En zijn dat de politici die de referendumwet er doorheen gejast hebben, of is dat geenpeil?quote:Op woensdag 6 april 2016 17:14 schreef Leandra het volgende:
maar dan in dit geval wederom alleen om de mening te geven die tegenovergesteld is aan de mening van degenen die ons dit nutteloze referendum door de strot geduwd hebben.
Ga nou maar stemmenquote:Op woensdag 6 april 2016 17:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het verbaast me niets dat je een vluchtig type bent...
De SGP heeft schijnfatsoen. Hun hele leven de moraalridder uithangen, maar een alleenstaande moeder wordt aan d'r lot overgelaten. Elke moeilijke morele keuze wordt uitgesteld voor het volgende leven en zolang bij God gelegd.quote:Op woensdag 6 april 2016 16:50 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Wilders is onfatsoenlijk, dat kan ik van de SGP niet zeggen. Je bent het misschien niet altijd met ze eens, maar het zijn geen onfatsoenlijke mensen.
Ze staan gewoon voor hun overtuigingen, en ze geloven er heilig in dat ze het goede doen.quote:Op woensdag 6 april 2016 17:16 schreef Euribob het volgende:
[..]
De SGP heeft schijnfatsoen. Hun hele leven de moraalridder uithangen, maar een alleenstaande moeder wordt aan d'r lot overgelaten. Elke moeilijke morele keuze wordt uitgesteld voor het volgende leven en zolang bij God gelegd.
Gewoon mensen laten lijden omdat "God" dat zo bedoeld heeft. Gadverdamme. Volgens mij vinden ze het gewoon leuk.
Maar waarom vind je het referendum, als de opkomstgrens is behaald, ineens wel de moeite waard om te gaan stemmen? Dat vind ik vrij hypocriet. Als je dan tegen het referendum bent, wees principieel en blijf ook echt gewoon thuis ongeacht de opkomst.quote:Op woensdag 6 april 2016 17:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik ben tegen dit referendum, dus als ik mijn stemgedrag kan gebruiken om het referendum niet geldig te laten zijn dan is dat m'n eerste stap.
Als dat niet werkt omdat de opkomstgrens wel behaald lijkt te worden, dan kan ik alsnog in het stemhokje mijn punt maken.
Het liefst zie ik dat de opkomstdrempel niet gehaald wordt, als die wel gehaald wordt (of lijkt te worden) dan neem ik idd de moeite nog wel even om mijn mening te geven, maar dan in dit geval wederom alleen om de mening te geven die tegenovergesteld is aan de mening van degenen die ons dit nutteloze referendum door de strot geduwd hebben.
In de advocatuur kom je de vreemdste types tegen. Vrind van me is advocaat, zit onder de tattoos, speelt in een rockband en zijn vriendin loopt constant aan de hondenriem. Ik geloof dat hij ook niet bijster is met zijn Nederlandse taal.quote:Op woensdag 6 april 2016 17:13 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Juristen hebben al geen enkele serieuze vaardigheid, maar compenseren dat doorgaans nog een beetje met een perfect taalgevoel. Dat is de unieke eigenschap van een beetje jurist. Ketchup is gedoemd.
Niet, al die SGP'ers zijn gewoon zonder uitzondering enorme sadistische teringlijers met enkel pure slechtheid in hun hart.quote:Op woensdag 6 april 2016 17:17 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ze staan gewoon voor hun overtuigingen, en ze geloven er heilig in dat ze het goede doen.
Zo'n advocaat wil ik ook zijn.quote:Op woensdag 6 april 2016 17:18 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
In de advocatuur kom je de vreemdste types tegen. Vrind van me is advocaat, zit onder de tattoos, speelt in een rockband en zijn vriendin loopt constant aan de hondenriem. Ik geloof dat hij ook niet bijster is met zijn Nederlandse taal.
De waarheid ligt in het midden.quote:Op woensdag 6 april 2016 17:18 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Niet, al die SGP'ers zijn gewoon zonder uitzondering enorme sadistische teringlijers met enkel pure slechtheid in hun hart.
Degenen die dit referendum hebben afgedwongen, niet over een onderwerp dat ze belangrijk vonden, maar omdat ze een referendum wilden.quote:Op woensdag 6 april 2016 17:16 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
En zijn dat de politici die de referendumwet er doorheen gejast hebben, of is dat geenpeil?
Dat spreekt toch voor zich? Omdat het dan plotseling zin heeft om de uitslag te beïnvloeden. Speltheorie en opportunisme. Je weet wel: die menselijke eigenschap.quote:Op woensdag 6 april 2016 17:18 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Maar waarom vind je het referendum, als de opkomstgrens is behaald, ineens wel de moeite waard om te gaan stemmen? Dat vind ik vrij hypocriet. Als je dan tegen het referendum bent, wees principieel en blijf ook echt gewoon thuis ongeacht de opkomst.
Als het niet lukt kan ik altijd nog econoom worden: die kunnen helemaal niks.quote:Op woensdag 6 april 2016 17:13 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Juristen hebben al geen enkele serieuze vaardigheid, maar compenseren dat doorgaans nog een beetje met een perfect taalgevoel. Dat is de unieke eigenschap van een beetje jurist. Ketchup is gedoemd.
Nee.quote:Op woensdag 6 april 2016 17:18 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Maar waarom vind je het referendum, als de opkomstgrens is behaald, ineens wel de moeite waard om te gaan stemmen? Dat vind ik vrij hypocriet. Als je dan tegen het referendum bent, wees principieel en blijf ook echt gewoon thuis ongeacht de opkomst.
Bak een taart en vier het.quote:Op woensdag 6 april 2016 17:21 schreef Kaas- het volgende:
Ik geniet echt van m'n abo trouwens, ik kan zien dat php in het topic is maar zie dankzij de blokkade zelfs niet ook maar 1 letter van z'n posts.
Dit zou hilarisch zijn als je econoom zou kunnen worden. Leer nou eerst maar over de duikboten voor je geschiedenistoetsen.quote:Op woensdag 6 april 2016 17:20 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Als het niet lukt kan ik altijd nog econoom worden: die kunnen helemaal niks.
Man man je moest eens weten wat hij over je zegtquote:Op woensdag 6 april 2016 17:21 schreef Kaas- het volgende:
Ik geniet echt van m'n abo trouwens, ik kan zien dat php in het topic is maar zie dankzij de blokkade zelfs niet ook maar 1 letter van z'n posts.
Zo zou je ook moslimterroristen kunnen verdedigen. Staan voor je overtuigingen is gewoon oogkleppen op en vooral niet zelf nadenken. Geen fatsoen, gewoon angst.quote:Op woensdag 6 april 2016 17:17 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ze staan gewoon voor hun overtuigingen, en ze geloven er heilig in dat ze het goede doen.
quote:Op woensdag 6 april 2016 17:22 schreef Tchock het volgende:
[..]
Man man je moest eens weten wat hij over je zegt
Ik kan zo snel niets bedenken dat me minder interesseert.quote:Op woensdag 6 april 2016 17:22 schreef Tchock het volgende:
[..]
Man man je moest eens weten wat hij over je zegt
En als ik dan over de SGP begin, krijg ik mij toch de wind van voren van dergelijke opportunisten... Iets zegt mij dat jij, Leandra, Koos, Gutmensch, etc. helemaal niet zo opportunistisch zijn maar ook wel degelijk principes hebben. Overigens zie ik dat als een positief punt.quote:Op woensdag 6 april 2016 17:19 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dat spreekt toch voor zich? Omdat het dan plotseling zin heeft om de uitslag te beïnvloeden. Speltheorie en opportunisme. Je weet wel: die menselijke eigenschap.
Heb ik geen principes?quote:Op woensdag 6 april 2016 17:23 schreef Kowloon het volgende:
[..]
En als ik dan over de SGP begin, krijg ik mij toch de wind van voren van dergelijke opportunisten... Iets zegt mij dat jij, Leandra, Koos, Gutmensch, etc. helemaal niet zo opportunistisch zijn maar ook wel degelijk principes hebben. Overigens zie ik dat als een positief punt.
Nee, dat wordt niet bijgehouden.quote:Op woensdag 6 april 2016 17:23 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Is er al landelijk iets bekend over opkomstpercentage?
In god geloven is niet strafbaar. Aanslagen plegen wel.quote:Op woensdag 6 april 2016 17:22 schreef Euribob het volgende:
[..]
Zo zou je ook moslimterroristen kunnen verdedigen. Staan voor je overtuigingen is gewoon oogkleppen op en vooral niet zelf nadenken. Geen fatsoen, gewoon angst.
Je beseft je dat je nu indirect alsnog met php aan het discussiëren bent en dat dat nogal zielig is?quote:
Ik ga niet stemmen en volg het dus niet meer eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 6 april 2016 17:23 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Kaas, al gestemd?
Of gaan ze de 30% niet halen volgens je model?
Is er al landelijk iets bekend over opkomstpercentage?
Ik had zojuist het genoegen om een reformatorische begrafenis bij te wonen. En de proponent was weer een typisch "persoonlijke relatie met Jezus"-figuur. Verschrikkelijk.quote:Op woensdag 6 april 2016 17:18 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Niet, al die SGP'ers zijn gewoon zonder uitzondering enorme sadistische teringlijers met enkel pure slechtheid in hun hart.
#waaristhierryquote:Op woensdag 6 april 2016 17:06 schreef Kosmoproleet het volgende:
Baudet is kwijt
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)-oekraine-referendum
Ach welnee... en ik heb 18 jaar als alleenstaande moeder in het epi-centrum van de biblebelt gewoond, ik kwam daar nota bene als alleenstaande moeder wonen, en ook nog met een kind dat mijn achternaam had, in een tijd dat kinderen nog automatisch de achternaam van de vader kregen.quote:Op woensdag 6 april 2016 17:16 schreef Euribob het volgende:
[..]
De SGP heeft schijnfatsoen. Hun hele leven de moraalridder uithangen, maar een alleenstaande moeder wordt aan d'r lot overgelaten. Elke moeilijke morele keuze wordt uitgesteld voor het volgende leven en zolang bij God gelegd.
Gewoon mensen laten lijden omdat "God" dat zo bedoeld heeft. Gadverdamme. Volgens mij vinden ze het gewoon leuk.
Nee, it takes two to tango en ik heb geen idee wat hij zegt.quote:Op woensdag 6 april 2016 17:25 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je beseft je dat je nu indirect alsnog met php aan het discussiëren bent en dat dat nogal zielig is?
Voor wie?quote:Op woensdag 6 april 2016 17:26 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
In grote steden rond 15%.
Wordt lastig dan voor ze.
De inititiatiefnemers zijn GeenStijl, Jan Roos of Thierry Baudet niet, de initiatiefnemers zijn de 300000+ mensen die getekend hebben voor dit referendum. En ook Jan Roos en Thierry Baudet tellen daarbij ieder maar als één mens met één stem.quote:Op woensdag 6 april 2016 17:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee.
En dat mag je hypocriet vinden, als jij daar blij van wordt.
Ik vind het hypocriet dat ons een referendum door de strot wordt geduwd over een onderwerp dat de initiatiefnemers geen bal interesseert.
Al aan het bier?quote:Op woensdag 6 april 2016 17:25 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik ga niet stemmen en volg het dus niet meer eerlijk gezegd.
Met al hun kindermisbruik.quote:Op woensdag 6 april 2016 17:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ach welnee... en ik heb 18 jaar als alleenstaande moeder in het epi-centrum van de biblebelt gewoond, ik kwam daar nota bene als alleenstaande moeder wonen, en ook nog met een kind dat mijn achternaam had, in een tijd dat kinderen nog automatisch de achternaam van de vader kregen.
En met epi-centrum van de biblebelt bedoel ik dat 52% SGP stemt.
Ik ben zeker nooit "aan m'n lot overgelaten", en ik ben geen kerkganger.
En de buurvrouw die tijdens haar 6de zwangerschap verlaten werd door haar vreemdgaande man is al helemaal niet door de kerk aan haar lot overgelaten.
De kerk heeft het huis gekocht waar zij nu met haar kinderen woont.
Discrimineren op geslacht is dat anders wel.quote:Op woensdag 6 april 2016 17:24 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
In god geloven is niet strafbaar. Aanslagen plegen wel.
Als je denkt zoals mijn leerlingen is dat geen enkel probleem.quote:Op woensdag 6 april 2016 17:26 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
In grote steden rond 15%.
Wordt lastig dan voor ze.
Nou nou, niet zo denigrerend over je eigen leerlingenquote:Op woensdag 6 april 2016 17:27 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Als je denkt zoals mijn leerlingen is dat geen enkel probleem.
15% in Amsterdam, 15% in Rotterdam - da's samen 30%. Klaar.
Dat zou best kunnen, ja. Maar als je daar een probleem mee hebt ga je natuurlijk niet bij de club.quote:Op woensdag 6 april 2016 17:27 schreef Euribob het volgende:
[..]
Discrimineren op geslacht is dat anders wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |