SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2015 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DiversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Blogs van enkele vaste postersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik moet m'n schermpje eens schoonmaken ja!Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ik was net in het bos en heb de schrik van m'n leven gehad![]()
Ik was nietsvermoedend aan het rennen toen er ineens een heleboel herrie uit de struiken kwam. Stormt er een wild zwijn uit, en die gaat nog geen meter achter me langs! Holy shit! Ik stond dus met stomme verbazing (en een hartslag van 200) dat beest na te kijken, toen er nog een jonkie achteraan kwam!! Eéntje maar, en nog maar een heel kleintje, met van die streepjes.
Heel schattig allemaal, en normaal ben ik helemaal van awwwww liefmaar dit was toch ook wel heel eng. Wat als er nog meer jonkies zijn? Dan komt die grote ook terug! Help!
Maar het bleef rustig in de struiken, en mama ging de dichtere bossen in. Dus daar bleef het bij. Maar om nou te zeggen dat ik m'n training relaxed heb afgewerkt? Mwa
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Poeh. Die dingen kunnen best beschermend zijn en aanvallen toch?quote:Op woensdag 19 augustus 2015 20:28 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik was nietsvermoedend aan het rennen toen er ineens een heleboel herrie uit de struiken kwam. Stormt er een wild zwijn uit, en die gaat nog geen meter achter me langs! Holy shit! Ik stond dus met stomme verbazing (en een hartslag van 200) dat beest na te kijken, toen er nog een jonkie achteraan kwam!! Eéntje maar, en nog maar een heel kleintje, met van die streepjes.
Heel schattig allemaal, en normaal ben ik helemaal van awwwww liefmaar dit was toch ook wel heel eng. Wat als er nog meer jonkies zijn? Dan komt die grote ook terug! Help!
Maar het bleef rustig in de struiken, en mama ging de dichtere bossen in. Dus daar bleef het bij. Maar om nou te zeggen dat ik m'n training relaxed heb afgewerkt? MwaJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Als ze jongen hebben wel ja. En groot dat ze zijn. Het klonk alsof er een boos paard uit de struiken kwamquote:Op woensdag 19 augustus 2015 20:29 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Poeh. Die dingen kunnen best beschermend zijn en aanvallen toch?ik ben echt niet snel bang, maar hier stond ik toch wel even van te trillen
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Niet gelogd is niet geschrokken.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 20:28 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik was nietsvermoedend aan het rennen toen er ineens een heleboel herrie uit de struiken kwam. Stormt er een wild zwijn uit, en die gaat nog geen meter achter me langs! Holy shit! Ik stond dus met stomme verbazing (en een hartslag van 200) dat beest na te kijken![]()
Ja precies, met jongen zijn ze beschermend. Kan wel geloven dat je dan ff schrikt ja!quote:Op woensdag 19 augustus 2015 20:30 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Als ze jongen hebben wel ja. En groot dat ze zijn. Het klonk alsof er een boos paard uit de struiken kwamik ben echt niet snel bang, maar hier stond ik toch wel even van te trillen
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Wat is dat toch een gek iets, dat in de loop van de dag die spierpijn langzaam komt opzetten. Totdat je niet meer normaal kunt gaan zittenIn tegenstelling tot vorige weken ga ik morgen definitief wel lopen. Van stilzitten wordt die spierpijn niet beter. Ja van foamrollen wel, I know, maar die heb ik nog steeds niet uit principe Zwab
Dat is trouwens de derde week al dat ik moet bijkomen van de dinsdagavondtraining.![]()
Zeker wel gelogd, de schrik zit op 09:16quote:Op woensdag 19 augustus 2015 20:31 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Niet gelogd is niet geschrokken.https://connect.garmin.com/modern/activity/870908870
Al is het jammer dat ik m'n hartslagband weer eens vergeten ben, want die is inderdaad niet gelogd...
Het is een dingetje dit jaar hoorquote:slangen, zwijnen, herten, torren, alles!
Die landingsbaan is trouwens wel heel erg tof om op te lopen!
dingen die je tegen kom als je geen geweer of pig dogs bij je hebt.....quote:Op woensdag 19 augustus 2015 20:30 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Als ze jongen hebben wel ja. En groot dat ze zijn. Het klonk alsof er een boos paard uit de struiken kwamik ben echt niet snel bang, maar hier stond ik toch wel even van te trillen
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
het trail topic heeft dit bericht laten vallen maar voor de Frosty fans hier...... Frosty is vandaag de eerste vrouw (samen met Missy Gosney) die Nolan's 14 heeft volbracht
ja, ik was net op weg naar dat topic!quote:Op woensdag 19 augustus 2015 20:58 schreef rechtsedirecte het volgende:
het trail topic heeft dit bericht laten vallen maar voor de Frosty fans hier...... Frosty is vandaag de eerste vrouw (samen met Missy Gosney) die Nolan's 14 heeft volbracht
http://adventureblog.nati(...)%28Adventure+Blog%29Ja doei.![]()
Nog even over de Vlaggeduin bij Katwijk, met 37 m de hoogste heuvel van Zuid-Holland, ik ga 'm deze of volgende maand lopen als onderdeel van de Zuidduinroute (8 km, blauwe route).![]()
Is dat een duin zoals het klimduin? Puur mul zand?
Das dan behoorlijk pittigMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Die in Schoorl vond ik ook wel vervelend. Of hoe heet dat ding.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
vergeet geen perslucht mee te nemen.... hoogteziekte is een akelig ietsquote:Op woensdag 19 augustus 2015 21:02 schreef Zwabberhark het volgende:
Nog even over de Vlaggeduin bij Katwijk, met 37 m de hoogste heuvel van Zuid-Holland, ik ga 'm deze of volgende maand lopen als onderdeel van de Zuidduinroute (8 km, blauwe route).'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Jij loopt anders ook nooit op hoogte. Je woont aan de onderkant van de wereld, dus je loopt alleen maar heel diepquote:Op woensdag 19 augustus 2015 21:11 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
vergeet geen perslucht mee te nemen.... hoogteziekte is een akelig ietsF means you're fucked![]()
klimduin.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 21:11 schreef DeLuna het volgende:
Die in Schoorl vond ik ook wel vervelend. Of hoe heet dat ding.![]()
![]()
Ohja. Ik was op de helft, toen werd het 'lopen' in plaats van hardlopen...quote:
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
true!!quote:Op woensdag 19 augustus 2015 21:14 schreef YUR het volgende:
[..]
Jij loopt anders ook nooit op hoogte. Je woont aan de onderkant van de wereld, dus je loopt alleen maar heel diep'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik kan me dat niet herinneren van Schoorl.
Guppy, wat een beestenboel! Lijkt me bizar om dat zo mee te maken.
Ik kom alleen maar overenthousiaste honden, muggen en wespen tegen. En een keer een hazelworm gezien.![]()
ik heb nu wel opeens medelijden met Flipsen....quote:Op woensdag 19 augustus 2015 21:17 schreef YUR het volgende:
[..]
Maar je maakt een boel negatieve dieptemeters, dat dan weer wel
"de TTM, you can do it.... hoogtemeters in Argentinie dit dat en alles, TTM is vlak... makkie"... blijkt dat hij alleen maar dieptemeters heeft getrainedpechvogel
Laten we het hem pas vertellen als ie weer thuis is, ok?quote:Op woensdag 19 augustus 2015 21:19 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik heb nu wel opeens medelijden met Flipsen....
"de TTM, you can do it.... hoogtemeters in Argentinie dit dat en alles, TTM is vlak... makkie"... blijkt dat hij alleen maar dieptemeters heeft getrainedpechvogel
F means you're fucked![]()
Ik had even een stok achter de deur nodig...Ingeschreven voor de bruggenloop![]()
Ik hoop alleen op beter weer dan vorig jaar.. (hoewel dat slechte weer wel goed was voor de snelheid.. wilde zo snel mogelijk naar huis)
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Nog meer zielenquote:Op woensdag 19 augustus 2015 21:29 schreef E.T. het volgende:
Ik had even een stok achter de deur nodig...Ingeschreven voor de bruggenloop![]()
Ik hoop alleen op beter weer dan vorig jaar.. (hoewel dat slechte weer wel goed was voor de snelheid.. wilde zo snel mogelijk naar huis)
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
Wat heb je als tijd opgegeven?quote:Op woensdag 19 augustus 2015 21:29 schreef E.T. het volgende:
![]()
![]()
tussen 1.40 en 2.00 was het langzaamste vakje geloof ikquote:![]()
Vorig jaar 1.48 en was ik voor mijn doen behoorlijk snel over zo'n afstand.. Kijken hoe de komende tijd gaat en of onder de 1.50 reeel is
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Gaat je vast lukkenquote:Op woensdag 19 augustus 2015 21:34 schreef E.T. het volgende:
[..]
tussen 1.40 en 2.00 was het langzaamste vakje geloof ik![]()
Vorig jaar 1.48 en was ik voor mijn doen behoorlijk snel over zo'n afstand.. Kijken hoe de komende tijd gaat en of onder de 1.50 reeel isNu nog effe opbouwen en gaan met die banaan
![]()
![]()
Poeh wat ging het zwaar vanavond. Al snel kreeg ik last van klotsbuik en daarna iets van maagkramp. Training dus op heel rustig tempo gelopen.![]()
IK ga proberen jou bij te houdenquote:Op woensdag 19 augustus 2015 21:37 schreef GotC het volgende:
[..]
Gaat je vast lukkenNu nog effe opbouwen en gaan met die banaan
We liggen anders heul goed op schemaquote:Op woensdag 19 augustus 2015 22:04 schreef GotC het volgende:
[..]
Moet eerst maar effe ervoor zorgen dat ik de afstand red
Dat sowieso!quote:Op woensdag 19 augustus 2015 22:05 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
We liggen anders heul goed op schema
Onze trainer![]()
![]()
Die TT![]()
Ik heb net even een korte intervalsessie gedaan, de boel net uitgelezen dus zal 'm maar gauw weer gaan wassen.
Trouwens wel lastig om de M400 zo ook als full-time activity tracker te gebruiken, want een USB-poortje aan de lucht laten drogen duurt nogal een poosje. En in die tijd kun je hem niet dragen.
Trouwens net in de uitgebreide PDF-handleiding gezien (die je zelf moet downloaden van internet) dat ergens achterin verstopt die schoonmaakinstructies ook staan. Maar ja, wie leest nou de gebruiksaanwijzing...![]()
Hoeveel cheesecakes wil je hebben?quote:Op woensdag 19 augustus 2015 22:09 schreef YUR het volgende:
Wacht maar tot de rekening op de mat ploft
Oehquote:Op woensdag 19 augustus 2015 22:10 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Hoeveel cheesecakes wil je hebben?
F means you're fucked![]()
zo mag ik het graag horen.... niet toegeven aan geslijm en gezwijmel maar bikkel en bikkelhard zijn!!quote:Op woensdag 19 augustus 2015 22:09 schreef YUR het volgende:
Wacht maar tot de rekening op de mat ploft'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
laat maar.....quote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
dat moet ik ook nog maar zien te reddenquote:Op woensdag 19 augustus 2015 22:04 schreef GotC het volgende:
[..]
Moet eerst maar effe ervoor zorgen dat ik de afstand red
oh ja cheesecake run...quote:Op woensdag 19 augustus 2015 22:10 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Hoeveel cheesecakes wil je hebben?
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Echt. De dag dat ik m'n horloge na elk gebruik open moet maken en moet wassen, gaat dat ding direct terug naar de maker.![]()
![]()
Dat moet ik ook echt niet. Te veel gedoe... Ik heb m'n Garmin nog nooit schoongemaakt denk ikquote:Op woensdag 19 augustus 2015 22:14 schreef GotC het volgende:
Echt. De dag dat ik m'n horloge na elk gebruik open moet maken en moet wassen, gaat dat ding direct terug naar de maker.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
De hartslagmeter van m'n FR 220 heeft wel een fantastische wasinstructie: In de wasmachinequote:Op woensdag 19 augustus 2015 22:14 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Dat moet ik ook echt niet. Te veel gedoe... Ik heb m'n Garmin nog nooit schoongemaakt denk ik![]()
![]()
![]()
En zo moet het!quote:Op woensdag 19 augustus 2015 22:18 schreef GotC het volgende:
[..]
De hartslagmeter van m'n FR 220 heeft wel een fantastische wasinstructie: In de wasmachine![]()
Cheesecake. Ben & Jerry's heeft daar ook een smaak van, dat is strawberry cheesecake. Toen ik bij de Ola werkte en die smaakt werd gedraaid en het liep mis, dan ging het ijs in een grote metalen container. En dat ging dan eens in de zoveel tijd naar de varkens bij een boer verderop.
Maar als die bak vol liep en je moest die wegbrengen en je hing er met je hoofd boven dan rook het altijd enorm naar kots, dus niemand wou nooit die bakken wegbrengen
Gelukkig is het niet zo erg: afdekklepje open, afspoelen, beetje uitschudden en zorgen dat het klepje blijft openstaan. Komt geen schroevendraaier aan te pas hoor.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 22:14 schreef GotC het volgende:
Echt. De dag dat ik m'n horloge na elk gebruik open moet maken en moet wassen, gaat dat ding direct terug naar de maker.![]()
Ik heb de M400 en nergens last van? Loop ook in de regen. klepje altijd dicht mits aan de pc/opladen. je kunt ook via bluetooth app je activiteit uploaden en dan staat het op de polar site.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 22:10 schreef indepoeier het volgende:
Die TT![]()
Ik heb net even een korte intervalsessie gedaan, de boel net uitgelezen dus zal 'm maar gauw weer gaan wassen.
Trouwens wel lastig om de M400 zo ook als full-time activity tracker te gebruiken, want een USB-poortje aan de lucht laten drogen duurt nogal een poosje. En in die tijd kun je hem niet dragen.
Trouwens net in de uitgebreide PDF-handleiding gezien (die je zelf moet downloaden van internet) dat ergens achterin verstopt die schoonmaakinstructies ook staan. Maar ja, wie leest nou de gebruiksaanwijzing...![]()
Ik had ook nergens last van. Dacht dat klepje zo veel mogelijk dicht houden het beste was. Maar het risico bestaat dan dat er toch een keer iets vocht (vooral zweet) in komt en juist doordat het zo afgesloten is kan de aansluiting dan gaan oxideren.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 22:35 schreef Skweezer het volgende:
[..]
Ik heb de M400 en nergens last van? Loop ook in de regen. klepje altijd dicht mits aan de pc/opladen. je kunt ook via bluetooth app je activiteit uploaden en dan staat het op de polar site.
Euh ja,maar als hij niet meer laadt, houdt het toch een keer op. Plus: ik heb -nog- geen compatibel telefoon voor de app..![]()
*kuch*quote:Op woensdag 19 augustus 2015 21:20 schreef YUR het volgende:
[..]
Laten we het hem pas vertellen als ie weer thuis is, ok?![]()
Gup: Spannend! Maar wel eng spannend... En die hartslagband van de G220 hoeft gelukkig niet na elk loopje in de wasmachine he, dat zou ook weer onhandig zijn
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: