SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2015 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DiversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Blogs van enkele vaste postersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik moet m'n schermpje eens schoonmaken ja!Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ik was net in het bos en heb de schrik van m'n leven gehad![]()
Ik was nietsvermoedend aan het rennen toen er ineens een heleboel herrie uit de struiken kwam. Stormt er een wild zwijn uit, en die gaat nog geen meter achter me langs! Holy shit! Ik stond dus met stomme verbazing (en een hartslag van 200) dat beest na te kijken, toen er nog een jonkie achteraan kwam!! Eéntje maar, en nog maar een heel kleintje, met van die streepjes.
Heel schattig allemaal, en normaal ben ik helemaal van awwwww liefmaar dit was toch ook wel heel eng. Wat als er nog meer jonkies zijn? Dan komt die grote ook terug! Help!
Maar het bleef rustig in de struiken, en mama ging de dichtere bossen in. Dus daar bleef het bij. Maar om nou te zeggen dat ik m'n training relaxed heb afgewerkt? Mwa
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Poeh. Die dingen kunnen best beschermend zijn en aanvallen toch?quote:Op woensdag 19 augustus 2015 20:28 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik was nietsvermoedend aan het rennen toen er ineens een heleboel herrie uit de struiken kwam. Stormt er een wild zwijn uit, en die gaat nog geen meter achter me langs! Holy shit! Ik stond dus met stomme verbazing (en een hartslag van 200) dat beest na te kijken, toen er nog een jonkie achteraan kwam!! Eéntje maar, en nog maar een heel kleintje, met van die streepjes.
Heel schattig allemaal, en normaal ben ik helemaal van awwwww liefmaar dit was toch ook wel heel eng. Wat als er nog meer jonkies zijn? Dan komt die grote ook terug! Help!
Maar het bleef rustig in de struiken, en mama ging de dichtere bossen in. Dus daar bleef het bij. Maar om nou te zeggen dat ik m'n training relaxed heb afgewerkt? MwaJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Als ze jongen hebben wel ja. En groot dat ze zijn. Het klonk alsof er een boos paard uit de struiken kwamquote:Op woensdag 19 augustus 2015 20:29 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Poeh. Die dingen kunnen best beschermend zijn en aanvallen toch?ik ben echt niet snel bang, maar hier stond ik toch wel even van te trillen
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Niet gelogd is niet geschrokken.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 20:28 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik was nietsvermoedend aan het rennen toen er ineens een heleboel herrie uit de struiken kwam. Stormt er een wild zwijn uit, en die gaat nog geen meter achter me langs! Holy shit! Ik stond dus met stomme verbazing (en een hartslag van 200) dat beest na te kijken![]()
Ja precies, met jongen zijn ze beschermend. Kan wel geloven dat je dan ff schrikt ja!quote:Op woensdag 19 augustus 2015 20:30 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Als ze jongen hebben wel ja. En groot dat ze zijn. Het klonk alsof er een boos paard uit de struiken kwamik ben echt niet snel bang, maar hier stond ik toch wel even van te trillen
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Wat is dat toch een gek iets, dat in de loop van de dag die spierpijn langzaam komt opzetten. Totdat je niet meer normaal kunt gaan zittenIn tegenstelling tot vorige weken ga ik morgen definitief wel lopen. Van stilzitten wordt die spierpijn niet beter. Ja van foamrollen wel, I know, maar die heb ik nog steeds niet uit principe Zwab
Dat is trouwens de derde week al dat ik moet bijkomen van de dinsdagavondtraining.![]()
Zeker wel gelogd, de schrik zit op 09:16quote:Op woensdag 19 augustus 2015 20:31 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Niet gelogd is niet geschrokken.https://connect.garmin.com/modern/activity/870908870
Al is het jammer dat ik m'n hartslagband weer eens vergeten ben, want die is inderdaad niet gelogd...
Het is een dingetje dit jaar hoorquote:slangen, zwijnen, herten, torren, alles!
Die landingsbaan is trouwens wel heel erg tof om op te lopen!
dingen die je tegen kom als je geen geweer of pig dogs bij je hebt.....quote:Op woensdag 19 augustus 2015 20:30 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Als ze jongen hebben wel ja. En groot dat ze zijn. Het klonk alsof er een boos paard uit de struiken kwamik ben echt niet snel bang, maar hier stond ik toch wel even van te trillen
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
het trail topic heeft dit bericht laten vallen maar voor de Frosty fans hier...... Frosty is vandaag de eerste vrouw (samen met Missy Gosney) die Nolan's 14 heeft volbracht
ja, ik was net op weg naar dat topic!quote:Op woensdag 19 augustus 2015 20:58 schreef rechtsedirecte het volgende:
het trail topic heeft dit bericht laten vallen maar voor de Frosty fans hier...... Frosty is vandaag de eerste vrouw (samen met Missy Gosney) die Nolan's 14 heeft volbracht
http://adventureblog.nati(...)%28Adventure+Blog%29Ja doei.![]()
Nog even over de Vlaggeduin bij Katwijk, met 37 m de hoogste heuvel van Zuid-Holland, ik ga 'm deze of volgende maand lopen als onderdeel van de Zuidduinroute (8 km, blauwe route).![]()
Is dat een duin zoals het klimduin? Puur mul zand?
Das dan behoorlijk pittigMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Die in Schoorl vond ik ook wel vervelend. Of hoe heet dat ding.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
vergeet geen perslucht mee te nemen.... hoogteziekte is een akelig ietsquote:Op woensdag 19 augustus 2015 21:02 schreef Zwabberhark het volgende:
Nog even over de Vlaggeduin bij Katwijk, met 37 m de hoogste heuvel van Zuid-Holland, ik ga 'm deze of volgende maand lopen als onderdeel van de Zuidduinroute (8 km, blauwe route).'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Jij loopt anders ook nooit op hoogte. Je woont aan de onderkant van de wereld, dus je loopt alleen maar heel diepquote:Op woensdag 19 augustus 2015 21:11 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
vergeet geen perslucht mee te nemen.... hoogteziekte is een akelig ietsF means you're fucked![]()
klimduin.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 21:11 schreef DeLuna het volgende:
Die in Schoorl vond ik ook wel vervelend. Of hoe heet dat ding.![]()
![]()
Ohja. Ik was op de helft, toen werd het 'lopen' in plaats van hardlopen...quote:
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
true!!quote:Op woensdag 19 augustus 2015 21:14 schreef YUR het volgende:
[..]
Jij loopt anders ook nooit op hoogte. Je woont aan de onderkant van de wereld, dus je loopt alleen maar heel diep'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik kan me dat niet herinneren van Schoorl.
Guppy, wat een beestenboel! Lijkt me bizar om dat zo mee te maken.
Ik kom alleen maar overenthousiaste honden, muggen en wespen tegen. En een keer een hazelworm gezien.![]()
ik heb nu wel opeens medelijden met Flipsen....quote:Op woensdag 19 augustus 2015 21:17 schreef YUR het volgende:
[..]
Maar je maakt een boel negatieve dieptemeters, dat dan weer wel
"de TTM, you can do it.... hoogtemeters in Argentinie dit dat en alles, TTM is vlak... makkie"... blijkt dat hij alleen maar dieptemeters heeft getrainedpechvogel
Laten we het hem pas vertellen als ie weer thuis is, ok?quote:Op woensdag 19 augustus 2015 21:19 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik heb nu wel opeens medelijden met Flipsen....
"de TTM, you can do it.... hoogtemeters in Argentinie dit dat en alles, TTM is vlak... makkie"... blijkt dat hij alleen maar dieptemeters heeft getrainedpechvogel
F means you're fucked![]()
Ik had even een stok achter de deur nodig...Ingeschreven voor de bruggenloop![]()
Ik hoop alleen op beter weer dan vorig jaar.. (hoewel dat slechte weer wel goed was voor de snelheid.. wilde zo snel mogelijk naar huis)
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Nog meer zielenquote:Op woensdag 19 augustus 2015 21:29 schreef E.T. het volgende:
Ik had even een stok achter de deur nodig...Ingeschreven voor de bruggenloop![]()
Ik hoop alleen op beter weer dan vorig jaar.. (hoewel dat slechte weer wel goed was voor de snelheid.. wilde zo snel mogelijk naar huis)
Wat heb je als tijd opgegeven?quote:Op woensdag 19 augustus 2015 21:29 schreef E.T. het volgende:
![]()
![]()
tussen 1.40 en 2.00 was het langzaamste vakje geloof ikquote:![]()
Vorig jaar 1.48 en was ik voor mijn doen behoorlijk snel over zo'n afstand.. Kijken hoe de komende tijd gaat en of onder de 1.50 reeel is
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Gaat je vast lukkenquote:Op woensdag 19 augustus 2015 21:34 schreef E.T. het volgende:
[..]
tussen 1.40 en 2.00 was het langzaamste vakje geloof ik![]()
Vorig jaar 1.48 en was ik voor mijn doen behoorlijk snel over zo'n afstand.. Kijken hoe de komende tijd gaat en of onder de 1.50 reeel isNu nog effe opbouwen en gaan met die banaan
![]()
![]()
Poeh wat ging het zwaar vanavond. Al snel kreeg ik last van klotsbuik en daarna iets van maagkramp. Training dus op heel rustig tempo gelopen.![]()
IK ga proberen jou bij te houdenquote:Op woensdag 19 augustus 2015 21:37 schreef GotC het volgende:
[..]
Gaat je vast lukkenNu nog effe opbouwen en gaan met die banaan
We liggen anders heul goed op schemaquote:Op woensdag 19 augustus 2015 22:04 schreef GotC het volgende:
[..]
Moet eerst maar effe ervoor zorgen dat ik de afstand red
Dat sowieso!quote:Op woensdag 19 augustus 2015 22:05 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
We liggen anders heul goed op schema
Onze trainer![]()
![]()
Die TT![]()
Ik heb net even een korte intervalsessie gedaan, de boel net uitgelezen dus zal 'm maar gauw weer gaan wassen.
Trouwens wel lastig om de M400 zo ook als full-time activity tracker te gebruiken, want een USB-poortje aan de lucht laten drogen duurt nogal een poosje. En in die tijd kun je hem niet dragen.
Trouwens net in de uitgebreide PDF-handleiding gezien (die je zelf moet downloaden van internet) dat ergens achterin verstopt die schoonmaakinstructies ook staan. Maar ja, wie leest nou de gebruiksaanwijzing...![]()
Hoeveel cheesecakes wil je hebben?quote:Op woensdag 19 augustus 2015 22:09 schreef YUR het volgende:
Wacht maar tot de rekening op de mat ploft
Oehquote:Op woensdag 19 augustus 2015 22:10 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Hoeveel cheesecakes wil je hebben?
zo mag ik het graag horen.... niet toegeven aan geslijm en gezwijmel maar bikkel en bikkelhard zijn!!quote:Op woensdag 19 augustus 2015 22:09 schreef YUR het volgende:
Wacht maar tot de rekening op de mat ploft'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
laat maar.....quote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
dat moet ik ook nog maar zien te reddenquote:Op woensdag 19 augustus 2015 22:04 schreef GotC het volgende:
[..]
Moet eerst maar effe ervoor zorgen dat ik de afstand red
oh ja cheesecake run...quote:Op woensdag 19 augustus 2015 22:10 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Hoeveel cheesecakes wil je hebben?
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Echt. De dag dat ik m'n horloge na elk gebruik open moet maken en moet wassen, gaat dat ding direct terug naar de maker.![]()
![]()
Dat moet ik ook echt niet. Te veel gedoe... Ik heb m'n Garmin nog nooit schoongemaakt denk ikquote:Op woensdag 19 augustus 2015 22:14 schreef GotC het volgende:
Echt. De dag dat ik m'n horloge na elk gebruik open moet maken en moet wassen, gaat dat ding direct terug naar de maker.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
De hartslagmeter van m'n FR 220 heeft wel een fantastische wasinstructie: In de wasmachinequote:Op woensdag 19 augustus 2015 22:14 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Dat moet ik ook echt niet. Te veel gedoe... Ik heb m'n Garmin nog nooit schoongemaakt denk ik![]()
![]()
![]()
En zo moet het!quote:Op woensdag 19 augustus 2015 22:18 schreef GotC het volgende:
[..]
De hartslagmeter van m'n FR 220 heeft wel een fantastische wasinstructie: In de wasmachine![]()
Cheesecake. Ben & Jerry's heeft daar ook een smaak van, dat is strawberry cheesecake. Toen ik bij de Ola werkte en die smaakt werd gedraaid en het liep mis, dan ging het ijs in een grote metalen container. En dat ging dan eens in de zoveel tijd naar de varkens bij een boer verderop.
Maar als die bak vol liep en je moest die wegbrengen en je hing er met je hoofd boven dan rook het altijd enorm naar kots, dus niemand wou nooit die bakken wegbrengen
Gelukkig is het niet zo erg: afdekklepje open, afspoelen, beetje uitschudden en zorgen dat het klepje blijft openstaan. Komt geen schroevendraaier aan te pas hoor.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 22:14 schreef GotC het volgende:
Echt. De dag dat ik m'n horloge na elk gebruik open moet maken en moet wassen, gaat dat ding direct terug naar de maker.![]()
Ik heb de M400 en nergens last van? Loop ook in de regen. klepje altijd dicht mits aan de pc/opladen. je kunt ook via bluetooth app je activiteit uploaden en dan staat het op de polar site.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 22:10 schreef indepoeier het volgende:
Die TT![]()
Ik heb net even een korte intervalsessie gedaan, de boel net uitgelezen dus zal 'm maar gauw weer gaan wassen.
Trouwens wel lastig om de M400 zo ook als full-time activity tracker te gebruiken, want een USB-poortje aan de lucht laten drogen duurt nogal een poosje. En in die tijd kun je hem niet dragen.
Trouwens net in de uitgebreide PDF-handleiding gezien (die je zelf moet downloaden van internet) dat ergens achterin verstopt die schoonmaakinstructies ook staan. Maar ja, wie leest nou de gebruiksaanwijzing...![]()
Ik had ook nergens last van. Dacht dat klepje zo veel mogelijk dicht houden het beste was. Maar het risico bestaat dan dat er toch een keer iets vocht (vooral zweet) in komt en juist doordat het zo afgesloten is kan de aansluiting dan gaan oxideren.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 22:35 schreef Skweezer het volgende:
[..]
Ik heb de M400 en nergens last van? Loop ook in de regen. klepje altijd dicht mits aan de pc/opladen. je kunt ook via bluetooth app je activiteit uploaden en dan staat het op de polar site.
Euh ja,maar als hij niet meer laadt, houdt het toch een keer op. Plus: ik heb -nog- geen compatibel telefoon voor de app..![]()
*kuch*quote:Op woensdag 19 augustus 2015 21:20 schreef YUR het volgende:
[..]
Laten we het hem pas vertellen als ie weer thuis is, ok?![]()
Gup: Spannend! Maar wel eng spannend... En die hartslagband van de G220 hoeft gelukkig niet na elk loopje in de wasmachine he, dat zou ook weer onhandig zijn
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
Even terugkomend op dat klimduin. (iets met ziggo...) Dat klimduin volledig rennen redden er maar weinig. Leuker is het om een rondje te plannen in de duinen erachter en dan later op de dag op de terrasjes beneden aan dat duin te gaan zitten en dan kijken hoe anderen zwoegen.![]()
![]()
Nee, juist de uitdaging aangaan om zo vaak mogelijk dat duin op en af te banjerenquote:Op donderdag 20 augustus 2015 07:57 schreef Oceanonix het volgende:
Even terugkomend op dat klimduin. (iets met ziggo...) Dat klimduin volledig rennen redden er maar weinig. Leuker is het om een rondje te plannen in de duinen erachter en dan later op de dag op de terrasjes beneden aan dat duin te gaan zitten en dan kijken hoe anderen zwoegen.
Ja, maar dat is ergens natuurlijk symptoombestrijding.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 22:29 schreef indepoeier het volgende:
[..]
Gelukkig is het niet zo erg: afdekklepje open, afspoelen, beetje uitschudden en zorgen dat het klepje blijft openstaan. Komt geen schroevendraaier aan te pas hoor.
Gewoon een ontwerpfout of goedkoop materiaal als het oxideert, want sporthorloges worden nou eenmaal nat, zweterig en vies, dus daar moet je dan ook wel over nadenken.
Bij m'n Garmin stond er wel iets over de contactpuntjes voor het 'draadloos' opladen schoon houden, daarom droog ik de achterkant soms een beetje af als ik m'n horloge afspoel, verder niets.
Vanmiddag maar weer eens een klein rondje, ziet er uit als heerlijk weer daarvoor.
Jack does it in real time...![]()
ik zou ook niet alleen maar gaan zitten kijken. Toch zelf minstens een keer proberen om de top enigsinds hardlopend te halen en daarna nog een paar keer je schoenen vol zand scheppen terwijl je naar boven ploetertquote:Op donderdag 20 augustus 2015 08:20 schreef YUR het volgende:
[..]
Nee, juist de uitdaging aangaan om zo vaak mogelijk dat duin op en af te banjeren
Mooi weertje inderdaad, zo ook maar eens een heuveltraining gaan doen, maar dan wel op asfalt
Dan telt het niet....en kom niet aan met het excuus "ja maar ik log toch", het telt niet!!quote:Op donderdag 20 augustus 2015 09:09 schreef Guard het volgende:
Mooi weertje inderdaad, zo ook maar eens een heuveltraining gaan doen, maar dan wel op asfalt'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik dacht vanochtend even zombierun uit te proberen, leek me wel grappig als spelletje naast het rennen. Onderweg ben ik achtervolgd door zombies terwijl ik de documenten uit het ziekenhuis terug heb gevonden. Blijkbaar iets te enthousiast meegedaan, volgens mij ben ik gebeten door een zombie. Stekende pijn in linkerheup/bil..![]()
Dat klinkt goedquote:Op donderdag 20 augustus 2015 10:40 schreef Tjacka het volgende:
hardlopen gaat bij mij erg goed
vandaag voor les 4![]()
Eten nog niet natuurlijk. Maar dat komt van zelf als ik op school ben weer wel.quote:
Groot fan van User Wotte![]()
Wel eten he? Anders gaat het sowieso foutquote:Op donderdag 20 augustus 2015 10:42 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Eten nog niet natuurlijk. Maar dat komt van zelf als ik op school ben weer wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Weet iemand of ze bij de bruggeloop de finish gaan aanpassen?![]()
Zo ja dan wil ik me wel weer inschrijven, zo nee dan nee
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.![]()
quote:Op donderdag 20 augustus 2015 10:55 schreef Quoi het volgende:
[..]
Wel eten he? Anders gaat het sowieso foutSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Groot fan van User Wotte![]()
Poeh dat waren pittige heuvelsprints, Maar wel goeie voorbereiding, over anderhalve week moet de Keutenberg bedwongen worden
quote:Op donderdag 20 augustus 2015 10:57 schreef Tjacka het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Lekker man. Ben je vrij? Dat je lekker zo kunt lopen overdags?quote:Op donderdag 20 augustus 2015 11:06 schreef Guard het volgende:
Poeh dat waren pittige heuvelsprints, Maar wel goeie voorbereiding, over anderhalve week moet de Keutenberg bedwongen worden![]()
Jij bent ook best wel topfit nu he? Ik zag laatst ook al een harde 29km voorbij komenquote:Op donderdag 20 augustus 2015 11:06 schreef Guard het volgende:
Poeh dat waren pittige heuvelsprints, Maar wel goeie voorbereiding, over anderhalve week moet de Keutenberg bedwongen worden
Ja, zit tussen mijn oude en nieuwe baan in. Vanavond diner en borrel ter afscheid met mijn oude collega's.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 11:10 schreef Quoi het volgende:
[..]
Lekker man. Ben je vrij? Dat je lekker zo kunt lopen overdags?Ja ik mag niet klagenquote:Op donderdag 20 augustus 2015 11:11 schreef YUR het volgende:
[..]
Jij bent ook best wel topfit nu he? Ik zag laatst ook al een harde 29km voorbij komen![]()
Nu nog die vorm zien te behouden tot en met Vegas
Lekker gelopen in m'n oude woonplaats. 4x10 min, elke laatste minuut flink versnellen. Tempo tijdens de 9 min lag rond de 7:10, tijdens versnellen rond de 5:30. Toch weer 5.75km in 40 min. Lekker
.
![]()
Ze zeggen van wel.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 10:56 schreef CaLeX het volgende:
Vanmorgen al vroeg een rondje gelopen, mooi progressief loopje geworden. Mooi begin van de dag, vaker doen![]()
[ Bericht 3% gewijzigd door Tarahumara op 20-08-2015 13:38:57 ]![]()
Tara, GotC en Guard lekker bezig!![]()
Ik heb gisteren weer eens wat anders gedaan, 36km op de MTB. Toch ook wel weer eens leuk!Vanavond geloof ik 200tjes knallen!
![]()
![]()
Vanochtend vroeg eens gelopen, Smashrun zei ook 'Earliest run ever'. Vertrok om half 8 ongeveer. Even heerlijk 5km gelopen in 32:07, ging wel lekker. Zou hem eigenlijk morgen lopen maar daar kon ik geen tijd (en energie) voor vinden aangezien ik morgen met de fanfare twee keer een optocht moet lopen.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
Mooi gelopen zeg! Leuk om te zien. Was dit vanuit een schema?quote:Op donderdag 20 augustus 2015 13:26 schreef Tarahumara het volgende:
Vanmorgen al vroeg een rondje gelopen, mooi progressief loopje geworden. Mooi begin van de dag, vaker doen![]()
[ afbeelding ]![]()
Ik ben mijn MVB medaille sinds vandaag nog meer gaan koesteren dan ik al deed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 20-08-2015 16:54:30 ]![]()
Mooie trainingquote:Op donderdag 20 augustus 2015 13:26 schreef Tarahumara het volgende:
[ afbeelding ]![]()
en zeker die laatste km dan ook nog in 3:40 is erg knap!![]()
quote:Op donderdag 20 augustus 2015 16:40 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Ik ben mijn MVB medaille sinds vandaag nog meer gaan koesteren dan ik al deed.BikkelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
Ik ben mijn MVB medaille sinds vandaag nog meer gaan koesteren dan ik al deed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik ben mijn MVB medaille sinds vandaag nog meer gaan koesteren dan ik al deed.Damn! Hopelijk geneest het netjes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zojuist stabiliteits en sprongoefeningen gedaan bij de slavendrijver aka fysio. Pijnvrij, stabiel. In overleg besloten om zondag een rondje te proberen van zo'n 2.5KM met wat loopscholing als warming-up en cooling down. Als dat goed gaat, dagje rust en dan dinsdag nog een rondje en vervolgens donderdag weer naar de fysio.
Ben benieuwd hoe het gaat!![]()
Thnx. Het was een eigen probeersel, ik wilde 10 km lopen en dan elke km 10 seconde sneller. Laatste km wilde ik in 4:00 doen, dus op 5:30 begonnen. Ging erg lekker, had nog gas over de laatste kmquote:Op donderdag 20 augustus 2015 14:31 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Mooi gelopen zeg! Leuk om te zien. Was dit vanuit een schema?![]()
![]()
Voor de TomTom horloge gebruikers onder ons: https://github.com/altera2015/ttwatcher/wiki/TTWatcher-and-Smashrun
Een programma ontwikkeld ipv van de tomtom software, nu nog alleen voor windows. Maar misschien later ook voor mac. Had nogal wat problemen met smashrun en tomtom via nike+ dat de data gemanipuleerd werd. Dit schijnt de oplossing te zijn.![]()
Goed Bezig die wil ik ook, alleen heb ik het probleem dat ik altijd door mijn eerste wekkers heen ga en dan pas na half 8 vertrek..quote:Op donderdag 20 augustus 2015 18:16 schreef Tarahumara het volgende:
Smashrun weer eens ge-update, nieuwe badge![]()
[ afbeelding ]![]()
Nou, daar gaan we dan. 16 km.
Net thuis van werk en belabberd gegeten. De vorige duurloop was 12. Dat moet wel goed gaan![]()
![]()
War ga je hardquote:Op donderdag 20 augustus 2015 12:17 schreef GotC het volgende:
Lekker gelopen in m'n oude woonplaats. 4x10 min, elke laatste minuut flink versnellen. Tempo tijdens de 9 min lag rond de 7:10, tijdens versnellen rond de 5:30. Toch weer 5.75km in 40 min. Lekker
.
Net als de vrouwenrace tijdens de laatste OSquote:Op donderdag 20 augustus 2015 18:24 schreef wyccie het volgende:
Dit is HARDlopen.![]()
![]()
![]()
(Olympische afstand triathlon)
Het is afgaande op foto's anders dan de Klimduin, meer ingeklonken zand. Op het laatst is er een soort trap, maar niet heel hinderlijk. Binnenkort hoop ik het met eigen ogen te zien!quote:Op woensdag 19 augustus 2015 21:11 schreef Guard het volgende:
Is dat een duin zoals het klimduin? Puur mul zand?
Das dan behoorlijk pittigAan de Klimduinrun doen zelfs pro's mee geloof ik.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 07:57 schreef Oceanonix het volgende:
Even terugkomend op dat klimduin. (iets met ziggo...) Dat klimduin volledig rennen redden er maar weinig. Leuker is het om een rondje te plannen in de duinen erachter en dan later op de dag op de terrasjes beneden aan dat duin te gaan zitten en dan kijken hoe anderen zwoegen.Ja, die gaan ze aanpassen om de doorstroming te garanderen. Overigens zou het ook wel helpen als de deelnemers net na de finish geen selfies nemen.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 10:56 schreef CaLeX het volgende:
@Swets:Dat wordt dit najaar weereens samen een loopje trainen danwel finishen
@Stipstreep: nu ben jij helemaal het mannetje op verjaardagen, gefeliciteerd man!![]()
Liepen slechts 29:07 en 29:16 over de 10 kilometer hier, vrij matig dus. Winnende vrouwen ook 33:41.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 18:24 schreef wyccie het volgende:
Dit is HARDlopen.![]()
![]()
![]()
(Olympische afstand triathlon)
Vanavond ook een rondje geweest, ging best lekker en prima weer vooral.En spierpijn van core oefeningen, push-ups en sit-ups.
Jack does it in real time...![]()
Hier ook, maar desondanks heb ik eindelijk een lekker gelopenquote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:41 schreef luckass het volgende:
Benauwd. Hoopte stiekem op een beetje regen maar helaas .
Ik wil ook een lekker lopen!quote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:43 schreef YUR het volgende:
[..]
Hier ook, maar desondanks heb ik eindelijk een lekker gelopen![]()
Gewoon een keertje doen johquote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:46 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ik wil ook een lekker lopen!
sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.F means you're fucked![]()
quote:Op donderdag 20 augustus 2015 20:01 schreef YUR het volgende:
sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Voelde me zo lekker vandaag, en dacht vanavond gewoon ff een korte stint te doen van 5km met wat intervaltraining erbij. Eerst ff rustig lopen, beetje spieren strekken zoals altijd.
Ik start met m;n standaard tempo en er knalt toch wat in de buurt van beide achillespezen. Godnondeju. Elke keer bij het neerkomen van de voet, dacht nog even: Tijdelijk? Dus toch proberen, maar nee.. Terug naar huis gestrompeld (naja normaal lopen zover het kon), en het doet ook met zitten zeer terwijl ik niks doe, voornamelijk rechts, maar ook links is niet fijn.. En dinsdag voelde alles zo ontzettend lekker, dat ik gisteren eigenlijk niet eens voelde dat ik dinsdag getraind had.. Fffuu..
Rust
Heb eigenlijk nooit blessures gehad, en met voetbal alleen verrekte enkel omdat iemand zo nodig op de binnenkant moest staan
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea![]()
Koelen een optie?[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Opzich wel, maar eens kijken hoe ik daar op reageer.. Als er ijs is, anders pak ik gewoon een pak spinaziequote:
Een zak erwtjes doet het ook altijd goedquote:Op donderdag 20 augustus 2015 20:27 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Opzich wel, maar eens kijken hoe ik daar op reageer.. Als er ijs is, anders pak ik gewoon een pak spinazie
Gisteren weer linksdraaiende groene thee gedronken. Was niet grappig. Enorme spierpijn na 3 x 600m, 400m, 200m. Wat een nare tempi hadden ze daarvoor bedacht.
Volgende week woensdag een 2000m baanwedstridje. Heb er zin in, al is het wellicht minder handig met oog op de 50 op zaterdag. Het is trouwens een stuif-in, dus mocht iemand zin hebben, join us!Zolang ik geen talent heb, blijf ik trainen...![]()
Een zak boontjes heb ik nu, vormt ook prima
daarom ook pas strekken na de loopquote:Op donderdag 20 augustus 2015 20:24 schreef Glijdt_licht het volgende:
Voelde me zo lekker vandaag, en dacht vanavond gewoon ff een korte stint te doen van 5km met wat intervaltraining erbij. Eerst ff rustig lopen, beetje spieren strekken zoals altijd.
Ik start met m;n standaard tempo en er knalt toch wat in de buurt van beide achillespezen. Godnondeju. Elke keer bij het neerkomen van de voet, dacht nog even: Tijdelijk? Dus toch proberen, maar nee.. Terug naar huis gestrompeld (naja normaal lopen zover het kon), en het doet ook met zitten zeer terwijl ik niks doe, voornamelijk rechts, maar ook links is niet fijn.. En dinsdag voelde alles zo ontzettend lekker, dat ik gisteren eigenlijk niet eens voelde dat ik dinsdag getraind had.. Fffuu..
Rust
Heb eigenlijk nooit blessures gehad, en met voetbal alleen verrekte enkel omdat iemand zo nodig op de binnenkant moest staan![]()
Ik moet mijn techniek wat verbeteren denk ik. Zelfs heuvel af moet ik moeite doen om onder de 5:00/km te lopen. En onder de 4:00/km kom ik al helemaal niet, terwijl het echt een serieuze afdaling is. Ik denk dat ik mijzelf afrem of zo.
Misschien toch eens bij een AV/loopgroep gaan. Maar ja, dat is agenda technisch altijd lastig.![]()
Dat is het allerlekkerst ja, gestrekt gaan na de loopquote:Op donderdag 20 augustus 2015 20:33 schreef Skweezer het volgende:
[..]
daarom ook pas strekken na de loop
Mwah, rekken is dacht ik ook een beetje wat je gewend bent. Bij voetbaltraining viel het rekken altijd samen met het inlopen, dus wat dat betreft is het gewoon een gewoonte van me om het te blijven doen. Rekken nadien helpt niet per se blessures te voorkomen, alleen om stijfheid te voorkomen, maar daar ben ik niet eens toe gekomen
hippie.....quote:Op donderdag 20 augustus 2015 20:31 schreef Corniel het volgende:
Gisteren weer linksdraaiende groene thee gedronken.
gewoon zwarte bouwvakkerskoffie zonder melk uit een thermosfles drinken en kilometers blijven stampen!!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Thee
zo lang het maar geen linksdraaiende is....quote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Discriminatiequote:Op donderdag 20 augustus 2015 21:05 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
zo lang het maar geen linksdraaiende is....
Zo weer lekker getraind! Maandag niet geweest.
Vandaag had de trainer maar weer eens zin in een groter rondje. Prima.. Rustig paar x minuut in en uit gelopen. Daarna 10 min. op Z1 wandelen, 15 min op Z1( dat was lang geleden!) wandelen, en toen 20 minuten op Z1, ook dat was lang geleden in een training. Laatste minuut van die 20 nog even een sprint getrokken. Daarbij ging mijn hartslag naar 200.. Zat denk ik wel redelijk aan de max.
Was een fijne training, maar ik was blij dat ik muziek in had,anders kijk ik constant op mijn horloge.Afstand was dus 7,6 km in 1 uur
Volgende week een afspraak bij de sportarts voor mijn knie. Misschien weten die wat meer..
Linkje http://app.endomondo.com/workouts/585934947/19432788
Ik heb weer eens een bekertje voor 7,6 km in 1 uur ! Jehh
[ Bericht 3% gewijzigd door xMissi op 20-08-2015 21:21:22 ]![]()
Wij zijn na De Kapel gelopen en via de kade (van dé kadeloop) weer terug. Het was genieten geblazenMijn darmen vonden overigens van niet, en mijn benen ook niet trouwens. Man, die spierpijn!
Het werd 15 km, want thuis was daar en de route (en ik) was op. En: zonder horloge![]()
![]()
Vandaag precies 5 jaar hardloper.
De eerste: https://connect.garmin.com/modern/activity/45360788
En die van vanavond: https://connect.garmin.com/modern/activity/871973083
5248 km verder inmiddels.
Het loopje van vanavond was best aangenaam. Hoge dauwpunten, dat wel, maar ik liep echt heel erg langzaam. Het Balijbos was erg rustig, er stond nauwelijks wind. Ik heb zelfs een enkele single trail (de latte macchiato van de smalle paadjes) gepakt.![]()
Respect Zwabber, 1000km per jaar is echt veel...
Iets herkenbaars voor jullie? Zorgt bepaalde kleding ook voor getoeter van automobilisten als je over het fietspad rent? Voor mij reden om 1 bepaald shirt voorlopig ff niet aan te trekken..Nu wonen er hier in het zuiden natuurlijk veel tokkies, met hun opel Astra's, Ford Focussen en mercedes 190's.., maar met dat ene shirt lijk ik getoeter te krijgen uit damesauto's, Fiat Panda's, Punto's, Aygo's enzo..
![]()
En door Zwabber zit ik mn eerste 'run' ff te bekijken. Heb nooit echt aan schema's gedaan, gewoon wat goed voelt..
Eerste run waar ik het einde niet haalde, vorig jaar juli
[ Bericht 45% gewijzigd door Glijdt_licht op 20-08-2015 21:34:21 ]so get yourself a car and drive it all alone
gister even de laatste gedachten uitgewisseld met een ervaren 100 miler en het advies van hem voor de laatste dagen is "doe de laatste paar trainingen op Naseby-tempo"
Dus nu maar hopen dat ik straks niet om zal tijdens mijn loopje
Zwabber: gefeliciteerd!!
Ik ga over een paar weken mijn eerste jaar als loper vieren. Hoop dat ik over vier jaar ook zo'n 5000 km in de benen heb.
Hardlopen![]()
![]()
Ik ben weer terug van vakantie! Uiteindelijk in Georgie 3 kleine loopjes gedaan van ongeveer 6km, wel met veel hoogtemeters, en 2x gehiked. Ik had eigenlijk nog wel vaker gewild, maar de omstandigheden waren er niet altijd naar (overdag 40 graden, wildkamperen dus niet altijd een douche, niet altijd terrein waar het me verstandig leek etc.). Maar heb niet het idee dat ik echt fitheid verloren ben. En ik heb nog wat toffe hardloopkiekjes op 2500m hoogte, zal k binnenkort delen. Was wel een geweldige, fascinerende en tikje vermoeiende vakantie. Vandaag leek het me een goed idee om wel naar de training te gaan, na 6 uur vliegen en al 19 uur wakker zijnde. Heel geweldig ging het niet, maar voelde weer goed om weer wat te doen. 52 dagen tot Eindhoven, let's go!Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Na of naar?quote:Op donderdag 20 augustus 2015 21:12 schreef Quoi het volgende:
Wij zijn na De Kapel gelopen en via de kade (van dé kadeloop) weer terug. Het was genieten geblazenMijn darmen vonden overigens van niet, en mijn benen ook niet trouwens. Man, die spierpijn!
Het werd 15 km, want thuis was daar en de route (en ik) was op. En: zonder horloge![]()
![]()
Georgië, hoe kom je daarbij? Lijkt me ook niet dat je je fitheid zo snel kan verliezen, juist wel goed even wat rust in je trainingsschema.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 21:52 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik ben weer terug van vakantie! Uiteindelijk in Georgie 3 kleine loopjes gedaan van ongeveer 6km, wel met veel hoogtemeters, en 2x gehiked. Ik had eigenlijk nog wel vaker gewild, maar de omstandigheden waren er niet altijd naar (overdag 40 graden, wildkamperen dus niet altijd een douche, niet altijd terrein waar het me verstandig leek etc.). Maar heb niet het idee dat ik echt fitheid verloren ben. En ik heb nog wat toffe hardloopkiekjes op 2500m hoogte, zal k binnenkort delen. Was wel een geweldige, fascinerende en tikje vermoeiende vakantie. Vandaag leek het me een goed idee om wel naar de training te gaan, na 6 uur vliegen en al 19 uur wakker zijnde. Heel geweldig ging het niet, maar voelde weer goed om weer wat te doen. 52 dagen tot Eindhoven, let's go!
Ik had in m'n achterhoofd ook nog een plan om Eindhoven last minute te doen als ik tijd en zin had, maar ik zie nu dat het tegelijk is met de Hoge Veluwe Marathon. Dacht dat Eindhoven eind oktober was...![]()
Wat voor shirt is dat dan? Ik heb er nooit last van.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 21:28 schreef Glijdt_licht het volgende:
Iets herkenbaars voor jullie? Zorgt bepaalde kleding ook voor getoeter van automobilisten als je over het fietspad rent? Voor mij reden om 1 bepaald shirt voorlopig ff niet aan te trekken..![]()
Dat vind ik nou na dat je daarover begintquote:
Zwabber: weer een positieve loopervaring![]()
XMissie: succes bij de sportarts. Wie weet heeft hij een toverstafje
LT: welkom terug
Ik ben tot het bittere eind doorgelopen omdat ik hier niet durfde aan te komen met wéér een sjaak afhaak actie. En natuurlijk hopend op wat meer cheerio's dan dit mensen!Vijf-tien kilometers
![]()
![]()
Well done!quote:Op donderdag 20 augustus 2015 22:13 schreef Quoi het volgende:
[..]
Dat vind ik nou na dat je daarover begint
Ik ben tot het bittere eind doorgelopen omdat ik hier niet durfde aan te komen met wéér een sjaak afhaak actie. En natuurlijk hopend op wat meer cheerio's dan dit mensen!Vijf-tien kilometers
![]()
quote:Op donderdag 20 augustus 2015 22:13 schreef Quoi het volgende:
. En natuurlijk hopend op wat meer cheerio's dan dit mensen!Vijf-tien kilometers
SPOILER: well done!!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Waar is dat? En zijn er ook andere afstanden?quote:Op donderdag 20 augustus 2015 20:31 schreef Corniel het volgende:
Gisteren weer linksdraaiende groene thee gedronken. Was niet grappig. Enorme spierpijn na 3 x 600m, 400m, 200m. Wat een nare tempi hadden ze daarvoor bedacht.
Volgende week woensdag een 2000m baanwedstridje. Heb er zin in, al is het wellicht minder handig met oog op de 50 op zaterdag. Het is trouwens een stuif-in, dus mocht iemand zin hebben, join us!Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
quote:Op donderdag 20 augustus 2015 22:13 schreef Quoi het volgende:
[..]
Dat vind ik nou na dat je daarover begint
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 20 augustus 2015 18:16 schreef Tarahumara het volgende:
Smashrun weer eens ge-update, nieuwe badge![]()
[ afbeelding ]Wat bedoel je hiermee? Wat ik weet werkt het wel bij mij?quote:Op donderdag 20 augustus 2015 18:16 schreef mytec het volgende:
Voor de TomTom horloge gebruikers onder ons: https://github.com/altera2015/ttwatcher/wiki/TTWatcher-and-Smashrun
Een programma ontwikkeld ipv van de tomtom software, nu nog alleen voor windows. Maar misschien later ook voor mac. Had nogal wat problemen met smashrun en tomtom via nike+ dat de data gemanipuleerd werd. Dit schijnt de oplossing te zijn.
Als ik mijn TomTom aansluit, wordt er automatisch gesynchroniseerd met dat TomTomMysports en Runkeeper. Via Runkeeper kan ik dan exporteren en deze gegevens importeren in Smashrun...?![]()
Het lijkt me wel relevant te weten hoe je shirt eruit ziet ...quote:Op donderdag 20 augustus 2015 21:28 schreef Glijdt_licht het volgende:
Iets herkenbaars voor jullie? Zorgt bepaalde kleding ook voor getoeter van automobilisten als je over het fietspad rent? Voor mij reden om 1 bepaald shirt voorlopig ff niet aan te trekken..Nu wonen er hier in het zuiden natuurlijk veel tokkies, met hun opel Astra's, Ford Focussen en mercedes 190's.., maar met dat ene shirt lijk ik getoeter te krijgen uit damesauto's, Fiat Panda's, Punto's, Aygo's enzo..
![]()
![]()
http://www.decathlon.nl/t(...)rijs-id_8324529.htmlquote:Op donderdag 20 augustus 2015 22:28 schreef wyccie het volgende:
[..]
Het lijkt me wel relevant te weten hoe je shirt eruit ziet ...
Dat is 'm. Heb er nooit last van bij andere shirts van Decathlon, Adidas of Asics..so get yourself a car and drive it all alone
Ik zie er niets bijzonders aan. Het zal je goddelijke lijf wel zijn...quote:Op donderdag 20 augustus 2015 22:32 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
http://www.decathlon.nl/t(...)rijs-id_8324529.html
Dat is 'm. Heb er nooit last van bij andere shirts van Decathlon, Adidas of Asics..![]()
![]()
Vandaag was weer zo'n dag.. dat je denkt je interval 800 meters in 3:00 te lopen en het telkens onder de 2:55 blijkt te zijn. Genieten![]()
![]()
Ik zie er ook niks geks aan. Wel een mooi shirt.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 22:32 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Dat is 'm. Heb er nooit last van bij andere shirts van Decathlon, Adidas of Asics..![]()
Haha Quoi. Denk het niet! Zie het wel wat zij zeggen. Ik moet naar Nijmegen. Ben benieuwd.
En je hebt toch maar weer even 15 hele kilometers afgelegd ondanks spierpijn enzo. Ik doe het je nog niet na.
@ LT welkom terug!![]()
oja even wat anders.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 20 augustus 2015 21:12 schreef Quoi het volgende:
Het werd 15 km, want thuis was daar en de route (en ik) was op. En: zonder horloge!
![]()
Thettes, Quoi, XMissy, Zwabbertje allemaal weer lekker bezig! Zwabber gefeliciteerd met je jubileum!Mooi aantal kilometers al.
L_T, welcome back! Ben benieuwd naar de foto's, lijkt me erg gaaf. Nu op naar de marathon, die fitheid zit heus nog wel goed.
Ziet er inderdaad wel netjes uit, wat McTwente zegt, zal je lijf wel zijnquote:Op donderdag 20 augustus 2015 22:32 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Dat is 'm. Heb er nooit last van bij andere shirts van Decathlon, Adidas of Asics.., zit je shirt een beetje strak?
Ik krijg ook af en toe wel eens een toeter of commentaar, maar toeteren is meer om mensen te laten schrikken heb ik het idee. Toch altijd net een misstapje dan.
Ik had vandaag toeschouwers bij mijn 200 meters, 3 oudere dames die op een bankje zaten naast het pad waar ik ze altijd loop. Toen ik voor de eerste keer langskwam riepen ze al, 'Zo, jij hebt de wedstrijd gewonnen hoor!', na 5e keer dat ik langskwam begonnen ze met klappen en juichenMotivatieboostje dan toch.
De 200 meters zelf gingen ontzettend lekker, had nog wel iets zware benen van de MTB gisteren, maar tempo ging best goed. Mag ook wel als je vliegt, maar dan ook letterlijk vliegt, want ik heb op mijn snelle stukken ineens geen cadans meer, geen idee waar die moeite mee heeft.
https://www.strava.com/activities/373625580/overview![]()
Thanks peepsquote:Op donderdag 20 augustus 2015 22:20 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]Oef! Ik had dus nog niet gegeten en had na de duurloop totaal geen trek. Nu welSPOILER: well done!!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar nu lig ik gestrekt en kom ik niet meer overeind.
![]()
Nice!quote:Op donderdag 20 augustus 2015 22:36 schreef thettes het volgende:
Vandaag was weer zo'n dag.. dat je denkt je interval 800 meters in 3:00 te lopen en het telkens onder de 2:55 blijkt te zijn. Genieten
Stond jij nog op de foto in Santpoort eigenlijk?
Ik niet helaas.Life is what you make it.![]()
Ik had pannekoeken op 3 kwartier voordat ik ging... Niet zo'n goed idee.. Voelde ze steeds . Maar ze waren daarom niet minder lekker![]()
![]()
![]()
Quoi, heb je die spierpijn nou van het lopen of de bootcamp?
Ik heb, behalve van de eerste keer buikspieroefeningen, nooit ergens spierpijn van de bootcamp. Misschien is het ook niet zwaar genoeg, ik kan het namelijk altijd prima volhouden.![]()
ik besef mij opeens dat mijn Garmin het geen 25/+ uur gaat vol houden.... niet gelogd.....quote:Op donderdag 20 augustus 2015 22:53 schreef wyccie het volgende:
Geen cadans is ook niet gelopen. Sorry, Jero.
Ha leuke foto's. Al m'n loopmaatjes staan er 300 keer op, ik loop een keertje net het beeld uit hier https://www.facebook.com/(...)1/?type=3&permPage=1quote:Op donderdag 20 augustus 2015 22:54 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Nice!
Stond jij nog op de foto in Santpoort eigenlijk?
Ik niet helaas.![]()
Stop er maar gewoon helemaal mee. Het heeft allemaal geen nut meer.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 22:55 schreef rechtsedirecte het volgende:
ik besef mij opeens dat mijn Garmin het geen 25/+ uur gaat vol houden.... niet gelogd.....
Wij hadden weer eens heuveltraining. Twee-drie keer zo'n klein stukje omhoog knallen gaat prima, maar iets langer of vaker lukt niet. Dan is alles op en moet ik echt een behoorlijke tijd bijkomen.
Het is alsof mijn benen veel harder gaan dan mijn longen aankunnen.Ik ga maar weer gewoon lekker dieselen.
Wel grappig om te zien dat de drie eersten die boven zijn allemaal vrouwen zijn. Ik dacht dat vrouwen juist beter in de duur waren.
Elf uur 's avonds en ik moet nog eten/koken. En douchen.![]()
![]()
Bootcampquote:Op donderdag 20 augustus 2015 22:55 schreef wyccie het volgende:
Quoi, heb je die spierpijn nou van het lopen of de bootcamp?
Ik heb, behalve van de eerste keer buikspieroefeningen, nooit ergens spierpijn van de bootcamp. Misschien is het ook niet zwaar genoeg, ik kan het namelijk altijd prima volhouden.Ik doe daar zoveel dingen die ik normaal gesproken niet doe, dus de spierpijn is wel logisch. Vooral tijgeren
![]()
Dus voortaan beter je best doen hé? Of jij bent natuurlijk al heel gespierd.![]()
Shirt zit wel iets strakker dan de andere, hij is ook goed rekbaar, maar valt me gewoon elke keer op dat ik met dat shirt ren. Vind het shirt zelf niet raar zitten, bovenaan zit ie zelfs mooi strak. Met andere shirts soms een toeter, maar dan heb je gewoon een tokkie in z'n Astra G of Mercedes roetmonster schuin hangend in de auto. Of iemand die denkt dat het leuk is ofzo.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 22:45 schreef Jero_nimo het volgende:
Thettes, Quoi, XMissy, Zwabbertje allemaal weer lekker bezig! Zwabber gefeliciteerd met je jubileum!Mooi aantal kilometers al.
L_T, welcome back! Ben benieuwd naar de foto's, lijkt me erg gaaf. Nu op naar de marathon, die fitheid zit heus nog wel goed.
[..]
Ziet er inderdaad wel netjes uit, wat McTwente zegt, zal je lijf wel zijn, zit je shirt een beetje strak?
Ik krijg ook af en toe wel eens een toeter of commentaar, maar toeteren is meer om mensen te laten schrikken heb ik het idee. Toch altijd net een misstapje dan.
Ik had vandaag toeschouwers bij mijn 200 meters, 3 oudere dames die op een bankje zaten naast het pad waar ik ze altijd loop. Toen ik voor de eerste keer langskwam riepen ze al, 'Zo, jij hebt de wedstrijd gewonnen hoor!', na 5e keer dat ik langskwam begonnen ze met klappen en juichenMotivatieboostje dan toch.
De 200 meters zelf gingen ontzettend lekker, had nog wel iets zware benen van de MTB gisteren, maar tempo ging best goed. Mag ook wel als je vliegt, maar dan ook letterlijk vliegt, want ik heb op mijn snelle stukken ineens geen cadans meer, geen idee waar die moeite mee heeft.
https://www.strava.com/activities/373625580/overview
Toeschouwers zijn altijd leuk, ook weleens op een terrasje langs de rivier gehad, geeft toch een boost, net als 'echte' wedstrijden, ook omdat ik 'toeschouwers' nooit langzaam voorbij wil lopenWat ik ook altijd lekker vind is meerennen met fietsers die een heuvel opgaan, en liefst er nog even voorbij steken.
Blessure: Heb er even naar gekeken, locatie is wat twijfelachtig rond 15cm boven de hiel aan de achter, kuitspier of wellicht achillespees.. laten we hopen op het eerste.Achillespees zou feitelijk nog iets daaronder 'lastig' moeten zijn, maar t voelt niet als spierpijn..
Even snel een Suunto halen dan!quote:Op donderdag 20 augustus 2015 22:55 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik besef mij opeens dat mijn Garmin het geen 25/+ uur gaat vol houden.... niet gelogd.....
@Glijdt_licht, hoop voor je dat het niets ernstigs is. Even 2 dagen rust houden, kijken wat het doet.![]()
Nóg beter mijn best? Ik wil me ook niet te veel uitsloven. We doen vooral veel aan conditie en minder aan kracht, vind ik. Misschien is een Intensity of Insanity workout beter voor me, maar ik vind dit ook wel lekker zo.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 23:05 schreef Quoi het volgende:
[..]
BootcampIk doe daar zoveel dingen die ik normaal gesproken niet doe, dus de spierpijn is wel logisch. Vooral tijgeren
![]()
Dus voortaan beter je best doen hé? Of jij bent natuurlijk al heel gespierd.
Tijgeren heb ik alleen bij een obstacle run gedaan en toen kreeg ik vooral enorme rode/paarse/blauwe plekken op mijn knieën.![]()
Ja klopt dat kan, kloppen jouw gegevens dan ook altijd in smashrun? Ik had het probleem dat ik via tomtom naar nike+ automatisch mijn gegevens in smashrun kreeg. Echter bleek nike+ de boel te veranderen waardoor de tijden nogal eens niet klopten ( flinke verschillen). Dit programma dat gemaakt is door een aantal mensen upload dus het origineel vanaf de tomtom meteen naar smashrun zonder tussenkomst van andere websites, en dus zonder aanpassingen.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 22:22 schreef Saninl het volgende:
[..]
[..]
Wat bedoel je hiermee? Wat ik weet werkt het wel bij mij?
Als ik mijn TomTom aansluit, wordt er automatisch gesynchroniseerd met dat TomTomMysports en Runkeeper. Via Runkeeper kan ik dan exporteren en deze gegevens importeren in Smashrun...?![]()
Kunnen we een keer lekker lopen, jouw tempo, jouw afstand?quote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:46 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ik wil ook een lekker lopen!Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Dat wordt een tijd tussen 6:30 en 7:00, zoveel is wel zeker.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 20:31 schreef Corniel het volgende:
Volgende week woensdag een 2000m baanwedstridje. Heb er zin in, al is het wellicht minder handig met oog op de 50 op zaterdag. Het is trouwens een stuif-in, dus mocht iemand zin hebben, join us!Wat Tarahakunamatata zegt:quote:Op donderdag 20 augustus 2015 21:52 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik ben weer terug van vakantie! Uiteindelijk in Georgie 3 kleine loopjes gedaan van ongeveer 6km, wel met veel hoogtemeters, en 2x gehiked. Ik had eigenlijk nog wel vaker gewild, maar de omstandigheden waren er niet altijd naar (overdag 40 graden, wildkamperen dus niet altijd een douche, niet altijd terrein waar het me verstandig leek etc.). Maar heb niet het idee dat ik echt fitheid verloren ben. En ik heb nog wat toffe hardloopkiekjes op 2500m hoogte, zal k binnenkort delen. Was wel een geweldige, fascinerende en tikje vermoeiende vakantie. Vandaag leek het me een goed idee om wel naar de training te gaan, na 6 uur vliegen en al 19 uur wakker zijnde. Heel geweldig ging het niet, maar voelde weer goed om weer wat te doen. 52 dagen tot Eindhoven, let's go!Benieuwd naar de foto's.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 22:02 schreef Tarahumara het volgende:
[..]
Georgië, hoe kom je daarbij? Lijkt me ook niet dat je je fitheid zo snel kan verliezen, juist wel goed even wat rust in je trainingsschema.![]()
Tja die vraag is al door velen gesteldquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 09:05 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Dat wordt een tijd tussen 6:30 en 7:00, zoveel is wel zeker.
[..]
Wat Tarahakunamatata zegt:
[..]
Benieuwd naar de foto's.Beetje gezocht naar goedkope vliegtickets, avontuurlijke bestemmingen, 3 op reis bekeken. Beetje buiten de gebaande paden en zo. Het was zeker een avontuur!
Dit loopje over de toppen van de Caucasus was wel echt het tofste. Ik was op dat moment ook helemaal klaar met door elkaar geschud worden in de jeep (de weg is zo slecht dat ik serieus spierpijn in mijn rug had van het schudden). En we gingen op dat moment ook niet veel harder dan 10km/u in de auto dus toen had ik bedacht dat ik het laatste stuk wel kon rennen
We hadden iets daarvoor ook nog een enorme klapband gehad, was ook wel een bijzondere plek om een band te verwisselen, tussen de hoge bergen en de schaapsherder met kudde die voorbij kwamen. Gelukkig gebeurde dat wel op een redelijk vlak stuk en niet in een megasteile haarspeldbocht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Haha, dan had ik er iets langer moeten blijven denk ik. Je merkt het trouwens wel met ademen tijdens het lopen..quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 09:54 schreef Zwabberhark het volgende:
Nice! Wat voor tijd gaat dat wel niet worden bij de marathon na zo'n hoogtestage.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Goed verhaal, dat je gek was wisten we alquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 07:36 schreef rechtsedirecte het volgende:
http://i.stuff.co.nz/sout(...)e-for-lunatic-fringe
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
![]()
Hopelijk gaat dat je schouderproblemen verhelpen!
Ik heb de RW opgezegd. Ik merkte al dat ik er steeds minder in las. Mijn interesse ligt niet bij lifestylebloggers, zweefverhalen ("hardlopen is een reis") of recepten met 100-miljoen ingrediënten die alleen verkrijgbaar zijn bij obscure toko's. Schoenen zie ik als iets functioneels. Dat de cover van het nieuwste nummer er uitziet als een glossy voor 15-jarige meisjes met al die verschillende lettertypes was net het zetje dat ik nodig had.![]()
Sterktequote:Op vrijdag 21 augustus 2015 10:46 schreef Quoi het volgende:
Moooooooie foto's LT![]()
Ik heb een doorverwijzing naar de orthopeed. Hoezee. Stap 1 is gezet!
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Eind september pas een afspraakBlij dat ik alvast actie heb ondernomen. Dan mag ik trouwens eerst een heel riedeltje diagnostiek laten doen (foto, echo) en dan naar de orthopeed. Nah, vooruit dan maar.
Gister ging ik trouwens echt stijf mijn nest in. Nu lijkt dan toch de spierpijn en pien in de pot'n mee te vallen. Fijn![]()
![]()
Ik dacht aan 6:25, maar dank voor het vertrouwen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 09:05 schreef Zwabberhark het volgende:
Dat wordt een tijd tussen 6:30 en 7:00, zoveel is wel zeker.
Zolang ik geen talent heb, blijf ik trainen...![]()
2 x 3:12, is dat dan niet ongeveer 2 x jouw 1 km-PR?quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 13:02 schreef Corniel het volgende:
[..]
Ik dacht aan 6:25, maar dank voor het vertrouwen.![]()
@Zwabber: Mijn 1000m p.r. lijdt nogal onder een slechte indeling destijds. Verder hoop/verwacht sneller te zijn dan toen.Zolang ik geen talent heb, blijf ik trainen...![]()
In Leiden was dat toch? Zijn er dan ook langere afstanden, 3000/5000m?quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 13:02 schreef Corniel het volgende:
[..]
Ik dacht aan 6:25, maar dank voor het vertrouwen.
2000 is voor mij toch echt te kort, lijkt meer op sprinten.![]()
@Mr. B.: Dat weet ik niet. Als er iets langers is dan 2000 meter ga ik op zeker daarvoor, maar ik kon nergens vinden wat het programma is.Zolang ik geen talent heb, blijf ik trainen...![]()
Ongeveer ook waarom ik vorig jaar heb opgezegdquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 11:29 schreef Zwabberhark het volgende:
Hopelijk gaat dat je schouderproblemen verhelpen!
Ik heb de RW opgezegd. Ik merkte al dat ik er steeds minder in las. Mijn interesse ligt niet bij lifestylebloggers, zweefverhalen ("hardlopen is een reis") of recepten met 100-miljoen ingrediënten die alleen verkrijgbaar zijn bij obscure toko's. Schoenen zie ik als iets functioneels. Dat de cover van het nieuwste nummer er uitziet als een glossy voor 15-jarige meisjes met al die verschillende lettertypes was net het zetje dat ik nodig had.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Jammer. Ik bladerde 'm altijd met genoegen door als ik bij je thuis was. Een rubriek als "het leukste loopje van Nederland" zal ik missen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 11:29 schreef Zwabberhark het volgende:
Ik heb de RW opgezegd. Ik merkte al dat ik er steeds minder in las. Mijn interesse ligt niet bij lifestylebloggers, zweefverhalen ("hardlopen is een reis") of recepten met 100-miljoen ingrediënten die alleen verkrijgbaar zijn bij obscure toko's. Schoenen zie ik als iets functioneels. Dat de cover van het nieuwste nummer er uitziet als een glossy voor 15-jarige meisjes met al die verschillende lettertypes was net het zetje dat ik nodig had.![]()
Koop een keer Losse Veter! Ik vind dat echt een leuk blad..Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ik werd trouwens heel verdrietig dat gisteren de lampen op de atletiekbaan al aan stondenWinter's coming
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Lopen in verse sneeuw!quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 14:23 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik werd trouwens heel verdrietig dat gisteren de lampen op de atletiekbaan al aan stondenWinter's coming
Eerste keer in lang-lang lopen
Avondwedstrijden met lampjes
Erwtensoep na afloop
Najaarswedstrijden, wintermarathons.
Winter's coming!![]()
Ik doe mijn oren en ogen dicht voor mensen die al beginnen over 'dat het alweer vroeger donker wordt'. Weg! Negeren!quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 14:23 schreef La_Tramposa het volgende:
![]()
Het is nog zomer![]()
![]()
Succes!quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 10:46 schreef Quoi het volgende:
Moooooooie foto's LT![]()
Ik heb een doorverwijzing naar de orthopeed. Hoezee. Stap 1 is gezet!![]()
Toch fijn dat ik na een maand of 5 mijn Hoka's in heb kunnen ruilen voor nieuwe, alleen omdat er een lijmlaag aan het bovenwerk los liet
Wel een andere kleur, maar ook oke.
Wij hebben overigens de Runner's World ook opgezegd om die redenF means you're fucked![]()
Met WiFi hoop ik?quote:|| “There are three things all wise men fear: the sea in storm, a night with no moon, and the anger of a gentle man.” ― Patrick Rothfuss, The Wise Man's Fear ||![]()
Ik heb juist net een paar maanden RW, ik vind het gewoon wel leuk om te lezen
Bovenwerk is niet van geweldige kwaliteit. Ik heb kleine gaatjes daar waar de knobbel van mijn groteteengewrichten zitten (en de schoen zit echt goed ruim) en de stof slijt aan de bovenrand net achter het binnenste eerste vetergaatje. Vooral dat laatste is raar omdat ik er geen druk op zet met het aantrekken van de schoen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 14:57 schreef YUR het volgende:
Toch fijn dat ik na een maand of 5 mijn Hoka's in heb kunnen ruilen voor nieuwe, alleen omdat er een lijmlaag aan het bovenwerk los liet
Wel een andere kleur, maar ook oke.
Wij hebben overigens de Runner's World ook opgezegd om die reden
Maar nu ik er nog eens over nadenk is het misschien wel omdat ik mijn eigen voeten raak op die punten.
En de Runner's World vind ik wel leuk om af en toe te lezen. Scheelt waarschijnlijk als je geen abonnement hebt. Ik heb wel eens een aantal los gekocht, afgaand op welke artikelen erin staan.![]()
Dat is het ook in het begin. Op een gegeven moment heb je het meeste al wel eens gelezen of gehoord en is er weinig vernieuwends voor je om er in te lezen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 17:23 schreef DeLuna het volgende:
Ik heb juist net een paar maanden RW, ik vind het gewoon wel leuk om te lezen![]()
Ik ben mijn MVB medaille sinds vandaag nog meer gaan koesteren dan ik al deed.Dat is dan wel een schouderklopje waardSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oeh winter.. Ik heb vast een nieuwe lang besteld.
Die bretels doe ik er niet aan![]()
Foto niet van mezelf
[ Bericht 21% gewijzigd door Daywalk3r op 21-08-2015 18:00:32 ]Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Vond ik in het begin ook hoorquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 17:23 schreef DeLuna het volgende:
Ik heb juist net een paar maanden RW, ik vind het gewoon wel leuk om te lezen
Vannacht, 01:35 uur is de mannen marathon op het WK atletiek. Zou dat nog ergens te volgen zijn...?[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Op Eurosport wordt het uitgezonden: http://www.eurosport.com/athletics/quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 18:52 schreef Guppyfriend het volgende:
Vannacht, 01:35 uur is de mannen marathon op het WK atletiek. Zou dat nog ergens te volgen zijn...?![]()
En BBC2 ook zie iknice!
Ben je zo'n nachtbraker of ga je speciaal ervoor opblijven?quote:Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Het is verleidelijk, maar ik denk dat ik toch maar ga slapen. Maar dan neem ik het opquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 18:56 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ben je zo'n nachtbraker of ga je speciaal ervoor opblijven?even de startlijst opzoeken, misschien verander ik dan nog van gedachten
Ik heb zo'n gevoel dat ik het niet ga redden. Dus ik heb de DVR ingesteld en ga morgenochtend lekker kijken. Mr. Gup moet toch om 05:30 uur opstaan, ga ik er dan ook uit
Wel goed dat ze de marathon nu gewoon laten starten op een gunstig tijdstip voor de atleten en niet op het tijdstip dat qua tijdverschillen met Europa/VS het gunstigste was, herinner me nog dat dat een paar jaar geleden bij het WK marathon zo was en dat ze toen met belachelijk hoge temperaturen liepen..Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Klopt. Ik vind het jammer dat ik het niet live kan zien, maar als ik een goeie race terug kan kijken, vind ik dat ook primaalleen even geen social media tijdens het terugkijken
Ja precies, ik wil graag de 1500m en 800m zien, maar het zal wel moeilijk zijn om het resultaat niet op twitter binnen te krijgen voor ik de race terugzieMaar gelukkig zijn het de series dus als het goed is gaan ze wel door..
Ik vind dat geen klap aan om te kijken
Ik laat gewoon m'n telefoon liggenquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 19:45 schreef La_Tramposa het volgende:
Ja precies, ik wil graag de 1500m en 800m zien, maar het zal wel moeilijk zijn om het resultaat niet op twitter binnen te krijgen voor ik de race terugzieMaar gelukkig zijn het de series dus als het goed is gaan ze wel door..
krijg ik ook niks binnen!
Ook terug van vakantie! NIet zulke mooie foto's als LT, maar zeker zo genoten en ook net zo lekker gelopen. Twee keer geweest, wel iets minder dan ik wilde, maar ach, ik ging ook voor m'n rust op vakantie.
Twee keer ruim 13km wezen lopen en daarin toch ook dik 800 meter de lucht in gegaan, zie ik nu, dus da's best mooi. En wat ook fijn was: mijn hartslag had ook vakantie.
Door dit gebied.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Lekker MosseltjeMooi daar.
Had ik mijn ervaring met LDL zonder horloge hier al gedeeld trouwens?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 20:47 schreef Quoi het volgende:
Had ik mijn ervaring met LDL zonder horloge hier al gedeeld trouwens?Grappige ervaring! Ik heb een keer de 30km trainingsloop in Amsterdam gedaan met mijn horloge in mijn tas, toen vond ik de kms juist veel sneller voorbijvliegen dan wanneer ik ze zou zien. Maar voor alle loopjes die ik rond mijn huis zou doen weet ik denk ik te goed in te schatten wat de afstanden zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar goed, 15 of 16km maakt niet veel uit toch? Prima duurloop!
[ Bericht 0% gewijzigd door La_Tramposa op 21-08-2015 21:00:57 ]Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
O nee hoor. Het was gewoon dat ik bij de 10 eigenlijk dacht dat ik er bijna wasquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 20:52 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Grappige ervaring! Ik heb een keer de 30km trainingsloop in Amsterdam gedaan met mijn horloge in mijn tas, toen vond ik de kms juist veel sneller voorbijvliegen dan wanneer ik ze zou zien. Maar voor alle loopjes die ik rond mijn huis zou doen weet ik denk ik wel goed in te schatten wat de afstanden zijn.
Maar goed, 15 of 16km maakt niet veel uit toch? Prima duurloop!![]()
![]()
quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 20:47 schreef Quoi het volgende:
Had ik mijn ervaring met LDL zonder horloge hier al gedeeld trouwens?Ik vind het wel dapper van je, zonder horloge lopen. Ik vertrouw iets teveel op dat dingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Gek he, hoe gevoel er flink naast kan zitten (wb afstand in dit geval)? Had je ook het gevoel dat het zwaarder werd vanaf het moment dat je de afstand ongeveer wist?
LT en mossel, mooooie vakantiekiekjes!![]()
![]()
Tijdens een LDL kijk ik eigenlijk nooit op m'n horloge, en tel ik alleen de piepjes van de km'squote:Op vrijdag 21 augustus 2015 21:05 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik vind het wel dapper van je, zonder horloge lopen. Ik vertrouw iets teveel op dat ding. Gek he, hoe gevoel er flink naast kan zitten (wb afstand in dit geval)? Had je ook het gevoel dat het zwaarder werd vanaf het moment dat je de afstand ongeveer wist?
LT en mossel, mooooie vakantiekiekjes![b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ik kijk eigenlijk alleen naar hoe lang ik onderweg ben en hoe lang ik nog ongeveer moet, om te kunnen bepalen wanneer ik welke kant op moet gaan lopen. En af en toe kijk ik naar mijn hartslag, als ik mijn meter om hebquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 21:08 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Tijdens een LDL kijk ik eigenlijk nooit op m'n horloge, en tel ik alleen de piepjes van de km's
Ik check m'n tempo soms even, sowieso bij elke km. Gewoon even weten hoe het ervoor staat. Zou ik ook eigenlijk niet moeten doenquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 21:08 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Tijdens een LDL kijk ik eigenlijk nooit op m'n horloge, en tel ik alleen de piepjes van de km's
Oh en ik kijk ook om te zien hoe lang ik nog moet om de route te bepalen![]()
![]()
Precies dat ja! Moarjaquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 21:05 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik vind het wel dapper van je, zonder horloge lopen. Ik vertrouw iets teveel op dat ding. Gek he, hoe gevoel er flink naast kan zitten (wb afstand in dit geval)? Had je ook het gevoel dat het zwaarder werd vanaf het moment dat je de afstand ongeveer wist?
LT en mossel, mooooie vakantiekiekjes!![]()
![]()
Ik google-map de route van te voren, en die weet ik dan uit m'n hoofd...quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 21:09 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik check m'n tempo soms even, sowieso bij elke km. Gewoon even weten hoe het ervoor staat. Zou ik ook eigenlijk niet moeten doen
Oh en ik kijk ook om te zien hoe lang ik nog moet om de route te bepalen
Standaard vraag van de vrijdagavond; welke route zal ik kiezen voor mijn duurloop van morgen.. Het moet rond 20km uitkomen en ik heb weinig inspiratie..
Weet ongeveer hoe lang je er over gaat doen, en ga gewoon op de bonnefooi lopen. Halverwege weet je ook wel ongeveer wanneer je weer een beetje richting huis moet gaan denken. Zo doe ik het heel vaakquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 21:38 schreef La_Tramposa het volgende:
Standaard vraag van de vrijdagavond; welke route zal ik kiezen voor mijn duurloop van morgen.. Het moet rond 20km uitkomen en ik heb weinig inspiratie..
Mja, maar dan kom ik toch vaak op dezelfde stukken uit als altijd. Op zich ook niet erg, maar wat nieuws is ook wel weer eens leuk. En ik moet ook een beetje een slimme kant op gaan wil ik niet eerst 6km door stad met stoplichten en auto's moeten lopenquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 21:40 schreef YUR het volgende:
[..]
Weet ongeveer hoe lang je er over gaat doen, en ga gewoon op de bonnefooi lopen. Halverwege weet je ook wel ongeveer wanneer je weer een beetje richting huis moet gaan denken. Zo doe ik het heel vaak
Dan spring je op een fiets/in een trein/in een auto en zoek je een natuurgebied op. Utrechtse Heuvelrug bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 21:42 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Mja, maar dan kom ik toch vaak op dezelfde stukken uit als altijd. Op zich ook niet erg, maar wat nieuws is ook wel weer eens leuk. En ik moet ook een beetje een slimme kant op gaan wil ik niet eerst 6km door stad met stoplichten en auto's moeten lopenF means you're fucked![]()
dit dus, en gewoon een route volgen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 21:42 schreef YUR het volgende:
[..]
Dan spring je op een fiets/in een trein/in een auto en zoek je een natuurgebied op. Utrechtse Heuvelrug bijvoorbeeld
Hier zo direkt de deur uit voor een van de laatste rondjes
Enjoyquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 21:45 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
dit dus, en gewoon een route volgen.
Hier zo direkt de deur uit voor een van de laatste rondjes
will do!quote:
12-15k in een slakkentempo! Heerlijk rustig en vorstig winterweer hier dus super loopweer'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
20 km dat wordt redelijk lastig om wat leuks ga je richting of over de 30 dan heb je al meer keus. zelf morgen maar weer eens een stukje vecht gaan volgen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 21:38 schreef La_Tramposa het volgende:
Standaard vraag van de vrijdagavond; welke route zal ik kiezen voor mijn duurloop van morgen.. Het moet rond 20km uitkomen en ik heb weinig inspiratie..![]()
Ja, precies, en treinen is wel leuk maar dat kost gelijk weer zoveel tijd. Vecht doe ik ook wel vaak, maar dan moet ik wel eerst 6km over drukke wegen. Station Culemborg en dan teruglopen is misschien nog een optie..quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 21:48 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
20 km dat wordt redelijk lastig om wat leuks ga je richting of over de 30 dan heb je al meer keus. zelf morgen maar weer eens een stukje vecht gaan volgen.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Zet google maps aan en maak een route van je huis naar het einde van de straat. Pak het midden van de route en sleep het een kant op. Maak er een beetje een rondje van en vergroot of verklein het tot je 20km hebt.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 21:38 schreef La_Tramposa het volgende:
Klaarzo maak ik m'n routes!
Dat hoeft niet als je langs het ARK gaat. Gisteren nog van houten voornamelijk langs het ark naar huis gelopen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 21:56 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ja, precies, en treinen is wel leuk maar dat kost gelijk weer zoveel tijd. Vecht doe ik ook wel vaak, maar dan moet ik wel eerst 6km over drukke wegen. Station Culemborg en dan teruglopen is misschien nog een optie..
[ Bericht 1% gewijzigd door TheWhiteCowboy op 21-08-2015 22:13:32 ]![]()
Ik wil zondag ook iets dergelijks gaan doen. Misschien vanuit Putten naar huis lopen. Ik ga me er morgen wel even in verdiepen...![]()
,quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 21:56 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ja, precies, en treinen is wel leuk maar dat kost gelijk weer zoveel tijd. Vecht doe ik ook wel vaak, maar dan moet ik wel eerst 6km over drukke wegen. Station Culemborg en dan teruglopen is misschien nog een optie..
Of station Den Dolder en dan terug over het vliegveld.
Ik vind het altijd heerlijk om nieuwe routes te bedenken op afstandmeten.nl. Op mijn duurlopen loop ik nooit hetzelfde; dan verveelt het niet.![]()
Je gaat door, maar voor je bij de koelkast bent aangekomen duurt nog wel even.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 23:10 schreef Quoi het volgende:
Amsterdam Rijn Kanaal! Ga ik door voor de koelkast?![]()
Omdat ik vanaf morgen 3 dagen weg ben naar een Fire Service Safety & Wellbeing Conference heb ik vandaag alvast het grootste deel van mijn crew box bij elkaar gezocht....
Ik ga hardlopen en neem mee....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ja GotC, misschien iets te veel mee maar ik hoef het zelf niet rond te zeulen dus beter mee verlegen dan om verlegen
Daar zit ik nog over te twijfelen.... afgelopen jaar alleen wat chaffing tussen mijn billenquote:
quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 07:20 schreef rechtsedirecte het volgende:
Omdat ik vanaf morgen 3 dagen weg ben naar een Fire Service Safety & Wellbeing Conference heb ik vandaag alvast het grootste deel van mijn crew box bij elkaar gezocht....
Ik ga hardlopen en neem mee....Ha, net een zoekplaatjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is eigenlijk wel compleet een andere hobby dan wat de rest van ons hier beoefent als je dit zo bekijkt..
Heb je bij de cola de prik eruit gelaten? Al dat koolzuur lijkt me niet heel fijn voor je buik?Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
WK atletiek videos;
http://www.watchathletics(...)championships%202015
Kupers
Koster
Marathon samenvattingIk hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Vorige maand ging dat over de Ladies Run waar hij niet aan mocht deelnemen. Hardlopen is kapot gemaakt door vrouwen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 13:36 schreef pijll het volgende:
[..]
Jammer. Ik bladerde 'm altijd met genoegen door als ik bij je thuis was. Een rubriek als "het leukste loopje van Nederland" zal ik missen.
Overigens vond ik het verhaal over die hete marathon van Split in 1990 wel erg de moeite waard om te lezen. Dat ging over sport.Ik heb er eentje liggen, maar vind het niet heel veel anders. Veel trendy shit.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 13:55 schreef La_Tramposa het volgende:
Koop een keer Losse Veter! Ik vind dat echt een leuk blad..![]()
Het verschilt een beetje per nummer hoeveel interessants er in staat, maar meestal toch ook wel veel interviews met de huidige topsporters en een interview met een cardioloog, een stuk van Miriam van Reijen over voeding en iets van één of andere coach over trainingsleer of zo. De laatste vond ik wel wat minder, 15 pagina's over de Roparun was wat veel..quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 09:24 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Vorige maand ging dat over de Ladies Run waar hij niet aan mocht deelnemen. Hardlopen is kapot gemaakt door vrouwen.
Overigens vond ik het verhaal over die hete marathon van Split in 1990 wel erg de moeite waard om te lezen. Dat ging over sport.
[..]
Ik heb er eentje liggen, maar vind het niet heel veel anders. Veel trendy shit.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Je hebt laatst een artikel uit dat blad geleden, weet ik uit betrouwbare bronquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 09:34 schreef Quoi het volgende:
VI. Die lees ik niet, dus geen idee hoe dat er dan uit zou moeten zien.![]()
![]()
O damn ja, dat is waar.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 09:36 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Je hebt laatst een artikel uit dat blad geleden, weet ik uit betrouwbare bron
Mij valt me de voorkant van de RW nu ook op. Sinds pas zeker? Dat lettertype past idd meer bij de Tina. Nog net geen comic sans! Gaat ook een beetje tegen alle nieuwe stijlontwikkingen in. De inhoud lees ik wel nog steeds graag![]()
![]()
Dit had over hardlopen kunnen gaan:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 09:43 schreef Zwabberhark het volgende:
Dit had over hardlopen kunnen gaan:Ik houd van hipsterbuurtjes: koffietentjes, vintagewinkeltjes, bierbrouwerijtjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry Zwab.
Maar ik snap de vergelijking.![]()
Dit had over hardlopen kunnen gaan:Hardlopers kopieren elkaar allemaal ;-) iedereen aan de vintage hardloop kleding? De link ontgaat me een beetje, maar wel een leuk artikel. Ze kopieren allemaal van elkaar dat het eigenlijk niet authentiek meer is. Maar mijn zegen hebben ze zolang ze maar wel allemaal wat anders verkopen..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
en als inwoner van een land wat eigenlijk maar zo'n 150 aar oud is en dus weinig historie kan ik, als ik in NL ben, enorm genieten van kneuterige "Nederlandse" buurtjes met kleine winkeltjes, smalle steegjes en dat hipster eetcafe wat een hidden gem blijkt te zijn.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 09:56 schreef mytec het volgende:
[..]
De link ontgaat me een beetje, maar wel een leuk artikel.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Dit had over hardlopen kunnen gaan:Ik heb gisteren bij twee van de gefotografeerde tentjes gezetenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Het gaat er niet om of je ervan houdt of niet. Het gaat om de overdaad en het feit dat het gebruikt wordt als marketingconcept. Het pure gaat er dan vanaf. Ikzelf vind een initiatief als Uit je Eigen Stad in Rotterdam bijvoorbeeld heel tof, ondanks dat mevrouw Z destijds bijna stikte in een salade in hun restaurant.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 09:56 schreef Quoi het volgende:
[..]
Ik houd van hipsterbuurtjes: koffietentjes, vintagewinkeltjes, bierbrouwerijtjesSorry Zwab.
Maar ik snap de vergelijking.
BTW, net in de volle zon 7 km gelopen. Enige moment waarop ik tijd heb dit weekend. Het was warm, maar de poot gedroeg zich heel behoorlijk!!![]()
kuddedier!quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 10:41 schreef thettes het volgende:
[..]
Ik heb gisteren bij twee van de gefotografeerde tentjes gezeten'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Jij dan... Urenlang achter andere mensen aanrennen.quote:
Deze ben ik nu aan het bekijken. Goede kans dat dit idee mijn ldl van morgen wordt.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 23:58 schreef pijll het volgende:
[..]
,
Of station Den Dolder en dan terug over het vliegveld.![]()
Ja, maar als ik er van houd, houd ik er van (zo, die zit!quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 10:51 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Het gaat er niet om of je ervan houdt of niet. Het gaat om de overdaad en het feit dat het gebruikt wordt als marketingconcept. Het pure gaat er dan vanaf. Ikzelf vind een initiatief als Uit je Eigen Stad in Rotterdam bijvoorbeeld heel tof, ondanks dat mevrouw Z destijds bijna stikte in een salade in hun restaurant.
BTW, net in de volle zon 7 km gelopen. Enige moment waarop ik tijd heb dit weekend. Het was warm, maar de poot gedroeg zich heel behoorlijk!!) Ik bedoel: dat het niet puur zou zijn of een marketingconcept is, boeit me dan gewoon echt niet. Misschien ben ik gevoelig voor de marketing. Dan is dat zo en doen ze dat goed. Alhoewel een gebrek aan puurheid wel snel opvalt. Belangrijkste vind ik dat er gepassioneerde mensen achter staan. Of is dat weer te hipster uitgedrukt?
![]()
Weer een positief loopje Zwabber. Het gaat niet goed met je![]()
![]()
Ik zit m'n opname van vannacht door te spoelen en kom langs het kogelstoten voor vrouwen. Nou ja, vrouwen...
Chill swag, je mag het uiteraard allemaal helemaal zelf weten. Open deur. Als jij latte macchiato episch vindt, dan vind je latte macchiato episch.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 12:07 schreef Quoi het volgende:
[..]
Ja, maar als ik er van houd, houd ik er van (zo, die zit!)
Ik vind het vaak óók leuk, maar als er te veel van hetzelfde type zaakje komt is er geen verschil meer met de grote ketens die het gemiddelde stadscentrum overspoelen. Mediamarkt vond ik ooit een hele bezienswaardigheid. Nu is alles vermediamarkt.
Als er te veel van iets komt, is het juist niet meer origineel. Zo zonde. Maar je doet er niks aan. Afgelopen winter at ik in een lugubere kelder in Newcastle met de naam "Vet Nijlpaard" (maar dan in het Engels). Er was zo slecht schoon gemaakt dat ik bijna op mijn bek ging. Maar het eten was lekker. Dat gaat heel hip worden, spekgladde smerige vloeren, let op mijn woorden.![]()
Het is ook op het Belgische Sporza nu.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 12:28 schreef Skweezer het volgende:
Nu live op de NOS stream. Het WK
http://nos.nl/livestream/2053249-wk-atletiek-finales-dag-1.html
Verder: Ik hoop dat dit de slechtste training uit mijn trainingsschema blijkt te blijven. Wat ging dát slecht. Blijkbaar waren mijn benen helemaal verzuurd door het fietsen gisteren.. terwijl ik dat toch echt niet op hoge hartslag had gedaan. Ik ging me eerst nog proberen aan de trainingssnelheden te houden, maar na 1 blok D2 was het wel duidelijk dat dat niet ging. Toen op hartslag gaan lopen, maar zelfs op de bovenkant van de zones liep ik zo'n 30-40 seconden per km langzamer dan normaal bij die hartslag. Ik had me ook vergist in de afstand van het rondje dus dat werd 2x zo lang uitlopen als de bedoeling was.. een hele trage martelgang met wind tegen en verzuurde benen
Nouja.. even goed herstellen en dan blijft het hopelijk bij dit lesje in nederigheid..Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Het is trouwens ook echt zweetweer. Liever 35 graden in Georgie dan 25 graden hier
Spoilers man, spoilers...quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 14:03 schreef McTwente het volgende:
Martina is door de series 100 meter heen.
Bolt was nog wel te snel.F means you're fucked![]()
quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 14:03 schreef McTwente het volgende:
Martina is door de series 100 meter heen.
Bolt was nog wel te snel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat is denk ik ook de reden dat het lopen zo slecht ging. Was bij mij gisteren ook zo bar en boos. Nu heb jij minder last van warmte dan ik omdat je fitter bent, maar het maakt nog steeds wel uit lijkt me.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 13:23 schreef La_Tramposa het volgende:
Het is trouwens ook echt zweetweer. Liever 35 graden in Georgie dan 25 graden hierSpelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Je had ook gewoon de route moeten lopen die ik voorgesteld had.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 13:21 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ik had me ook vergist in de afstand van het rondje dus dat werd 2x zo lang uitlopen als de bedoeling was..
Waar ben je nu eigenlijk geweest?
(En ik vind het knap van iedereen die in dit weer zo'n stuk loopt. Vooral als er tempowerk in zit.)![]()
Zodadelijk de 10km voor mannen op de livestream van de NOS. Voor de liefhebber.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Zo, wat een zware training was dat. Het ging heel erg kut. Na 12 km ging het al moeizaam. Mijn snelheid zakte van 9,5 (dat was te snel en uiteindelijk probeerde ik 9 te lopen) naar 8,5. We liepen een groot stuk vol in de zon op een weg met heuvels. Voelde me niet goed. Ik kon er niet echt tegenop drinken, en had zelfs al op 5 km een gel gepakt.
De hitte nekt me echt, ik kwam de heuvel stapvoets al nauwelijks op. Mijn hartslag was 199! Toen wilde ik de handdoek in de ring gooien, en ermee stoppen, maar we waren nog ver van huis. Werd ook een beetje chagrijnig omdat de anderen bleven praten.![]()
Daarom loop ik liever alleen, ik kan nauwelijks antwoorden.
Maar om na 16km te stoppen terwijl ik richting 30 moet voelt wel erg kut. De fitheid voor een marathon leek er niet meer in te zitten.![]()
Uiteindelijk best wat stukken gewandeld, degene die bij me liep had er ook wel last van en zij stopte vaker dan ik zou doen, maar ik vond het ook wel prettig. Weer een ander liep als een machine in de hitte, heeft alsdoor gelust en zo zeker ruim 5km meer gelopen.
Gelukkig kwamen we weer in het bos en ging het ook nog eens bergafwaarts. Daarna voelde ik iets herstel en hebben we nog door Heumensoord gelopen. Daar ben ik vlakbij het zweefvliegveld weer door mijn enkel gegaan. Volgens mij ben ik daar dit jaar nog geen enkele training niet door mijn enkel gegaan.![]()
Thuisgekomen ben ik hier nog een stukje verder gaan lopen over de bruggen om toch de afstand uit te breiden. Het was superheet maar met sloftempo en af en toe wandelen was het net te doen. Uiteindelijk 29 km in ruim 3,5 uur afgelegd.
Voor het eerst al mijn water opgedronken (2,5 liter) en twee gels gehad.
Tl;dr-versie: kuttraining, veel te heet, doodgegaan en uiteindelijk toch 29 km gelopen (in twee etappes).![]()
Volgens mij is het warm vandaagNo worries, winter is coming!
Vanmorgen even een rondje met vrouw en kind, goed te doen totdat ik besloot om de bult met hert bij het Velperbroek te bedwingen, toen had ik het ook warm
https://www.strava.com/activities/374628924![]()
Poeh.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 15:08 schreef wyccie het volgende:
Tl;dr-versie: kuttraining, veel te heet, doodgegaan en uiteindelijk toch 29 km gelopen (in twee etappes).Dat is wel een behoorlijke afstand.
Hoi mensen, ik ben een maand of 2 geleden begonnen met hardlopen nadat ik echt te lang helemaal niet meer gesport had. Eerst kwam ik amper de straat uit en moest ik al gaan wandelen.Ik loop nu 8.5km in ongeveer 50 minuten en ben mijn afstand rustig steeds aan het vergroten. Train 3-4 keer per week 50 minuten tot een uur.
Ik gebruik (nog) geen handige apps of andere "professionele" hardloopapparatuur maar ik kom nu op een punt dat me het wel fijn lijkt om onderweg wat water te kunnen drinken, vooral met dit soort weer.:P Hebben jullie tips? Ik heb al op internet gekeken naar dingen zoals een handheld bottle of juist een riem, wat is een (goedkope) goede oplossing?
Leuk om jullie hardloop verhalen te lezen.Wilde zwijnen tegenkomen.
![]()
![]()
Henk, ik heb een handheld bottle voor middellange afstand en een Camelbak voor lange. Bevalt beide prima. Zo'n gordel vind ik niks, blijft niet lekker op z'n plek zitten.
Of neem een kind en hardloopbuggy, ideaal om eten en drinken in te vervoeren ook.![]()
En ik heb ook zo'n gordel, de Nathan Trail MIx, en die blijft juist weer prima op z'n plek zitten. Het is heel persoonlijk allemaal, maar ik weet wel: goedkoop is vaak duurkoop bij die dingen. Goeie spullen zijn goud waard.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 15:43 schreef Tarahumara het volgende:
Zo'n gordel vind ik niks, blijft niet lekker op z'n plek zitten.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ik heb ook een Nathan Trail Mix, met twee flesjes. Voor mij prima.
Ook een tijdje met zo'n gordel voor een bidon gelopen, maar dat vond ik niks.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Thanks voor de adviezen, ik had gehoopt dat er ergens een goedkoper alternatief zou zijn (vind 40 euro redelijk aan de prijs) maar ik denk dat ik voor die Nathan Trail Mix ga, die leek mij ook het beste zitten. Zo'n gordel met grotere bidon zou op zich ook wel kunnen maar die lijkt mij minder fijn. Ik zat te twijfelen aan handheld maar het lijkt me vervelend constant iets in je handen te hebben.
Zo'n rugzak komt misschien later wel als ik echte afstanden ga lopen haha.![]()
Ach joh, ik heb er al honderden kilometers mee om m'n middel gelopen. Per kilometer kost zo'n ding niks.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 15:59 schreef HenkieVdV het volgende:
Thanks voor de adviezen, ik had gehoopt dat er ergens een goedkoper alternatief zou zijn (vind 40 euro redelijk aan de prijs) maar ik denk dat ik voor die Nathan Trail Mix ga, die leek mij ook het beste zitten. Zo'n gordel met grotere bidon zou op zich ook wel kunnen maar die lijkt mij minder fijn. Ik zat te twijfelen aan handheld maar het lijkt me vervelend constant iets in je handen te hebben.
Zo'n rugzak komt misschien later wel als ik echte afstanden ga lopen haha.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
En ik heb de goedkoopste gordel van de Plutosport, en die zit ook prima. Meer dan dat heb ik niet nodig.![]()
Dankjewel voor de tip, ik zie wel dat er meer keuze is blijkbaar.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 16:11 schreef pijll het volgende:
En ik heb de goedkoopste gordel van de Plutosport, en die zit ook prima. Meer dan dat heb ik niet nodig.![]()
![]()
Rondje om het lint. Ik had uiteindelijk ook wel een andere route nog uitgestippeld, maar ik had vanochtend bedacht dat ik geen zin had om bezig te zijn met de route dus op de automatische piloot wilde lopenquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 14:41 schreef pijll het volgende:
[..]
Je had ook gewoon de route moeten lopen die ik voorgesteld had.
Waar ben je nu eigenlijk geweest?
(En ik vind het knap van iedereen die in dit weer zo'n stuk loopt. Vooral als er tempowerk in zit.)
@murmeli, ja misschien wel ja, maar het waren toch vooral mijn stijve/verzuurde benen die het probleem waren. Al zal het weer ook niet geholpen hebben, maarja ik liep dus op vakantie bij 10 graden warmer zonder problemenMaar ach.. niks wat een nachtje goed slapen niet kan verhelpen denk ik.
Henkie, vooral zelf uitproberen en met wat gordels wat gaan hupsen in de zaak. Ik heb ooit een simpel ding voor 4 flesjes gekocht maar ik werd gek van het geklots en het schoof telkens omhoog. Maar ik zie best veel mensen daar prima mee lopen. Nu heb ik ook de Nathan Trail mix en die zit goed vast en is fijn in gebruik.![]()
Ik denk dat ik m'n LDL toch maar verschuif naar morgen, ondanks dat het dan niet koeler is en het ook niet gaat regenen... Voel me helemaal niet lekker, misselijk en bleg... Dan ga ik morgenochtend wel, als ik me dan beter voel.
Gedoe...[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
ik wacht denk ik op de buitjes van maandagquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 17:52 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik denk dat ik m'n LDL toch maar verschuif naar morgen, ondanks dat het dan niet koeler is en het ook niet gaat regenen... Voel me helemaal niet lekker, misselijk en bleg... Dan ga ik morgenochtend wel, als ik me dan beter voel.
Gedoe...![]()
![]()
Tempting... Maar op maandag een LDL doen na m'n werk, meh...quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 18:05 schreef luckass het volgende:
[..]
ik wacht denk ik op de buitjes van maandag
/zelfmedelijden[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
heerlijk loopweertje was het vandaag. Lekker een beetje langs de vecht gelopen. Ook nog even met de pootjes in de vecht gezeten. Op een gegeven moment kon ik niet meer verder aangezien er een muiderslot in de weg stond, en mijn taxi terug stond daar al klaar.![]()
Heb je een logje? Zo ver als tot het Muiderslot heb ik nooit gelopen, ben wel benieuwd!quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 19:14 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
heerlijk loopweertje was het vandaag. Lekker een beetje langs de vecht gelopen. Ook nog even met de pootjes in de vecht gezeten. Op een gegeven moment kon ik niet meer verder aangezien er een muiderslot in de weg stond, en mijn taxi terug stond daar al klaar.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Uiteraard heb ik die niet gelogd is niet gelopen immers.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 19:34 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Heb je een logje? Zo ver als tot het Muiderslot heb ik nooit gelopen, ben wel benieuwd!![]()
https://connect.garmin.com/modern/activity/873746767![]()
Wow, coole route! Heb je wel een taxi voor nodig inderdaad, tenzij je RD heetquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 19:37 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Uiteraard heb ik die niet gelogd is niet gelopen immers.![]()
https://connect.garmin.com/modern/activity/873746767
Geen idee, ik denk t. Aan de andere kant is het ook weer niet zo extreem heet...quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 18:52 schreef wyccie het volgende:
Balen, Guppy. Misschien last van de hitte?
Wel een beetje teleurgesteld in mezelf. Maar goed, als ik ga terwijl ik mezelf zo voel, wordt de training alleen maar een grotere teleurstelling.
Kan ik morgen wel m'n nieuwe singlet aan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Flink warm vandaag, maar desondanks toch een redelijke 19KM gelogd. En een stukje over de Veluwe gepakt, ook een first voor mij!
En logje:
https://www.strava.com/activities/374895252|| “There are three things all wise men fear: the sea in storm, a night with no moon, and the anger of a gentle man.” ― Patrick Rothfuss, The Wise Man's Fear ||![]()
Kloppen die hartslagzones wel? Want nu heb je een "Epic Suffer Score" en heb je bijna alles op verzuringstempo gelopen?quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 20:22 schreef GooseFM het volgende:
Flink warm vandaag, maar desondanks toch een redelijke 19KM gelogd. En een stukje over de Veluwe gepakt, ook een first voor mij!
En logje:
https://www.strava.com/activities/374895252Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Gebaseerd op een maximale hartslag van 190 berekend volgens de meeste methode's waar ik over heb gelezen. Kom er mee tussen de 190 en 200 uit qua maximale hartslag.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 20:33 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Kloppen die hartslagzones wel? Want nu heb je een "Epic Suffer Score" en heb je bijna alles op verzuringstempo gelopen?
Maar als je tips hebt, dan zijn die zeer welkom want zolang loop ik nog niet met een hartslagmeter
|| “There are three things all wise men fear: the sea in storm, a night with no moon, and the anger of a gentle man.” ― Patrick Rothfuss, The Wise Man's Fear ||![]()
Je kunt die zones sowieso bijstellen, want je hebt nu tijdens deze training al hartslagen van 204 gehaald..quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 20:47 schreef GooseFM het volgende:
[..]
Gebaseerd op een maximale hartslag van 190 berekend volgens de meeste methode's waar ik over heb gelezen. Kom er mee tussen de 190 en 200 uit qua maximale hartslag.
Maar als je tips hebt, dan zijn die zeer welkom want zolang loop ik nog niet met een hartslagmeter
Ik weet niet met wat voor doel je deze training liep, maar als het een duurloop was heb je sowieso erg hard gelopen, ook al zou je max. hartslag boven de 200 liggen. Mijn maximale hartslag is bijvoorbeeld ongeveer 210 en ik loop mijn duurlopen meestal gemiddeld op hartslag 150-160. In de buurt van mijn maximale hartslag kom ik eigenlijk alleen tijdens wedstrijden of echt verzurende sprinttrainingen. Ik weet niet of je onlangs nog een wedstrijd hebt gelopen? Anders zou je ook die snelheid kunnen gebruiken om te berekenen wat een goed duurloop-tempo zou zijn.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: