Ik heb hem wel vaker gepost in topics over de canal parade, het gejank over die blote boten is zo vreselijk overtrokken, ook de registratie van AvroTros is echt geen blote mannen parade, in tegendeel....quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 11:19 schreef erodome het volgende:
Daarin heeft de media dus een grote rol, want op tv zie je erg veel juist die paar "blote" boten.
Je kan het moeilijk de mensen die daar niet heen gaan en alleen het van tv kennen kwalijk nemen dat ze dat beeld hebben, want dat beeld wordt geschetst.
Dat is juist het punt waarom ze meevarenquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 11:21 schreef aloa het volgende:
Ik vraag me af of die bedrijven wel weten dat niet iedereen er zo positief tegenover staat.

Dit jaar? Het is al dik 10 jaar een soort van commerciele "middle of the road" show. In de jaren 90 was het nog wel redelijk gewaagd en wilde de deelnemers nog wel voor het shockeffect gaan, maar tegenwoordig is het Disney-gehalte vrij groot.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 10:54 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad gehoord dat de Canal Parade dit jaar een nogal kuise, saaie, en super commerciele optocht wordt. Collega op mijn werk klaagde al dat de Parade eigenlijk van de homo's is afgepakt. Er zijn heel veel boten van bijv. Nuon en Ditzo die puur als uithangbord fungeren en geen enkele boodschap over homoseksualiteit uitdragen.

Dat laatste is dus precies de spijker op zijn kop....het is alsof men iedereen wil dwingen er een mening over te hebben, alsof het niet mogelijk is dat er ook mensen zijn die het totaal niet interesseert.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 11:25 schreef Semisane het volgende:
[..]
Dit jaar? Het is al dik 10 jaar een soort van commerciele "middle of the road" show. In de jaren 90 was het nog wel redelijk gewaagd en wilde de deelnemers nog wel voor het shockeffect gaan, maar tegenwoordig is het Disney-gehalte vrij groot.
Leuk voor dagjes-mensen en met mooi weer best gezellig...verder kan men zich er druk om maken...kan ook niet.

Haat??quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 11:15 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Dit!
Mij hebben ze niks gevraagd maar ik heb er totaal geen moeite mee met die Gay Pride.
Ik begrijp ook niet waar die haat ineens weer vandaan komt. Nuja, ik weet het eigenlijk wel, maar snappen doe ik het niet.

Tja...maar kennelijk vind je het wel een "ranzige" bedoeling terwijl ik werkelijk geen idee heb hoe je aan die mening kan komen als je die boten parade de laatste 15 jaar een paar ik heb gezien.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 11:29 schreef Hathor het volgende:
[..]
Dat laatste is dus precies de spijker op zijn kop....het is alsof men iedereen wil dwingen er een mening over te hebben, alsof het niet mogelijk is dat er ook mensen zijn die het totaal niet interesseert.

Kerel?quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 11:32 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Haat??
Kerel, als mensen er geen behoefte aan hebben is dat gelijk aan "haat"?

quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 10:22 schreef RM-rf het volgende:
Als er een scene is waar je meer pittige korte kapsels aantreft dan op de Huishoudbeurs; is het wel de Lesbo-scene.

Een ranzige bedoeling die verder volledig langs me heen gaat, dat zei ik.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 11:38 schreef Semisane het volgende:
[..]
Tja...maar kennelijk vind je het wel een "ranzige" bedoeling terwijl ik werkelijk geen idee heb hoe je aan die mening kan komen als je die boten parade de laatste 15 jaar een paar ik heb gezien.
Of je heb het enkel een keer halvewege de jaren 90 gezien en daarna niet meer...maar qua bloot zie je waarschijnlijk meer bij de EO jongerendag dan bij de Canal parade.

En je hoeft op dat moment niet naar de Randstad te gaan.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 09:21 schreef Karstman het volgende:
[..]
Tja, je hoeft ook niet te kijken...

Precies het lijkt nergens meer naar, allemaal mensen die zichzelf willen promoten, kijk ons eens geweldig zijn maar een beetje half naakt rondlopen is er niet bij.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 10:51 schreef YuckFou het volgende:
De rest zijn commerciële en non commerciële partijen die hun steun aan de pride willen bijdragen, politieke partijen, defensie, de politie, vodafone, post.nl en vele anderen waar over het algemeen doodnormale mannen en vrouwen op staan die niet bloter zijn dan een gemiddeld terras op zaterdag

Zo heb ik weer moeite met overdreven macho hetero's. Daar deal ik íetsje vaker mee. Trust me, je overleeft het wel.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 11:39 schreef Villas__Rubin het volgende:
Gay/canal pride heb ik totaal geen problemen mee. Waar ik iets meer moeite mee heb, is altijd dat wijvengedoe van die homoscene. Pruiken, roze, dragqueens, Abba, en allemaal van die überfoute meuk. Maar goed, met heel veel drank op zal het wel lachen zijn...

Jup, vrouwquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 11:41 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Vrouw dan.
Jij hebt het over haat.

Ik zie ze anders vaak genoeg halfnaakt op bootjes liggen in de grachten van Amsterdam. Enkel als homos het een keer doen in een optocht krijgt het onevenredig veel aandacht.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 11:49 schreef Gellarboy het volgende:
Waarom is het trouwens de schuld van de Canal Parade homo's dat hetero's nooit halfnaakt op een boot feesten? Ga eens een beetje los, mensen. Is gezellig.

is toch echt niet erger dan bijvoorbeeld carnaval.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 11:39 schreef Villas__Rubin het volgende:
Gay/canal pride heb ik totaal geen problemen mee. Waar ik iets meer moeite mee heb, is altijd dat wijvengedoe van die homoscene. Pruiken, roze, dragqueens, Abba, en allemaal van die überfoute meuk. Maar goed, met heel veel drank op zal het wel lachen zijn...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |