Om Victoria Koblenko hoogstens.quote:Op woensdag 6 april 2016 18:49 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ach. Alsof iemand gaat stemmen om Oekraïne.
Alsof iemand überhaupt weet waarom er mag worden gestemd.quote:Op woensdag 6 april 2016 18:49 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ach. Alsof iemand gaat stemmen om Oekraïne.
Dat is gewoon echt achterlijk eigenlijk.quote:Op woensdag 6 april 2016 18:49 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Ik durf met enige zekerheid te zeggen dat minstens 30% van de stemgerechtigden dit niet weet.
Ik dacht een lekker wijf op te zoeken..quote:
Hmm.. je bent van de verkeerde kant?quote:Op woensdag 6 april 2016 18:51 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Ik dacht een lekker wijf op te zoeken..
Hoho, Oekraïne is nog steeds niet ingelijfd bij Rusland.quote:Op woensdag 6 april 2016 18:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
En dan een plaatje waar de Oekraïne niet op staat![]()
quote:Op woensdag 6 april 2016 18:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
En dan een plaatje waar de Oekraïne niet op staat![]()
quote:Op woensdag 6 april 2016 18:52 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Hmm.. je bent van de verkeerde kant?
Ook irritant:quote:Op woensdag 6 april 2016 18:50 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Alsof iemand überhaupt weet waarom er mag worden gestemd.
Tien oost-Europeanen? Lucky bastard.quote:Op woensdag 6 april 2016 18:54 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Daarvan heb ik er 10 in mijn klas zitten met minder make-up.
Wel lekker lijf overigens.
Dat gebeurt pas als er een meerderheid tegen het verdrag heeft gestemd en er een opkomst is van 30%quote:Op woensdag 6 april 2016 18:52 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Hoho, Oekraïne is nog steeds niet ingelijfd bij Rusland.
Het Polen-meldpunt heeft niet geholpen..quote:Op woensdag 6 april 2016 18:54 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Tien oost-Europeanen? Lucky bastard.
Hou toch eens op met die ongenuanceerde onderbuik manquote:Op woensdag 6 april 2016 18:54 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Dat gebeurt pas als er een meerderheid tegen het verdrag heeft gestemd en er een opkomst is van 30%
Ze heeft tenminste een studie afgerond. Dat is iets. Maar je kan een vrouw wel uit het Oostblok halen, maar het Oostblok niet uit een vrouw:quote:Op woensdag 6 april 2016 18:54 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Daarvan heb ik er 10 in mijn klas zitten met minder make-up.
Wel lekker lijf overigens.
quote:Op woensdag 6 april 2016 18:56 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Hou toch eens op met die ongenuanceerde onderbuik man
Spannond.quote:Op woensdag 6 april 2016 18:56 schreef Gutmensch het volgende:
Het verwachte opkomstpercentage gaat weer omlaag:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dus ik ga voorlopig nog niet stemmen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |