Beetje oldscool.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 16:54 schreef sasquatsch het volgende:
Buemi test de banden voor 2017
[ afbeelding ]
Ik vind het er een stuk beter uitzien. De achtervleugel word ook nog een stuk lager dan ziet het er nog mooier uit.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 16:54 schreef sasquatsch het volgende:
Buemi test de banden voor 2017
[ afbeelding ]
Interessant.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 17:53 schreef franklop het volgende:
[ afbeelding ]
Eerste keer dat er een echt verschil is bij de topteams
5 euro!quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 18:29 schreef badschaap het volgende:
heuj gesigneerde vlag van red bull racing met de handtekening van Max gewonnen
Iemand interesse om deze over te kopen?
geen interesse inquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 18:29 schreef badschaap het volgende:
heuj gesigneerde vlag van red bull racing met de handtekening van Max gewonnen
Iemand interesse om deze over te kopen?
Dit. Kansloos weer.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 18:48 schreef Beach het volgende:
[..]
geen interesse in
en beetje jammer dat je iets doorverkoopt wat je gewonnen hebt; doe dan niet mee zodat mensen die daadwerkelijk willen winnen meer kans maken
Was een spel wat je moest spelen, wist ik veel dat ik het kennelijk zo goed deedquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 18:48 schreef Beach het volgende:
[..]
geen interesse in
en beetje jammer dat je iets doorverkoopt wat je gewonnen hebt; doe dan niet mee zodat mensen die daadwerkelijk willen winnen meer kans maken
denk dat je in V&A meer kans maakt.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 18:52 schreef badschaap het volgende:
[..]
Was een spel wat je moest spelen, wist ik veel dat ik het kennelijk zo goed deed
ja, is meer interessepeilingquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 18:53 schreef THEFXR het volgende:
[..]
denk dat je in V&A meer kans maakt.
Wrm? Nooit aan gedacht dat er verschillende prijzen te winnen waren maar dit nou net de prijs was waar je niet op zat te wachten want je hebt al genoeg poetsdoeken?quote:
prutserquote:
ach niet zo,n prutser als Mansell destijds in canada (die was z,n overwinning al aan het vieren in de laatste ronde (waardoor z,n auto afsloeg)quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |