quote:Op woensdag 6 april 2016 18:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Uiteraard, en ik heb de kleuter er ook nog een tekening op laten maken, dat had ik met een serieuze stemming nooit laten doen.
Heeft ie Jan Roos er op nagetekend?quote:Op woensdag 6 april 2016 18:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Uiteraard, en ik heb de kleuter er ook nog een tekening op laten maken, dat had ik met een serieuze stemming nooit laten doen.
quote:Op woensdag 6 april 2016 18:44 schreef Kaas- het volgende:
Houtenbeen, nu je er toevallig bent, ik vind je denk wel de meest waardeloze user aller tijden in deze SC. Waardoor ik ook juist wel weer een beetje fan ben eigenlijk.
Heel af en toe even binnenkomen om 1 oneliner vol smileys en onderbuikretoriek neer te smijten en weer weg.
*gniffel*quote:Op woensdag 6 april 2016 18:33 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Maar hij batst wel met je moeder.
Kijk die is dan wel weer leukquote:
Ja hallo, omdat jullie allemaal zo vroeg gaan moet ik er straks ook nog uit om voor te stemmenquote:Op woensdag 6 april 2016 18:44 schreef Janneke141 het volgende:
Zo, mijn democratische plicht ook maar voldaan.
Fixed.quote:Op woensdag 6 april 2016 18:45 schreef Kaas- het volgende:
Als je al niet weet waar Oekraïne ligt ben je wel echt een kiezer.
Crump.quote:Op woensdag 6 april 2016 18:46 schreef Heilwasser het volgende:
Vraagje aan de linksen: Trump of Cruz?
Sandersquote:Op woensdag 6 april 2016 18:46 schreef Heilwasser het volgende:
Clinton.quote:Op woensdag 6 april 2016 18:46 schreef Heilwasser het volgende:
Eisenhowerquote:Op woensdag 6 april 2016 18:46 schreef Heilwasser het volgende:
Ik vroeg aan de beste mevrouw naast me of ze hem even in kon vullen want ik had haast; moest even naar een PVV-bijeenkomst. Ik zou niet weten of hij geldig is of niet.quote:Op woensdag 6 april 2016 18:45 schreef Kaas- het volgende:
BlackLining moet niet zeuren. Blijkbaar kreeg Ketchup het voor elkaar om een geldige stem uit te brengen. Dan kan niemand er imo nog commentaar op hebben.
Hitler.quote:Op woensdag 6 april 2016 18:46 schreef Heilwasser het volgende:
Ik las dat er dus echt figuren gingen stemmen die dan niet wisten. Dan verdien je een paar beste stompen.quote:
Hitlary.quote:
Je moeder.quote:Op woensdag 6 april 2016 18:46 schreef Heilwasser het volgende:
Ik durf met enige zekerheid te zeggen dat minstens 30% van de stemgerechtigden dit niet weet.quote:Op woensdag 6 april 2016 18:48 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik las dat er dus echt figuren gingen stemmen die dan niet wisten. Dan verdien je een paar beste stompen.
Ach. Alsof iemand gaat stemmen om Oekraïne.quote:Op woensdag 6 april 2016 18:48 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik las dat er dus echt figuren gingen stemmen die dan niet wisten. Dan verdien je een paar beste stompen.
Het valt moeilijk te onderschatten hoeveel lieden te dom zijn om te schijten.quote:Op woensdag 6 april 2016 18:48 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |