Dat moet ik ook echt niet. Te veel gedoe... Ik heb m'n Garmin nog nooit schoongemaakt denk ikquote:Op woensdag 19 augustus 2015 22:14 schreef GotC het volgende:
Echt. De dag dat ik m'n horloge na elk gebruik open moet maken en moet wassen, gaat dat ding direct terug naar de maker.
De hartslagmeter van m'n FR 220 heeft wel een fantastische wasinstructie: In de wasmachinequote:Op woensdag 19 augustus 2015 22:14 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Dat moet ik ook echt niet. Te veel gedoe... Ik heb m'n Garmin nog nooit schoongemaakt denk ik
En zo moet het!quote:Op woensdag 19 augustus 2015 22:18 schreef GotC het volgende:
[..]
De hartslagmeter van m'n FR 220 heeft wel een fantastische wasinstructie: In de wasmachine![]()
Gelukkig is het niet zo erg: afdekklepje open, afspoelen, beetje uitschudden en zorgen dat het klepje blijft openstaan. Komt geen schroevendraaier aan te pas hoor.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 22:14 schreef GotC het volgende:
Echt. De dag dat ik m'n horloge na elk gebruik open moet maken en moet wassen, gaat dat ding direct terug naar de maker.
Ik heb de M400 en nergens last van? Loop ook in de regen. klepje altijd dicht mits aan de pc/opladen. je kunt ook via bluetooth app je activiteit uploaden en dan staat het op de polar site.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 22:10 schreef indepoeier het volgende:
Die TT![]()
Ik heb net even een korte intervalsessie gedaan, de boel net uitgelezen dus zal 'm maar gauw weer gaan wassen.
Trouwens wel lastig om de M400 zo ook als full-time activity tracker te gebruiken, want een USB-poortje aan de lucht laten drogen duurt nogal een poosje. En in die tijd kun je hem niet dragen.
Trouwens net in de uitgebreide PDF-handleiding gezien (die je zelf moet downloaden van internet) dat ergens achterin verstopt die schoonmaakinstructies ook staan. Maar ja, wie leest nou de gebruiksaanwijzing...
Ik had ook nergens last van. Dacht dat klepje zo veel mogelijk dicht houden het beste was. Maar het risico bestaat dan dat er toch een keer iets vocht (vooral zweet) in komt en juist doordat het zo afgesloten is kan de aansluiting dan gaan oxideren.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 22:35 schreef Skweezer het volgende:
[..]
Ik heb de M400 en nergens last van? Loop ook in de regen. klepje altijd dicht mits aan de pc/opladen. je kunt ook via bluetooth app je activiteit uploaden en dan staat het op de polar site.
*kuch*quote:Op woensdag 19 augustus 2015 21:20 schreef YUR het volgende:
[..]
Laten we het hem pas vertellen als ie weer thuis is, ok?
Nee, juist de uitdaging aangaan om zo vaak mogelijk dat duin op en af te banjerenquote:Op donderdag 20 augustus 2015 07:57 schreef Oceanonix het volgende:
Even terugkomend op dat klimduin. (iets met ziggo...) Dat klimduin volledig rennen redden er maar weinig. Leuker is het om een rondje te plannen in de duinen erachter en dan later op de dag op de terrasjes beneden aan dat duin te gaan zitten en dan kijken hoe anderen zwoegen.
Ja, maar dat is ergens natuurlijk symptoombestrijding.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 22:29 schreef indepoeier het volgende:
[..]
Gelukkig is het niet zo erg: afdekklepje open, afspoelen, beetje uitschudden en zorgen dat het klepje blijft openstaan. Komt geen schroevendraaier aan te pas hoor.
ik zou ook niet alleen maar gaan zitten kijken. Toch zelf minstens een keer proberen om de top enigsinds hardlopend te halen en daarna nog een paar keer je schoenen vol zand scheppen terwijl je naar boven ploetertquote:Op donderdag 20 augustus 2015 08:20 schreef YUR het volgende:
[..]
Nee, juist de uitdaging aangaan om zo vaak mogelijk dat duin op en af te banjeren
Dan telt het niet....en kom niet aan met het excuus "ja maar ik log toch", het telt niet!!quote:Op donderdag 20 augustus 2015 09:09 schreef Guard het volgende:
Mooi weertje inderdaad, zo ook maar eens een heuveltraining gaan doen, maar dan wel op asfalt
Dat klinkt goedquote:Op donderdag 20 augustus 2015 10:40 schreef Tjacka het volgende:
hardlopen gaat bij mij erg goed
vandaag voor les 4
Eten nog niet natuurlijk. Maar dat komt van zelf als ik op school ben weer wel.quote:
Wel eten he? Anders gaat het sowieso foutquote:Op donderdag 20 augustus 2015 10:42 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Eten nog niet natuurlijk. Maar dat komt van zelf als ik op school ben weer wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 20 augustus 2015 10:55 schreef Quoi het volgende:
[..]
Wel eten he? Anders gaat het sowieso foutSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Groot fan van User Wotte
quote:Op donderdag 20 augustus 2015 10:57 schreef Tjacka het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker man. Ben je vrij? Dat je lekker zo kunt lopen overdags?quote:Op donderdag 20 augustus 2015 11:06 schreef Guard het volgende:
Poeh dat waren pittige heuvelsprints, Maar wel goeie voorbereiding, over anderhalve week moet de Keutenberg bedwongen worden
Jij bent ook best wel topfit nu he? Ik zag laatst ook al een harde 29km voorbij komenquote:Op donderdag 20 augustus 2015 11:06 schreef Guard het volgende:
Poeh dat waren pittige heuvelsprints, Maar wel goeie voorbereiding, over anderhalve week moet de Keutenberg bedwongen worden
Ja, zit tussen mijn oude en nieuwe baan in. Vanavond diner en borrel ter afscheid met mijn oude collega's.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 11:10 schreef Quoi het volgende:
[..]
Lekker man. Ben je vrij? Dat je lekker zo kunt lopen overdags?
Ja ik mag niet klagenquote:Op donderdag 20 augustus 2015 11:11 schreef YUR het volgende:
[..]
Jij bent ook best wel topfit nu he? Ik zag laatst ook al een harde 29km voorbij komen
Ze zeggen van wel.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 10:56 schreef CaLeX het volgende:
Weet iemand of ze bij de bruggeloop de finish gaan aanpassen?![]()
Zo ja dan wil ik me wel weer inschrijven, zo nee dan nee
Mooi gelopen zeg! Leuk om te zien. Was dit vanuit een schema?quote:Op donderdag 20 augustus 2015 13:26 schreef Tarahumara het volgende:
Vanmorgen al vroeg een rondje gelopen, mooi progressief loopje geworden. Mooi begin van de dag, vaker doen![]()
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 20-08-2015 16:54:30 ]
Mooie trainingquote:Op donderdag 20 augustus 2015 13:26 schreef Tarahumara het volgende:
Vanmorgen al vroeg een rondje gelopen, mooi progressief loopje geworden. Mooi begin van de dag, vaker doen![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 20 augustus 2015 16:40 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Ik ben mijn MVB medaille sinds vandaag nog meer gaan koesteren dan ik al deed.BikkelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
Ik ben mijn MVB medaille sinds vandaag nog meer gaan koesteren dan ik al deed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ben mijn MVB medaille sinds vandaag nog meer gaan koesteren dan ik al deed.Damn! Hopelijk geneest het netjes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thnx. Het was een eigen probeersel, ik wilde 10 km lopen en dan elke km 10 seconde sneller. Laatste km wilde ik in 4:00 doen, dus op 5:30 begonnen. Ging erg lekker, had nog gas over de laatste kmquote:Op donderdag 20 augustus 2015 14:31 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Mooi gelopen zeg! Leuk om te zien. Was dit vanuit een schema?
Goed Bezig die wil ik ook, alleen heb ik het probleem dat ik altijd door mijn eerste wekkers heen ga en dan pas na half 8 vertrek..quote:Op donderdag 20 augustus 2015 18:16 schreef Tarahumara het volgende:
Smashrun weer eens ge-update, nieuwe badge![]()
[ afbeelding ]
War ga je hardquote:Op donderdag 20 augustus 2015 12:17 schreef GotC het volgende:
Lekker gelopen in m'n oude woonplaats. 4x10 min, elke laatste minuut flink versnellen. Tempo tijdens de 9 min lag rond de 7:10, tijdens versnellen rond de 5:30. Toch weer 5.75km in 40 min. Lekker
.
Net als de vrouwenrace tijdens de laatste OSquote:Op donderdag 20 augustus 2015 18:24 schreef wyccie het volgende:
Dit is HARDlopen.![]()
![]()
![]()
(Olympische afstand triathlon)
Het is afgaande op foto's anders dan de Klimduin, meer ingeklonken zand. Op het laatst is er een soort trap, maar niet heel hinderlijk. Binnenkort hoop ik het met eigen ogen te zien!quote:Op woensdag 19 augustus 2015 21:11 schreef Guard het volgende:
Is dat een duin zoals het klimduin? Puur mul zand?
Das dan behoorlijk pittig
Aan de Klimduinrun doen zelfs pro's mee geloof ik.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 07:57 schreef Oceanonix het volgende:
Even terugkomend op dat klimduin. (iets met ziggo...) Dat klimduin volledig rennen redden er maar weinig. Leuker is het om een rondje te plannen in de duinen erachter en dan later op de dag op de terrasjes beneden aan dat duin te gaan zitten en dan kijken hoe anderen zwoegen.
Ja, die gaan ze aanpassen om de doorstroming te garanderen. Overigens zou het ook wel helpen als de deelnemers net na de finish geen selfies nemen.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 10:56 schreef CaLeX het volgende:
Weet iemand of ze bij de bruggeloop de finish gaan aanpassen?![]()
Zo ja dan wil ik me wel weer inschrijven, zo nee dan nee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |