Ergens het komende uur denk ik.quote:
Wel stoer dat je zo'n EU-vlag hebt, überhaupt.quote:
Je mag van geluk spreken dat je zo hoog woont. In elke andere pauperbuurt was die vlag snel wegquote:
Ga je dan echt? Ik ga sowieso niet.quote:Op woensdag 6 april 2016 19:44 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Ik hoop het niet, want dan moet ik nog gaan stemmen.
Die heb ik al heel lang. Vandaag is ie ontstoft en gewassen en nu hangt ie te drogen in de wind.quote:Op woensdag 6 april 2016 19:44 schreef Perrin het volgende:
[..]
Wel stoer dat je zo'n EU-vlag hebt, überhaupt.
En de wachtrij zal dan enorm zijnquote:Op woensdag 6 april 2016 19:44 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Ik hoop het niet, want dan moet ik nog gaan stemmen.
Diefstal is verboden in ons vaderland, Ketchup.quote:Op woensdag 6 april 2016 19:45 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Je mag van geluk spreken dat je zo hoog woont. In elke andere pauperbuurt was die vlag snel weg.
Om 18:00 op 13,7%.quote:Op woensdag 6 april 2016 19:45 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Vraag me af wat de opkomst hier in Amsterdam is.
Ja dan ga ik wel effe. Moet het wel overduidelijk over de 30% komen.quote:
Onverschillig Amsterdam.quote:
Daarom huur ik ook altijd Oost-Europeanen inquote:Op woensdag 6 april 2016 19:45 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Diefstal is verboden in ons vaderland, Ketchup.
Zeker. Een deel naar Griekenland, een deel naar Spanje en Italië.quote:Op woensdag 6 april 2016 19:43 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat ons belastinggeld gespreid wordt?
Vrolijke overburen.quote:
Nog verrassend weinig schotelantennes..quote:
Als Griekenland meer geld nodig heeft gaan wij meer betalen, zo heeft het altijd al gewerktquote:Op woensdag 6 april 2016 19:48 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Zeker. Een deel naar Griekenland, een deel naar Spanje en Italië.
Geen stempas, net zoals bij de verkiezingen jaartjes terug. Ik heb het gemeld, maar blijkbaar moet ik zelf steeds erachter aan. Op een gegeven moment boeit het mij dan ook niet meer.quote:
Bizar, ben je niet ingeschreven bij de gemeente?quote:Op woensdag 6 april 2016 19:49 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Geen stempas, net zoals bij de verkiezingen jaartjes terug. Ik heb het gemeld, maar blijkbaar moet ik zelf steeds erachter aan. Op een gegeven moment boeit het mij dan ook niet meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |