Die waren wel terecht. Al ging Hamilton daar ook niet vrijuit bij het terugkeren op de baan, maar dat was links insturen om hem van de baan te duwen. Een Schumacher-in-Jerezjequote:Op zondag 31 juli 2016 19:08 schreef Jane het volgende:
Die andere 2 strafpunten die Rosberg al had waren blijkbaar voor Oostenrijk, met reden 'causing a collision'.
http://f1.wikia.com/wiki/Penalty_points
Wat doe je hier nog?quote:Op zondag 31 juli 2016 19:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Overigens vond ik het, zover ik heb gezien (dus de eerste helft van de race) ook niet zo boeiend vandaag. Buiten een bazenactie van Magnussen weinig actie op de baan.
Met HAM kreeg hij ook 5 seconden straf.quote:Op zondag 31 juli 2016 19:10 schreef motorbloempje het volgende:
denk dat de op zich staande actie van ROS niet zo bestraft was als hij hetzelfde niet bij HAM had gedaan eerder dit seizoen. Maargoed, het gaat VES ook nog wel eens 'tegenzitten' als hij zo aanwezig blijft rijden, dan moet er ook niet zo gejankt worden.
Mijn mening geven over de F1.quote:
ja, maar geen punten.quote:Op zondag 31 juli 2016 19:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Met HAM kreeg hij ook 5 seconden straf.
Kun je een kleine opsomming geven? Kan ik kijken of er heel veel dingen tijdens de tweede helft waren.quote:Op zondag 31 juli 2016 19:13 schreef motorbloempje het volgende:
Ik vond dat er genoeg gebeurde. Prima race.
Mooiste F1 moment ooit! Wat kreeg die het deksel op zijn neus zeg.quote:Op zondag 31 juli 2016 19:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die waren wel terecht. Al ging Hamilton daar ook niet vrijuit bij het terugkeren op de baan, maar dat was links insturen om hem van de baan te duwen. Een Schumacher-in-Jerezje
Uh, jawelquote:
Hij is net als Beach, die weet ook niet wat ie wilquote:
Dat was toch in Oostenrijk? Blijkbaar wel dus.quote:
"You've hit the wrong part of him my friend!"quote:Op zondag 31 juli 2016 19:14 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Mooiste F1 moment ooit! Wat kreeg die het deksel op zijn neus zeg.
Je bent hier de enige die er niks aan vond en de enige die niet inziet dat Rosberg de regels heeft overtreden.quote:
Dat mag toch als het zijn mening is! Niet iedereen hier hoeft met het Maxkamp mee te praten.quote:Op zondag 31 juli 2016 19:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je bent hier de enige die er niks aan vond en de enige die niet inziet dat Rosberg de regels heeft overtreden.
Geen problemen met andere meningen, wel met zuurpruimen die maar wat roepen.quote:Op zondag 31 juli 2016 19:16 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Dat mag toch als het zijn mening is! Niet iedereen hier hoeft met het Maxkamp mee te praten.
De meningen zijn behoorlijk verdeeld over dat laatste, maar oke.quote:Op zondag 31 juli 2016 19:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je bent hier de enige die er niks aan vond en de enige die niet inziet dat Rosberg de regels heeft overtreden.
VLIEGTUIG!!!!quote:Op zondag 31 juli 2016 19:18 schreef motorbloempje het volgende:
Was even geneigd om toch in de buidel te tasten voor Spa, maar boot enzo maken het toch te duur. Volgend jaar naast Silverstone nog maar 1 of 2 races op tijd boeken. Wrsch Barcelona.
geen roadtrip met moblo volgende maandquote:Op zondag 31 juli 2016 19:18 schreef motorbloempje het volgende:
Was even geneigd om toch in de buidel te tasten voor Spa, maar boot enzo maken het toch te duur. Volgend jaar naast Silverstone nog maar 1 of 2 races op tijd boeken. Wrsch Barcelona.
Maar je hebt vorige week dus niet gekeken? Dan zal dat het zijn. Want na die 'race' is alles daarna spannend.quote:Op zondag 31 juli 2016 19:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De meningen zijn behoorlijk verdeeld over dat laatste, maar oke.
Ik heb blijkbaar wat gemist tijdens de eerste helft van de race, want ik vond het geen boeiende race. Enige spannende was of de strategie van RIC beter zou uitpakken dan van VES. Ferraris reden samen in niemandsland, Hamilton reed ver vooruit. De gevechten om de kleine punten heb ik in de eerste helft van de race helemaal niet gezien. Het kan dramatischer, maar ik heb niet het gevoel naar een boeiende race te zitten kijken
Ik vind het vanuit het oogpunt voor Max prima hoor, tis een mooi kadootje dit podium. En de illusie dat HAM geen WK gaat worden heb ik ook niet dus dat boeit me ook niet. Maar ik vond het uit neutraal oogpunt een bizarre beslissing en vooral niet een heel boeiende race. Als je er 20 van deze in het seizoen hebt wordt niemand vrolijk denk ik. Misschien dat het wat positief verkleurt omdat het spannend was op het eind voor Max (aan de hand van wat ik hier las), maar verder heb ik in de eerste helft van de race niet zoveel bijzonders gezien op een paar geinige acties in het achterveld na.quote:Op zondag 31 juli 2016 19:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Geen problemen met andere meningen, wel met zuurpruimen die maar wat roepen.
nee, want dat is alleen goedkoop met handbaggage. Kampeerspullen moeten ook mee he? En dan moeten we helemaal naar London enzo. Zijn we zo £700 kwijt, da's helaas net teveel.quote:
Vorige week was ook niet erg.quote:Op zondag 31 juli 2016 19:19 schreef Jane het volgende:
[..]
Maar je hebt vorige week dus niet gekeken? Dan zal dat het zijn. Want na die 'race' is alles daarna spannend.
Ik heb me prima vermaakt vanmiddag.
Nee ik heb vorige week niet gekeken. GB wel, dat vond ik ook niet veel soeps.quote:Op zondag 31 juli 2016 19:19 schreef Jane het volgende:
[..]
Maar je hebt vorige week dus niet gekeken? Dan zal dat het zijn. Want na die 'race' is alles daarna spannend.
Ik heb me prima vermaakt vanmiddag.
Volgens sasquatsch 60 inhaalacties las ik vanmiddag.quote:Op zondag 31 juli 2016 19:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vorige week was ook niet erg.
Baku, dat was triest.
Genoeg kampeerspullen al present in Nederland hoorquote:Op zondag 31 juli 2016 19:20 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
nee, want dat is alleen goedkoop met handbaggage. Kampeerspullen moeten ook mee he? En dan moeten we helemaal naar London enzo. Zijn we zo £700 kwijt, da's helaas net teveel.
Kwantiteit zegt niks over kwaliteit.quote:Op zondag 31 juli 2016 19:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Volgens sasquatsch 60 inhaalacties las ik vanmiddag.
quote:Op zondag 31 juli 2016 19:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee ik heb vorige week niet gekeken. GB wel, dat vond ik ook niet veel soeps.
Ook die race heb ik gemist en niet teruggekeken. Iedereen zei dat t saai was dus ik geloofde het welquote:
Hoop. En toch wel prima races gezien dit jaar. Oostenrijk was leuk. Spanje natuurlijk. China, Monaco en Australiė waren ook tof.quote:
had die wel, alleen (bewust) veel te laat cq. veel te diep in de bocht.quote:Op zondag 31 juli 2016 18:27 schreef marcodej het volgende: [..] Hij kan gewoon zien dat Rosberg zijn handen niet full lock had.
Moet ik wel gaan.quote:Op zondag 31 juli 2016 19:25 schreef motorbloempje het volgende:
Top.
Maar nee Kat, gaat allemaal te duur worden helaas. Volgende keer eerder boekenwe kijken wel of we jullie kunnen spotten!
Daar hebben ze wel een punt, daar Nico ich nogal eens verremtquote:Op zondag 31 juli 2016 19:02 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik lees nog steeds mensen die van mening zijn dat Rosbergen z'n duikactie op Verstappen terecht was, omdat VES 'moved under breaking' en hij daardoor niet op tijd kon remmen en als hij wel ingestuurd zou hebben met overstuur van de baan geschoven zou zijn
IK BEN ERquote:Op zondag 31 juli 2016 19:29 schreef GGMM het volgende:
Ik hoor dat jullie stoer doen tegen MexicanoBakker.
Hou jullie in, anders komen we hier met VBL even de boel verbouwen, stelletje b-sport liefhebbers.
Ik heb niks met voetbal. Hoe je er bij komt dat ik een liefhebber zou zijn...quote:Op zondag 31 juli 2016 19:29 schreef GGMM het volgende:
Hou jullie in, anders komen we hier met VBL even de boel verbouwen, stelletje b-sport liefhebbers.
Gaan we bijdehand zitten doen?quote:Op zondag 31 juli 2016 19:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb niks met voetbal. Hoe je er bij komt dat ik een liefhebber zou zijn...
Wellicht omdat je meepostte in EK?quote:Op zondag 31 juli 2016 19:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb niks met voetbal. Hoe je er bij komt dat ik een liefhebber zou zijn...
Nee, dat zijn de verkleedfeestjes van je vader.quote:Op zondag 31 juli 2016 19:33 schreef daNpy het volgende:
Voetbal?
Dat is toch met 22 nichten aan elkaar zitten?
Wat doe je stoer dan?quote:Op zondag 31 juli 2016 19:33 schreef daNpy het volgende:
Voetbal?
quote:Op zondag 31 juli 2016 19:33 schreef daNpy het volgende:
Voetbal?
Das rugby..quote:Op zondag 31 juli 2016 19:33 schreef daNpy het volgende:
Voetbal?
Doe niet zo raar.quote:Op zondag 31 juli 2016 19:33 schreef daNpy het volgende:
Voetbal?
Typische voetbalmentaliteit, dit. Stelletje tokkies.quote:Op zondag 31 juli 2016 19:29 schreef GGMM het volgende:
quote:
oef gelukkig, dacht al dat ik niet met een gerust hart kon gaan slapen.quote:
Bron: cliptheapex.com/overtakingquote:Op zondag 31 juli 2016 19:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Volgens sasquatsch 60 inhaalacties las ik vanmiddag.
quote:Op zondag 31 juli 2016 20:53 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
je was bang dat hij daarvoor het leven zou laten?
Coronelquote:Op zondag 31 juli 2016 21:15 schreef SnowOokami het volgende:
[ afbeelding ]
https://twitter.com/TimCoronel/status/759822807236747264
Beetje kansloos dat een professionele coureur als Coronel dat plaatst.quote:Op zondag 31 juli 2016 21:15 schreef SnowOokami het volgende:
[ afbeelding ]
https://twitter.com/TimCoronel/status/759822807236747264
Dit is nog mild hoor van Coronel.quote:Op zondag 31 juli 2016 21:18 schreef Beach het volgende:
[..]
Beetje kansloos dat een professionele coureur als Coronel dat plaatst.
Wat was daar spannend aan? 2 keer SS op een zware auto waardoor RIC op een lichtere auto een extra set SS zou hebben. Max had vandaag de slechtere strategie.quote:Op zondag 31 juli 2016 19:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Enige spannende was of de strategie van RIC beter zou uitpakken dan van VES.
Het doet zeer hč.quote:Op zondag 31 juli 2016 21:18 schreef Beach het volgende:
[..]
Beetje kansloos dat een professionele coureur als Coronel dat plaatst.
top dat het leuk was!quote:Op zondag 31 juli 2016 21:33 schreef habitue het volgende:
Net thuis van weekend Mannheim/Hockenheim. Echt top vermaakt.We zaten ook echt vlak op het circuit, en Max deed het top. Ga volgend jaar ook zeker weer een circuit meepakken.
Enige jammere vind ik dat ik niet zoveel van de strategien en radioverkeer meekreeg, maar opzich met de liveupdates ernaast van formula1 op de telefoon ging dat ook wel goed.
de smile bij Ricciardo wordt alleen maar groterquote:
quote:Op zondag 31 juli 2016 22:15 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
de smile bij Ricciardo wordt alleen maar groter
twitter:F1 twitterde op zondag 31-07-2016 om 16:50:02When you try to tease a Scottish journalist......and get it VERY wrong 😂🌍🚖 for @danielricciardo!#GermanGP 🇩🇪 https://t.co/6PUnILYyHk reageer retweet
Haha, ik dacht inderdaad zit hij nou te snuiven onder het F1 kijken?quote:Op zondag 31 juli 2016 22:40 schreef Geralt het volgende:
Snuisterijen. Voordat iemand me verkeerd begrijpt, ik hark al jaren niet meer!
Het zegt meer over jou dan over mijquote:Op zondag 31 juli 2016 22:43 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Haha, ik dacht inderdaad zit hij nou te snuiven onder het F1 kijken?
Ferrari stelt al het hele seizoen teleur.quote:Op zondag 31 juli 2016 22:46 schreef Geralt het volgende:
Ok voordeel van de twijfel. Mooie wedstrijd wel. Op zich dan. En goed van Red Bull. Waar was Ferrari?!
Nou ja, het moet eerst nog maar gebeuren, he?quote:Op zondag 31 juli 2016 22:53 schreef AnneX het volgende:
Ja zeg...leuk dat Max zich heeft bewezen als toekomstig kampioen.
Ik geniet er van.
Alleen wordt het dan toch vreselijk saai de komende 15 jaar of zo?
Vooraan rondjes rijdn zoals Hamilton nu doet.
Niks geen mooie technische inhaalacties...allemaal verleden tijd dan.
Ach, wij hebben de beelden nog.
Vooralsnog is Riccardio regelmatig sneller als het op snelle rondes en ook de long runs rijden aankomt.quote:Op zondag 31 juli 2016 22:53 schreef AnneX het volgende:
Ja zeg...leuk dat Max zich heeft bewezen als toekomstig kampioen.
Ik geniet er van.
Alleen wordt het dan toch vreselijk saai de komende 15 jaar of zo?
Vooraan rondjes rijdn zoals Hamilton nu doet.
Niks geen mooie technische inhaalacties...allemaal verleden tijd dan.
Ach, wij hebben de beelden nog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |