Die waren wel terecht. Al ging Hamilton daar ook niet vrijuit bij het terugkeren op de baan, maar dat was links insturen om hem van de baan te duwen. Een Schumacher-in-Jerezjequote:Op zondag 31 juli 2016 19:08 schreef Jane het volgende:
Die andere 2 strafpunten die Rosberg al had waren blijkbaar voor Oostenrijk, met reden 'causing a collision'.
http://f1.wikia.com/wiki/Penalty_points
Wat doe je hier nog?quote:Op zondag 31 juli 2016 19:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Overigens vond ik het, zover ik heb gezien (dus de eerste helft van de race) ook niet zo boeiend vandaag. Buiten een bazenactie van Magnussen weinig actie op de baan.
Met HAM kreeg hij ook 5 seconden straf.quote:Op zondag 31 juli 2016 19:10 schreef motorbloempje het volgende:
denk dat de op zich staande actie van ROS niet zo bestraft was als hij hetzelfde niet bij HAM had gedaan eerder dit seizoen. Maargoed, het gaat VES ook nog wel eens 'tegenzitten' als hij zo aanwezig blijft rijden, dan moet er ook niet zo gejankt worden.
Mijn mening geven over de F1.quote:
ja, maar geen punten.quote:Op zondag 31 juli 2016 19:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Met HAM kreeg hij ook 5 seconden straf.
Kun je een kleine opsomming geven? Kan ik kijken of er heel veel dingen tijdens de tweede helft waren.quote:Op zondag 31 juli 2016 19:13 schreef motorbloempje het volgende:
Ik vond dat er genoeg gebeurde. Prima race.
Mooiste F1 moment ooit! Wat kreeg die het deksel op zijn neus zeg.quote:Op zondag 31 juli 2016 19:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die waren wel terecht. Al ging Hamilton daar ook niet vrijuit bij het terugkeren op de baan, maar dat was links insturen om hem van de baan te duwen. Een Schumacher-in-Jerezje
Uh, jawelquote:
Hij is net als Beach, die weet ook niet wat ie wilquote:
Dat was toch in Oostenrijk? Blijkbaar wel dus.quote:
"You've hit the wrong part of him my friend!"quote:Op zondag 31 juli 2016 19:14 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Mooiste F1 moment ooit! Wat kreeg die het deksel op zijn neus zeg.
Je bent hier de enige die er niks aan vond en de enige die niet inziet dat Rosberg de regels heeft overtreden.quote:
Dat mag toch als het zijn mening is! Niet iedereen hier hoeft met het Maxkamp mee te praten.quote:Op zondag 31 juli 2016 19:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je bent hier de enige die er niks aan vond en de enige die niet inziet dat Rosberg de regels heeft overtreden.
Geen problemen met andere meningen, wel met zuurpruimen die maar wat roepen.quote:Op zondag 31 juli 2016 19:16 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Dat mag toch als het zijn mening is! Niet iedereen hier hoeft met het Maxkamp mee te praten.
De meningen zijn behoorlijk verdeeld over dat laatste, maar oke.quote:Op zondag 31 juli 2016 19:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je bent hier de enige die er niks aan vond en de enige die niet inziet dat Rosberg de regels heeft overtreden.
VLIEGTUIG!!!!quote:Op zondag 31 juli 2016 19:18 schreef motorbloempje het volgende:
Was even geneigd om toch in de buidel te tasten voor Spa, maar boot enzo maken het toch te duur. Volgend jaar naast Silverstone nog maar 1 of 2 races op tijd boeken. Wrsch Barcelona.
geen roadtrip met moblo volgende maandquote:Op zondag 31 juli 2016 19:18 schreef motorbloempje het volgende:
Was even geneigd om toch in de buidel te tasten voor Spa, maar boot enzo maken het toch te duur. Volgend jaar naast Silverstone nog maar 1 of 2 races op tijd boeken. Wrsch Barcelona.
Maar je hebt vorige week dus niet gekeken? Dan zal dat het zijn. Want na die 'race' is alles daarna spannend.quote:Op zondag 31 juli 2016 19:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De meningen zijn behoorlijk verdeeld over dat laatste, maar oke.
Ik heb blijkbaar wat gemist tijdens de eerste helft van de race, want ik vond het geen boeiende race. Enige spannende was of de strategie van RIC beter zou uitpakken dan van VES. Ferraris reden samen in niemandsland, Hamilton reed ver vooruit. De gevechten om de kleine punten heb ik in de eerste helft van de race helemaal niet gezien. Het kan dramatischer, maar ik heb niet het gevoel naar een boeiende race te zitten kijken
Ik vind het vanuit het oogpunt voor Max prima hoor, tis een mooi kadootje dit podium. En de illusie dat HAM geen WK gaat worden heb ik ook niet dus dat boeit me ook niet. Maar ik vond het uit neutraal oogpunt een bizarre beslissing en vooral niet een heel boeiende race. Als je er 20 van deze in het seizoen hebt wordt niemand vrolijk denk ik. Misschien dat het wat positief verkleurt omdat het spannend was op het eind voor Max (aan de hand van wat ik hier las), maar verder heb ik in de eerste helft van de race niet zoveel bijzonders gezien op een paar geinige acties in het achterveld na.quote:Op zondag 31 juli 2016 19:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Geen problemen met andere meningen, wel met zuurpruimen die maar wat roepen.
nee, want dat is alleen goedkoop met handbaggage. Kampeerspullen moeten ook mee he? En dan moeten we helemaal naar London enzo. Zijn we zo £700 kwijt, da's helaas net teveel.quote:
Vorige week was ook niet erg.quote:Op zondag 31 juli 2016 19:19 schreef Jane het volgende:
[..]
Maar je hebt vorige week dus niet gekeken? Dan zal dat het zijn. Want na die 'race' is alles daarna spannend.
Ik heb me prima vermaakt vanmiddag.
Nee ik heb vorige week niet gekeken. GB wel, dat vond ik ook niet veel soeps.quote:Op zondag 31 juli 2016 19:19 schreef Jane het volgende:
[..]
Maar je hebt vorige week dus niet gekeken? Dan zal dat het zijn. Want na die 'race' is alles daarna spannend.
Ik heb me prima vermaakt vanmiddag.
Volgens sasquatsch 60 inhaalacties las ik vanmiddag.quote:Op zondag 31 juli 2016 19:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vorige week was ook niet erg.
Baku, dat was triest.
Genoeg kampeerspullen al present in Nederland hoorquote:Op zondag 31 juli 2016 19:20 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
nee, want dat is alleen goedkoop met handbaggage. Kampeerspullen moeten ook mee he? En dan moeten we helemaal naar London enzo. Zijn we zo £700 kwijt, da's helaas net teveel.
Kwantiteit zegt niks over kwaliteit.quote:Op zondag 31 juli 2016 19:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Volgens sasquatsch 60 inhaalacties las ik vanmiddag.
quote:Op zondag 31 juli 2016 19:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee ik heb vorige week niet gekeken. GB wel, dat vond ik ook niet veel soeps.
Ook die race heb ik gemist en niet teruggekeken. Iedereen zei dat t saai was dus ik geloofde het welquote:
Hoop. En toch wel prima races gezien dit jaar. Oostenrijk was leuk. Spanje natuurlijk. China, Monaco en Australië waren ook tof.quote:
had die wel, alleen (bewust) veel te laat cq. veel te diep in de bocht.quote:Op zondag 31 juli 2016 18:27 schreef marcodej het volgende: [..] Hij kan gewoon zien dat Rosberg zijn handen niet full lock had.
Moet ik wel gaan.quote:Op zondag 31 juli 2016 19:25 schreef motorbloempje het volgende:
Top.
Maar nee Kat, gaat allemaal te duur worden helaas. Volgende keer eerder boekenwe kijken wel of we jullie kunnen spotten!
Daar hebben ze wel een punt, daar Nico ich nogal eens verremtquote:Op zondag 31 juli 2016 19:02 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik lees nog steeds mensen die van mening zijn dat Rosbergen z'n duikactie op Verstappen terecht was, omdat VES 'moved under breaking' en hij daardoor niet op tijd kon remmen en als hij wel ingestuurd zou hebben met overstuur van de baan geschoven zou zijn
IK BEN ERquote:Op zondag 31 juli 2016 19:29 schreef GGMM het volgende:
Ik hoor dat jullie stoer doen tegen MexicanoBakker.
Hou jullie in, anders komen we hier met VBL even de boel verbouwen, stelletje b-sport liefhebbers.
Ik heb niks met voetbal. Hoe je er bij komt dat ik een liefhebber zou zijn...quote:Op zondag 31 juli 2016 19:29 schreef GGMM het volgende:
Hou jullie in, anders komen we hier met VBL even de boel verbouwen, stelletje b-sport liefhebbers.
Gaan we bijdehand zitten doen?quote:Op zondag 31 juli 2016 19:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb niks met voetbal. Hoe je er bij komt dat ik een liefhebber zou zijn...
Wellicht omdat je meepostte in EK?quote:Op zondag 31 juli 2016 19:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb niks met voetbal. Hoe je er bij komt dat ik een liefhebber zou zijn...
Nee, dat zijn de verkleedfeestjes van je vader.quote:Op zondag 31 juli 2016 19:33 schreef daNpy het volgende:
Voetbal?
Dat is toch met 22 nichten aan elkaar zitten?
Wat doe je stoer dan?quote:Op zondag 31 juli 2016 19:33 schreef daNpy het volgende:
Voetbal?
quote:Op zondag 31 juli 2016 19:33 schreef daNpy het volgende:
Voetbal?
Das rugby..quote:Op zondag 31 juli 2016 19:33 schreef daNpy het volgende:
Voetbal?
Doe niet zo raar.quote:Op zondag 31 juli 2016 19:33 schreef daNpy het volgende:
Voetbal?
Typische voetbalmentaliteit, dit. Stelletje tokkies.quote:Op zondag 31 juli 2016 19:29 schreef GGMM het volgende:
quote:
oef gelukkig, dacht al dat ik niet met een gerust hart kon gaan slapen.quote:
Bron: cliptheapex.com/overtakingquote:Op zondag 31 juli 2016 19:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Volgens sasquatsch 60 inhaalacties las ik vanmiddag.
quote:Op zondag 31 juli 2016 20:53 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
je was bang dat hij daarvoor het leven zou laten?
Coronelquote:Op zondag 31 juli 2016 21:15 schreef SnowOokami het volgende:
[ afbeelding ]
https://twitter.com/TimCoronel/status/759822807236747264
Beetje kansloos dat een professionele coureur als Coronel dat plaatst.quote:Op zondag 31 juli 2016 21:15 schreef SnowOokami het volgende:
[ afbeelding ]
https://twitter.com/TimCoronel/status/759822807236747264
Dit is nog mild hoor van Coronel.quote:Op zondag 31 juli 2016 21:18 schreef Beach het volgende:
[..]
Beetje kansloos dat een professionele coureur als Coronel dat plaatst.
Wat was daar spannend aan? 2 keer SS op een zware auto waardoor RIC op een lichtere auto een extra set SS zou hebben. Max had vandaag de slechtere strategie.quote:Op zondag 31 juli 2016 19:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Enige spannende was of de strategie van RIC beter zou uitpakken dan van VES.
Het doet zeer hè.quote:Op zondag 31 juli 2016 21:18 schreef Beach het volgende:
[..]
Beetje kansloos dat een professionele coureur als Coronel dat plaatst.
top dat het leuk was!quote:Op zondag 31 juli 2016 21:33 schreef habitue het volgende:
Net thuis van weekend Mannheim/Hockenheim. Echt top vermaakt.We zaten ook echt vlak op het circuit, en Max deed het top. Ga volgend jaar ook zeker weer een circuit meepakken.
Enige jammere vind ik dat ik niet zoveel van de strategien en radioverkeer meekreeg, maar opzich met de liveupdates ernaast van formula1 op de telefoon ging dat ook wel goed.
de smile bij Ricciardo wordt alleen maar groterquote:
quote:Op zondag 31 juli 2016 22:15 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
de smile bij Ricciardo wordt alleen maar groter
twitter:F1 twitterde op zondag 31-07-2016 om 16:50:02When you try to tease a Scottish journalist......and get it VERY wrong 😂🌍🚖 for @danielricciardo!#GermanGP 🇩🇪 https://t.co/6PUnILYyHk reageer retweet
Haha, ik dacht inderdaad zit hij nou te snuiven onder het F1 kijken?quote:Op zondag 31 juli 2016 22:40 schreef Geralt het volgende:
Snuisterijen. Voordat iemand me verkeerd begrijpt, ik hark al jaren niet meer!
Het zegt meer over jou dan over mijquote:Op zondag 31 juli 2016 22:43 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Haha, ik dacht inderdaad zit hij nou te snuiven onder het F1 kijken?
Ferrari stelt al het hele seizoen teleur.quote:Op zondag 31 juli 2016 22:46 schreef Geralt het volgende:
Ok voordeel van de twijfel. Mooie wedstrijd wel. Op zich dan. En goed van Red Bull. Waar was Ferrari?!
Nou ja, het moet eerst nog maar gebeuren, he?quote:Op zondag 31 juli 2016 22:53 schreef AnneX het volgende:
Ja zeg...leuk dat Max zich heeft bewezen als toekomstig kampioen.
Ik geniet er van.
Alleen wordt het dan toch vreselijk saai de komende 15 jaar of zo?
Vooraan rondjes rijdn zoals Hamilton nu doet.
Niks geen mooie technische inhaalacties...allemaal verleden tijd dan.
Ach, wij hebben de beelden nog.
Vooralsnog is Riccardio regelmatig sneller als het op snelle rondes en ook de long runs rijden aankomt.quote:Op zondag 31 juli 2016 22:53 schreef AnneX het volgende:
Ja zeg...leuk dat Max zich heeft bewezen als toekomstig kampioen.
Ik geniet er van.
Alleen wordt het dan toch vreselijk saai de komende 15 jaar of zo?
Vooraan rondjes rijdn zoals Hamilton nu doet.
Niks geen mooie technische inhaalacties...allemaal verleden tijd dan.
Ach, wij hebben de beelden nog.
Die zaten zo dicht op Mercedes dat je ze bijna niet zag.quote:Op zondag 31 juli 2016 22:46 schreef Geralt het volgende:
Ok voordeel van de twijfel. Mooie wedstrijd wel. Op zich dan. En goed van Red Bull. Waar was Ferrari?!
Gisteren was toch z'n laatste race.quote:Op maandag 1 augustus 2016 04:09 schreef opreis het volgende:
Trouwens, Haryanto is ook op weg naar een mooie presetatie dit seizoen. Volgens mij is hij dit jaar alle races als laatste gefinished van de coureurs die over de finish kwamen op 1 race na waar hij 1 na laatste werd.
in Oostenrijk en China nietquote:Op maandag 1 augustus 2016 04:09 schreef opreis het volgende:
Trouwens, Haryanto is ook op weg naar een mooie presetatie dit seizoen. Volgens mij is hij dit jaar alle races als laatste gefinished van de coureurs die over de finish kwamen op 1 race na waar hij 1 na laatste werd.
oja wacht Perez he, die schoof er af toen. Tja hij staat wel in de klassering. Bijzonder treurige statistiek wel, helemaal omdat Wehrlein vaak wel wagens achter zich laatquote:Op maandag 1 augustus 2016 08:10 schreef opreis het volgende:
[..]
in Oostenrijk haalde niemand achter hem de finish
Als ze daadwerkelijk consistent zouden zijn en de afgelopen 2,5 seizoen waren geweest dan had Rosberg nu twee titels.quote:Op maandag 1 augustus 2016 00:12 schreef Jane het volgende:
Nou ja, ze lijken iig wel redelijk consistent met het uitdelen van deze straf. In de huidige F1 is dat al heel wat.
wel een leuk zomerstop onderwerpquote:Op maandag 1 augustus 2016 08:32 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Als ze daadwerkelijk consistent zouden zijn en de afgelopen 2,5 seizoen waren geweest dan had Rosberg nu twee titels.
Auquote:Op maandag 1 augustus 2016 08:32 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Als ze daadwerkelijk consistent zouden zijn en de afgelopen 2,5 seizoen waren geweest dan had Rosberg nu twee titels.
Ik denk dat Horner dat bedoelde in relatie tot wat Rosberg door de radio riep. Daar ging Rosberg volledig nat op.quote:Op maandag 1 augustus 2016 00:12 schreef Jane het volgende:
Op Silverstone kreeg Vettel trouwens dezelfde penalty, alleen kon hij er daar echt niks aan doen. Wat Horner zegt ("je moet doen alsof je niet anders kunt") klopt dus ook niet helemaal.
Nou ja, ze lijken iig wel redelijk consistent met het uitdelen van deze straf. In de huidige F1 is dat al heel wat.
Haryanto heeft een beter debuutseizoen dan Palmer.quote:Op maandag 1 augustus 2016 09:59 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Hij mag nog blij zijn dat Renault hem het seizoen laat afmaken.
Beiden keren normaal gesproken niet terug volgend seizoen...quote:Op maandag 1 augustus 2016 10:12 schreef Beach het volgende:
[..]
Haryanto heeft een beter debuutseizoen dan Palmer.
twitter:GrandPrixTimes twitterde op maandag 01-08-2016 om 10:16:24First look at @pirellisport’s wider tyres for 2017, being tested today by Sebastian Vettel at Fiorano. https://t.co/P6sxtUEuke reageer retweet
Op deze wagen staat het niet zo mooi, maar volgend jaar worden de auto's ook breder en lager. Dus volgens mij gaat het er wel dik uit zien.quote:Op maandag 1 augustus 2016 10:34 schreef opreis het volgende:
ik vind het eigenlijk niet zo mooi, lijken zo wel tractor banden
Dik zeker.quote:Op maandag 1 augustus 2016 11:52 schreef Fopje het volgende:
[..]
Op deze wagen staat het niet zo mooi, maar volgend jaar worden de auto's ook breder en lager. Dus volgens mij gaat het er wel dik uit zien.
Ves had SS - SS - S - SS als strategie.quote:Op maandag 1 augustus 2016 12:14 schreef Fir3fly het volgende:
Race niet gezien, waarom eindigde Verstappen achter Ricciardo? Strategiefout?
Op een gegeven moment liet Max Ric erlangs. Als ze om de plek hadden gevochten, had Rosberg mogelijk nog een dreiging kunnen vormen. Hij heeft een zekere 2 en 3 op het podium voor het team niet in gevaar gebracht.quote:Op maandag 1 augustus 2016 12:14 schreef Fir3fly het volgende:
Ric was beter deze keer. Hard te verkroppen voor sommige mensen die zich in allerlei bochten wringen.quote:Op maandag 1 augustus 2016 12:14 schreef Fir3fly het volgende:
Ric was inderdaad beter, maar wel door de strategie.quote:Op maandag 1 augustus 2016 12:26 schreef Beach het volgende:
[..]
Ric was beter deze keer. Hard te verkroppen voor sommige mensen die zich in allerlei bochten wringen.
Dit, in combinatie met dit:quote:Op maandag 1 augustus 2016 12:20 schreef loveli het volgende:
[..]
Op een gegeven moment liet Max Ric erlangs. Als ze om de plek hadden gevochten, had Rosberg mogelijk nog een dreiging kunnen vormen. Hij heeft een zekere 2 en 3 op het podium voor het team niet in gevaar gebracht.
Max had wrsch wel een eind kunnen verdedigen op de snellere RIC, maar dat had ze gewoon punten gekost.quote:Op maandag 1 augustus 2016 12:26 schreef Beach het volgende:
[..]
Ric was beter deze keer. Hard te verkroppen voor sommige mensen die zich in allerlei bochten wringen.
Wel een andere strategie, maar Ricciardo was sowieso de betere.quote:Op maandag 1 augustus 2016 12:14 schreef Fir3fly het volgende:
Volgens Sky, drukte de man met de "stopwatch" (horloge) dubbel op de start knop... dus 1 sec verloren en 2 sec later dus weer op start.. = 8 sec.quote:Op maandag 1 augustus 2016 12:38 schreef Geralt het volgende:
Max moest Ricciardo wel voorbij laten, want anders had dat tijd gekost en had Rosberg hem nog voorbij gegaan. Als ze daar dan tenminste een fatsoenlijke stopwatch hadden bij Mercedes
WTF ging daar mis man!?
Dat is echt een ongelofelijk knullige fout voor zo'n miljardenbedrijf.quote:Op maandag 1 augustus 2016 12:39 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Volgens Sky, drukte de man met de "stopwatch" (horloge) dubbel op de start knop... dus 1 sec verloren en 2 sec later dus weer op start.. = 8 sec.
Precies. Buiten dat is iemand echt wel in staat om zonder stopwatch te weten dat 8 seconden veel langer is dan 5 seconden. Ik dacht die maken er een 10 seconde penantie van die sukkelsquote:Op maandag 1 augustus 2016 12:41 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Dat is echt een ongelofelijk knullige fout voor zo'n miljardenbedrijf.
quote:Op maandag 1 augustus 2016 12:38 schreef Geralt het volgende:
Max moest Ricciardo wel voorbij laten, want anders had dat tijd gekost en had Rosberg hem nog voorbij gegaan. Als ze daar dan tenminste een fatsoenlijke stopwatch hadden bij Mercedes
WTF ging daar mis man!?
twitter:tgruener twitterde op zondag 31-07-2016 om 22:11:33iPhone stopwatch malfunction did cost Rosberg 3,6 seconds when serving his penalty.AMuS race analysis (in German): https://t.co/LRPE6K948g reageer retweet
Ik ook!quote:
Ik had al meteen een vermoedenquote:Op maandag 1 augustus 2016 12:53 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik ook!Ik tel ook altijd mee bij dat soort dingen, maar ik kon echt echt niet zóver naast zitten
En VES kreeg nieuwe SS in de 2e stint, waardoor hij op de laatste stint (met de lichtste auto) alleen nog gebruikte SS had. Al met al had Ricciardo best behoorlijk voordeel aan de strategie. Maar hij was ook gewoon bloedsnel. Verstappen ook trouwens, want behalve de dive bomb actie van ROS is die ook geen moment in staat geweest om Ric en Ves echt bij te halen.quote:Op maandag 1 augustus 2016 12:19 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Ves had SS - SS - S - SS als strategie.
Ric had SS - S - SS - SS als strategie
Ves kreeg de SS banden niet echt goed werkend met een volle ~ half volle auto.
Rosberg reed echt als een oma gisteren... Volgens mij kan hij echt niet rijden als die onder druk staat (en al helemaal niet als het regent).quote:Op maandag 1 augustus 2016 13:43 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
En VES kreeg nieuwe SS in de 2e stint, waardoor hij op de laatste stint (met de lichtste auto) alleen nog gebruikte SS had. Al met al had Ricciardo best behoorlijk voordeel aan de strategie. Maar hij was ook gewoon bloedsnel. Verstappen ook trouwens, want behalve de dive bomb actie van ROS is die ook geen moment in staat geweest om Ric en Ves echt bij te halen.
kan me haast niet voorstellen dat er niet iets aan de auto niet goed was al was het aan de afstelling, hij had nogal last van snel slijtende achterbanden, dat Hamilton de snellere is ok maar normaliter de Red Bulls niet.quote:Op maandag 1 augustus 2016 13:45 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Rosberg reed echt als een oma gisteren... Volgens mij kan hij echt niet rijden als die onder druk staat (en al helemaal niet als het regent).
Dan is Hamilton toch echt wel de betere rijder.
Terecht.quote:
maar dat ligt natuurlijk grotendeels aan de auto, bij Ferrari lijken ze wel achteruit te gaanquote:Op maandag 1 augustus 2016 14:08 schreef habitue het volgende:
[..]
Terecht.
Max en Ric halen echt het beste bij elkaar naar boven. Denk dat ze aan het einde van het seizoen Ferrari ver achter zich hebben gelaten.
Klopt, maar ik schat Ric en Max momenteel ook wel wat hoger in dan Vettel en Raikkonen.quote:Op maandag 1 augustus 2016 14:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
maar dat ligt natuurlijk grotendeels aan de auto, bij Ferrari lijken ze wel achteruit te gaan
Ze mogen alles weer zeggen @ radio, heb Rosberg niet horen klagen.. dat soort dingen laten ze vaak wel horen.quote:Op maandag 1 augustus 2016 14:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
kan me haast niet voorstellen dat er niet iets aan de auto niet goed was al was het aan de afstelling, hij had nogal last van snel slijtende achterbanden, dat Hamilton de snellere is ok maar normaliter de Red Bulls niet.
Eenentwintig tweeëntwintigquote:Op maandag 1 augustus 2016 12:53 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik ook!Ik tel ook altijd mee bij dat soort dingen, maar ik kon echt echt niet zóver naast zitten
Nou ja, je kunt het wel slecht praten. Het verschil Ferrari / Mercedes is redelijk stabiel. Het verschil tussen Ferrari en Mercedes op Australie en Hockenheim is grofweg gelijk (hondersten verschil), waarbij Hockenheim iets korter is natuurlijk, dus had Ferrari minder moeten verliezen. Door het seizoen heen zie je Red Bull langzaam minder verliezen ten opzichte van Mercedes. Ferrari stabiel. Nu heeft Red Bull natuurlijk een belangrijke motorupgrade gekregen die hieraan bijdraagt. Zelf ben ik ook geneigd te zeggen dat de coureurs een rol spelen. De vraag is alleen, is RIC/VES nu in vorm of is ROS uit vorm en aangezien HAM onaangetast vooraan rijdt ben ik geneigd te zeggen: ROS kan er niet mee omgaan.quote:Op maandag 1 augustus 2016 14:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
maar dat ligt natuurlijk grotendeels aan de auto, bij Ferrari lijken ze wel achteruit te gaan
Is waarschijnlijk ook gewoon onzin. Als een van de Merc coureurs een slechte race rijd of een fout maakt bleek die achteraf altijd ineens problemen te hebben.quote:Op maandag 1 augustus 2016 14:30 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Ze mogen alles weer zeggen @ radio, heb Rosberg niet horen klagen.. dat soort dingen laten ze vaak wel horen.
ik praat niets slecht, maar je kan toch niet ontkennen dat Red Bull stappen heeft gemaakt en Ferrari niet, verder was Rosberg het hele weekend goed behalve zondag, ik schat Hamilton qua snelheid ook hoger in maar de verschillen zijn normaliter nooit zo groot als gisteren.quote:Op maandag 1 augustus 2016 14:34 schreef XL het volgende:
[..]
Nou ja, je kunt het wel slecht praten. Het verschil Ferrari / Mercedes is redelijk stabiel. Het verschil tussen Ferrari en Mercedes op Australie en Hockenheim is grofweg gelijk (hondersten verschil), waarbij Hockenheim iets korter is natuurlijk, dus had Ferrari minder moeten verliezen. Door het seizoen heen zie je Red Bull langzaam minder verliezen ten opzichte van Mercedes. Ferrari stabiel. Nu heeft Red Bull natuurlijk een belangrijke motorupgrade gekregen die hieraan bijdraagt. Zelf ben ik ook geneigd te zeggen dat de coureurs een rol spelen. De vraag is alleen, is RIC/VES nu in vorm of is ROS uit vorm en aangezien HAM onaangetast vooraan rijdt ben ik geneigd te zeggen: ROS kan er niet mee omgaan.
Ik bedoel meer dat Ferrari niet langzamer is geworden, dus Red Bull neemt grotere stappen.quote:Op maandag 1 augustus 2016 14:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik praat niets slecht, maar je kan toch niet ontkennen dat Red Bull stappen heeft gemaakt en Ferrari niet, verder was Rosberg het hele weekend goed behalve zondag, ik schat Hamilton qua snelheid ook hoger in maar de verschillen zijn normaliter nooit zo groot als gisteren.
Leuk dat RBR er tussen zat hoor maar Hamilton was gewoon aan het cruisen vooraan, daarom denk ik dat er iets was met de auto van Rosberg
Ik moest even lachen...quote:Op maandag 1 augustus 2016 14:26 schreef habitue het volgende:
[..]
Klopt, maar ik schat Ric en Max momenteel ook wel wat hoger in dan Vettel en Raikkonen.
Zoals Vettel ook al zei, het verschil met FI is ook niet groot genoeg, dus heeft Ferrari het laten liggen. En als de Ferrari goed is, dan is een symptoom daarvan dat Vettel 3 a 5 tienden heeft op Raikkonen. Dus nee, het zit daar al een paar weken niet goed.quote:Op maandag 1 augustus 2016 14:53 schreef XL het volgende:
[..]
Ik bedoel meer dat Ferrari niet langzamer is geworden, dus Red Bull neemt grotere stappen.
Het gat Ferrari - Mercedes is gelijk
Het gat Red Bull - Mercedes is kleiner
Hij is er natuurlijk ook 2 keer vanaf gebeukt door Hamilton, hij een teamorder gehad om zijn concurrent voor het WK er langs te laten, hij heeft twee keer straf gehad, Hamilton ontsnapt telkens, hij heeft de nodige pech gehad met zijn auto en dit is niet de eerste keer dat het team zijn stops verneukt. En dan staat daarna Lauda zich vrolijk te maken over het verloop van de race.quote:Ik denk dat Rosberg al enkele races onder de maat presteert, niet alleen gister. Als je met een Mercedes een slechte dag hebt moet je alsnog podium rijden. Hamilton had veel pech aan het begin van het seizoen en moest bijv. van achter starten. Rosberg heeft met Monaco, Canada, Oostenrijk en Duitsland nu teveel races buiten het podium zonder reden.
en natuurlijk om dat Mercedes geen betere coureurs kon krijgen zonder vette afkoopsom. Al helemaal geen Duitser.quote:Op maandag 1 augustus 2016 16:38 schreef F1gamer het volgende:
Ik zie Rosberg ook zijn contract uitdienen bij Mercedes. Hij heeft alleen bijgetekend, omdat andere topteams hun rijdersbezetting al opgevuld hebben.
*kuch* Wehrleinquote:Op maandag 1 augustus 2016 16:43 schreef XL het volgende:
[..]
en natuurlijk om dat Mercedes geen betere coureurs kon krijgen zonder vette afkoopsom. Al helemaal geen Duitser.
sowieso heeft Red Bull de vorm gevonden, net als Hamilton.quote:Op maandag 1 augustus 2016 14:34 schreef XL het volgende:
[..]
Nou ja, je kunt het wel slecht praten. Het verschil Ferrari / Mercedes is redelijk stabiel. Het verschil tussen Ferrari en Mercedes op Australie en Hockenheim is grofweg gelijk (hondersten verschil), waarbij Hockenheim iets korter is natuurlijk, dus had Ferrari minder moeten verliezen. Door het seizoen heen zie je Red Bull langzaam minder verliezen ten opzichte van Mercedes. Ferrari stabiel. Nu heeft Red Bull natuurlijk een belangrijke motorupgrade gekregen die hieraan bijdraagt. Zelf ben ik ook geneigd te zeggen dat de coureurs een rol spelen. De vraag is alleen, is RIC/VES nu in vorm of is ROS uit vorm en aangezien HAM onaangetast vooraan rijdt ben ik geneigd te zeggen: ROS kan er niet mee omgaan.
Hamilton is gewoon al 3,5 seizoen de snellere. Zo simpel is het.quote:Op maandag 1 augustus 2016 17:04 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
sowieso heeft Red Bull de vorm gevonden, net als Hamilton.
Rosberg is compleet uit vorm
Daar valt niet veel op af te dingen en al helemaal niets aan toe te voegen.quote:Op maandag 1 augustus 2016 12:26 schreef Beach het volgende:
[..]
Doen alsof iedereen hier een zwaar bevooroordeelde chauvinist is schijnt nogal hip te zijn in bepaalde kringen, ook al strookt het niet echt meer hetgeen hier daadwerkelijk gezegd wordt.quote:Op maandag 1 augustus 2016 18:30 schreef motorbloempje het volgende:
Ik zie nergens hier echt mensen die niet erkennen dat Ricciardo gewoon beter was deze race?
Ze lopen hier wel rond hoor. En zodra je een opmerking maakt dat Max er wel voor uit moet kijken om volgend seizoen niet als tweede RBR rijder door moet gaan indien RBR weer echt om het WK gaat meestrijden, man, dan krijg je toch een partij bagger van non argumenten over je heen. Nee echt.quote:Op maandag 1 augustus 2016 18:31 schreef Monolith het volgende:
[..]
Doen alsof iedereen hier een zwaar bevooroordeelde chauvinist is schijnt nogal hip te zijn in bepaalde kringen, ook al strookt het niet echt meer hetgeen hier daadwerkelijk gezegd wordt.
Dat valt allemaal wel reuze mee. Maar als je zoals jij gaat roepen dat enkel de kwalificatie er toe doet en de race resultaten niet relevant zijn voor iedereen die niet om P1 strijd, dan maak je jezelf ook gewoon onsterfelijk belachelijk natuurlijk.quote:Op maandag 1 augustus 2016 18:54 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Ze lopen hier wel rond hoor. En zodra je een opmerking maakt dat Max er wel voor uit moet kijken om volgend seizoen niet als tweede RBR rijder door moet gaan indien RBR weer echt om het WK gaat meestrijden, man, dan krijg je toch een partij bagger van non argumenten over je heen. Nee echt.
Waar zeg ik dat dan? Het enige wat ik daar over gezegd heb is, dat wanneer de auto niet beter kan, het voor Max gunstiger is om als vijfde rond te rijden met RIC continue achter zich dan af en toe een podium maar RIC steeds een treetje hoger.quote:Op maandag 1 augustus 2016 19:01 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat valt allemaal wel reuze mee. Maar als je zoals jij gaat roepen dat enkel de kwalificatie er toe doet en de race resultaten niet relevant zijn voor iedereen die niet om P1 strijd, dan maak je jezelf ook gewoon onsterfelijk belachelijk natuurlijk.
Maar hij rijdt toch niet af en toe podium met Ricciardo steeds een treedje hoger? De podiumplaatsen:quote:Op maandag 1 augustus 2016 19:28 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat dan? Het enige wat ik daar over gezegd heb is, dat wanneer de auto niet beter kan, het voor Max gunstiger is om als vijfde rond te rijden met RIC continue achter zich dan af en toe een podium maar RIC steeds een treetje hoger.
Dat hoeft toch ook niet erkent te worden, want Ros was 2e, en Ves 3e, dan lijkt het me duidelijk dat Ros beter was.quote:Op maandag 1 augustus 2016 18:30 schreef motorbloempje het volgende:
Ik zie nergens hier echt mensen die niet erkennen dat Ricciardo gewoon beter was deze race?
Trend is dalende toch? Ondanks dat ik de prestaties van Max op zich fantastisch vind, kijk ik vooruit en zie voldoende doemscenarios indien RBR het gat met Mercedes echt weet te dichten, volgend seizoen. Indien 1e wedstrijd RIC en VES 1 en 2 worden, prachtig hoor. Zijn er vanaf dat moment gelijk stalorders want je wil de concurrentie na 2 wedstrijden toch liever op 26 constructeurs, en 20 indivuduele punten achterstand zetten dan op 26 en 13. (tel ik goed?) Maar het blijft uiteraard koffiedik kijken.quote:Op maandag 1 augustus 2016 19:36 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Oepsfoutje.
Naja, dan 3-3 qua podiumplaatsen, en met de niet-podiumplekken nog steeds 4-4
Bij 8 races kun je amper van een trend spreken. In de 1e 4 races was het in de race 2-2. In de laatste 4 races was het 2-2.quote:Op maandag 1 augustus 2016 20:51 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Trend is dalende toch? Ondanks dat ik de prestaties van Max op zich fantastisch vind, kijk ik vooruit en zie voldoende doemscenarios indien RBR het gat met Mercedes echt weet te dichten, volgend seizoen. Indien 1e wedstrijd RIC en VES 1 en 2 worden, prachtig hoor. Zijn er vanaf dat moment gelijk stalorders want je wil de concurrentie na 2 wedstrijden toch liever op 26 constructeurs, en 20 indivuduele punten achterstand zetten dan op 26 en 13. (tel ik goed?) Maar het blijft uiteraard koffiedik kijken.
Ja, dat weet ik ook wel. We zullen wel zien wat de tweede helft gaat brengen en Max en Vermeulen zullen best wel weten hoe bepaalde krachten in deze sport werken.quote:Op maandag 1 augustus 2016 20:53 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Bij 8 races kun je amper van een trend spreken. In de 1e 4 races was het in de race 2-2. In de laatste 4 races was het 2-2.
Rosberg ja?quote:Op maandag 1 augustus 2016 20:48 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dat hoeft toch ook niet erkent te worden, want Ros was 2e, en Ves 3e, dan lijkt het me duidelijk dat Ros beter was.
quote:Op maandag 1 augustus 2016 21:00 schreef Beach het volgende:
[..]
Type humor van mensen die de Telegraaf lezen.
Extrapoleren met weinig data is in welke tak van sport dan ook een onbetrouwbare informatiebron. Sowieso met de aangepaste regelgeving in 2017 kan er nog zo veel veranderen.quote:Op maandag 1 augustus 2016 20:51 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Trend is dalende toch? Ondanks dat ik de prestaties van Max op zich fantastisch vind, kijk ik vooruit en zie voldoende doemscenarios indien RBR het gat met Mercedes echt weet te dichten, volgend seizoen. Indien 1e wedstrijd RIC en VES 1 en 2 worden, prachtig hoor. Zijn er vanaf dat moment gelijk stalorders want je wil de concurrentie na 2 wedstrijden toch liever op 26 constructeurs, en 20 indivuduele punten achterstand zetten dan op 26 en 13. (tel ik goed?) Maar het blijft uiteraard koffiedik kijken.
https://twitter.com/redbullracing/status/760131666819944448quote:
Sowieso de eeuwige drang om coureurs in hokjes te moeten willen plaatsen geeft soms oneindige heen-en-weerdiscussies. Coureurs moeten niet in hokjes; er hoort nuance bij. De persoonlijkheid van coureurs groeit mee met hun carriere. Vooral steeds opnieuw aangehaalde feitjes uit het verleden zijn soms totaal niet relevant meer in het heden.quote:
niet dat ik er zelf aan mee doe, maar het is wel de enige meetfactor tov Max' zijn prestaties of die van Ricciardo.quote:
Dat is toch het enige waaraan je de prestaties van Max kunt afmeten in gelijke omstandigheden. Want om verder naar boven te vergelijken heb je toch de hulp van Mercedes nodig. Of niet dan?quote:
Dat bedoel ik. En verder wordt er hier veel te veel vergoeilijkt. Gelukkig ziet Max wel waar het heen moet.quote:Op maandag 1 augustus 2016 21:07 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
https://twitter.com/redbullracing/status/760131666819944448
"the low of the weekend; probably letting Max pass into turn 1"
Ze zijn iig zelf ook competitief bezig onderlingMax was ook niet echt amused gisteren.
hoezo 3-3?quote:Op maandag 1 augustus 2016 19:36 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Oepsfoutje.
Naja, dan 3-3 qua podiumplaatsen, en met de niet-podiumplekken nog steeds 4-4
Ach.. hij is voor Renault nog een erfenisje van de Lotus dagen (Renault heeft nooit voor hem gekozen).quote:Op maandag 1 augustus 2016 09:59 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Hij mag nog blij zijn dat Renault hem het seizoen laat afmaken.
omdat men in NL sinds Max naar RBR gegaan is gek geworden is en alleen nog maar halve waarheden en onzin roepen.quote:Op maandag 1 augustus 2016 18:30 schreef motorbloempje het volgende:
hier. In het topic.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 07:23 schreef Toekito het volgende:
[..]
omdat men in NL sinds Max naar RBR gegaan is gek geworden is en alleen nog maar halve waarheden en onzin roepen.
Omdat Buzz schreef dat Max af en toe een podium haalde, maar altijd achter RIC. Vandaar dat ik niet de aantallen podia telde, maar de keren podium voor de ander. Dus 3-3.quote:Op maandag 1 augustus 2016 23:37 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
hoezo 3-3?
Ves 1-2-2-3
Ric 2-2-3
Een van Vettels kwaliteiten is toch het faciliteren van verbetering van de auto? Draagt hij bij het uitblijven daarvan ook verantwoordelijkheid?quote:Op maandag 1 augustus 2016 15:30 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Zoals Vettel ook al zei, het verschil met FI is ook niet groot genoeg, dus heeft Ferrari het laten liggen. En als de Ferrari goed is, dan is een symptoom daarvan dat Vettel 3 a 5 tienden heeft op Raikkonen. Dus nee, het zit daar al een paar weken niet goed.
[..]
Hij is er natuurlijk ook 2 keer vanaf gebeukt door Hamilton, hij een teamorder gehad om zijn concurrent voor het WK er langs te laten, hij heeft twee keer straf gehad, Hamilton ontsnapt telkens, hij heeft de nodige pech gehad met zijn auto en dit is niet de eerste keer dat het team zijn stops verneukt. En dan staat daarna Lauda zich vrolijk te maken over het verloop van de race.
Er zijn natuurlijk grenzen aan wat iemand aan tegenwerking kan hebben. Het verbaast mij dat hij nog niet ontploft is. Hij is zo gelaten, laat zich piepelen en is te netjes om er iets van te zeggen.
Dit ja. De podium plaatsen van Perez waren erg mooi. Of Grosjean zijn podium vorig jaar op Spa terwijl het Lotus team aan de afgrond stond. Het puntje van Werhlein in Oostenrijk. Dat soort dingen zijn toch ook hoogtepuntjes in een seizoen vind ik en ik geniet daar zeker van.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 09:17 schreef Rossdale het volgende:
Ik kan genieten van elke rijder die een toppresatatie levert. Zo heb ik net zoveel genoten van de podiumplaatsen van Perez als van een ieder ander die iets bijzonders uit de hoge hoed tovert
quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 09:17 schreef Rossdale het volgende:
Ik kan genieten van elke rijder die een toppresatatie levert. Zo heb ik net zoveel genoten van de podiumplaatsen van Perez als van een ieder ander die iets bijzonders uit de hoge hoed tovert
Niets lastigs aan. Op je teamgenoot gaan lopen verdedigen als hij in feite sneller is kost je tijd, tijd die Rosberg zou kunnen gebruiken om terug te komen, en zo een dubbel podium verpesten. Ricciardo was sneller. Als het een rijder van een ander team was geweest (zeg een Kimiquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 10:19 schreef opreis het volgende:
Puntje dat lastig blijft is dat Ricciardo Max voorbij ging door een teamorder, of je dan echt beter bent dit weekend valt te betwisten vind ik.Ik denk ook dat Max nu wel heeft aangegeven dat hij iets te goed heeft, dus als hij volgende keer als een oma achter Ric moet rijden dat hij nu een betere kans heeft om er langs te mogen.
Haas die direct in de eerste race punten scoortquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 11:14 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Dit ja. De podium plaatsen van Perez waren erg mooi. Of Grosjean zijn podium vorig jaar op Spa terwijl het Lotus team aan de afgrond stond. Het puntje van Werhlein in Oostenrijk. Dat soort dingen zijn toch ook hoogtepuntjes in een seizoen vind ik en ik geniet daar zeker van.
"This is a win for us guys"quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 11:26 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Haas die direct in de eerste race punten scoort
Waarbij ik wel denk dat Max zich bestolen voelt van P2 door de minder optimale bandenstrategie. Een P2 die hij zelf verovert had in bocht 1.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 11:21 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Niets lastigs aan. Op je teamgenoot gaan lopen verdedigen als hij in feite sneller is kost je tijd, tijd die Rosberg zou kunnen gebruiken om terug te komen, en zo een dubbel podium verpesten. Ricciardo was sneller. Als het een rijder van een ander team was geweest (zeg een Kimi) dan was er tot in den treure verdedigd gok ik zo, met wrsch een uiteindelijk plaatsverliezend resultaat, maar dan wel het gevecht aangaan en hopen op het beste. In dit geval was het of een bij verder gebrek aan complicaties een zowat gegarandeerde 2-3. Anders wellicht zelfs enkel een 3 voor Ric (die er dan wel voorbij was gekomen gok ik zo uiteindelijk. Dan liever op zeker. Dat is goede teamstrategie.
In spanje won Max door de betere strategie. Nu verliest hij een plekje door de mindere strategie. Tsja, dat krijg je als je twee rijders op andere strategien zet. De ene blijkt achteraf altijd beter de zijn dan de andere, maar dat weet je van te voren natuurlijk nooit.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 11:33 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Waarbij ik wel denk dat Max zich bestolen voelt van P2 door de minder optimale bandenstrategie. Een P2 die hij zelf verovert had in bocht 1.
Hij zag er niet uit alsof hij zielsgelukkig was met P3. Maar inderdaad wist hij dat op dat moment de strijd met Ricciardo aangaan hem het podium had gekost.
Maar als Max hem er niet langs had gelaten was er ook een kans geweest dat Max tweede was gefinished en Ricciardo 4de achter Rosberg. Had men Ricciardo dan nog steeds sneller gevonden dan Max? En hoezo met wrsch een uiteindelijk plaatsverliezend resultaat? Waar baseer je dat op? Max heeft tot nu toe nauwelijks plaatsen verloren zelfs t.o.v snellere auto's. Als Ricciardo een paar rondes achter Max moet rijden rookt hij zijn banden sneller op in dirty air en finished hij dr achter.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 11:21 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Niets lastigs aan. Op je teamgenoot gaan lopen verdedigen als hij in feite sneller is kost je tijd, tijd die Rosberg zou kunnen gebruiken om terug te komen, en zo een dubbel podium verpesten. Ricciardo was sneller. Als het een rijder van een ander team was geweest (zeg een Kimi) dan was er tot in den treure verdedigd gok ik zo, met wrsch een uiteindelijk plaatsverliezend resultaat, maar dan wel het gevecht aangaan en hopen op het beste. In dit geval was het of een bij verder gebrek aan complicaties een zowat gegarandeerde 2-3. Anders wellicht zelfs enkel een 3 voor Ric (die er dan wel voorbij was gekomen gok ik zo uiteindelijk. Dan liever op zeker. Dat is goede teamstrategie.
Klopt, maar de strategie viel deze keer niet goed lees ik.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 11:33 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Waarbij ik wel denk dat Max zich bestolen voelt van P2 door de minder optimale bandenstrategie. Een P2 die hij zelf verovert had in bocht 1.
Niet bestolen, Max heeft hem zelf kado gedaan aan Ricciardo.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 11:57 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Klopt, maar de strategie viel deze keer niet goed lees ik.
Ik ben benieuwd of iedereen nu ook gaat roepen dat Red Bull Max bestolen heeft van P2. Zoals Ricciardo die daar maar over bleef zeuren na Spanje.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 12:01 schreef Monolith het volgende:
Ach, beide rijders zijn wel de dupe geweest van de 'teamstrategie'. Dat hoort er gewoon bij. Prima gespeeld van RB om ROS achter beide auto's te houden.
Mwah, het was vanaf de start al duidelijk dat de supersoft op een zware auto niet optimaal was. Dus als je dan bij de 2e stint een nieuwe SS krijgt ipv de soft ben je gewoon op de suboptimale strategie gezet.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 11:56 schreef Rossdale het volgende:
[..]
In spanje won Max door de betere strategie. Nu verliest hij een plekje door de mindere strategie. Tsja, dat krijg je als je twee rijders op andere strategien zet. De ene blijkt achteraf altijd beter de zijn dan de andere, maar dat weet je van te voren natuurlijk nooit.
Dan moet hij er nog steeds maar voorbij zien te komen. Kimi was in Hongarije ook veel sneller.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 17:23 schreef aapnoodmies het volgende:
Maar had max een andere keus dan ric er voorbij laten gaan? ric was toch veel sneller
Dat schreef ik niet! Zo dom ben ik nu ook weer niet.;)quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 08:19 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Omdat Buzz schreef dat Max af en toe een podium haalde, maar altijd achter RIC. Vandaar dat ik niet de aantallen podia telde, maar de keren podium voor de ander. Dus 3-3.
En dan hadden Ricciardo en Max in hun onderlinge strijd allebei hun banden opgerookt, rijdt Rosberg ze vervolgens voorbij en finished op p2, en geen twee Red Bulls op het podium.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 18:31 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dan moet hij er nog steeds maar voorbij zien te komen. Kimi was in Hongarije ook veel sneller.
Eh ja dat zei ik en iedereen in dit topic een post of 15 terug al. Maar hij had wel een keuzequote:Op dinsdag 2 augustus 2016 18:36 schreef Ener-G het volgende:
[..]
En dan hadden Ricciardo en Max in hun onderlinge strijd allebei hun banden opgerookt, rijdt Rosberg ze vervolgens voorbij en finished op p2, en geen twee Red Bulls op het podium.
Mwah, lijkt erop dat deze foto niet echt het verhaal verteldquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 18:46 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ afbeelding ]
Gevalletje psychologische oorlogsvoering voorafgaand aan de start.
Waarom zou je dat doen?quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 19:58 schreef Meike26 het volgende:
Ten eerste, kijk of je op één of andere manier GP radio kan ontvangen, eventueel via een Belgische prepaid ? Of wifi hotspot van iemand anders en kosten delen ?![]()
Je bent op de hoogte van de bootkosten toch?quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 20:45 schreef motorbloempje het volgende:
Kom volgend jaar naar Silverstone en koop een grand stand ticket in de early bird. Je gaat geen spijt krijgen.
als je dat ook vroeg boekt ben je al voor 50 euro over heen en weer.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 21:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je bent op de hoogte van de bootkosten toch?
scherm opzoeken. Livetiming plukken van GPupdate.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 19:58 schreef Meike26 het volgende:
Ten eerste, kijk of je op één of andere manier GP radio kan ontvangen, eventueel via een Belgische prepaid ?
roaming kost geen kut meer, als je geld hebt voor F1 heb je dat ook voor die ¤3 roaming.quote:Of wifi hotspot van iemand anders en kosten delen ?
Raidillon? Veel te snel door. Pouhon pak beter. Busstop staan veel bomen, maar heb je wel kans op mooie actie in de bocht. Binnenkant Rivage ook lekker kortbij. Voor mij gaat het Double Gauche worden.quote:Wat ik van Spa weet is dat Radillion of Pouhon wel leuk zijn, of anders busstop ?
je ziet ze pas laat, staan veel boven in het zicht richting Blanchimont.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 21:21 schreef Nattekat het volgende:
Bij Busstop had ik geweldige plekken hoor. Geen last van bomen, die juist voor heerlijke schaduw zorgden.
Viel ook wel mee. Leuke GP2 crash voorbij zien komen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 21:46 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
je ziet ze pas laat, staan veel boven in het zicht richting Blanchimont.
handscanner van bearcat ofzoquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 19:58 schreef Meike26 het volgende:
Ten eerste, kijk of je op één of andere manier GP radio kan ontvangen, eventueel via een Belgische prepaid ? Of wifi hotspot van iemand anders en kosten delen ?![]()
Wat ik van Spa weet is dat Radillion of Pouhon wel leuk zijn, of anders busstop ?
Des te meer getuige van de grote klasse en professionaliteit om de betere keuze voor het team te makenquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 18:39 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Eh ja dat zei ik en iedereen in dit topic een post of 15 terug al. Maar hij had wel een keuze
Pouhon is wel een mooie plek. Maar dan moet je er wel heel vroeg bij zijn anders is het al vol. Wij hadden oude tuinstoelen mee met een zaag en daar de achterpoten een stuk van afgezaagd. Zat perfect toenquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 21:19 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
scherm opzoeken. Livetiming plukken van GPupdate.
[..]
roaming kost geen kut meer, als je geld hebt voor F1 heb je dat ook voor die ¤3 roaming.
[..]
Raidillon? Veel te snel door. Pouhon pak beter. Busstop staan veel bomen, maar heb je wel kans op mooie actie in de bocht. Binnenkant Rivage ook lekker kortbij. Voor mij gaat het Double Gauche worden.
OK undo jetthesquote:Op woensdag 3 augustus 2016 00:08 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Pouhon is wel een mooie plek. Maar dan moet je er wel heel vroeg bij zijn anders is het al vol. Wij hadden oude tuinstoelen mee met een zaag en daar de achterpoten een stuk van afgezaagd. Zat perfect toen
En roaming kost idd niet zo veel meer. Kostte me 0.06 cent per mb. Heb in duitsland 5 dagen geinternet en was totaal iets van 40-50 euro kwijt. Alleen een beetje jammer dat ik op de zondag door de drukte alsnog geen knap signaal kon ontvangen voor de live timing
Is die grijze Max Mosley?quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 18:46 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ afbeelding ]
Gevalletje psychologische oorlogsvoering voorafgaand aan de start.
Beetje oldscool.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 16:54 schreef sasquatsch het volgende:
Buemi test de banden voor 2017
[ afbeelding ]
Ik vind het er een stuk beter uitzien. De achtervleugel word ook nog een stuk lager dan ziet het er nog mooier uit.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 16:54 schreef sasquatsch het volgende:
Buemi test de banden voor 2017
[ afbeelding ]
Interessant.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 17:53 schreef franklop het volgende:
[ afbeelding ]
Eerste keer dat er een echt verschil is bij de topteams
5 euro!quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 18:29 schreef badschaap het volgende:
heuj gesigneerde vlag van red bull racing met de handtekening van Max gewonnen
Iemand interesse om deze over te kopen?
geen interesse inquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 18:29 schreef badschaap het volgende:
Dit. Kansloos weer.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 18:48 schreef Beach het volgende:
[..]
geen interesse in
en beetje jammer dat je iets doorverkoopt wat je gewonnen hebt; doe dan niet mee zodat mensen die daadwerkelijk willen winnen meer kans maken
Was een spel wat je moest spelen, wist ik veel dat ik het kennelijk zo goed deedquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 18:48 schreef Beach het volgende:
[..]
geen interesse in
en beetje jammer dat je iets doorverkoopt wat je gewonnen hebt; doe dan niet mee zodat mensen die daadwerkelijk willen winnen meer kans maken
denk dat je in V&A meer kans maakt.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 18:52 schreef badschaap het volgende:
[..]
Was een spel wat je moest spelen, wist ik veel dat ik het kennelijk zo goed deed
ja, is meer interessepeilingquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 18:53 schreef THEFXR het volgende:
[..]
denk dat je in V&A meer kans maakt.
Wrm? Nooit aan gedacht dat er verschillende prijzen te winnen waren maar dit nou net de prijs was waar je niet op zat te wachten want je hebt al genoeg poetsdoeken?quote:
prutserquote:
ach niet zo,n prutser als Mansell destijds in canada (die was z,n overwinning al aan het vieren in de laatste ronde (waardoor z,n auto afsloeg)quote:
Die kon je gewoon kopenquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 18:29 schreef badschaap het volgende:
Edit: oh nee dat was van STR.quote:
Heb hem ook al pre installed via steamquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 17:10 schreef nils7 het volgende:
F1 2016 besteld, je moet wat deze weken![]()
Eurosport1 heeft vandaag WTCC en Eurosport2 British Superbikes.quote:Op zondag 7 augustus 2016 12:29 schreef Twieki het volgende:
Zomerstop.Hou maar vakantie in de winter.
Ik wilde eerst voor McLaren gaan, toen voor Haas... maar nu ben ik eruit. Ik ga voor Renaultquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 19:22 schreef King_Merc het volgende:
[..]
Heb hem ook al pre installed via steam,
Weet nog niet precies met welk team ik ga starten ,
Haas, McLaren of Manor
Of Mercedes (en dan een heel seizoen zonder updates rijden(kijken hoever ze terugzakken )
Ja ze klinken wel erg lekker, ik vond dat ook het mooiste geluidquote:Op zondag 7 augustus 2016 13:11 schreef Afhaalchinees het volgende:
Ik denk dat ik voor McLaren gavond op de Hungaroring het geluid van die Honda's zo vet dat ik stiekem een beetje fan ben geworden
echt een uniek geluid vergeleken met de andere 20 wagens
Steel case voor de limited edition voor op de PS4quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 19:22 schreef King_Merc het volgende:
[..]
Heb hem ook al pre installed via steam,
Weet nog niet precies met welk team ik ga starten ,
Haas, McLaren of Manor
Of Mercedes (en dan een heel seizoen zonder updates rijden(kijken hoever ze terugzakken )
quote:Op zondag 7 augustus 2016 13:11 schreef Afhaalchinees het volgende:
Ik denk dat ik voor McLaren gavond op de Hungaroring het geluid van die Honda's zo vet dat ik stiekem een beetje fan ben geworden
De V10 klonk inderdaad lekker opgefokt.quote:
Dat hadden de Lotussen Caterhams in 2011 ook. Maakt ze wel herkenbaar.quote:Op zondag 7 augustus 2016 13:11 schreef Afhaalchinees het volgende:
Is die steel case nog te krijgen? Zo ja, waar?quote:Op zondag 7 augustus 2016 15:22 schreef nils7 het volgende:
[..]
Steel case voor de limited edition voor op de PS4
Maar het is wel een gruwelijk arcade spelletje.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 19:01 schreef Beach het volgende:
GAM is ergens anders. Ga daar naar toe met je arcadespelletje van Codemasters.
Ik vind van niet en ik ben de baas hier.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 19:07 schreef Fopje het volgende:
[..]
Maar het is wel een gruwelijk arcade spelletje.
En het is zomerstop... lekker boeiend. Het is het officiële F1 spel dus dat mag toch wel?
Sorry Baasquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 19:14 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik vind van niet en ik ben de baas hier.
Echt realistisch is het niet, gezien de laatste shot in die trailerquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 19:16 schreef Fopje het volgende:
Toch drop ik nog wel even een trailer voor de liefhebber.
Man man man... Broek op de enkels.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |