quote:Op zondag 31 juli 2016 19:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee ik heb vorige week niet gekeken. GB wel, dat vond ik ook niet veel soeps.
Ook die race heb ik gemist en niet teruggekeken. Iedereen zei dat t saai was dus ik geloofde het welquote:
Hoop. En toch wel prima races gezien dit jaar. Oostenrijk was leuk. Spanje natuurlijk. China, Monaco en Australië waren ook tof.quote:
had die wel, alleen (bewust) veel te laat cq. veel te diep in de bocht.quote:Op zondag 31 juli 2016 18:27 schreef marcodej het volgende: [..] Hij kan gewoon zien dat Rosberg zijn handen niet full lock had.
Moet ik wel gaan.quote:Op zondag 31 juli 2016 19:25 schreef motorbloempje het volgende:
Top.
Maar nee Kat, gaat allemaal te duur worden helaas. Volgende keer eerder boekenwe kijken wel of we jullie kunnen spotten!
Daar hebben ze wel een punt, daar Nico ich nogal eens verremtquote:Op zondag 31 juli 2016 19:02 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik lees nog steeds mensen die van mening zijn dat Rosbergen z'n duikactie op Verstappen terecht was, omdat VES 'moved under breaking' en hij daardoor niet op tijd kon remmen en als hij wel ingestuurd zou hebben met overstuur van de baan geschoven zou zijn
IK BEN ERquote:Op zondag 31 juli 2016 19:29 schreef GGMM het volgende:
Ik hoor dat jullie stoer doen tegen MexicanoBakker.
Hou jullie in, anders komen we hier met VBL even de boel verbouwen, stelletje b-sport liefhebbers.
Ik heb niks met voetbal. Hoe je er bij komt dat ik een liefhebber zou zijn...quote:Op zondag 31 juli 2016 19:29 schreef GGMM het volgende:
Hou jullie in, anders komen we hier met VBL even de boel verbouwen, stelletje b-sport liefhebbers.
Gaan we bijdehand zitten doen?quote:Op zondag 31 juli 2016 19:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb niks met voetbal. Hoe je er bij komt dat ik een liefhebber zou zijn...
Wellicht omdat je meepostte in EK?quote:Op zondag 31 juli 2016 19:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb niks met voetbal. Hoe je er bij komt dat ik een liefhebber zou zijn...
Nee, dat zijn de verkleedfeestjes van je vader.quote:Op zondag 31 juli 2016 19:33 schreef daNpy het volgende:
Voetbal?
Dat is toch met 22 nichten aan elkaar zitten?
Wat doe je stoer dan?quote:Op zondag 31 juli 2016 19:33 schreef daNpy het volgende:
Voetbal?
quote:Op zondag 31 juli 2016 19:33 schreef daNpy het volgende:
Voetbal?
Das rugby..quote:Op zondag 31 juli 2016 19:33 schreef daNpy het volgende:
Voetbal?
Doe niet zo raar.quote:Op zondag 31 juli 2016 19:33 schreef daNpy het volgende:
Voetbal?
Typische voetbalmentaliteit, dit. Stelletje tokkies.quote:Op zondag 31 juli 2016 19:29 schreef GGMM het volgende:
quote:
oef gelukkig, dacht al dat ik niet met een gerust hart kon gaan slapen.quote:
Bron: cliptheapex.com/overtakingquote:Op zondag 31 juli 2016 19:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Volgens sasquatsch 60 inhaalacties las ik vanmiddag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |