Kraakpandquote:Op woensdag 6 april 2016 19:50 schreef Tem het volgende:
[..]
Bizar, ben je niet ingeschreven bij de gemeente?
Jammer dat stemmen buiten de grote steden meetellen. Gewoon Amsterdam als proxy voor het Nederlands sentiment laten gelden.quote:Op woensdag 6 april 2016 19:49 schreef Holograph het volgende:
Krouwel verwacht opkomst van 42 procent. Toch leuk hoe iedereen gefixeerd is op de Randstad, terwijl de landelijke opkomst altijd (aanzienlijk) hoger ligt dan in de grote steden.
Vraag me af hoeveel mensen expres een ongeldige stem hebben uitgebracht om te trollenquote:Voor fijnproevers: ongeldig & blanco tellen voor opkomst; voor uitslag telt meerderheid. Dus 14% kiezers nee, 13% ja, 4% blanco = 'nee'.
Ja, student. Bij me oudersquote:Op woensdag 6 april 2016 19:50 schreef Tem het volgende:
[..]
Bizar, ben je niet ingeschreven bij de gemeente?
Krouwel zei dat vanochtend. Hij zei ook dat voor vanmiddag 30% gehaald zou worden. Is niet gebeurd waarschijnlijk. Of alle dorpjes moeten een opkomst van 100% gehad hebben.quote:Op woensdag 6 april 2016 19:49 schreef Holograph het volgende:
Krouwel verwacht opkomst van 42 procent. Toch leuk hoe iedereen gefixeerd is op de Randstad, terwijl de landelijke opkomst altijd (aanzienlijk) hoger ligt dan in de grote steden.
Dus diversificatie.quote:Op woensdag 6 april 2016 19:49 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Als Griekenland meer geld nodig heeft gaan wij meer betalen, zo heeft het altijd al gewerkt
De opdrachtgever is ook strafbaar.quote:Op woensdag 6 april 2016 19:47 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Daarom huur ik ook altijd Oost-Europeanen in
Niet als ze er niet achter komenquote:Op woensdag 6 april 2016 19:52 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
De opdrachtgever is ook strafbaar.
Maar je zegt het nu allemaal hier op de internets.quote:Op woensdag 6 april 2016 19:53 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Niet als ze er niet achter komen.
Ik gebruik uiteraard een proxy.quote:Op woensdag 6 april 2016 19:53 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Maar je zegt het nu allemaal hier op de internets.
Tijden veranderen.quote:Op woensdag 6 april 2016 19:53 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Damn 18 jaar en dan nog bij je ouders
Waarom sta ik in je sig?quote:Op woensdag 6 april 2016 19:51 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Vraag me af hoeveel mensen expres een ongeldige stem hebben uitgebracht om te trollen.
Zo gek is dat niet. Was 18 en net klaar met het vwo toen ik op mezelf ging wonen.quote:Op woensdag 6 april 2016 19:53 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Damn 18 jaar en dan nog bij je ouders
twitter:devriesjoost twitterde op woensdag 06-04-2016 om 19:54:24Tussenstand opkomst Utrecht: 27,1 procent, nog ruim een uur te gaan #referendum #live https://t.co/SndbdsipX8 https://t.co/4zbtO52jFg reageer retweet
Ik denk dat ie vrij ruim gehaald gaat worden.quote:Op woensdag 6 april 2016 19:55 schreef KingRoland het volgende:
Benieuwd of de 30% gehaald gaat worden
Zodat je je falen voor altijd zal herinneren.quote:
Vroeger toen er nog studiefinanciering wasquote:Op woensdag 6 april 2016 19:55 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Zo gek is dat niet. Was 18 en net klaar met het vwo toen ik op mezelf ging wonen.
Nog een uurtje. Ruim zal meevallen.quote:Op woensdag 6 april 2016 19:56 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ik denk dat ie vrij ruim gehaald gaat worden.
nu komen alle voor stemmers er aanquote:Op woensdag 6 april 2016 19:56 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Nog een uurtje. Ruim zal meevallen.
quote:Op woensdag 6 april 2016 19:58 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Ja: POL / Opstand in Nederland, aan welke kant sta jij?
Ja, dat ga ik dus echt niet lezen. Sportschooltijd.quote:Op woensdag 6 april 2016 19:58 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Ja: POL / Opstand in Nederland, aan welke kant sta jij?
Dan kun je beter een van mijn andere achthonderddertig blunders op FOK! nemen dan een spelfoutje, me dunkt.quote:Op woensdag 6 april 2016 19:56 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Zodat je je falen voor altijd zal herinneren.
Nu is er studiefinanciering voor de armen.quote:Op woensdag 6 april 2016 19:56 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Vroeger toen er nog studiefinanciering was.
Daarvoor zit ik hier nog niet lang genoeg, maar ik zal dit herinneren.quote:Op woensdag 6 april 2016 19:59 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dan kun je beter een van mijn andere achthonderddertig blunders op FOK! nemen dan een spelfoutje, me dunkt.
Nee, lekker droogquote:
Vroeger stond ik in heel veel sigs maar sinds ik niet meer in GRTD en ONZ post is dat sterk afgenomenquote:Op woensdag 6 april 2016 19:59 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Daarvoor zit ik hier nog niet lang genoeg, maar ik zal dit herinneren.
Dank Tem.quote:Op woensdag 6 april 2016 20:06 schreef Tem het volgende:
Zo.
POL / [LIVE] NOS Nederland kiest - Oekraïne-referendum
Thanks!quote:Op woensdag 6 april 2016 20:06 schreef Tem het volgende:
Zo.
POL / [LIVE] NOS Nederland kiest - Oekraïne-referendum
Whehe.quote:
Dat ga je je wel afvragen, inderdaad.quote:Op woensdag 6 april 2016 20:22 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Haha
Hoe vaak zou dit gebeuren zonder dat het gefilmd is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |