Liepen slechts 29:07 en 29:16 over de 10 kilometer hier, vrij matig dus. Winnende vrouwen ook 33:41.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 18:24 schreef wyccie het volgende:
Dit is HARDlopen.![]()
![]()
![]()
(Olympische afstand triathlon)
Hier ook, maar desondanks heb ik eindelijk een lekker gelopenquote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:41 schreef luckass het volgende:
Benauwd. Hoopte stiekem op een beetje regen maar helaas .
Ik wil ook een lekker lopen!quote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:43 schreef YUR het volgende:
[..]
Hier ook, maar desondanks heb ik eindelijk een lekker gelopen
Gewoon een keertje doen johquote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:46 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ik wil ook een lekker lopen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.F means you're fucked
quote:Op donderdag 20 augustus 2015 20:01 schreef YUR het volgende:
sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Opzich wel, maar eens kijken hoe ik daar op reageer.. Als er ijs is, anders pak ik gewoon een pak spinaziequote:
Een zak erwtjes doet het ook altijd goedquote:Op donderdag 20 augustus 2015 20:27 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Opzich wel, maar eens kijken hoe ik daar op reageer.. Als er ijs is, anders pak ik gewoon een pak spinazie
daarom ook pas strekken na de loopquote:Op donderdag 20 augustus 2015 20:24 schreef Glijdt_licht het volgende:
Voelde me zo lekker vandaag, en dacht vanavond gewoon ff een korte stint te doen van 5km met wat intervaltraining erbij. Eerst ff rustig lopen, beetje spieren strekken zoals altijd.
Ik start met m;n standaard tempo en er knalt toch wat in de buurt van beide achillespezen. Godnondeju. Elke keer bij het neerkomen van de voet, dacht nog even: Tijdelijk? Dus toch proberen, maar nee.. Terug naar huis gestrompeld (naja normaal lopen zover het kon), en het doet ook met zitten zeer terwijl ik niks doe, voornamelijk rechts, maar ook links is niet fijn.. En dinsdag voelde alles zo ontzettend lekker, dat ik gisteren eigenlijk niet eens voelde dat ik dinsdag getraind had.. Fffuu..
Rust
Heb eigenlijk nooit blessures gehad, en met voetbal alleen verrekte enkel omdat iemand zo nodig op de binnenkant moest staan
Dat is het allerlekkerst ja, gestrekt gaan na de loopquote:Op donderdag 20 augustus 2015 20:33 schreef Skweezer het volgende:
[..]
daarom ook pas strekken na de loop
hippie.....quote:Op donderdag 20 augustus 2015 20:31 schreef Corniel het volgende:
Gisteren weer linksdraaiende groene thee gedronken.
zo lang het maar geen linksdraaiende is....quote:
Discriminatiequote:Op donderdag 20 augustus 2015 21:05 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
zo lang het maar geen linksdraaiende is....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |