Gezagsgetrouw wel ja.quote:Op woensdag 6 april 2016 17:59 schreef 99.999 het volgende: [..] Normaal wel zeer gezagsgetrouwe mensen die braaf stemmen. Als daar echt slecht gescoord wordt is dat wel erg opmerkelijk.
Laat de POL-SC nou maar aan de professionals over.quote:Op woensdag 6 april 2016 18:03 schreef KetchupFTW het volgende:
FOK, vergeet ik de titel aan te passen. Enfin.
Zolang het maar voorstemmen zijn.quote:Op woensdag 6 april 2016 18:03 schreef Leandra het volgende:
Als er 2 stemmen teveel zijn, dan zijn ze van ons
Schande.quote:Op woensdag 6 april 2016 18:03 schreef Leandra het volgende:
Gelukkig past het nog enigszins bij wat ik in gedachte had voor de openingspost.quote:Op woensdag 6 april 2016 18:04 schreef Euribob het volgende:
[..]
Laat de POL-SC nou maar aan de professionals over.
Leuk man.quote:Op woensdag 6 april 2016 18:05 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Gelukkig past het nog enigszins bij wat ik in gedachte had voor de openingspost.
Dankje, schat.quote:
Nu al gestemd?quote:Op woensdag 6 april 2016 18:03 schreef Leandra het volgende:
Ik heb hem niet bedachtquote:
''Rooskleurige opkomst verwacht.''quote:
Meh.quote:Op woensdag 6 april 2016 18:09 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
''Rooskleurige opkomst verwacht.''
Ik denk dat jij eerder doelt op de rijkscultuurkamer.quote:Op woensdag 6 april 2016 18:09 schreef Euribob het volgende:
Iets wat beter in de geest van de POL-Cultuurkamer past.
Het is niet waar.quote:Op woensdag 6 april 2016 18:10 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Ik denk dat jij eerder doelt op de rijkscultuurkamer.
Ontruiming vanwege penisring ?quote:Op woensdag 6 april 2016 18:12 schreef Janneke141 het volgende:
Aha, de kledingregels van een school hier in de stad hebben inmiddels de frontpage gehaald. Even denken of ik daar een topic over ga openen.
Wel een goed onderwerp voor een ouderwets schuimbektopique.quote:Op woensdag 6 april 2016 18:12 schreef Janneke141 het volgende:
Aha, de kledingregels van een school hier in de stad hebben inmiddels de frontpage gehaald. Even denken of ik daar een topic over ga openen.
Wat is er mis met het biljet? Ik vond het allemaal vrij duidelijk.quote:Op woensdag 6 april 2016 18:17 schreef BlackLining het volgende:
Mijn god. Net een stukje van Pechtold gezien in de Tweede Kamer waar hij gisteren kritiek op het stembilljet wegwuift. Wat een onmogelijke flapdrol is dat toch niet te zuinig. Vervelend he, als je eigen wetten zich tegen je keren.
En mevrouw Arib lekker de boel afkappen. Dat is ook wel weer duidelijk. Wát een aanfluiting,
Wat is precies het probleem met het stembiljet?quote:Op woensdag 6 april 2016 18:17 schreef BlackLining het volgende:
Mijn god. Net een stukje van Pechtold gezien in de Tweede Kamer waar hij gisteren kritiek op het stembilljet wegwuift. Wat een onmogelijke flapdrol is dat toch niet te zuinig. Vervelend he, als je eigen wetten zich tegen je keren.
En mevrouw Arib lekker de boel afkappen. Dat is ook wel weer duidelijk. Wát een aanfluiting,
Die vuige policor (s)linksen ook altijd!!!11quote:Op woensdag 6 april 2016 18:17 schreef BlackLining het volgende:
Geweldige bijdrage, dit.quote:Op woensdag 6 april 2016 18:18 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Die vuige policor (s)linksen ook altijd!!!11
Ik vind hem ook duidelijk, en mijn uitgebrachte stem net is gewoon geldig. Maar ben dan ook een man, en verdedig die keuze.quote:Op woensdag 6 april 2016 18:17 schreef Reya het volgende:
[..]
Wat is precies het probleem met het stembiljet?
Hij komt vast uit hetnietnadertenoemenforumdeel.quote:Op woensdag 6 april 2016 18:18 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Die vuige policor (s)linksen ook altijd!!!11
Oké, maar wat is er onduidelijk aan.quote:Op woensdag 6 april 2016 18:19 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ik vind hem ook duidelijk, en mijn uitgebrachte stem net is gewoon geldig. Maar ben dan ook een man, en verdedig die keuze.
Dit is weer zoals het al weken gaat. Het Ja kamp brult dat het nee kamp achterlijk is, maar durft de discussie niet aan te gaan. Pechtold, fluitend met zijn vingers in zijn oren, voorop.
Ik ook.quote:Op woensdag 6 april 2016 18:17 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Wat is er mis met het biljet? Ik vond het allemaal vrij duidelijk.
Veel mensen denken het volledige vakje aan te moeten kruisen, schijnbaar.quote:Op woensdag 6 april 2016 18:20 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Oké, maar wat is er onduidelijk aan.
Ik begrijp niet welke kant je op wilt. Het stembiljet is volledig duidelijk, maar het is niet oké als Pechtold kritiek op dat biljet wegwuift?quote:Op woensdag 6 april 2016 18:19 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ik vind hem ook duidelijk, en mijn uitgebrachte stem net is gewoon geldig. Maar ben dan ook een man, en verdedig die keuze.
Dit is weer zoals het al weken gaat. Het Ja kamp brult dat het nee kamp achterlijk is, maar durft de discussie niet aan te gaan. Pechtold, fluitend met zijn vingers in zijn oren, voorop.
Volgens wie denken ze dat?quote:Op woensdag 6 april 2016 18:21 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Veel mensen denken het volledige vakje aan te moeten kruisen, schijnbaar.
Zeker, maar gelukkig hing er een uitlegformulier in de hokjes en stond het ook nog onderaan het biljet uitgelegd. Als je het dan nog fout doet verdien je het dat je stem ongeldig wordt verklaard.quote:Op woensdag 6 april 2016 18:20 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ik ook.Had nog duidelijker gekund, maar was op zich prima zo.
De mensen die de uitleg niet lezen.quote:
Als een kamerlid vindt dat het niet duidelijk is, dan heeft Pechtold, als auteur van de hele referendumwet, daar gewoon normaal op te reageren. Het kwam erop neer dat "het nee-kamp wanhopig begint te worden" terwijl hij ook de prognoses kent. Zoals ik al gezegd heb, de trend is "het nee kamp is achterlijk", maar vervolgens durft hij de discussie niet aan te gaan en wuift hij alles weg.quote:Op woensdag 6 april 2016 18:21 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik begrijp niet welke kant je op wilt. Het stembiljet is volledig duidelijk, maar het is niet oké als Pechtold kritiek op dat biljet wegwuift?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |