Vroeger toen er nog studiefinanciering wasquote:Op woensdag 6 april 2016 19:55 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Zo gek is dat niet. Was 18 en net klaar met het vwo toen ik op mezelf ging wonen.
Nog een uurtje. Ruim zal meevallen.quote:Op woensdag 6 april 2016 19:56 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ik denk dat ie vrij ruim gehaald gaat worden.
nu komen alle voor stemmers er aanquote:Op woensdag 6 april 2016 19:56 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Nog een uurtje. Ruim zal meevallen.
quote:Op woensdag 6 april 2016 19:58 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Ja: POL / Opstand in Nederland, aan welke kant sta jij?
Ja, dat ga ik dus echt niet lezen. Sportschooltijd.quote:Op woensdag 6 april 2016 19:58 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Ja: POL / Opstand in Nederland, aan welke kant sta jij?
Dan kun je beter een van mijn andere achthonderddertig blunders op FOK! nemen dan een spelfoutje, me dunkt.quote:Op woensdag 6 april 2016 19:56 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Zodat je je falen voor altijd zal herinneren.
Nu is er studiefinanciering voor de armen.quote:Op woensdag 6 april 2016 19:56 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Vroeger toen er nog studiefinanciering was.
Daarvoor zit ik hier nog niet lang genoeg, maar ik zal dit herinneren.quote:Op woensdag 6 april 2016 19:59 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dan kun je beter een van mijn andere achthonderddertig blunders op FOK! nemen dan een spelfoutje, me dunkt.
Nee, lekker droogquote:
Vroeger stond ik in heel veel sigs maar sinds ik niet meer in GRTD en ONZ post is dat sterk afgenomenquote:Op woensdag 6 april 2016 19:59 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Daarvoor zit ik hier nog niet lang genoeg, maar ik zal dit herinneren.
Dank Tem.quote:Op woensdag 6 april 2016 20:06 schreef Tem het volgende:
Zo.
POL / [LIVE] NOS Nederland kiest - Oekraïne-referendum
Thanks!quote:Op woensdag 6 april 2016 20:06 schreef Tem het volgende:
Zo.
POL / [LIVE] NOS Nederland kiest - Oekraïne-referendum
Whehe.quote:
Dat ga je je wel afvragen, inderdaad.quote:Op woensdag 6 april 2016 20:22 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Haha
Hoe vaak zou dit gebeuren zonder dat het gefilmd is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |