Die kon je gewoon kopenquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 18:29 schreef badschaap het volgende:
heuj gesigneerde vlag van red bull racing met de handtekening van Max gewonnen
Iemand interesse om deze over te kopen?
Edit: oh nee dat was van STR.quote:
Heb hem ook al pre installed via steamquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 17:10 schreef nils7 het volgende:
F1 2016 besteld, je moet wat deze weken![]()
Eurosport1 heeft vandaag WTCC en Eurosport2 British Superbikes.quote:Op zondag 7 augustus 2016 12:29 schreef Twieki het volgende:
Zomerstop.Hou maar vakantie in de winter.
Ik wilde eerst voor McLaren gaan, toen voor Haas... maar nu ben ik eruit. Ik ga voor Renaultquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 19:22 schreef King_Merc het volgende:
[..]
Heb hem ook al pre installed via steam,
Weet nog niet precies met welk team ik ga starten ,
Haas, McLaren of Manor
Of Mercedes (en dan een heel seizoen zonder updates rijden(kijken hoever ze terugzakken )
Ja ze klinken wel erg lekker, ik vond dat ook het mooiste geluidquote:Op zondag 7 augustus 2016 13:11 schreef Afhaalchinees het volgende:
Ik denk dat ik voor McLaren gavond op de Hungaroring het geluid van die Honda's zo vet dat ik stiekem een beetje fan ben geworden
echt een uniek geluid vergeleken met de andere 20 wagens
Steel case voor de limited edition voor op de PS4quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 19:22 schreef King_Merc het volgende:
[..]
Heb hem ook al pre installed via steam,
Weet nog niet precies met welk team ik ga starten ,
Haas, McLaren of Manor
Of Mercedes (en dan een heel seizoen zonder updates rijden(kijken hoever ze terugzakken )
quote:Op zondag 7 augustus 2016 13:11 schreef Afhaalchinees het volgende:
Ik denk dat ik voor McLaren gavond op de Hungaroring het geluid van die Honda's zo vet dat ik stiekem een beetje fan ben geworden
De V10 klonk inderdaad lekker opgefokt.quote:
Dat hadden de Lotussen Caterhams in 2011 ook. Maakt ze wel herkenbaar.quote:Op zondag 7 augustus 2016 13:11 schreef Afhaalchinees het volgende:
Is die steel case nog te krijgen? Zo ja, waar?quote:Op zondag 7 augustus 2016 15:22 schreef nils7 het volgende:
[..]
Steel case voor de limited edition voor op de PS4
Maar het is wel een gruwelijk arcade spelletje.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 19:01 schreef Beach het volgende:
GAM is ergens anders. Ga daar naar toe met je arcadespelletje van Codemasters.
Ik vind van niet en ik ben de baas hier.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 19:07 schreef Fopje het volgende:
[..]
Maar het is wel een gruwelijk arcade spelletje.
En het is zomerstop... lekker boeiend. Het is het officiële F1 spel dus dat mag toch wel?
Sorry Baasquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 19:14 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik vind van niet en ik ben de baas hier.
Echt realistisch is het niet, gezien de laatste shot in die trailerquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 19:16 schreef Fopje het volgende:
Toch drop ik nog wel even een trailer voor de liefhebber.
Man man man... Broek op de enkels.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |