Pouhon is wel een mooie plek. Maar dan moet je er wel heel vroeg bij zijn anders is het al vol. Wij hadden oude tuinstoelen mee met een zaag en daar de achterpoten een stuk van afgezaagd. Zat perfect toenquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 21:19 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
scherm opzoeken. Livetiming plukken van GPupdate.
[..]
roaming kost geen kut meer, als je geld hebt voor F1 heb je dat ook voor die ¤3 roaming.
[..]
Raidillon? Veel te snel door. Pouhon pak beter. Busstop staan veel bomen, maar heb je wel kans op mooie actie in de bocht. Binnenkant Rivage ook lekker kortbij. Voor mij gaat het Double Gauche worden.
OK undo jetthesquote:Op woensdag 3 augustus 2016 00:08 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Pouhon is wel een mooie plek. Maar dan moet je er wel heel vroeg bij zijn anders is het al vol. Wij hadden oude tuinstoelen mee met een zaag en daar de achterpoten een stuk van afgezaagd. Zat perfect toen
En roaming kost idd niet zo veel meer. Kostte me 0.06 cent per mb. Heb in duitsland 5 dagen geinternet en was totaal iets van 40-50 euro kwijt. Alleen een beetje jammer dat ik op de zondag door de drukte alsnog geen knap signaal kon ontvangen voor de live timing
Is die grijze Max Mosley?quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 18:46 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ afbeelding ]
Gevalletje psychologische oorlogsvoering voorafgaand aan de start.
Beetje oldscool.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 16:54 schreef sasquatsch het volgende:
Buemi test de banden voor 2017
[ afbeelding ]
Ik vind het er een stuk beter uitzien. De achtervleugel word ook nog een stuk lager dan ziet het er nog mooier uit.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 16:54 schreef sasquatsch het volgende:
Buemi test de banden voor 2017
[ afbeelding ]
Interessant.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 17:53 schreef franklop het volgende:
[ afbeelding ]
Eerste keer dat er een echt verschil is bij de topteams
5 euro!quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 18:29 schreef badschaap het volgende:
heuj gesigneerde vlag van red bull racing met de handtekening van Max gewonnen
Iemand interesse om deze over te kopen?
geen interesse inquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 18:29 schreef badschaap het volgende:
Dit. Kansloos weer.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 18:48 schreef Beach het volgende:
[..]
geen interesse in
en beetje jammer dat je iets doorverkoopt wat je gewonnen hebt; doe dan niet mee zodat mensen die daadwerkelijk willen winnen meer kans maken
Was een spel wat je moest spelen, wist ik veel dat ik het kennelijk zo goed deedquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 18:48 schreef Beach het volgende:
[..]
geen interesse in
en beetje jammer dat je iets doorverkoopt wat je gewonnen hebt; doe dan niet mee zodat mensen die daadwerkelijk willen winnen meer kans maken
denk dat je in V&A meer kans maakt.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 18:52 schreef badschaap het volgende:
[..]
Was een spel wat je moest spelen, wist ik veel dat ik het kennelijk zo goed deed
ja, is meer interessepeilingquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 18:53 schreef THEFXR het volgende:
[..]
denk dat je in V&A meer kans maakt.
Wrm? Nooit aan gedacht dat er verschillende prijzen te winnen waren maar dit nou net de prijs was waar je niet op zat te wachten want je hebt al genoeg poetsdoeken?quote:
prutserquote:
ach niet zo,n prutser als Mansell destijds in canada (die was z,n overwinning al aan het vieren in de laatste ronde (waardoor z,n auto afsloeg)quote:
Die kon je gewoon kopenquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 18:29 schreef badschaap het volgende:
Edit: oh nee dat was van STR.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |