Alsof iemand überhaupt weet waarom er mag worden gestemd.quote:Op woensdag 6 april 2016 18:49 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ach. Alsof iemand gaat stemmen om Oekraïne.
Dat is gewoon echt achterlijk eigenlijk.quote:Op woensdag 6 april 2016 18:49 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Ik durf met enige zekerheid te zeggen dat minstens 30% van de stemgerechtigden dit niet weet.
Ik dacht een lekker wijf op te zoeken..quote:
Hmm.. je bent van de verkeerde kant?quote:Op woensdag 6 april 2016 18:51 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Ik dacht een lekker wijf op te zoeken..
Hoho, Oekraïne is nog steeds niet ingelijfd bij Rusland.quote:Op woensdag 6 april 2016 18:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
En dan een plaatje waar de Oekraïne niet op staat![]()
quote:Op woensdag 6 april 2016 18:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
En dan een plaatje waar de Oekraïne niet op staat![]()
quote:Op woensdag 6 april 2016 18:52 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Hmm.. je bent van de verkeerde kant?
Ook irritant:quote:Op woensdag 6 april 2016 18:50 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Alsof iemand überhaupt weet waarom er mag worden gestemd.
Tien oost-Europeanen? Lucky bastard.quote:Op woensdag 6 april 2016 18:54 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Daarvan heb ik er 10 in mijn klas zitten met minder make-up.
Wel lekker lijf overigens.
Dat gebeurt pas als er een meerderheid tegen het verdrag heeft gestemd en er een opkomst is van 30%quote:Op woensdag 6 april 2016 18:52 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Hoho, Oekraïne is nog steeds niet ingelijfd bij Rusland.
Het Polen-meldpunt heeft niet geholpen..quote:Op woensdag 6 april 2016 18:54 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Tien oost-Europeanen? Lucky bastard.
Hou toch eens op met die ongenuanceerde onderbuik manquote:Op woensdag 6 april 2016 18:54 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Dat gebeurt pas als er een meerderheid tegen het verdrag heeft gestemd en er een opkomst is van 30%
Ze heeft tenminste een studie afgerond. Dat is iets. Maar je kan een vrouw wel uit het Oostblok halen, maar het Oostblok niet uit een vrouw:quote:Op woensdag 6 april 2016 18:54 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Daarvan heb ik er 10 in mijn klas zitten met minder make-up.
Wel lekker lijf overigens.
quote:Op woensdag 6 april 2016 18:56 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Hou toch eens op met die ongenuanceerde onderbuik man
Spannond.quote:Op woensdag 6 april 2016 18:56 schreef Gutmensch het volgende:
Het verwachte opkomstpercentage gaat weer omlaag:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dus ik ga voorlopig nog niet stemmen.
Hierdoor ben ik pro-EU.quote:Op woensdag 6 april 2016 18:56 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ze heeft tenminste een studie afgerond. Dat is iets. Maar je kan een vrouw wel uit het Oostblok halen, maar het Oostblok niet uit een vrouw:
[ afbeelding ]
Tegen de EU zijn omdat je vindt dat elk land voor zichzelf moet kunnen beslissen maar ondertussen dat niet gunnen aan Oekraïne.quote:Op woensdag 6 april 2016 18:55 schreef Friek_ het volgende:
Tegen het associatieverdrag stemmen om de EU te kutten en ondertussen zeggen dat Europese samenwerking zich met beperken tot handel.
Hoppa!
Dan houd je jezelf redelijk voor de gek, inderdaad.quote:Op woensdag 6 april 2016 18:54 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ook irritant:
"Als het om 20:30 in de peilingen lijkt alsof de 30% wordt gehaald, dan ga ik snel even voor stemmen."
Wanhopig vasthouden aan de illusie dat je stem waardevol is.
Moet mooi zijn, een mbo-opleiding erotische massage. 10 Oost-Europeanen en verder Thai.quote:Op woensdag 6 april 2016 18:54 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Tien oost-Europeanen? Lucky bastard.
Goede bandbreedte. Lekker ingedekt.quote:Op woensdag 6 april 2016 18:56 schreef Gutmensch het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ga het niet eens meer overwegen. Ben ook al niet meer in m'n eigen gemeente.quote:Op woensdag 6 april 2016 18:56 schreef Gutmensch het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Welk MBO-niveau is dat?quote:Op woensdag 6 april 2016 18:58 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Moet mooi zijn, een mbo-opleiding erotische massage. 10 Oost-Europeanen en verder Thai.
Nee, ben ook al mentaal uitgecheckt voor vandaag dus dat gaat hem niet worden.quote:
Weet ik veel.quote:
Daarom, groepsgedrag is contraproductief. Idealiter ga je slechts stemmen zodra het aantal stemmen onder de 5% komt in jouw stembureau.quote:Op woensdag 6 april 2016 18:58 schreef Heilwasser het volgende:
Nu ja, hoe minder mensen stemmen hoe waardevoller de stem.
Als het overduidelijk wordt dat de opkomst boven de 30% komt ga ik nog.quote:Op woensdag 6 april 2016 18:58 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Nee, ben ook al mentaal uitgecheckt voor vandaag dus dat gaat hem niet worden.
Ik zou het gewoon doen, voor de zekerheidquote:Op woensdag 6 april 2016 19:00 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Als het overduidelijk wordt dat de opkomst boven de 30% komt ga ik nog.
Maar volgens mij gaat dat niet meer gebeuren.
Oorzaak-gevolg.quote:Op woensdag 6 april 2016 19:01 schreef xpompompomx het volgende:
Mooi was ook dat op mn werk zown wijf dat nooit buiten haar dorp komt het hardste schreeuwde dat mensen tegen moesten stemmen
Niet focken met de Duitsers hun worst.quote:Op woensdag 6 april 2016 19:03 schreef Heilwasser het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)dering-Daimler.dhtml
quote:Op woensdag 6 april 2016 19:03 schreef Heilwasser het volgende:
Wat een karige Hans ben je dan.quote:Een van de aandeelhouders pakte herhaaldelijk worsten van het buffet, niet om ze op te eten maar om ze in te pakken voor later
Duitsers en hun worsten.quote:Op woensdag 6 april 2016 19:03 schreef Heilwasser het volgende:
Ludwig, eerder.quote:Op woensdag 6 april 2016 19:04 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
[..]
Wat een karige Hans ben je dan.
Bron?quote:Op woensdag 6 april 2016 18:56 schreef Gutmensch het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gierige Duitsersquote:Op woensdag 6 april 2016 19:04 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
[..]
Je bent aandeelhouder of niet.quote:Op woensdag 6 april 2016 19:04 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
[..]
Allemaal goedmensen daar.quote:Op woensdag 6 april 2016 19:07 schreef Gutmensch het volgende:
Goh, bij DWDD heeft bijna iedereen voor gestemd. Je verwacht het niet
Hoogopgeleid en welvarend, de winnaars van de globalisering weer aan tafel.quote:Op woensdag 6 april 2016 19:07 schreef Gutmensch het volgende:
Goh, bij DWDD heeft bijna iedereen voor gestemd. Je verwacht het niet
Hoogopgeleid, welvarend en Vara-lid.quote:Op woensdag 6 april 2016 19:10 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Hoogopgeleid en welvarend, de winnaars van de globalisering weer aan tafel.
quote:Op woensdag 6 april 2016 19:10 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Kapitalistische uitbuiters bij DWDDquote:Op woensdag 6 april 2016 19:10 schreef GSbrder het volgende:
[..]
De vraag is dan dus vooral of ze welvarend zijn omdat ze inzicht hebben of dat ze inzicht hebben omdat ze welvarend zijnquote:Op woensdag 6 april 2016 19:10 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Jammer genoeg behaal je die status niet per associatie en is het laatste aspect het minst doorslaggevend in je maatschappelijke positie.quote:Op woensdag 6 april 2016 19:11 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Hoogopgeleid, welvarend en Vara-lid.
''Wij zijn slim want de andere partij is dom''.quote:Op woensdag 6 april 2016 19:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
De vraag is dan dus vooral of ze welvarend zijn omdat ze inzicht hebben of dat ze inzicht hebben omdat ze welvarend zijn
Ik spreek ook niet van causaliteit.quote:Op woensdag 6 april 2016 19:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
De vraag is dan dus vooral of ze welvarend zijn omdat ze inzicht hebben of dat ze inzicht hebben omdat ze welvarend zijn
twitter:mariannethieme twitterde op woensdag 06-04-2016 om 19:17:49Net gestemd!Jij ook?Doen hoor!Als je vóór de Oekraïnse bevolking bent en tegen t faciliteren v oligarchen, stem TEGEN dit vrijhandelsverdrag reageer retweet
Ah, Thieme is ook van haar biologische hooibaal gerold.quote:Op woensdag 6 april 2016 19:19 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:mariannethieme twitterde op woensdag 06-04-2016 om 19:17:49Net gestemd!Jij ook?Doen hoor!Als je vóór de Oekraïnse bevolking bent en tegen t faciliteren v oligarchen, stem TEGEN dit vrijhandelsverdrag reageer retweet
Geert is juist in paniek:quote:
En dat lijkt me geen Gutmenschtwitter:geertwilderspvv twitterde op woensdag 06-04-2016 om 18:37:48Het wordt echt spannend! Nog niet gestemd? Het kan nog tot 21.00 uur. DOEN!! #stemtegen https://t.co/10PYZVSgCy reageer retweet
Dat zijn de toekomstige helden van de werkvloer. Jij mag ook geen 6 uur declareren als je kantoorgenoot het in 2 kon.quote:Op woensdag 6 april 2016 19:19 schreef phpmystyle het volgende:
Ben bedrijfsadministratie aan het leren, droge taaie stof. Heb evenals sommige anderen in de les weinig meegeschreven. En toch krijgen sommigen het voor elkaar om het even in 2 uur te leren terwijl ik minimaal het 3 dubbele aan tijd nodig heb
Oekraïense oligarchen en Westerse multinationalsquote:Op woensdag 6 april 2016 19:22 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ah, Thieme is ook van haar biologische hooibaal gerold.
Welke oligarchen?
De Russische?
Eigenlijk stelt ze dus dat het Oekraïnse volk niet begrijpt waar ze zelf voor gestemd hebben?quote:Op woensdag 6 april 2016 19:22 schreef Kaas- het volgende:
Thieme: Als je voor de Oekraïense bevolking bent, stem dan tegen wat de Oekraïense zelf heeft gekozen.
Kan ook weer een streep doorheen.
Zijn ook mensen die het elke week ''bijhouden''. Niet de discipline voor.quote:Op woensdag 6 april 2016 19:22 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat zijn de toekomstige helden van de werkvloer. Jij mag ook geen 6 uur declareren als je kantoorgenoot het in 2 kon.
Wij-weten-wel-wat-goed-voor-ze-is.quote:Op woensdag 6 april 2016 19:22 schreef Kaas- het volgende:
Thieme: Als je voor de Oekraïense bevolking bent, stem dan tegen wat de Oekraïense zelf heeft gekozen.
Een gedeelte van de Oekraïense bevolking heeft inderdaad voor gestemdquote:Op woensdag 6 april 2016 19:22 schreef Kaas- het volgende:
Bijhouden is voor structuurslaven.quote:Op woensdag 6 april 2016 19:23 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Zijn ook mensen die het elke week ''bijhouden''. Niet de discipline voor.
Dan maar nachtje doorhalen.
Een gedeelte van de Nederlandse bevolking ook.quote:Op woensdag 6 april 2016 19:23 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Een gedeelte van de Oekraïense bevolking heeft inderdaad voor gestemd
The whitewestern man's burden?quote:
Geen idee wat ze denkt.quote:Op woensdag 6 april 2016 19:25 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
The whitewestern man's burden?
Soort van?
Dion Graus komt klaar nu.quote:Op woensdag 6 april 2016 19:23 schreef Heilwasser het volgende:
Thieme en Wilders op één lijn. Gebeurt wel vaker.
Het opkomstpercentage ligt dusver ergens tussen de 21 en 24 geloof ik.quote:
Hier word ik een beetje nat van.quote:
Kijk, dit is een echte primeur. Veel dank.quote:Op woensdag 6 april 2016 19:28 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Het is op 21.00u blijven steken op 29,9%.
Gisteren hebben ze gewoon de wodka van Putin op gezopenquote:Op woensdag 6 april 2016 19:27 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Ah die lamlul is ook eindelijk wakker
Er wordt met spanning gewacht op de resultaten uit Bonaire.quote:Op woensdag 6 april 2016 19:28 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Het is op 21.00u blijven steken op 29,9%.
quote:Op woensdag 6 april 2016 19:30 schreef freako het volgende:
[..]
Er wordt met spanning gewacht op de resultaten uit Bonaire.
Al die concurrentie uit Oekraïne en bemoeizucht vanuit Brussel wordt de Antillianen teveel.quote:Op woensdag 6 april 2016 19:30 schreef freako het volgende:
[..]
Er wordt met spanning gewacht op de resultaten uit Bonaire.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |