Dat hoeft toch ook niet erkent te worden, want Ros was 2e, en Ves 3e, dan lijkt het me duidelijk dat Ros beter was.quote:Op maandag 1 augustus 2016 18:30 schreef motorbloempje het volgende:
Ik zie nergens hier echt mensen die niet erkennen dat Ricciardo gewoon beter was deze race?
Trend is dalende toch? Ondanks dat ik de prestaties van Max op zich fantastisch vind, kijk ik vooruit en zie voldoende doemscenarios indien RBR het gat met Mercedes echt weet te dichten, volgend seizoen. Indien 1e wedstrijd RIC en VES 1 en 2 worden, prachtig hoor. Zijn er vanaf dat moment gelijk stalorders want je wil de concurrentie na 2 wedstrijden toch liever op 26 constructeurs, en 20 indivuduele punten achterstand zetten dan op 26 en 13. (tel ik goed?) Maar het blijft uiteraard koffiedik kijken.quote:Op maandag 1 augustus 2016 19:36 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Oepsfoutje.
Naja, dan 3-3 qua podiumplaatsen, en met de niet-podiumplekken nog steeds 4-4
Bij 8 races kun je amper van een trend spreken. In de 1e 4 races was het in de race 2-2. In de laatste 4 races was het 2-2.quote:Op maandag 1 augustus 2016 20:51 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Trend is dalende toch? Ondanks dat ik de prestaties van Max op zich fantastisch vind, kijk ik vooruit en zie voldoende doemscenarios indien RBR het gat met Mercedes echt weet te dichten, volgend seizoen. Indien 1e wedstrijd RIC en VES 1 en 2 worden, prachtig hoor. Zijn er vanaf dat moment gelijk stalorders want je wil de concurrentie na 2 wedstrijden toch liever op 26 constructeurs, en 20 indivuduele punten achterstand zetten dan op 26 en 13. (tel ik goed?) Maar het blijft uiteraard koffiedik kijken.
Ja, dat weet ik ook wel. We zullen wel zien wat de tweede helft gaat brengen en Max en Vermeulen zullen best wel weten hoe bepaalde krachten in deze sport werken.quote:Op maandag 1 augustus 2016 20:53 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Bij 8 races kun je amper van een trend spreken. In de 1e 4 races was het in de race 2-2. In de laatste 4 races was het 2-2.
Rosberg ja?quote:Op maandag 1 augustus 2016 20:48 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dat hoeft toch ook niet erkent te worden, want Ros was 2e, en Ves 3e, dan lijkt het me duidelijk dat Ros beter was.
quote:Op maandag 1 augustus 2016 21:00 schreef Beach het volgende:
[..]
Type humor van mensen die de Telegraaf lezen.
Extrapoleren met weinig data is in welke tak van sport dan ook een onbetrouwbare informatiebron. Sowieso met de aangepaste regelgeving in 2017 kan er nog zo veel veranderen.quote:Op maandag 1 augustus 2016 20:51 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Trend is dalende toch? Ondanks dat ik de prestaties van Max op zich fantastisch vind, kijk ik vooruit en zie voldoende doemscenarios indien RBR het gat met Mercedes echt weet te dichten, volgend seizoen. Indien 1e wedstrijd RIC en VES 1 en 2 worden, prachtig hoor. Zijn er vanaf dat moment gelijk stalorders want je wil de concurrentie na 2 wedstrijden toch liever op 26 constructeurs, en 20 indivuduele punten achterstand zetten dan op 26 en 13. (tel ik goed?) Maar het blijft uiteraard koffiedik kijken.
https://twitter.com/redbullracing/status/760131666819944448quote:
Sowieso de eeuwige drang om coureurs in hokjes te moeten willen plaatsen geeft soms oneindige heen-en-weerdiscussies. Coureurs moeten niet in hokjes; er hoort nuance bij. De persoonlijkheid van coureurs groeit mee met hun carriere. Vooral steeds opnieuw aangehaalde feitjes uit het verleden zijn soms totaal niet relevant meer in het heden.quote:
niet dat ik er zelf aan mee doe, maar het is wel de enige meetfactor tov Max' zijn prestaties of die van Ricciardo.quote:
Dat is toch het enige waaraan je de prestaties van Max kunt afmeten in gelijke omstandigheden. Want om verder naar boven te vergelijken heb je toch de hulp van Mercedes nodig. Of niet dan?quote:
Dat bedoel ik. En verder wordt er hier veel te veel vergoeilijkt. Gelukkig ziet Max wel waar het heen moet.quote:Op maandag 1 augustus 2016 21:07 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
https://twitter.com/redbullracing/status/760131666819944448
"the low of the weekend; probably letting Max pass into turn 1"
Ze zijn iig zelf ook competitief bezig onderlingMax was ook niet echt amused gisteren.
hoezo 3-3?quote:Op maandag 1 augustus 2016 19:36 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Oepsfoutje.
Naja, dan 3-3 qua podiumplaatsen, en met de niet-podiumplekken nog steeds 4-4
Ach.. hij is voor Renault nog een erfenisje van de Lotus dagen (Renault heeft nooit voor hem gekozen).quote:Op maandag 1 augustus 2016 09:59 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Hij mag nog blij zijn dat Renault hem het seizoen laat afmaken.
omdat men in NL sinds Max naar RBR gegaan is gek geworden is en alleen nog maar halve waarheden en onzin roepen.quote:Op maandag 1 augustus 2016 18:30 schreef motorbloempje het volgende:
Ik zie nergens hier echt mensen die niet erkennen dat Ricciardo gewoon beter was deze race?
hier. In het topic.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 07:23 schreef Toekito het volgende:
[..]
omdat men in NL sinds Max naar RBR gegaan is gek geworden is en alleen nog maar halve waarheden en onzin roepen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |