In de grote steden.quote:
In het verleden was de opkomst buiten de grote steden 3% hoger.quote:
Europees imperialisme is inderdaad veel beter.quote:Op woensdag 6 april 2016 17:52 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Een stem tegen Russisch imperialisme. Putin deed er alles aan om dit verdrag te voorkomen terwijl het meerendeel van Oekraïne dit verdrag wel wilde. Alleen al daarom zou ik het sneu vinden als het toch niet door ging.
Desalniettemin vind ik het wel een poepverdrag.
Dat de SGP een prima partij is los van de standpunten.quote:Op woensdag 6 april 2016 17:49 schreef Insomnia_ het volgende:
Wat was er met religekkies eigenlijk tchock
Nee dus.quote:Op woensdag 6 april 2016 17:55 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat de SGP een prima partij is los van de standpunten.
Voor de burgers in Oekraine zeker. Maar van Europees imperialisme is niet echt sprake.quote:Op woensdag 6 april 2016 17:54 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Europees imperialisme is inderdaad veel beter.
15% lijkt mij een beetje karig.quote:Op woensdag 6 april 2016 17:54 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
In het verleden was de opkomst buiten de grote steden 3% hoger.
Maar alle regels van toen gelden nu niet.
Staphorst schijnt zelfs flink ondermaats te scoren.quote:Op woensdag 6 april 2016 17:55 schreef PolitiekGeaard het volgende:
[..]
Je denkt dat de provincie wel massaal naar de stembussen gaat?
Op het laatste moment, om half negen ofzo. Ik woon 300 meter van het dichtstsbijzijnde stembureau.quote:Op woensdag 6 april 2016 17:50 schreef PolitiekGeaard het volgende:
[..]
Maar wanneer trek je die beslissing dan? Het lijkt er op dat het op het randje wordt, dan kan juist zo'n voor stem de boel naar een 'Tegen, >30%' trekken.
Je maakt het nu heel verleidelijk, maar nee daar wonen geen fatsoenlijke mensen.quote:Op woensdag 6 april 2016 17:56 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Staphorst schijnt zelfs flink ondermaats te scoren.
Lees even terug wat mijn reactie op je "SGP'ers zijn wel fatsoenlijk" post was.quote:Op woensdag 6 april 2016 17:23 schreef Kowloon het volgende:
[..]
En als ik dan over de SGP begin, krijg ik mij toch de wind van voren van dergelijke opportunisten... Iets zegt mij dat jij, Leandra, Koos, Gutmensch, etc. helemaal niet zo opportunistisch zijn maar ook wel degelijk principes hebben. Overigens zie ik dat als een positief punt.
quote:Op woensdag 6 april 2016 17:58 schreef Euribob het volgende:
[..]
Je maakt het nu heel verleidelijk, maar nee daar wonen geen fatsoenlijke mensen.
Mooi want ik moet nog eten.quote:Op woensdag 6 april 2016 17:59 schreef Kosmoproleet het volgende:
Analisten zeggen dat voor stemmers beter tot 19:00 kunnen wachten.
Normaal wel zeer gezagsgetrouwe mensen die braaf stemmen. Als daar echt slecht gescoord wordt is dat wel erg opmerkelijk.quote:Op woensdag 6 april 2016 17:58 schreef Euribob het volgende:
[..]
Je maakt het nu heel verleidelijk, maar nee daar wonen geen fatsoenlijke mensen.
Wel logisch, instanties als GeenStijl of überhaupt media buiten lokaal en RefDag worden als goddeloos gezien. Dat schreeuwerige campagne voeren van GS en consorten gaat daar dan ook helemaal niet helpen.quote:Op woensdag 6 april 2016 17:56 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Staphorst schijnt zelfs flink ondermaats te scoren.
Is de SGP eigenlijk voorstander van referenda?quote:Op woensdag 6 april 2016 17:59 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Normaal wel zeer gezagsgetrouwe mensen die braaf stemmen. Als daar echt slecht gescoord wordt is dat wel erg opmerkelijk.
Nee. Samen met CU fel tegenstander.quote:Op woensdag 6 april 2016 18:00 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Is de SGP eigenlijk voorstander van referenda?
Ik geloof van niet. <- Deze zin heeft geen dubbele betekenis.quote:Op woensdag 6 april 2016 18:00 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Twijfelachtig maar bij het EU-grondwetreferendum werd er door die groep wel fanatiek tegen gestemd.quote:Op woensdag 6 april 2016 18:00 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Gewoon een persoon die de hele dag God raadpleegt. En als we daar nou gewoon naar luisteren komt het wel goed.quote:Op woensdag 6 april 2016 18:00 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Waar het merendeel voor is.quote:Op woensdag 6 april 2016 17:54 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Europees imperialisme is inderdaad veel beter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |