Hierdoor ben ik pro-EU.quote:Op woensdag 6 april 2016 18:56 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ze heeft tenminste een studie afgerond. Dat is iets. Maar je kan een vrouw wel uit het Oostblok halen, maar het Oostblok niet uit een vrouw:
[ afbeelding ]
Tegen de EU zijn omdat je vindt dat elk land voor zichzelf moet kunnen beslissen maar ondertussen dat niet gunnen aan Oekraïne.quote:Op woensdag 6 april 2016 18:55 schreef Friek_ het volgende:
Tegen het associatieverdrag stemmen om de EU te kutten en ondertussen zeggen dat Europese samenwerking zich met beperken tot handel.
Hoppa!
Dan houd je jezelf redelijk voor de gek, inderdaad.quote:Op woensdag 6 april 2016 18:54 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ook irritant:
"Als het om 20:30 in de peilingen lijkt alsof de 30% wordt gehaald, dan ga ik snel even voor stemmen."
Wanhopig vasthouden aan de illusie dat je stem waardevol is.
Moet mooi zijn, een mbo-opleiding erotische massage. 10 Oost-Europeanen en verder Thai.quote:Op woensdag 6 april 2016 18:54 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Tien oost-Europeanen? Lucky bastard.
Goede bandbreedte. Lekker ingedekt.quote:Op woensdag 6 april 2016 18:56 schreef Gutmensch het volgende:
Het verwachte opkomstpercentage gaat weer omlaag:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dus ik ga voorlopig nog niet stemmen.
Ik ga het niet eens meer overwegen. Ben ook al niet meer in m'n eigen gemeente.quote:Op woensdag 6 april 2016 18:56 schreef Gutmensch het volgende:
Het verwachte opkomstpercentage gaat weer omlaag:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dus ik ga voorlopig nog niet stemmen.
Welk MBO-niveau is dat?quote:Op woensdag 6 april 2016 18:58 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Moet mooi zijn, een mbo-opleiding erotische massage. 10 Oost-Europeanen en verder Thai.
Nee, ben ook al mentaal uitgecheckt voor vandaag dus dat gaat hem niet worden.quote:
Weet ik veel.quote:
Daarom, groepsgedrag is contraproductief. Idealiter ga je slechts stemmen zodra het aantal stemmen onder de 5% komt in jouw stembureau.quote:Op woensdag 6 april 2016 18:58 schreef Heilwasser het volgende:
Nu ja, hoe minder mensen stemmen hoe waardevoller de stem.
Als het overduidelijk wordt dat de opkomst boven de 30% komt ga ik nog.quote:Op woensdag 6 april 2016 18:58 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Nee, ben ook al mentaal uitgecheckt voor vandaag dus dat gaat hem niet worden.
Ik zou het gewoon doen, voor de zekerheidquote:Op woensdag 6 april 2016 19:00 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Als het overduidelijk wordt dat de opkomst boven de 30% komt ga ik nog.
Maar volgens mij gaat dat niet meer gebeuren.
Oorzaak-gevolg.quote:Op woensdag 6 april 2016 19:01 schreef xpompompomx het volgende:
Mooi was ook dat op mn werk zown wijf dat nooit buiten haar dorp komt het hardste schreeuwde dat mensen tegen moesten stemmen
Niet focken met de Duitsers hun worst.quote:Op woensdag 6 april 2016 19:03 schreef Heilwasser het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)dering-Daimler.dhtml
quote:Op woensdag 6 april 2016 19:03 schreef Heilwasser het volgende:
Wat een karige Hans ben je dan.quote:Een van de aandeelhouders pakte herhaaldelijk worsten van het buffet, niet om ze op te eten maar om ze in te pakken voor later
Duitsers en hun worsten.quote:Op woensdag 6 april 2016 19:03 schreef Heilwasser het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |