Mwah, het was vanaf de start al duidelijk dat de supersoft op een zware auto niet optimaal was. Dus als je dan bij de 2e stint een nieuwe SS krijgt ipv de soft ben je gewoon op de suboptimale strategie gezet.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 11:56 schreef Rossdale het volgende:
[..]
In spanje won Max door de betere strategie. Nu verliest hij een plekje door de mindere strategie. Tsja, dat krijg je als je twee rijders op andere strategien zet. De ene blijkt achteraf altijd beter de zijn dan de andere, maar dat weet je van te voren natuurlijk nooit.
Dan moet hij er nog steeds maar voorbij zien te komen. Kimi was in Hongarije ook veel sneller.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 17:23 schreef aapnoodmies het volgende:
Maar had max een andere keus dan ric er voorbij laten gaan? ric was toch veel sneller
Dat schreef ik niet! Zo dom ben ik nu ook weer niet.;)quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 08:19 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Omdat Buzz schreef dat Max af en toe een podium haalde, maar altijd achter RIC. Vandaar dat ik niet de aantallen podia telde, maar de keren podium voor de ander. Dus 3-3.
En dan hadden Ricciardo en Max in hun onderlinge strijd allebei hun banden opgerookt, rijdt Rosberg ze vervolgens voorbij en finished op p2, en geen twee Red Bulls op het podium.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 18:31 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dan moet hij er nog steeds maar voorbij zien te komen. Kimi was in Hongarije ook veel sneller.
Eh ja dat zei ik en iedereen in dit topic een post of 15 terug al. Maar hij had wel een keuzequote:Op dinsdag 2 augustus 2016 18:36 schreef Ener-G het volgende:
[..]
En dan hadden Ricciardo en Max in hun onderlinge strijd allebei hun banden opgerookt, rijdt Rosberg ze vervolgens voorbij en finished op p2, en geen twee Red Bulls op het podium.
Mwah, lijkt erop dat deze foto niet echt het verhaal verteldquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 18:46 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ afbeelding ]
Gevalletje psychologische oorlogsvoering voorafgaand aan de start.
Waarom zou je dat doen?quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 19:58 schreef Meike26 het volgende:
Ten eerste, kijk of je op één of andere manier GP radio kan ontvangen, eventueel via een Belgische prepaid ? Of wifi hotspot van iemand anders en kosten delen ?![]()
Je bent op de hoogte van de bootkosten toch?quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 20:45 schreef motorbloempje het volgende:
Kom volgend jaar naar Silverstone en koop een grand stand ticket in de early bird. Je gaat geen spijt krijgen.
als je dat ook vroeg boekt ben je al voor 50 euro over heen en weer.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 21:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je bent op de hoogte van de bootkosten toch?
scherm opzoeken. Livetiming plukken van GPupdate.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 19:58 schreef Meike26 het volgende:
Ten eerste, kijk of je op één of andere manier GP radio kan ontvangen, eventueel via een Belgische prepaid ?
roaming kost geen kut meer, als je geld hebt voor F1 heb je dat ook voor die ¤3 roaming.quote:Of wifi hotspot van iemand anders en kosten delen ?
Raidillon? Veel te snel door. Pouhon pak beter. Busstop staan veel bomen, maar heb je wel kans op mooie actie in de bocht. Binnenkant Rivage ook lekker kortbij. Voor mij gaat het Double Gauche worden.quote:Wat ik van Spa weet is dat Radillion of Pouhon wel leuk zijn, of anders busstop ?
je ziet ze pas laat, staan veel boven in het zicht richting Blanchimont.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 21:21 schreef Nattekat het volgende:
Bij Busstop had ik geweldige plekken hoor. Geen last van bomen, die juist voor heerlijke schaduw zorgden.
Viel ook wel mee. Leuke GP2 crash voorbij zien komen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 21:46 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
je ziet ze pas laat, staan veel boven in het zicht richting Blanchimont.
handscanner van bearcat ofzoquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 19:58 schreef Meike26 het volgende:
Ten eerste, kijk of je op één of andere manier GP radio kan ontvangen, eventueel via een Belgische prepaid ? Of wifi hotspot van iemand anders en kosten delen ?![]()
Wat ik van Spa weet is dat Radillion of Pouhon wel leuk zijn, of anders busstop ?
Des te meer getuige van de grote klasse en professionaliteit om de betere keuze voor het team te makenquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 18:39 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Eh ja dat zei ik en iedereen in dit topic een post of 15 terug al. Maar hij had wel een keuze
Pouhon is wel een mooie plek. Maar dan moet je er wel heel vroeg bij zijn anders is het al vol. Wij hadden oude tuinstoelen mee met een zaag en daar de achterpoten een stuk van afgezaagd. Zat perfect toenquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 21:19 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
scherm opzoeken. Livetiming plukken van GPupdate.
[..]
roaming kost geen kut meer, als je geld hebt voor F1 heb je dat ook voor die ¤3 roaming.
[..]
Raidillon? Veel te snel door. Pouhon pak beter. Busstop staan veel bomen, maar heb je wel kans op mooie actie in de bocht. Binnenkant Rivage ook lekker kortbij. Voor mij gaat het Double Gauche worden.
OK undo jetthesquote:Op woensdag 3 augustus 2016 00:08 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Pouhon is wel een mooie plek. Maar dan moet je er wel heel vroeg bij zijn anders is het al vol. Wij hadden oude tuinstoelen mee met een zaag en daar de achterpoten een stuk van afgezaagd. Zat perfect toen
En roaming kost idd niet zo veel meer. Kostte me 0.06 cent per mb. Heb in duitsland 5 dagen geinternet en was totaal iets van 40-50 euro kwijt. Alleen een beetje jammer dat ik op de zondag door de drukte alsnog geen knap signaal kon ontvangen voor de live timing
Is die grijze Max Mosley?quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 18:46 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ afbeelding ]
Gevalletje psychologische oorlogsvoering voorafgaand aan de start.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |