 1 op 1 en gebruiken dat als argument.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 12:21 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Dat is het punt helemaal niet. Het punt is dat die voorbeelden gebruikt worden als stereotypering van homo's. 'Best als je homo bent, maar niet zoals die paar leernichten op die boot' en dat dat stereotype gezien wordt als argument voor het niet accepteren van homoseksualiteit.
Dat 'je moet gewoon normaal doen'-denken.
Beetje wappie ben je wel he?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 12:19 schreef Nintex het volgende:
De Unilever-Policor parade waar toevallig homo's ook aan mee mogen doen.
Het is een stom excuus voor BN'ers en politici om 1 dag per jaar te laten zien hoe geweldig tolerant ze wel niet zijn voor homo's, zodat ze die groep de rest van het jaar kunnen negeren.
Ik vind het zelf helemaal prima verder, maar ze zouden het bij die grote zwarte steen in Mekka moeten organiseren als een soort van flashmob. Allemaal stiekem met burqa's er naartoe schuiffelen en dan boem 'gay party'. Kijken aan welke kant van de historie de BN'ers en politici dan staan.
Dan zijn er vrij veel debielen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 12:23 schreef Straatcommando. het volgende:
Alleen debielen maken die vergelijking 1 op 1 en gebruiken dat als argument.
Zo'f flashmob lijkt mij wel erg grappigquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 12:24 schreef SupportIceland het volgende:
[..]
Beetje wappie ben je wel he?
Nou, grappig.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 12:26 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Zo'f flashmob lijkt mij wel erg grappig
Je generaliseert nu net zo erg als de mensen waar je het zelf over hebt, dat weet je?quote:
Ja, en ik ben net zo erg als IS. Ik weet het.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 12:28 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Je generaliseert nu net zo erg als de mensen waar je het zelf over hebt, dat weet je?
quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 12:29 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ja, en ik ben net zo erg als IS. Ik weet het.
Exact.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 12:29 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]blijf vooral stampvoeten.
Wappie zijn de idioten die het organiseren. Vanmorgen riep er eentje dat Fortuyn(!) verantwoordelijk is voor de afname van homo acceptatie. Fortuyn, die van alle politici in Nederland het meest open was over zijn geaardheid.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 12:24 schreef SupportIceland het volgende:
[..]
Beetje wappie ben je wel he?
Ze zijn krankjorum.twitter:Ennodewitt twitterde op vrijdag 05-08-2016 om 17:45:08Volgens organisator #gaypride komt afname acceptatie homo's door Fortuyn en Wilders. Echt waar. Net op @NPORadio1 reageer retweet
Wie is hier nu wappie?twitter:Nieuwsuur twitterde op vrijdag 05-08-2016 om 18:53:46Imam Karrat heeft wel eens moslims met homoseksuele gevoelens binnen een half uur van gedachten doen veranderen. https://t.co/uXpnrIKTPn reageer retweet
Is ook gewoon gelul..het is juist de groep waar Wilders tegen ageert die compleet homofoob zijn (en toegeven een groot deel van zijn aanhang ook. )quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 12:35 schreef RobbieRonald het volgende:
Ik heb Wilders nooit iets (negatiefs) over homo's horen zeggen
Jijquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 12:32 schreef Nintex het volgende:
[..]
Wappie zijn de idioten die het organiseren. Vanmorgen riep er eentje dat Fortuyn(!) verantwoordelijk is voor de afname van homo acceptatie. Fortuyn, die van alle politici in Nederland het meest open was over zijn geaardheid.Ze zijn krankjorum.twitter:Ennodewitt twitterde op vrijdag 05-08-2016 om 17:45:08Volgens organisator #gaypride komt afname acceptatie homo's door Fortuyn en Wilders. Echt waar. Net op @NPORadio1 reageer retweet
De staats TV zend propaganda uit voor het 'bekeren' van homo's tot de Islam.Wie is hier nu wappie?twitter:Nieuwsuur twitterde op vrijdag 05-08-2016 om 18:53:46Imam Karrat heeft wel eens moslims met homoseksuele gevoelens binnen een half uur van gedachten doen veranderen. https://t.co/uXpnrIKTPn reageer retweet
Mwau. Hij werkt internationaal samen met partijen die alles behalve positief staan tegenover homoseksualiteit.quote:
Dat klopt, maar Wilders draagt die boodschap zelf niet (actief) uit. Itt veel moslims.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 12:36 schreef SupportIceland het volgende:
[..]
Mwau. Hij werkt internationaal samen met partijen die alles behalve positief staan tegenover homoseksualiteit.
Maar niet omdát die partijen niet positief staan tegenover homoseksualiteit.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 12:36 schreef SupportIceland het volgende:
[..]
Mwau. Hij werkt internationaal samen met partijen die alles behalve positief staan tegenover homoseksualiteit.
1: Als je de schijn wil wekken dat je niet tegen homoseksualiteit bent, dan moet je niet gaan samenwerken met partijen die duidelijk laten merken dat ze homofoob zijn.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 12:37 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dat klopt, maar Wilders draagt die boodschap zelf niet (actief) uit. Itt veel moslims.
In tijgerslip, met bomgordel, tijdens de hadjquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 12:26 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Zo'f flashmob lijkt mij wel erg grappig
Nee, precies. Het is maar een detail. Ook als het om antisemitisme gaat?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 12:38 schreef RobbieRonald het volgende:
[..]
Maar niet omdát die partijen niet positief staan tegenover homoseksualiteit.
Klopt, niet relevant voor een samenwerking op andere gebieden.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 12:41 schreef SupportIceland het volgende:
[..]
Nee, precies. Het is maar een detail. Ook als het om antisemitisme gaat?
Ohnee, Wilders heeft zelf tientallen keppeltjes thuis liggen.
Lul niet zo dom.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 12:43 schreef RobbieRonald het volgende:
[..]
Klopt, niet relevant voor een samenwerking op andere gebieden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |