Zullen beide niet veel geweest zijnquote:Op woensdag 6 april 2016 17:00 schreef Tchock het volgende:
In 2012 stemden meer mensen PvdD dan GL in Staphorst. Ook bijzonder.
Goedzo. Ik ben straks ook de hele avond in de kroeg. Heb de D66 verkiezingsavond in Den Haag afgezegd, omdat dat toch een beetje hypocriet is als niet-stemmer.quote:Op woensdag 6 april 2016 16:59 schreef Ryon het volgende:
Mooi. Nu de kroeg in, wegblijven van de stembussen en hopen dat de rest van Nederland hetzelfde doet.
Beiden.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“As everybody knows, but the haters & losers refuse to acknowledge, I do not wear a “wig.” My hair may not be perfect but it’s mine.” - Donald Trump, 45th president of the United States.
Jouwquote:Op woensdag 6 april 2016 17:00 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Hoe werken jou hersenen nou eigenlijk Kaas? Analyseer je nou gewoon echt elk woord op hoop een d/t fout te vinden? De meeste mensen lezen daaroverheen: dat is namelijk efficiënter, anders zou het een chaos worden in je hoofd.
Wat ben je toch ook een topper.quote:Op woensdag 6 april 2016 17:04 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Jouw
In de hoop
Daar overheen
En kost me geen extra tijd, ik zie dat gewoon.
O god, nu ik die zin lees moet ik een beetje huilenquote:Op woensdag 6 april 2016 17:04 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Jouw
In de hoop
Daar overheen
En kost me geen extra tijd, ik zie dat gewoon.
jouwquote:Op woensdag 6 april 2016 17:00 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Hoe werken jou hersenen nou eigenlijk Kaas? Analyseer je nou gewoon echt elk woord op hoop een d/t fout te vinden? De meeste mensen lezen daaroverheen: dat is namelijk efficiënter, anders zou het een chaos worden in je hoofd.
#neverforgetaprilfourthquote:Op woensdag 6 april 2016 17:03 schreef Kosmoproleet het volgende:
De weergoden laten regenbuien des doods op ons los.
Die fout maak ik niet gewoonlijk hoor, dat is alleen als ik te vluchtig typequote:Op woensdag 6 april 2016 17:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
jouw![]()
En daar hoef je niet naar te zoeken, dat zie je gewoon.
Als ik fliegtuig schrijf dan zie je toch gewoon dat dat fout is?
Hey, al gestemd?quote:
quote:Op woensdag 6 april 2016 17:04 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Beiden.Incorrect, helaas.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is naar mijn idee haast een ultiem zwaktebod eigenlijk. Het 'Ja-kamp' heeft zich eigenlijk de afgelopen tijd vooral druk gemaakt om bijzaken als wel of niet stemmen, in plaats van gewoon een overtuigde campagne te voeren. Het is naar mijn idee politieke leegte om het referendum niet op basis van argumenten naar je toe te trekken, maar op door de opkomstgrens aan te grijpen om het referendum toch naar je toe te trekken. En dat doe jij, en ook anderen, immers zodra de opkomstgrens behaald is, zijn jullie ineens wel bereid om te gaan stemmen. Dan is de principiële positie tegen het referendum kennelijk ineens niet meer zo principieel.quote:Op woensdag 6 april 2016 16:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit te lam geweest, ik vind de reden van dit referendum wel te lam voor woorden, dat is wat me weerhoudt te gaan stemmen als mijn stem het referendum over de opkomstdrempel zou kunnen tillen.
En nee; ik beschouw het handelsverdrag met de Oekraïne niet als reden voor dit referendum.
We hebben een analist in ons middenquote:Op woensdag 6 april 2016 17:06 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Het is naar mijn idee haast een ultiem zwaktebod eigenlijk. Het 'Ja-kamp' heeft zich eigenlijk de afgelopen tijd vooral druk gemaakt om bijzaken als wel of niet stemmen, in plaats van gewoon een overtuigde campagne te voeren. Het is naar mijn idee politieke leegte om het referendum niet op basis van argumenten naar je toe te trekken, maar op door de opkomstgrens aan te grijpen om het referendum toch naar je toe te trekken. En dat doe jij, en ook anderen, immers zodra de opkomstgrens behaald is, zijn jullie ineens wel bereid om te gaan stemmen. Dan is de principiële positie tegen het referendum kennelijk ineens niet meer zo principieel.
Boze Kowloon.quote:Op woensdag 6 april 2016 17:06 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Het is naar mijn idee haast een ultiem zwaktebod eigenlijk. Het 'Ja-kamp' heeft zich eigenlijk de afgelopen tijd vooral druk gemaakt om bijzaken als wel of niet stemmen, in plaats van gewoon een overtuigde campagne te voeren. Het is naar mijn idee politieke leegte om het referendum niet op basis van argumenten naar je toe te trekken, maar op door de opkomstgrens aan te grijpen om het referendum toch naar je toe te trekken. En dat doe jij, en ook anderen, immers zodra de opkomstgrens behaald is, zijn jullie ineens wel bereid om te gaan stemmen. Dan is de principiële positie tegen het referendum kennelijk ineens niet meer zo principieel.
De vlag wappert gelukkig drie hoog. Alleen Remlof ziet hem als hij uit zijn raam kijkt.quote:
quote:Op woensdag 6 april 2016 17:08 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Alleen Remlof ziet hem als hij uit zijn raam kijkt.
Helaas is Remlof bloedserieus.quote:Op woensdag 6 april 2016 17:08 schreef Kaas- het volgende:
Ik vind remlof wel een eindbaas, lekker de buurt trollen met z'n EU-vlag. Schitterend. Ik wil ook zo'n ding.
Het verbaast me niets dat je een vluchtig type bent...quote:Op woensdag 6 april 2016 17:06 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Die fout maak ik niet gewoonlijk hoor, dat is alleen als ik te vluchtig type.
Dan.quote:Op woensdag 6 april 2016 17:09 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Een zeker engagement tonen, en Kosmoproleet denkt als direct weer dat je boos bent.
Rustig maar, niet direct zo emotioneel tegen Kosmo.quote:Op woensdag 6 april 2016 17:09 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Een zeker engagement tonen, en Kosmoproleet denkt als direct weer dat je boos bent.
Flinke standaarddeviatie. Kun je weinig mee.quote:
Ik moest gewoon in de rij staan.quote:Op woensdag 6 april 2016 17:10 schreef freako het volgende:
Inmiddels afgelost, dit is een sfeerbeeld uit mijn stembureau:
[ afbeelding ]
Deze zin klopt ook alweer niet. Godver man, je spreekt onze taal echt gewoon voor geen meter. Zoals waarschijnlijk iedereen in je tokkiewijk.quote:Op woensdag 6 april 2016 17:06 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Die fout maak ik niet gewoonlijk hoor, dat is alleen als ik te vluchtig type.
quote:Op woensdag 6 april 2016 17:11 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Deze zin klopt ook alweer niet. Godver man, je spreekt onze taal echt gewoon voor geen meter. Zoals waarschijnlijk iedereen in je tokkiewijk.
Wat een pauperjurist zal je later worden.
Van alle soorten fielen is de Eurofiel toch wel de ranzigste.quote:Op woensdag 6 april 2016 17:11 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Heerlijk toch. Ik geniet daar echt van.
Heftig.quote:Op woensdag 6 april 2016 17:10 schreef freako het volgende:
Inmiddels afgelost, dit is een sfeerbeeld uit mijn stembureau:
[ afbeelding ]
Juristen hebben al geen enkele serieuze vaardigheid, maar compenseren dat doorgaans nog een beetje met een perfect taalgevoel. Dat is de unieke eigenschap van een beetje jurist. Ketchup is gedoemd.quote:
Heftig.quote:Op woensdag 6 april 2016 17:12 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Van alle soorten fielen is de Eurofiel toch wel de ranzigste.
Ik ook. Nu moet ik wel zeggen dat ik bij een stembureau ben gaan stemmen waar ik waarschijnlijk de helft jonger was dan de gemiddelde leeftijd.quote:Op woensdag 6 april 2016 17:11 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Ik moest gewoon in de rij staan.
Ranziger dan de Homofiel?quote:Op woensdag 6 april 2016 17:12 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Van alle soorten fielen is de Eurofiel toch wel de ranzigste.
Wijze politiek en christelijke partijen.quote:Op woensdag 6 april 2016 16:59 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ik kijk gewoon naar het partijprogramma. Op een aantal punten na, past het wel goed bij mij. En bij de kleine Christelijke partijen heb je ook de garantie dat er op een fatsoenlijke en integere wijze politiek bedreven wordt, dat vind ik ook wel wat waard.
Ik ben tegen dit referendum, dus als ik mijn stemgedrag kan gebruiken om het referendum niet geldig te laten zijn dan is dat m'n eerste stap.quote:Op woensdag 6 april 2016 17:06 schreef Kowloon het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |