Men wil iets bewijzen. Zelfs Van Gaal.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 11:39 schreef Elzies het volgende:
Het lijkt steeds meer op een Hetero-Parade. Volgens mij varen er steeds meer hetero's en reclameboten mee dan homo's.
Buiten dat ik een hekel heb aan grote mensenmassa's is de kwaliteit van the Gay Parade verworden tot een commercieel BN-er feestje, ongeacht je homo bent of niet. Prima hoor, maar spreek je dan nog over een Gay Parade zoals in de beginjaren? Het gros van de boten dient als reclame-uithangbord en op het journaal laten ze alleen de topstukken zien zoals het lijkt of de gehele Parade één grote uitdossingsparade was.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 11:42 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Men wil iets bewijzen. Zelfs Van Gaal.
Welnee. Zoals ik al eerder zei hoorde je daar volgens mij nooit iemand over.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 11:12 schreef DarkwingDuck het volgende:
[..]
Voor emancipatie moet je idd niet al te veel opvallen. Dat is een algemeen gegeven.
Veel mensen die moeite hebben met deze botenparade zouden evengoed moeite hebben met zo'n parade als die voor heteroseksuelen was.
Lijkt mij ook. Helpt het? Als het dat doet prima. In mijn jeugd werktte het al niet. Je accepteerd mensen of niet,quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 11:48 schreef Elzies het volgende:
[..]
Buiten dat ik een hekel heb aan grote mensenmassa's is de kwaliteit van the Gay Parade verworden tot een commercieel BN-er feestje, ongeacht je homo bent of niet. Prima hoor, maar spreek je dan nog over een Gay Parade zoals in de beginjaren? Het gros van de boten dient als reclame-uithangbord en op het journaal laten ze alleen de topstukken zien zoals het lijkt of de gehele Parade één grote uitdossingsparade was.
Bij deze dan.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 11:50 schreef k_man het volgende:
[..]
Welnee. Zoals ik al eerder zei hoorde je daar volgens mij nooit iemand over.
Als hetero heb ik er geen moeite mee. Maar ik zoek het ook niet bewust op. Met een vriendin ooit in zo'n homoclub geweest. Goed, feesten kunnen die gasten maar het is niet mijn ding. Dat mag toch ook gewoon?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 11:51 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Lijkt mij ook. Helpt het? Als het dat doet prima. In mijn jeugd werktte het al niet. Je accepteerd mensen of niet,
Correct.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 11:32 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Kaas, dat is met alles, met voetbal zelfs ietsje meer. De beste stuurlui staan aan wal.
Geheel met je eens. Zoals vaker.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 12:02 schreef Elzies het volgende:
[..]
Als hetero heb ik er geen moeite mee. Maar ik zoek het ook niet bewust op. Met een vriendin ooit in zo'n homoclub geweest. Goed, feesten kunnen die gasten maar het is niet mijn ding. Dat mag toch ook gewoon?
Homoseksualiteit is van alle tijden en culturen. Hoewel (niet-) acceptatie ontzettende afwijkende golfbewegingen kent lijkt het mij vrij zinloos homo's onder sociale, maatschappelijke en religieuze druk weer de kast in te jagen. Uiteindelijk komen ze er toch weer uit.
O, wauw. Ja, dat is inderdaad echt heel groot. Dus nu mag je wel eisen dat ze normaal doen, toch?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 11:32 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Dan mis je echt iets heel groots. Ik bracht in mijn jeugd al homo mensen nar huis omdat men gevaar liep en ik dat niet als normaal zag.
Ik vraag niets. Waarom zo boos? Ben je homo en in de war?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 12:10 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
O, wauw. Ja, dat is inderdaad echt heel groot. Dus nu mag je wel eisen dat ze normaal doen, toch?
Nee, hetero en verbaasd hoe weinig mensen snappen van hun eigen uitspraken. Uitspraken als 'ik heb niks tegen homo's, maar die botenparade werkt bij mij averechts' tonen aan dat er bij dat soort mensen eigenlijk helemaal geen sprake is van acceptatie. Hoogstens van een soort voorwaardelijke tolerantie.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 12:11 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Ik vraag niets. Waarom zo boos? Ben je homo en in de war?
Wat is er raar aan?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 12:14 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Nee, hetero en verbaasd hoe weinig mensen snappen van hun eigen uitspraken. Uitspraken als 'ik heb niks tegen homo's, maar die botenparade werkt bij mij averechts' tonen aan dat er bij dat soort mensen eigenlijk helemaal geen sprake is van acceptatie. Hoogstens van een soort voorwaardelijke tolerantie.
Nederlandse Polder-gedoog-beleidquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 12:14 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Nee, hetero en verbaasd hoe weinig mensen snappen van hun eigen uitspraken. Uitspraken als 'ik heb niks tegen homo's, maar die botenparade werkt bij mij averechts' tonen aan dat er bij dat soort mensen eigenlijk helemaal geen sprake is van acceptatie. Hoogstens van een soort voorwaardelijke tolerantie.
En kijk nu nog eens naar je eigen uitspraken hierboven. Misschien valt het kwartje dan eindelijk.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 12:16 schreef Jaroon het volgende:
We denken dat we het heel relaxed zijn over mensen zoals homo's . Daar zit het probleem.
Nee, mensen (en dus ook homo's) moeten lekker doen wat ze niet laten kunnen. Maar canal pride gaat niet helpen voor homo-acceptatie. Het is de bevestiging van alle vooroordelen die vooral laagopgeleide witte-Nederlanders hebben.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 11:09 schreef Ringo het volgende:
[..]
Want homo's moeten zich liever een beetje gedeisd houden, om geaccepteerd te worden?
Jij valt mij aan. Ik zie het punt niet. Ik heb geen enkel probleem met homo's .quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 12:16 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Aan eigen uitspraken niet begrijpen? Alles.
Zolang ze maar normaal doen toch?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 12:17 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Jij valt mij aan. Ik zie het punt niet. Ik heb geen enkel probleem met homo's .
Ik ben zelf biseksueel. Als je geaccepteerd wil worden door onwetenden helpt het niet door halfnaakt tegen andere mannen aan te schuren.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 12:14 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ook vrij merkwaardig dat je zo geïnteresseerd bent in op wat voor mensen ik val. Als ik homo was, was mijn mening dan minder waard?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |