Al die concurrentie uit Oekraïne en bemoeizucht vanuit Brussel wordt de Antillianen teveel.quote:Op woensdag 6 april 2016 19:30 schreef freako het volgende:
[..]
Er wordt met spanning gewacht op de resultaten uit Bonaire.
Als die kiesdrempel er niet zou zijn was de opkomst waarschijnlijk nog lager...quote:Op woensdag 6 april 2016 19:31 schreef PolitiekGeaard het volgende:
Wat een bullshit trouwens die kiesdrempel. Nu ga je straks gejank krijgen met een net niet, net wel situatie. Beide uitkomsten slaan nergens op, extreem lage en totaal niet-representatieve opkomst.
Eens. Drempel op 100%, anders niet bindend.quote:Op woensdag 6 april 2016 19:31 schreef PolitiekGeaard het volgende:
Wat een bullshit trouwens die kiesdrempel. Nu ga je straks gejank krijgen met een net niet, net wel situatie. Beide uitkomsten slaan nergens op, extreem lage en totaal niet-representatieve opkomst.
Te druk met aanslagen voorbereiden.quote:Op woensdag 6 april 2016 19:31 schreef Heilwasser het volgende:
Delfshaven 13% opkomst. Een voorbeeld voor ons allen.
De D66'ers lachen in hun vuistje.quote:Op woensdag 6 april 2016 19:29 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Kijk, dit is een echte primeur. Veel dank.
Dat vermoed ik ook.quote:Op woensdag 6 april 2016 19:29 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Gisteren hebben ze gewoon de wodka van Putin op gezopen
Dat is onzin. Veel mensen blijven thuis om de kiesdrempel van 30% hopelijk niet te halen.quote:Op woensdag 6 april 2016 19:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als die kiesdrempel er niet zou zijn was de opkomst waarschijnlijk nog lager...
Ik vind een kiesdrempel eigenlijk wel een goed idee. In Polen was er laatst referendum over een controversiële wijziging van de kiesdistricten en het belastingstelsel. De opkomst was 7% (meerderheid voor). Gelukkig niet aangenomen aangezien de kiesdrempel voor een referendum daar 50% is. (Wikipedia)quote:Op woensdag 6 april 2016 19:31 schreef PolitiekGeaard het volgende:
Klopt. Ons eigen Molenbeek.quote:
Prima dus, de regering hoeft zich niets van de uitslag aan te trekken.quote:Op woensdag 6 april 2016 19:31 schreef PolitiekGeaard het volgende:
Die mensen merken er nog het meest van. Zo'n tegenstem maakt het leven op Bonaire direct wat prettiger.quote:Op woensdag 6 april 2016 19:30 schreef freako het volgende:
[..]
Er wordt met spanning gewacht op de resultaten uit Bonaire.
Wat was die wijziging dan?quote:Op woensdag 6 april 2016 19:34 schreef tomatenrood het volgende:
[..]
Ik vind een kiesdrempel eigenlijk wel een goed idee. In Polen was er laatst referendum over een controversiële wijziging van de belastingwetgeving. De opkomst was 7% (meerderheid voor). Gelukkig niet aangenomen aangezien de kiesdrempel voor een referendum daar 50% is.
Wat zul jij straks blij zijn dat de miljarden niet alleen naar Griekenland gaan, maar ook naar de Oekraïnequote:Op woensdag 6 april 2016 19:35 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Prima dus, de regering hoeft zich niets van de uitslag aan te trekken.
pfffffffffffffquote:Op woensdag 6 april 2016 19:38 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Wat zul jij straks blij zijn dat de miljarden niet alleen naar Griekenland gaan, maar ook naar de Oekraïne
Heb een linkje naar de Wikipedia-pagina toegevoegd aan mijn oorspronkelijke bericht. Ging o.a. over hervorming van de kiesdistricten naar een Brits/Amerikaans systeem ("the winner takes it all"), hervorming van belastingen en wijziging van de financiering van politieke partijen.quote:
Ja en het dan laten financieren door de Oekraïnersquote:Op woensdag 6 april 2016 19:37 schreef Heilwasser het volgende:
Ik ben meer voor een fysieke drempel. Bijvoorbeeld een hoge muur waar je overheen moet om te stemmen. Zo gaan enkel de mensen die willen ook echt stemmen.
quote:Op woensdag 6 april 2016 19:39 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Ja en het dan laten financieren door de Oekraïners
Diversificatie van belastingafhankelijken, ik ben voor. Het zorgt immers voor een goede ondermijning van de belastingmoraal, het doel heiligt de middelen.quote:Op woensdag 6 april 2016 19:38 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Wat zul jij straks blij zijn dat de miljarden niet alleen naar Griekenland gaan, maar ook naar de Oekraïne
Die Trump is zo gek nog niet.quote:Op woensdag 6 april 2016 19:39 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Ja en het dan laten financieren door de Oekraïners
Denk je nou echt dat ons belastinggeld gespreid wordt?quote:Op woensdag 6 april 2016 19:40 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Diversificatie van belastingafhankelijken, ik ben voor. Het zorgt immers voor een goede ondermijning van de belastingmoraal, het doel heiligt de middelen.
Nee.quote:
Ergens het komende uur denk ik.quote:
Wel stoer dat je zo'n EU-vlag hebt, überhaupt.quote:
Je mag van geluk spreken dat je zo hoog woont. In elke andere pauperbuurt was die vlag snel wegquote:
Ga je dan echt? Ik ga sowieso niet.quote:Op woensdag 6 april 2016 19:44 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Ik hoop het niet, want dan moet ik nog gaan stemmen.
Die heb ik al heel lang. Vandaag is ie ontstoft en gewassen en nu hangt ie te drogen in de wind.quote:Op woensdag 6 april 2016 19:44 schreef Perrin het volgende:
[..]
Wel stoer dat je zo'n EU-vlag hebt, überhaupt.
En de wachtrij zal dan enorm zijnquote:Op woensdag 6 april 2016 19:44 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Ik hoop het niet, want dan moet ik nog gaan stemmen.
Diefstal is verboden in ons vaderland, Ketchup.quote:Op woensdag 6 april 2016 19:45 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Je mag van geluk spreken dat je zo hoog woont. In elke andere pauperbuurt was die vlag snel weg.
Om 18:00 op 13,7%.quote:Op woensdag 6 april 2016 19:45 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Vraag me af wat de opkomst hier in Amsterdam is.
Ja dan ga ik wel effe. Moet het wel overduidelijk over de 30% komen.quote:
Onverschillig Amsterdam.quote:
Daarom huur ik ook altijd Oost-Europeanen inquote:Op woensdag 6 april 2016 19:45 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Diefstal is verboden in ons vaderland, Ketchup.
Zeker. Een deel naar Griekenland, een deel naar Spanje en Italië.quote:Op woensdag 6 april 2016 19:43 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat ons belastinggeld gespreid wordt?
Vrolijke overburen.quote:
Nog verrassend weinig schotelantennes..quote:
Als Griekenland meer geld nodig heeft gaan wij meer betalen, zo heeft het altijd al gewerktquote:Op woensdag 6 april 2016 19:48 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Zeker. Een deel naar Griekenland, een deel naar Spanje en Italië.
Geen stempas, net zoals bij de verkiezingen jaartjes terug. Ik heb het gemeld, maar blijkbaar moet ik zelf steeds erachter aan. Op een gegeven moment boeit het mij dan ook niet meer.quote:
Bizar, ben je niet ingeschreven bij de gemeente?quote:Op woensdag 6 april 2016 19:49 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Geen stempas, net zoals bij de verkiezingen jaartjes terug. Ik heb het gemeld, maar blijkbaar moet ik zelf steeds erachter aan. Op een gegeven moment boeit het mij dan ook niet meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |