Gezagsgetrouw wel ja.quote:Op woensdag 6 april 2016 17:59 schreef 99.999 het volgende: [..] Normaal wel zeer gezagsgetrouwe mensen die braaf stemmen. Als daar echt slecht gescoord wordt is dat wel erg opmerkelijk.
Laat de POL-SC nou maar aan de professionals over.quote:Op woensdag 6 april 2016 18:03 schreef KetchupFTW het volgende:
FOK, vergeet ik de titel aan te passen. Enfin.
Zolang het maar voorstemmen zijn.quote:Op woensdag 6 april 2016 18:03 schreef Leandra het volgende:
Als er 2 stemmen teveel zijn, dan zijn ze van ons
Schande.quote:Op woensdag 6 april 2016 18:03 schreef Leandra het volgende:
Gelukkig past het nog enigszins bij wat ik in gedachte had voor de openingspost.quote:Op woensdag 6 april 2016 18:04 schreef Euribob het volgende:
[..]
Laat de POL-SC nou maar aan de professionals over.
Leuk man.quote:Op woensdag 6 april 2016 18:05 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Gelukkig past het nog enigszins bij wat ik in gedachte had voor de openingspost.
Dankje, schat.quote:
Nu al gestemd?quote:Op woensdag 6 april 2016 18:03 schreef Leandra het volgende:
Ik heb hem niet bedachtquote:
''Rooskleurige opkomst verwacht.''quote:
Meh.quote:Op woensdag 6 april 2016 18:09 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
''Rooskleurige opkomst verwacht.''
Ik denk dat jij eerder doelt op de rijkscultuurkamer.quote:Op woensdag 6 april 2016 18:09 schreef Euribob het volgende:
Iets wat beter in de geest van de POL-Cultuurkamer past.
Het is niet waar.quote:Op woensdag 6 april 2016 18:10 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Ik denk dat jij eerder doelt op de rijkscultuurkamer.
Ontruiming vanwege penisring ?quote:Op woensdag 6 april 2016 18:12 schreef Janneke141 het volgende:
Aha, de kledingregels van een school hier in de stad hebben inmiddels de frontpage gehaald. Even denken of ik daar een topic over ga openen.
Wel een goed onderwerp voor een ouderwets schuimbektopique.quote:Op woensdag 6 april 2016 18:12 schreef Janneke141 het volgende:
Aha, de kledingregels van een school hier in de stad hebben inmiddels de frontpage gehaald. Even denken of ik daar een topic over ga openen.
Wat is er mis met het biljet? Ik vond het allemaal vrij duidelijk.quote:Op woensdag 6 april 2016 18:17 schreef BlackLining het volgende:
Mijn god. Net een stukje van Pechtold gezien in de Tweede Kamer waar hij gisteren kritiek op het stembilljet wegwuift. Wat een onmogelijke flapdrol is dat toch niet te zuinig. Vervelend he, als je eigen wetten zich tegen je keren.
En mevrouw Arib lekker de boel afkappen. Dat is ook wel weer duidelijk. Wát een aanfluiting,
Wat is precies het probleem met het stembiljet?quote:Op woensdag 6 april 2016 18:17 schreef BlackLining het volgende:
Mijn god. Net een stukje van Pechtold gezien in de Tweede Kamer waar hij gisteren kritiek op het stembilljet wegwuift. Wat een onmogelijke flapdrol is dat toch niet te zuinig. Vervelend he, als je eigen wetten zich tegen je keren.
En mevrouw Arib lekker de boel afkappen. Dat is ook wel weer duidelijk. Wát een aanfluiting,
Die vuige policor (s)linksen ook altijd!!!11quote:Op woensdag 6 april 2016 18:17 schreef BlackLining het volgende:
Geweldige bijdrage, dit.quote:Op woensdag 6 april 2016 18:18 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Die vuige policor (s)linksen ook altijd!!!11
Ik vind hem ook duidelijk, en mijn uitgebrachte stem net is gewoon geldig. Maar ben dan ook een man, en verdedig die keuze.quote:Op woensdag 6 april 2016 18:17 schreef Reya het volgende:
[..]
Wat is precies het probleem met het stembiljet?
Hij komt vast uit hetnietnadertenoemenforumdeel.quote:Op woensdag 6 april 2016 18:18 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Die vuige policor (s)linksen ook altijd!!!11
Oké, maar wat is er onduidelijk aan.quote:Op woensdag 6 april 2016 18:19 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ik vind hem ook duidelijk, en mijn uitgebrachte stem net is gewoon geldig. Maar ben dan ook een man, en verdedig die keuze.
Dit is weer zoals het al weken gaat. Het Ja kamp brult dat het nee kamp achterlijk is, maar durft de discussie niet aan te gaan. Pechtold, fluitend met zijn vingers in zijn oren, voorop.
Ik ook.quote:Op woensdag 6 april 2016 18:17 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Wat is er mis met het biljet? Ik vond het allemaal vrij duidelijk.
Veel mensen denken het volledige vakje aan te moeten kruisen, schijnbaar.quote:Op woensdag 6 april 2016 18:20 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Oké, maar wat is er onduidelijk aan.
Ik begrijp niet welke kant je op wilt. Het stembiljet is volledig duidelijk, maar het is niet oké als Pechtold kritiek op dat biljet wegwuift?quote:Op woensdag 6 april 2016 18:19 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ik vind hem ook duidelijk, en mijn uitgebrachte stem net is gewoon geldig. Maar ben dan ook een man, en verdedig die keuze.
Dit is weer zoals het al weken gaat. Het Ja kamp brult dat het nee kamp achterlijk is, maar durft de discussie niet aan te gaan. Pechtold, fluitend met zijn vingers in zijn oren, voorop.
Volgens wie denken ze dat?quote:Op woensdag 6 april 2016 18:21 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Veel mensen denken het volledige vakje aan te moeten kruisen, schijnbaar.
Zeker, maar gelukkig hing er een uitlegformulier in de hokjes en stond het ook nog onderaan het biljet uitgelegd. Als je het dan nog fout doet verdien je het dat je stem ongeldig wordt verklaard.quote:Op woensdag 6 april 2016 18:20 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ik ook.Had nog duidelijker gekund, maar was op zich prima zo.
De mensen die de uitleg niet lezen.quote:
Als een kamerlid vindt dat het niet duidelijk is, dan heeft Pechtold, als auteur van de hele referendumwet, daar gewoon normaal op te reageren. Het kwam erop neer dat "het nee-kamp wanhopig begint te worden" terwijl hij ook de prognoses kent. Zoals ik al gezegd heb, de trend is "het nee kamp is achterlijk", maar vervolgens durft hij de discussie niet aan te gaan en wuift hij alles weg.quote:Op woensdag 6 april 2016 18:21 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik begrijp niet welke kant je op wilt. Het stembiljet is volledig duidelijk, maar het is niet oké als Pechtold kritiek op dat biljet wegwuift?
Waar dan? In NWS zie ik juist het omgekeerde.quote:Op woensdag 6 april 2016 18:19 schreef BlackLining het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 6 april 2016 18:24 schreef Chai het volgende:
[..]
Waar dan? In NWS zie ik juist het omgekeerde.
Maar heb sws niet zoveel met mensen die zich aftrekken op een referendum om een signaal te laten horen waar de vraag helemaal niet over gaat, ongeacht of dat een ja/nee is.
Weet jij waarom mensen stemmen dan?quote:Op woensdag 6 april 2016 18:24 schreef Chai het volgende:
[..]
Waar dan? In NWS zie ik juist het omgekeerde.
Maar heb sws niet zoveel met mensen die zich aftrekken op een referendum om een signaal te laten horen waar de vraag helemaal niet over gaat, ongeacht of dat een ja/nee is.
Het stembiljet lijkt me veel makkelijker te begrijpen dan de associatieovereenkomst waarover gestemd wordt.quote:Op woensdag 6 april 2016 18:23 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Als een kamerlid vindt dat het niet duidelijk is, dan heeft Pechtold, als auteur van de hele referendumwet, daar gewoon normaal op te reageren. Het kwam erop neer dat "het nee-kamp wanhopig begint te worden" terwijl hij ook de prognoses kent. Zoals ik al gezegd heb, de trend is "het nee kamp is achterlijk", maar vervolgens durft hij de discussie niet aan te gaan en wuift hij alles weg.
Great, nu kan ik met een gerust hart voor gaan stemmen.quote:Op woensdag 6 april 2016 18:23 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
In Rotterdam waren er zo'n 77500 stemmen uitgebracht om 18:00
Dit is 17,2%.
Om dan de 30% te halen moet er in de laatste 3 uur 57500 stemmen worden uitgebracht. Dat is ruim 19000 per uur. Terwijl op het drukste uur tot nu toe de 9 duizend stemmen niet zijn gehaald. Het uur tot 7 uur gaat hard, in dit tempo richting de 12000. Maar nog steeds te weinig. En de uren daarna zal het weer afvlakken.
Maurice de Hond peilde dus beter dan Krouwel, als dit landelijk het beeld is.
Zeer zeker waar, maar daar ging het niet over.quote:Op woensdag 6 april 2016 18:27 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Het stembiljet lijkt me veel makkelijker te begrijpen dan de associatieovereenkomst waarover gestemd wordt.
Ik bedoel dus dat als je jezelf in staat acht om over deze overeenkomst te oordelen dat stembiljet geen obstakel behoort te zijn.quote:Op woensdag 6 april 2016 18:28 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Zeer zeker waar, maar daar ging het niet over.
Ben ik met je eens, maar daar ging het niet over.quote:Op woensdag 6 april 2016 18:30 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Ik bedoel dus dat als je jezelf in staat acht om over deze overeenkomst te oordelen dat stembiljet geen obstakel behoort te zijn.
Oh het ging over Pechtoldquote:Op woensdag 6 april 2016 18:30 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ben ik met je eens, maar daar ging het niet over.
Het ging erover dat als iemand commentaar heeft op (de uitwerking van) je referendumwet, je daar gewoon normaal mee om hoort te gaan, in plaats van in de kamer mensen weg te zetten als achterlijk. Beetje hetzelfde als wat jullie hier laten zien trouwensquote:
Ok.quote:Op woensdag 6 april 2016 18:34 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Het ging erover dat als iemand commentaar heeft op (de uitwerking van) je referendumwet, je daar gewoon normaal mee om hoort te gaan, in plaats van in de kamer mensen weg te zetten als achterlijk. Beetje hetzelfde als wat jullie hier laten zien trouwens
Oh ja, ik zal het vast melden, nee, ik stem ook geen PVV en ik vind dat Wilders ook met enige regelmaat het boekje te buiten gaat.
Weet je wat, ik ga hier gewoon niet op reageren.quote:Op woensdag 6 april 2016 18:34 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Het ging erover dat als iemand commentaar heeft op (de uitwerking van) je referendumwet, je daar gewoon normaal mee om hoort te gaan, in plaats van in de kamer mensen weg te zetten als achterlijk. Beetje hetzelfde als wat jullie hier laten zien trouwens
Oh ja, ik zal het vast melden, nee, ik stem ook geen PVV en ik vind dat Wilders ook met enige regelmaat het boekje te buiten gaat.
Uiteraard, en ik heb de kleuter er ook nog een tekening op laten maken, dat had ik met een serieuze stemming nooit laten doen.quote:
Rebels hoorquote:Op woensdag 6 april 2016 18:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Uiteraard, en ik heb de kleuter er ook nog een tekening op laten maken, dat had ik met een serieuze stemming nooit laten doen.
Ik heb het dus ook enkel over degenen die dat motief uitspreken.quote:Op woensdag 6 april 2016 18:27 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Weet jij waarom mensen stemmen dan?
Ik stem omdat ik me ingelezen heb in het verdrag, en ik vind dat er vrijwel alleen maar nadelen in staan.
Dat maakt het goedquote:Op woensdag 6 april 2016 18:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Uiteraard, en ik heb de kleuter er ook nog een tekening op laten maken, dat had ik met een serieuze stemming nooit laten doen.
quote:Op woensdag 6 april 2016 18:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Heeft ie Jan Roos er op nagetekend?quote:Op woensdag 6 april 2016 18:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 6 april 2016 18:44 schreef Kaas- het volgende:
Houtenbeen, nu je er toevallig bent, ik vind je denk wel de meest waardeloze user aller tijden in deze SC. Waardoor ik ook juist wel weer een beetje fan ben eigenlijk.
Heel af en toe even binnenkomen om 1 oneliner vol smileys en onderbuikretoriek neer te smijten en weer weg.
*gniffel*quote:Op woensdag 6 april 2016 18:33 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Maar hij batst wel met je moeder.
Kijk die is dan wel weer leukquote:
Ja hallo, omdat jullie allemaal zo vroeg gaan moet ik er straks ook nog uit om voor te stemmenquote:Op woensdag 6 april 2016 18:44 schreef Janneke141 het volgende:
Zo, mijn democratische plicht ook maar voldaan.
Fixed.quote:Op woensdag 6 april 2016 18:45 schreef Kaas- het volgende:
Als je al niet weet waar Oekraïne ligt ben je wel echt een kiezer.
Crump.quote:Op woensdag 6 april 2016 18:46 schreef Heilwasser het volgende:
Vraagje aan de linksen: Trump of Cruz?
Sandersquote:Op woensdag 6 april 2016 18:46 schreef Heilwasser het volgende:
Clinton.quote:Op woensdag 6 april 2016 18:46 schreef Heilwasser het volgende:
Eisenhowerquote:Op woensdag 6 april 2016 18:46 schreef Heilwasser het volgende:
Ik vroeg aan de beste mevrouw naast me of ze hem even in kon vullen want ik had haast; moest even naar een PVV-bijeenkomst. Ik zou niet weten of hij geldig is of niet.quote:Op woensdag 6 april 2016 18:45 schreef Kaas- het volgende:
BlackLining moet niet zeuren. Blijkbaar kreeg Ketchup het voor elkaar om een geldige stem uit te brengen. Dan kan niemand er imo nog commentaar op hebben.
Hitler.quote:Op woensdag 6 april 2016 18:46 schreef Heilwasser het volgende:
Ik las dat er dus echt figuren gingen stemmen die dan niet wisten. Dan verdien je een paar beste stompen.quote:
Hitlary.quote:
Je moeder.quote:Op woensdag 6 april 2016 18:46 schreef Heilwasser het volgende:
Ik durf met enige zekerheid te zeggen dat minstens 30% van de stemgerechtigden dit niet weet.quote:Op woensdag 6 april 2016 18:48 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik las dat er dus echt figuren gingen stemmen die dan niet wisten. Dan verdien je een paar beste stompen.
Ach. Alsof iemand gaat stemmen om Oekraïne.quote:Op woensdag 6 april 2016 18:48 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik las dat er dus echt figuren gingen stemmen die dan niet wisten. Dan verdien je een paar beste stompen.
Het valt moeilijk te onderschatten hoeveel lieden te dom zijn om te schijten.quote:Op woensdag 6 april 2016 18:48 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Om Victoria Koblenko hoogstens.quote:Op woensdag 6 april 2016 18:49 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ach. Alsof iemand gaat stemmen om Oekraïne.
Alsof iemand überhaupt weet waarom er mag worden gestemd.quote:Op woensdag 6 april 2016 18:49 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ach. Alsof iemand gaat stemmen om Oekraïne.
Dat is gewoon echt achterlijk eigenlijk.quote:Op woensdag 6 april 2016 18:49 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Ik durf met enige zekerheid te zeggen dat minstens 30% van de stemgerechtigden dit niet weet.
Ik dacht een lekker wijf op te zoeken..quote:
Hmm.. je bent van de verkeerde kant?quote:Op woensdag 6 april 2016 18:51 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Ik dacht een lekker wijf op te zoeken..
Hoho, Oekraïne is nog steeds niet ingelijfd bij Rusland.quote:Op woensdag 6 april 2016 18:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
En dan een plaatje waar de Oekraïne niet op staat![]()
quote:Op woensdag 6 april 2016 18:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
En dan een plaatje waar de Oekraïne niet op staat![]()
quote:Op woensdag 6 april 2016 18:52 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Hmm.. je bent van de verkeerde kant?
Ook irritant:quote:Op woensdag 6 april 2016 18:50 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Alsof iemand überhaupt weet waarom er mag worden gestemd.
Tien oost-Europeanen? Lucky bastard.quote:Op woensdag 6 april 2016 18:54 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Daarvan heb ik er 10 in mijn klas zitten met minder make-up.
Wel lekker lijf overigens.
Dat gebeurt pas als er een meerderheid tegen het verdrag heeft gestemd en er een opkomst is van 30%quote:Op woensdag 6 april 2016 18:52 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Hoho, Oekraïne is nog steeds niet ingelijfd bij Rusland.
Het Polen-meldpunt heeft niet geholpen..quote:Op woensdag 6 april 2016 18:54 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Tien oost-Europeanen? Lucky bastard.
Hou toch eens op met die ongenuanceerde onderbuik manquote:Op woensdag 6 april 2016 18:54 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Dat gebeurt pas als er een meerderheid tegen het verdrag heeft gestemd en er een opkomst is van 30%
Ze heeft tenminste een studie afgerond. Dat is iets. Maar je kan een vrouw wel uit het Oostblok halen, maar het Oostblok niet uit een vrouw:quote:Op woensdag 6 april 2016 18:54 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Daarvan heb ik er 10 in mijn klas zitten met minder make-up.
Wel lekker lijf overigens.
quote:Op woensdag 6 april 2016 18:56 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Hou toch eens op met die ongenuanceerde onderbuik man
Spannond.quote:Op woensdag 6 april 2016 18:56 schreef Gutmensch het volgende:
Het verwachte opkomstpercentage gaat weer omlaag:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dus ik ga voorlopig nog niet stemmen.
Hierdoor ben ik pro-EU.quote:Op woensdag 6 april 2016 18:56 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ze heeft tenminste een studie afgerond. Dat is iets. Maar je kan een vrouw wel uit het Oostblok halen, maar het Oostblok niet uit een vrouw:
[ afbeelding ]
Tegen de EU zijn omdat je vindt dat elk land voor zichzelf moet kunnen beslissen maar ondertussen dat niet gunnen aan Oekraïne.quote:Op woensdag 6 april 2016 18:55 schreef Friek_ het volgende:
Tegen het associatieverdrag stemmen om de EU te kutten en ondertussen zeggen dat Europese samenwerking zich met beperken tot handel.
Hoppa!
Dan houd je jezelf redelijk voor de gek, inderdaad.quote:Op woensdag 6 april 2016 18:54 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ook irritant:
"Als het om 20:30 in de peilingen lijkt alsof de 30% wordt gehaald, dan ga ik snel even voor stemmen."
Wanhopig vasthouden aan de illusie dat je stem waardevol is.
Moet mooi zijn, een mbo-opleiding erotische massage. 10 Oost-Europeanen en verder Thai.quote:Op woensdag 6 april 2016 18:54 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Tien oost-Europeanen? Lucky bastard.
Goede bandbreedte. Lekker ingedekt.quote:Op woensdag 6 april 2016 18:56 schreef Gutmensch het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ga het niet eens meer overwegen. Ben ook al niet meer in m'n eigen gemeente.quote:Op woensdag 6 april 2016 18:56 schreef Gutmensch het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Welk MBO-niveau is dat?quote:Op woensdag 6 april 2016 18:58 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Moet mooi zijn, een mbo-opleiding erotische massage. 10 Oost-Europeanen en verder Thai.
Nee, ben ook al mentaal uitgecheckt voor vandaag dus dat gaat hem niet worden.quote:
Weet ik veel.quote:
Daarom, groepsgedrag is contraproductief. Idealiter ga je slechts stemmen zodra het aantal stemmen onder de 5% komt in jouw stembureau.quote:Op woensdag 6 april 2016 18:58 schreef Heilwasser het volgende:
Nu ja, hoe minder mensen stemmen hoe waardevoller de stem.
Als het overduidelijk wordt dat de opkomst boven de 30% komt ga ik nog.quote:Op woensdag 6 april 2016 18:58 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Nee, ben ook al mentaal uitgecheckt voor vandaag dus dat gaat hem niet worden.
Ik zou het gewoon doen, voor de zekerheidquote:Op woensdag 6 april 2016 19:00 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Als het overduidelijk wordt dat de opkomst boven de 30% komt ga ik nog.
Maar volgens mij gaat dat niet meer gebeuren.
Oorzaak-gevolg.quote:Op woensdag 6 april 2016 19:01 schreef xpompompomx het volgende:
Mooi was ook dat op mn werk zown wijf dat nooit buiten haar dorp komt het hardste schreeuwde dat mensen tegen moesten stemmen
Niet focken met de Duitsers hun worst.quote:Op woensdag 6 april 2016 19:03 schreef Heilwasser het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)dering-Daimler.dhtml
quote:Op woensdag 6 april 2016 19:03 schreef Heilwasser het volgende:
Wat een karige Hans ben je dan.quote:Een van de aandeelhouders pakte herhaaldelijk worsten van het buffet, niet om ze op te eten maar om ze in te pakken voor later
Duitsers en hun worsten.quote:Op woensdag 6 april 2016 19:03 schreef Heilwasser het volgende:
Ludwig, eerder.quote:Op woensdag 6 april 2016 19:04 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
[..]
Wat een karige Hans ben je dan.
Bron?quote:Op woensdag 6 april 2016 18:56 schreef Gutmensch het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gierige Duitsersquote:Op woensdag 6 april 2016 19:04 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
[..]
Je bent aandeelhouder of niet.quote:Op woensdag 6 april 2016 19:04 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
[..]
Allemaal goedmensen daar.quote:Op woensdag 6 april 2016 19:07 schreef Gutmensch het volgende:
Goh, bij DWDD heeft bijna iedereen voor gestemd. Je verwacht het niet
Hoogopgeleid en welvarend, de winnaars van de globalisering weer aan tafel.quote:Op woensdag 6 april 2016 19:07 schreef Gutmensch het volgende:
Goh, bij DWDD heeft bijna iedereen voor gestemd. Je verwacht het niet
Hoogopgeleid, welvarend en Vara-lid.quote:Op woensdag 6 april 2016 19:10 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Hoogopgeleid en welvarend, de winnaars van de globalisering weer aan tafel.
quote:Op woensdag 6 april 2016 19:10 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Kapitalistische uitbuiters bij DWDDquote:Op woensdag 6 april 2016 19:10 schreef GSbrder het volgende:
[..]
De vraag is dan dus vooral of ze welvarend zijn omdat ze inzicht hebben of dat ze inzicht hebben omdat ze welvarend zijnquote:Op woensdag 6 april 2016 19:10 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Jammer genoeg behaal je die status niet per associatie en is het laatste aspect het minst doorslaggevend in je maatschappelijke positie.quote:Op woensdag 6 april 2016 19:11 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Hoogopgeleid, welvarend en Vara-lid.
''Wij zijn slim want de andere partij is dom''.quote:Op woensdag 6 april 2016 19:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
De vraag is dan dus vooral of ze welvarend zijn omdat ze inzicht hebben of dat ze inzicht hebben omdat ze welvarend zijn
Ik spreek ook niet van causaliteit.quote:Op woensdag 6 april 2016 19:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
De vraag is dan dus vooral of ze welvarend zijn omdat ze inzicht hebben of dat ze inzicht hebben omdat ze welvarend zijn
twitter:mariannethieme twitterde op woensdag 06-04-2016 om 19:17:49Net gestemd!Jij ook?Doen hoor!Als je vóór de Oekraïnse bevolking bent en tegen t faciliteren v oligarchen, stem TEGEN dit vrijhandelsverdrag reageer retweet
Ah, Thieme is ook van haar biologische hooibaal gerold.quote:Op woensdag 6 april 2016 19:19 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:mariannethieme twitterde op woensdag 06-04-2016 om 19:17:49Net gestemd!Jij ook?Doen hoor!Als je vóór de Oekraïnse bevolking bent en tegen t faciliteren v oligarchen, stem TEGEN dit vrijhandelsverdrag reageer retweet
Geert is juist in paniek:quote:
En dat lijkt me geen Gutmenschtwitter:geertwilderspvv twitterde op woensdag 06-04-2016 om 18:37:48Het wordt echt spannend! Nog niet gestemd? Het kan nog tot 21.00 uur. DOEN!! #stemtegen https://t.co/10PYZVSgCy reageer retweet
Dat zijn de toekomstige helden van de werkvloer. Jij mag ook geen 6 uur declareren als je kantoorgenoot het in 2 kon.quote:Op woensdag 6 april 2016 19:19 schreef phpmystyle het volgende:
Ben bedrijfsadministratie aan het leren, droge taaie stof. Heb evenals sommige anderen in de les weinig meegeschreven. En toch krijgen sommigen het voor elkaar om het even in 2 uur te leren terwijl ik minimaal het 3 dubbele aan tijd nodig heb
Oekraïense oligarchen en Westerse multinationalsquote:Op woensdag 6 april 2016 19:22 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ah, Thieme is ook van haar biologische hooibaal gerold.
Welke oligarchen?
De Russische?
Eigenlijk stelt ze dus dat het Oekraïnse volk niet begrijpt waar ze zelf voor gestemd hebben?quote:Op woensdag 6 april 2016 19:22 schreef Kaas- het volgende:
Thieme: Als je voor de Oekraïense bevolking bent, stem dan tegen wat de Oekraïense zelf heeft gekozen.
Kan ook weer een streep doorheen.
Zijn ook mensen die het elke week ''bijhouden''. Niet de discipline voor.quote:Op woensdag 6 april 2016 19:22 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat zijn de toekomstige helden van de werkvloer. Jij mag ook geen 6 uur declareren als je kantoorgenoot het in 2 kon.
Wij-weten-wel-wat-goed-voor-ze-is.quote:Op woensdag 6 april 2016 19:22 schreef Kaas- het volgende:
Thieme: Als je voor de Oekraïense bevolking bent, stem dan tegen wat de Oekraïense zelf heeft gekozen.
Een gedeelte van de Oekraïense bevolking heeft inderdaad voor gestemdquote:Op woensdag 6 april 2016 19:22 schreef Kaas- het volgende:
Bijhouden is voor structuurslaven.quote:Op woensdag 6 april 2016 19:23 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Zijn ook mensen die het elke week ''bijhouden''. Niet de discipline voor.
Dan maar nachtje doorhalen.
Een gedeelte van de Nederlandse bevolking ook.quote:Op woensdag 6 april 2016 19:23 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Een gedeelte van de Oekraïense bevolking heeft inderdaad voor gestemd
The whitewestern man's burden?quote:
Geen idee wat ze denkt.quote:Op woensdag 6 april 2016 19:25 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
The whitewestern man's burden?
Soort van?
Dion Graus komt klaar nu.quote:Op woensdag 6 april 2016 19:23 schreef Heilwasser het volgende:
Thieme en Wilders op één lijn. Gebeurt wel vaker.
Het opkomstpercentage ligt dusver ergens tussen de 21 en 24 geloof ik.quote:
Hier word ik een beetje nat van.quote:
Kijk, dit is een echte primeur. Veel dank.quote:Op woensdag 6 april 2016 19:28 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Het is op 21.00u blijven steken op 29,9%.
Gisteren hebben ze gewoon de wodka van Putin op gezopenquote:Op woensdag 6 april 2016 19:27 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Ah die lamlul is ook eindelijk wakker
Er wordt met spanning gewacht op de resultaten uit Bonaire.quote:Op woensdag 6 april 2016 19:28 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Het is op 21.00u blijven steken op 29,9%.
quote:Op woensdag 6 april 2016 19:30 schreef freako het volgende:
[..]
Er wordt met spanning gewacht op de resultaten uit Bonaire.
Al die concurrentie uit Oekraïne en bemoeizucht vanuit Brussel wordt de Antillianen teveel.quote:Op woensdag 6 april 2016 19:30 schreef freako het volgende:
[..]
Als die kiesdrempel er niet zou zijn was de opkomst waarschijnlijk nog lager...quote:Op woensdag 6 april 2016 19:31 schreef PolitiekGeaard het volgende:
Wat een bullshit trouwens die kiesdrempel. Nu ga je straks gejank krijgen met een net niet, net wel situatie. Beide uitkomsten slaan nergens op, extreem lage en totaal niet-representatieve opkomst.
Eens. Drempel op 100%, anders niet bindend.quote:Op woensdag 6 april 2016 19:31 schreef PolitiekGeaard het volgende:
Wat een bullshit trouwens die kiesdrempel. Nu ga je straks gejank krijgen met een net niet, net wel situatie. Beide uitkomsten slaan nergens op, extreem lage en totaal niet-representatieve opkomst.
Te druk met aanslagen voorbereiden.quote:Op woensdag 6 april 2016 19:31 schreef Heilwasser het volgende:
Delfshaven 13% opkomst. Een voorbeeld voor ons allen.
De D66'ers lachen in hun vuistje.quote:Op woensdag 6 april 2016 19:29 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Kijk, dit is een echte primeur. Veel dank.
Dat vermoed ik ook.quote:Op woensdag 6 april 2016 19:29 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Gisteren hebben ze gewoon de wodka van Putin op gezopen
Dat is onzin. Veel mensen blijven thuis om de kiesdrempel van 30% hopelijk niet te halen.quote:Op woensdag 6 april 2016 19:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als die kiesdrempel er niet zou zijn was de opkomst waarschijnlijk nog lager...
Ik vind een kiesdrempel eigenlijk wel een goed idee. In Polen was er laatst referendum over een controversiële wijziging van de kiesdistricten en het belastingstelsel. De opkomst was 7% (meerderheid voor). Gelukkig niet aangenomen aangezien de kiesdrempel voor een referendum daar 50% is. (Wikipedia)quote:Op woensdag 6 april 2016 19:31 schreef PolitiekGeaard het volgende:
Klopt. Ons eigen Molenbeek.quote:
Prima dus, de regering hoeft zich niets van de uitslag aan te trekken.quote:Op woensdag 6 april 2016 19:31 schreef PolitiekGeaard het volgende:
Die mensen merken er nog het meest van. Zo'n tegenstem maakt het leven op Bonaire direct wat prettiger.quote:Op woensdag 6 april 2016 19:30 schreef freako het volgende:
[..]
Wat was die wijziging dan?quote:Op woensdag 6 april 2016 19:34 schreef tomatenrood het volgende:
[..]
Ik vind een kiesdrempel eigenlijk wel een goed idee. In Polen was er laatst referendum over een controversiële wijziging van de belastingwetgeving. De opkomst was 7% (meerderheid voor). Gelukkig niet aangenomen aangezien de kiesdrempel voor een referendum daar 50% is.
Wat zul jij straks blij zijn dat de miljarden niet alleen naar Griekenland gaan, maar ook naar de Oekraïnequote:Op woensdag 6 april 2016 19:35 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Prima dus, de regering hoeft zich niets van de uitslag aan te trekken.
pfffffffffffffquote:Op woensdag 6 april 2016 19:38 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Wat zul jij straks blij zijn dat de miljarden niet alleen naar Griekenland gaan, maar ook naar de Oekraïne
Heb een linkje naar de Wikipedia-pagina toegevoegd aan mijn oorspronkelijke bericht. Ging o.a. over hervorming van de kiesdistricten naar een Brits/Amerikaans systeem ("the winner takes it all"), hervorming van belastingen en wijziging van de financiering van politieke partijen.quote:
Ja en het dan laten financieren door de Oekraïnersquote:Op woensdag 6 april 2016 19:37 schreef Heilwasser het volgende:
Ik ben meer voor een fysieke drempel. Bijvoorbeeld een hoge muur waar je overheen moet om te stemmen. Zo gaan enkel de mensen die willen ook echt stemmen.
quote:Op woensdag 6 april 2016 19:39 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Ja en het dan laten financieren door de Oekraïners
Diversificatie van belastingafhankelijken, ik ben voor. Het zorgt immers voor een goede ondermijning van de belastingmoraal, het doel heiligt de middelen.quote:Op woensdag 6 april 2016 19:38 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Wat zul jij straks blij zijn dat de miljarden niet alleen naar Griekenland gaan, maar ook naar de Oekraïne
Die Trump is zo gek nog niet.quote:Op woensdag 6 april 2016 19:39 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Ja en het dan laten financieren door de Oekraïners
Denk je nou echt dat ons belastinggeld gespreid wordt?quote:Op woensdag 6 april 2016 19:40 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Diversificatie van belastingafhankelijken, ik ben voor. Het zorgt immers voor een goede ondermijning van de belastingmoraal, het doel heiligt de middelen.
Nee.quote:
Ergens het komende uur denk ik.quote:
Wel stoer dat je zo'n EU-vlag hebt, überhaupt.quote:
Je mag van geluk spreken dat je zo hoog woont. In elke andere pauperbuurt was die vlag snel wegquote:
Ga je dan echt? Ik ga sowieso niet.quote:Op woensdag 6 april 2016 19:44 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Ik hoop het niet, want dan moet ik nog gaan stemmen.
Die heb ik al heel lang. Vandaag is ie ontstoft en gewassen en nu hangt ie te drogen in de wind.quote:Op woensdag 6 april 2016 19:44 schreef Perrin het volgende:
[..]
Wel stoer dat je zo'n EU-vlag hebt, überhaupt.
En de wachtrij zal dan enorm zijnquote:Op woensdag 6 april 2016 19:44 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Ik hoop het niet, want dan moet ik nog gaan stemmen.
Diefstal is verboden in ons vaderland, Ketchup.quote:Op woensdag 6 april 2016 19:45 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Je mag van geluk spreken dat je zo hoog woont. In elke andere pauperbuurt was die vlag snel weg.
Om 18:00 op 13,7%.quote:Op woensdag 6 april 2016 19:45 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Vraag me af wat de opkomst hier in Amsterdam is.
Ja dan ga ik wel effe. Moet het wel overduidelijk over de 30% komen.quote:
Onverschillig Amsterdam.quote:
Daarom huur ik ook altijd Oost-Europeanen inquote:Op woensdag 6 april 2016 19:45 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Diefstal is verboden in ons vaderland, Ketchup.
Zeker. Een deel naar Griekenland, een deel naar Spanje en Italië.quote:Op woensdag 6 april 2016 19:43 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat ons belastinggeld gespreid wordt?
Vrolijke overburen.quote:
Nog verrassend weinig schotelantennes..quote:
Als Griekenland meer geld nodig heeft gaan wij meer betalen, zo heeft het altijd al gewerktquote:Op woensdag 6 april 2016 19:48 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Zeker. Een deel naar Griekenland, een deel naar Spanje en Italië.
Geen stempas, net zoals bij de verkiezingen jaartjes terug. Ik heb het gemeld, maar blijkbaar moet ik zelf steeds erachter aan. Op een gegeven moment boeit het mij dan ook niet meer.quote:
Bizar, ben je niet ingeschreven bij de gemeente?quote:Op woensdag 6 april 2016 19:49 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Geen stempas, net zoals bij de verkiezingen jaartjes terug. Ik heb het gemeld, maar blijkbaar moet ik zelf steeds erachter aan. Op een gegeven moment boeit het mij dan ook niet meer.
Kraakpandquote:Op woensdag 6 april 2016 19:50 schreef Tem het volgende:
[..]
Bizar, ben je niet ingeschreven bij de gemeente?
Jammer dat stemmen buiten de grote steden meetellen. Gewoon Amsterdam als proxy voor het Nederlands sentiment laten gelden.quote:Op woensdag 6 april 2016 19:49 schreef Holograph het volgende:
Krouwel verwacht opkomst van 42 procent. Toch leuk hoe iedereen gefixeerd is op de Randstad, terwijl de landelijke opkomst altijd (aanzienlijk) hoger ligt dan in de grote steden.
Vraag me af hoeveel mensen expres een ongeldige stem hebben uitgebracht om te trollenquote:Voor fijnproevers: ongeldig & blanco tellen voor opkomst; voor uitslag telt meerderheid. Dus 14% kiezers nee, 13% ja, 4% blanco = 'nee'.
Ja, student. Bij me oudersquote:Op woensdag 6 april 2016 19:50 schreef Tem het volgende:
[..]
Bizar, ben je niet ingeschreven bij de gemeente?
Krouwel zei dat vanochtend. Hij zei ook dat voor vanmiddag 30% gehaald zou worden. Is niet gebeurd waarschijnlijk. Of alle dorpjes moeten een opkomst van 100% gehad hebben.quote:Op woensdag 6 april 2016 19:49 schreef Holograph het volgende:
Krouwel verwacht opkomst van 42 procent. Toch leuk hoe iedereen gefixeerd is op de Randstad, terwijl de landelijke opkomst altijd (aanzienlijk) hoger ligt dan in de grote steden.
Dus diversificatie.quote:Op woensdag 6 april 2016 19:49 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Als Griekenland meer geld nodig heeft gaan wij meer betalen, zo heeft het altijd al gewerkt
De opdrachtgever is ook strafbaar.quote:Op woensdag 6 april 2016 19:47 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Daarom huur ik ook altijd Oost-Europeanen in
Niet als ze er niet achter komenquote:Op woensdag 6 april 2016 19:52 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
De opdrachtgever is ook strafbaar.
Maar je zegt het nu allemaal hier op de internets.quote:Op woensdag 6 april 2016 19:53 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Niet als ze er niet achter komen.
Ik gebruik uiteraard een proxy.quote:Op woensdag 6 april 2016 19:53 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Maar je zegt het nu allemaal hier op de internets.
Tijden veranderen.quote:Op woensdag 6 april 2016 19:53 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Damn 18 jaar en dan nog bij je ouders
Waarom sta ik in je sig?quote:Op woensdag 6 april 2016 19:51 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Vraag me af hoeveel mensen expres een ongeldige stem hebben uitgebracht om te trollen.
Zo gek is dat niet. Was 18 en net klaar met het vwo toen ik op mezelf ging wonen.quote:Op woensdag 6 april 2016 19:53 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Damn 18 jaar en dan nog bij je ouders
twitter:devriesjoost twitterde op woensdag 06-04-2016 om 19:54:24Tussenstand opkomst Utrecht: 27,1 procent, nog ruim een uur te gaan #referendum #live https://t.co/SndbdsipX8 https://t.co/4zbtO52jFg reageer retweet
Ik denk dat ie vrij ruim gehaald gaat worden.quote:Op woensdag 6 april 2016 19:55 schreef KingRoland het volgende:
Benieuwd of de 30% gehaald gaat worden
Zodat je je falen voor altijd zal herinneren.quote:
Vroeger toen er nog studiefinanciering wasquote:Op woensdag 6 april 2016 19:55 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Zo gek is dat niet. Was 18 en net klaar met het vwo toen ik op mezelf ging wonen.
Nog een uurtje. Ruim zal meevallen.quote:Op woensdag 6 april 2016 19:56 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ik denk dat ie vrij ruim gehaald gaat worden.
nu komen alle voor stemmers er aanquote:Op woensdag 6 april 2016 19:56 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Nog een uurtje. Ruim zal meevallen.
quote:Op woensdag 6 april 2016 19:58 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Ja: POL / Opstand in Nederland, aan welke kant sta jij?
Ja, dat ga ik dus echt niet lezen. Sportschooltijd.quote:Op woensdag 6 april 2016 19:58 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Ja: POL / Opstand in Nederland, aan welke kant sta jij?
Dan kun je beter een van mijn andere achthonderddertig blunders op FOK! nemen dan een spelfoutje, me dunkt.quote:Op woensdag 6 april 2016 19:56 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Zodat je je falen voor altijd zal herinneren.
Nu is er studiefinanciering voor de armen.quote:Op woensdag 6 april 2016 19:56 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Vroeger toen er nog studiefinanciering was.
Daarvoor zit ik hier nog niet lang genoeg, maar ik zal dit herinneren.quote:Op woensdag 6 april 2016 19:59 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dan kun je beter een van mijn andere achthonderddertig blunders op FOK! nemen dan een spelfoutje, me dunkt.
Nee, lekker droogquote:
Vroeger stond ik in heel veel sigs maar sinds ik niet meer in GRTD en ONZ post is dat sterk afgenomenquote:Op woensdag 6 april 2016 19:59 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Daarvoor zit ik hier nog niet lang genoeg, maar ik zal dit herinneren.
Dank Tem.quote:Op woensdag 6 april 2016 20:06 schreef Tem het volgende:
Zo.
POL / [LIVE] NOS Nederland kiest - Oekraïne-referendum
Thanks!quote:Op woensdag 6 april 2016 20:06 schreef Tem het volgende:
Zo.
POL / [LIVE] NOS Nederland kiest - Oekraïne-referendum
Hahaquote:
Whehe.quote:
Dat ga je je wel afvragen, inderdaad.quote:Op woensdag 6 april 2016 20:22 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Haha
Hoe vaak zou dit gebeuren zonder dat het gefilmd is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |