Dit is nog mild hoor van Coronel.quote:Op zondag 31 juli 2016 21:18 schreef Beach het volgende:
[..]
Beetje kansloos dat een professionele coureur als Coronel dat plaatst.
Wat was daar spannend aan? 2 keer SS op een zware auto waardoor RIC op een lichtere auto een extra set SS zou hebben. Max had vandaag de slechtere strategie.quote:Op zondag 31 juli 2016 19:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Enige spannende was of de strategie van RIC beter zou uitpakken dan van VES.
Het doet zeer hè.quote:Op zondag 31 juli 2016 21:18 schreef Beach het volgende:
[..]
Beetje kansloos dat een professionele coureur als Coronel dat plaatst.
top dat het leuk was!quote:Op zondag 31 juli 2016 21:33 schreef habitue het volgende:
Net thuis van weekend Mannheim/Hockenheim. Echt top vermaakt.We zaten ook echt vlak op het circuit, en Max deed het top. Ga volgend jaar ook zeker weer een circuit meepakken.
Enige jammere vind ik dat ik niet zoveel van de strategien en radioverkeer meekreeg, maar opzich met de liveupdates ernaast van formula1 op de telefoon ging dat ook wel goed.
de smile bij Ricciardo wordt alleen maar groterquote:
quote:Op zondag 31 juli 2016 22:15 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
de smile bij Ricciardo wordt alleen maar groter
twitter:F1 twitterde op zondag 31-07-2016 om 16:50:02When you try to tease a Scottish journalist......and get it VERY wrong 😂🌍🚖 for @danielricciardo!#GermanGP 🇩🇪 https://t.co/6PUnILYyHk reageer retweet
Haha, ik dacht inderdaad zit hij nou te snuiven onder het F1 kijken?quote:Op zondag 31 juli 2016 22:40 schreef Geralt het volgende:
Snuisterijen. Voordat iemand me verkeerd begrijpt, ik hark al jaren niet meer!
Het zegt meer over jou dan over mijquote:Op zondag 31 juli 2016 22:43 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Haha, ik dacht inderdaad zit hij nou te snuiven onder het F1 kijken?
Ferrari stelt al het hele seizoen teleur.quote:Op zondag 31 juli 2016 22:46 schreef Geralt het volgende:
Ok voordeel van de twijfel. Mooie wedstrijd wel. Op zich dan. En goed van Red Bull. Waar was Ferrari?!
Nou ja, het moet eerst nog maar gebeuren, he?quote:Op zondag 31 juli 2016 22:53 schreef AnneX het volgende:
Ja zeg...leuk dat Max zich heeft bewezen als toekomstig kampioen.
Ik geniet er van.
Alleen wordt het dan toch vreselijk saai de komende 15 jaar of zo?
Vooraan rondjes rijdn zoals Hamilton nu doet.
Niks geen mooie technische inhaalacties...allemaal verleden tijd dan.
Ach, wij hebben de beelden nog.
Vooralsnog is Riccardio regelmatig sneller als het op snelle rondes en ook de long runs rijden aankomt.quote:Op zondag 31 juli 2016 22:53 schreef AnneX het volgende:
Ja zeg...leuk dat Max zich heeft bewezen als toekomstig kampioen.
Ik geniet er van.
Alleen wordt het dan toch vreselijk saai de komende 15 jaar of zo?
Vooraan rondjes rijdn zoals Hamilton nu doet.
Niks geen mooie technische inhaalacties...allemaal verleden tijd dan.
Ach, wij hebben de beelden nog.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |