klimduin.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 21:11 schreef DeLuna het volgende:
Die in Schoorl vond ik ook wel vervelend. Of hoe heet dat ding.
Ohja. Ik was op de helft, toen werd het 'lopen' in plaats van hardlopen...quote:
true!!quote:Op woensdag 19 augustus 2015 21:14 schreef YUR het volgende:
[..]
Jij loopt anders ook nooit op hoogte. Je woont aan de onderkant van de wereld, dus je loopt alleen maar heel diep
ik heb nu wel opeens medelijden met Flipsen....quote:Op woensdag 19 augustus 2015 21:17 schreef YUR het volgende:
[..]
Maar je maakt een boel negatieve dieptemeters, dat dan weer wel
Laten we het hem pas vertellen als ie weer thuis is, ok?quote:Op woensdag 19 augustus 2015 21:19 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik heb nu wel opeens medelijden met Flipsen....
"de TTM, you can do it.... hoogtemeters in Argentinie dit dat en alles, TTM is vlak... makkie"... blijkt dat hij alleen maar dieptemeters heeft getrainedpechvogel
Nog meer zielenquote:Op woensdag 19 augustus 2015 21:29 schreef E.T. het volgende:
Ik had even een stok achter de deur nodig...Ingeschreven voor de bruggenloop![]()
Ik hoop alleen op beter weer dan vorig jaar.. (hoewel dat slechte weer wel goed was voor de snelheid.. wilde zo snel mogelijk naar huis)
Wat heb je als tijd opgegeven?quote:Op woensdag 19 augustus 2015 21:29 schreef E.T. het volgende:
Ik had even een stok achter de deur nodig...Ingeschreven voor de bruggenloop![]()
Ik hoop alleen op beter weer dan vorig jaar.. (hoewel dat slechte weer wel goed was voor de snelheid.. wilde zo snel mogelijk naar huis)
tussen 1.40 en 2.00 was het langzaamste vakje geloof ikquote:
Gaat je vast lukkenquote:Op woensdag 19 augustus 2015 21:34 schreef E.T. het volgende:
[..]
tussen 1.40 en 2.00 was het langzaamste vakje geloof ik![]()
Vorig jaar 1.48 en was ik voor mijn doen behoorlijk snel over zo'n afstand.. Kijken hoe de komende tijd gaat en of onder de 1.50 reeel is
IK ga proberen jou bij te houdenquote:Op woensdag 19 augustus 2015 21:37 schreef GotC het volgende:
[..]
Gaat je vast lukkenNu nog effe opbouwen en gaan met die banaan
We liggen anders heul goed op schemaquote:Op woensdag 19 augustus 2015 22:04 schreef GotC het volgende:
[..]
Moet eerst maar effe ervoor zorgen dat ik de afstand red
Dat sowieso!quote:Op woensdag 19 augustus 2015 22:05 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
We liggen anders heul goed op schema
Hoeveel cheesecakes wil je hebben?quote:Op woensdag 19 augustus 2015 22:09 schreef YUR het volgende:
Wacht maar tot de rekening op de mat ploft
Oehquote:Op woensdag 19 augustus 2015 22:10 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Hoeveel cheesecakes wil je hebben?
zo mag ik het graag horen.... niet toegeven aan geslijm en gezwijmel maar bikkel en bikkelhard zijn!!quote:Op woensdag 19 augustus 2015 22:09 schreef YUR het volgende:
Wacht maar tot de rekening op de mat ploft
laat maar.....quote:
dat moet ik ook nog maar zien te reddenquote:Op woensdag 19 augustus 2015 22:04 schreef GotC het volgende:
[..]
Moet eerst maar effe ervoor zorgen dat ik de afstand red
oh ja cheesecake run...quote:Op woensdag 19 augustus 2015 22:10 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Hoeveel cheesecakes wil je hebben?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |