Die waren wel terecht. Al ging Hamilton daar ook niet vrijuit bij het terugkeren op de baan, maar dat was links insturen om hem van de baan te duwen. Een Schumacher-in-Jerezjequote:Op zondag 31 juli 2016 19:08 schreef Jane het volgende:
Die andere 2 strafpunten die Rosberg al had waren blijkbaar voor Oostenrijk, met reden 'causing a collision'.
http://f1.wikia.com/wiki/Penalty_points
Wat doe je hier nog?quote:Op zondag 31 juli 2016 19:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Overigens vond ik het, zover ik heb gezien (dus de eerste helft van de race) ook niet zo boeiend vandaag. Buiten een bazenactie van Magnussen weinig actie op de baan.
Met HAM kreeg hij ook 5 seconden straf.quote:Op zondag 31 juli 2016 19:10 schreef motorbloempje het volgende:
denk dat de op zich staande actie van ROS niet zo bestraft was als hij hetzelfde niet bij HAM had gedaan eerder dit seizoen. Maargoed, het gaat VES ook nog wel eens 'tegenzitten' als hij zo aanwezig blijft rijden, dan moet er ook niet zo gejankt worden.
Mijn mening geven over de F1.quote:
ja, maar geen punten.quote:Op zondag 31 juli 2016 19:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Met HAM kreeg hij ook 5 seconden straf.
Kun je een kleine opsomming geven? Kan ik kijken of er heel veel dingen tijdens de tweede helft waren.quote:Op zondag 31 juli 2016 19:13 schreef motorbloempje het volgende:
Ik vond dat er genoeg gebeurde. Prima race.
Mooiste F1 moment ooit! Wat kreeg die het deksel op zijn neus zeg.quote:Op zondag 31 juli 2016 19:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die waren wel terecht. Al ging Hamilton daar ook niet vrijuit bij het terugkeren op de baan, maar dat was links insturen om hem van de baan te duwen. Een Schumacher-in-Jerezje
Uh, jawelquote:
Hij is net als Beach, die weet ook niet wat ie wilquote:
Dat was toch in Oostenrijk? Blijkbaar wel dus.quote:
"You've hit the wrong part of him my friend!"quote:Op zondag 31 juli 2016 19:14 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Mooiste F1 moment ooit! Wat kreeg die het deksel op zijn neus zeg.
Je bent hier de enige die er niks aan vond en de enige die niet inziet dat Rosberg de regels heeft overtreden.quote:
Dat mag toch als het zijn mening is! Niet iedereen hier hoeft met het Maxkamp mee te praten.quote:Op zondag 31 juli 2016 19:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je bent hier de enige die er niks aan vond en de enige die niet inziet dat Rosberg de regels heeft overtreden.
Geen problemen met andere meningen, wel met zuurpruimen die maar wat roepen.quote:Op zondag 31 juli 2016 19:16 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Dat mag toch als het zijn mening is! Niet iedereen hier hoeft met het Maxkamp mee te praten.
De meningen zijn behoorlijk verdeeld over dat laatste, maar oke.quote:Op zondag 31 juli 2016 19:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je bent hier de enige die er niks aan vond en de enige die niet inziet dat Rosberg de regels heeft overtreden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |