Klopt, netjes en snel geregeld. Was alleen aan verzendkosten wel een tientje kwijt (aangetekend). Wel blij dat-ie er weer is.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 23:31 schreef Guard het volgende:
Service van polar is uitstekend![]()
2x gebruik van moeten maken, iedere keer snel horloge terug en prima opgelost, plus wat goeie tips.
ja jeweetz toch, Garmin is thashizzle...quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 23:57 schreef indepoeier het volgende:
[..]
Klopt, netjes en snel geregeld. Was alleen aan verzendkosten wel een tientje kwijt (aangetekend). Wel blij dat-ie er weer is.
Oh, en Garmins is nooit iets mee?
Grashappen was het zekerquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 23:10 schreef GotC het volgende:
[..]
Opbouwen is leuk
Verder las ik goede berichten voor Wolve en Moblo!
En grashappende QHoe gaat het met de armen btw?
"5分6秒第公里!!!!!"quote:Op woensdag 19 augustus 2015 08:27 schreef YUR het volgende:
Ik heb gisteren weer eens een rondje gelopen, en tijdens dat rondje heb ik 7 keer in mijn broek gezeken van het lachen. Ik liep met een Mi Band (Een activity tracker uit China) en had voor de gein de app mee laten lopen. Ik had alleen niet verwacht dat iedere kilometer mijn rondetijden en gemiddelde snelheid in het chinees in mijn oor geschreeuwd zouden worden
Althans, ik denk dat het mijn kilometertijden en gemiddelde snelheid waren
Bedankt voor de tip, indepoeier! Dat was nu echt het laatste dat ik zou doen, de micro USB afspoelen. Binnenkort eens proberen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 23:27 schreef indepoeier het volgende:
[..]
Trouwens nog op een vervelende manier een belangrijke tip gekregen voor het onderhoud van de Polar M400. Je MOET na elk gebruik de micro USB poort op het horloge openen en onder een lauwe kraan afspoelen. Vervolgens zo goed mogelijk afdrogen en het klepje openhouden zodat het verder aan de lucht droogt (nog een hele tour, want het ding floept steeds terug, maar een tandenstoker ertussen doet wonderen).
Hoe weet ik dit? Op vakantie wou ik mijn horloge opladen. Die flipte in eerste instantie (knipperen tussen ruststand en "opladen". Daarna helemaal niets meer. Met pijn en moeite op een bijna lege batterij mijn laatste loopje langs de Bretonse Kust gelogd. Eenmaal thuis ander snoer, PC, alles geprobeerd maar hij maakte helemaal geen verbinding. Het ergste was nog dat ik ook mijn vakantieloopjes nog niet had kunnen veiligstellen.
Lang verhaal kort: opgestuurd naar Polar, gerepareerd en een bovenstaande uitgebreide onderhoudsinstructie erbij. En mijn loopjes stonden nog ergens op het horloge!
Waar denk je dat het uitkomt?quote:Op woensdag 19 augustus 2015 08:50 schreef Quoi het volgende:
[..]
Kon er niks aan doen, ik ging dit even in Google Translate plakken
Ni hao, meer weet ik nietquote:Op woensdag 19 augustus 2015 09:27 schreef Quoi het volgende:
Ik dacht: Guard, wereldreiziger, die weet dat wel
Hoe vaak kan jij plassen joh?quote:Op woensdag 19 augustus 2015 08:27 schreef YUR het volgende:
Ik heb gisteren weer eens een rondje gelopen, en tijdens dat rondje heb ik 7 keer in mijn broek gezeken van het lachen. Ik liep met een Mi Band (Een activity tracker uit China) en had voor de gein de app mee laten lopen. Ik had alleen niet verwacht dat iedere kilometer mijn rondetijden en gemiddelde snelheid in het chinees in mijn oor geschreeuwd zouden worden
Dan neem ik iets anders denk ik.quote:
[moedinpraatmodus]quote:Op woensdag 19 augustus 2015 10:48 schreef flipsen het volgende:
Ok, rondje in Endo gemaakt van 5,5km over de dijk hier enzo, leuk. Dat mis ik toch wel bij mij thuis, er zijn gewoon geen echte mogelijkheden om te variëren. Ook al een Bruggenloop gemaakt, Papendrechts brug, Wantijbrug en brug bij de Staart en dan weer terug over de Papendrechtse brug. Anders zou ik dat bergje-op-bergje-af nog verleren
En tot op heden was 11km mijn maximale afstand, dus ik moet nog even héél snel héél veel km´s erbij trainen voor TilburgMag hopen dat er geen maximum tijd is? Want alles wat ik onder de 2 uur kan eindigen zou ik bizar vinden eerlijk gezegd.
En je wordt minstens 4km gedragen door het publiek! Komt goed!quote:Op woensdag 19 augustus 2015 12:47 schreef Oceanonix het volgende:
[..]
[moedinpraatmodus]
11 km met heuvels, Tilburg is vlak, heel erg vlak........... [/moedinpraatmodus]
Valt weinig meer te trainen in zo'n korte tijdquote:Op woensdag 19 augustus 2015 10:48 schreef flipsen het volgende:
Ok, rondje in Endo gemaakt van 5,5km over de dijk hier enzo, leuk. Dat mis ik toch wel bij mij thuis, er zijn gewoon geen echte mogelijkheden om te variëren. Ook al een Bruggenloop gemaakt, Papendrechts brug, Wantijbrug en brug bij de Staart en dan weer terug over de Papendrechtse brug. Anders zou ik dat bergje-op-bergje-af nog verleren
En tot op heden was 11km mijn maximale afstand, dus ik moet nog even héél snel héél veel km´s erbij trainen voor TilburgMag hopen dat er geen maximum tijd is? Want alles wat ik onder de 2 uur kan eindigen zou ik bizar vinden eerlijk gezegd.
Toch wel ja. Ik dacht vanmorgen trouwens: laat ik gewoon blond de schouderpoli opbellen. Maar een verwijzing van de huisarts is toch echt verplicht. Knew that, maar toch. Gedoe, moet je daar weer heen.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 13:06 schreef GotC het volgende:
[..]
Valt weinig meer te trainen in zo'n korte tijdGewoon ervoor gaan daar.
Q, verstandig dat je bent gestopt zo te lezen. Zoveel pijn eraan hebben is ook niet de bedoeling denk ik! En toffe column, ik geloofde het begin gelijk
Heb jij toevallig de Qr-code gebruikt die in de gebruiksaanwijzing staat ?quote:Op woensdag 19 augustus 2015 08:27 schreef YUR het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Artikel 9quote:Op woensdag 19 augustus 2015 12:36 schreef flipsen het volgende:
Leuke column QUit mijn test zal blijken dat ik aanleg heb voor in de bergen rennen in de winter. Fuck zeg, wat was het vandaag een raar loopje. Als ik niet op mijn horloge zou hebben gekeken was er niets aan de hand, ging eigenlijk prima en lekker rustig zo rond de 7:00 min/km. Maar mijn hartslag
Through the roof, 168 gemiddeld met max 179. Terwijl ik nergens dat gevoel had, ging prima eigenlijk. Toch de effecten van jetlag, de zon die net doorbrak toen ik de deur uitging en gewoon veel te warm? Ook vast hoge dauwpunten, Zwabber?
Overigens vindt Endomondo opeens dat k geen trainingen meer mag uploaden vanaf mijn horlogeo maar even herstarten
quote:Op woensdag 19 augustus 2015 14:39 schreef Mercy het volgende:
[..]
Heb jij toevallig de Qr-code gebruikt die in de gebruiksaanwijzing staat ?
in de app store is een Engelstalige variant verkrijgbaardaarna kan je het commentaar gewoon verstaan.
Ik heb een engelstalige getweakte app, maar alleen dit was in het chinees. Was een leuke verrassingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
F means you're fucked
O mijn god, dat haalt flipsen nooit met maar 11km training. En hij komt ook nog 's rechtstreeks uit de winter gevlogen, en heeft nu echt niet voldoende tijd meer om te acclimatiseren!quote:Op woensdag 19 augustus 2015 14:41 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Artikel 9
Bij de Brabants Dagblad Tilburg Ten Miles worden de volgende tijdslimieten gehanteerd:
- 10 Engelse Mijlen: 2 uur 10 minuten (netto)
- 10 km vrouwen: 100 minuten
- 10 km mannen: 85 minuten
- 5 km Cityrun: 50 minuten
Dat is iets meer dan 8min/km. Dat moet toch wel te doen zijn lijkt me?! Dat is 7.5Kmh
Eindelijk iemand die het snaptquote:Op woensdag 19 augustus 2015 14:46 schreef pijll het volgende:
[..]
O mijn god, dat haalt flipsen nooit met maar 11km training. En hij komt ook nog 's rechtstreeks uit de winter gevlogen, en heeft nu echt niet voldoende tijd meer om te acclimatiseren!
Flipsen, neem je OV-kaart maar mee tijdens de wedstrijd. En tot ziens over twee weken!
Dat is ook een soort log, spierpijn.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 21:56 schreef Quoi het volgende:
Officieel heb ik dus volgens sommigen (mensen die zich hechten aan vastigheden) niet gelopen. Mijn benen - en ja, toch ook wel wat andere spieren - zeggen alleen iets anders.
Yep, dat klopt.quote:Proef ik hier een hardloopgerelateerd optimisme?
Ik heb je in de WLWW gezet.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 22:34 schreef pijll het volgende:
[..]
Over verjaardagsloopjes gesproken: de datum van de San Francisco Marathon 2016 is bekend. En waar ik al bang voor was: hij is precies op mijn 42e verjaardag. Dus drie maal raden waar ik dat ga vieren...
Het hoeft nog niet in de WLWW, Zwabber.
Ik heb wel een suggestie: het duinengebied rondom Katwijk. Ik wil daar de Vlaggeduin bedwingen. Weliswaar is het laatste stuk een trap, gevaarlijk dus, maar het is het hoogste punt van Zuid-Holland.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 22:36 schreef pijll het volgende:
[..]
Ik zou haast zeggen: ik organiseer binnenkort weer iets op een interessante lokatie (mogelijk Meijendel, mogelijk iets anders leuks). Helaas is ieder weekend al volgeboekt, tot aan oktober. Maar misschien kan ik er iets tussen frotten.
Mijn genuanceerde en weloverwogen reactie: compleet debiel dat dit MOET.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 23:27 schreef indepoeier het volgende:
Je MOET na elk gebruik de micro USB poort op het horloge openen en onder een lauwe kraan afspoelen. Vervolgens zo goed mogelijk afdrogen en het klepje openhouden zodat het verder aan de lucht droogt (nog een hele tour, want het ding floept steeds terug, maar een tandenstoker ertussen doet wonderen).
Juist besluit! Ik had hetzelfde idee bij mijn enkel, dat het herstel trager ging toen ik heel trouw al die onmogelijke oefeningen deed. Op zich niet onlogisch, het is gewoon een belasting.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 08:19 schreef Quoi het volgende:
Sja, overall: ik ben gestopt met de oefeningen, omdat ik meer last kreeg. En eigenwijs misschien, maar ik sluit liever eerst uit dat er iets echt kapot is voordat ik alles op alles zet qua oefenen. Ik heb er echt dagelijks pijn aan. Ik moet daar alleen gewoon eens achteraan (en dan dus eerst langs huisartsen dan wachten op plek bij orthopeed
).
Lager dan de laatste tijd. 12/13 C. Dat zit op de grens van wat ik aangenaam vind. Hoger isquote:
Kijk, dat is voor mij wel een interessante reden om er te gaan lopen.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 16:19 schreef Zwabberhark het volgende:
Ik heb wel een suggestie: het duinengebied rondom Katwijk. Ik wil daar de Vlaggeduin bedwingen. Weliswaar is het laatste stuk een trap, gevaarlijk dus, maar het is het hoogste punt van Zuid-Holland.
Ik snap dit helemaal, maar dat ga ik niet hardop zeggen om mijn hippe imago een beetje op te houden.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 16:21 schreef pijll het volgende:
Vorige maand kwam ik op een van mijn loopjes langs het drieprovinciespunt NH/ZH/UT. Er stond een bord. Daar werd ik wel even warm van.
Joaaah!quote:Op woensdag 19 augustus 2015 16:42 schreef wyccie het volgende:
Zwabber en pijll. Jullie!![]()
Kunnen jullie geen cabaretduo vormen of zo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nopes. Ik heb me (nog) niet ingeschreven.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 16:38 schreef Zwabberhark het volgende:
Moest Quoi nou nog bij de BGL gezet worden, of ben ik abuis?
Goed puntquote:Op woensdag 19 augustus 2015 17:13 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Het gaat niet om de tijd, maar om genieten.
quote:Op woensdag 19 augustus 2015 17:06 schreef Voccar het volgende:
Jammer dat de foto's van marathon-photos bijna net zo duur zijn als wat ik aan inschrijfgeld heb betaald voor afgelopen zaterdag. Foto's waren best redelijk gelukt, in 3 van de 5 foto's is een (lichte) zweef te zien
Dat is een behoorlijke zweef hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
Best een leuke bucketlist: langs alle Nederlandse drieprovinciespunten hardlopen. Ik weet niet of ik er ueberhaupt meer heb gelopen, maar van eentje ben ik me bewust: die bij Katwijkquote:Op woensdag 19 augustus 2015 16:21 schreef pijll het volgende:
[..]
Kijk, dat is voor mij wel een interessante reden om er te gaan lopen.
Vorige maand kwam ik op een van mijn loopjes langs het drieprovinciespunt NH/ZH/UT. Er stond een bord. Daar werd ik wel even warm van.
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 19-08-2015 17:57:44 ]
| 1 2 | [b]11 oktober 2015 - [url=www.4mijl.nl]4Mijl van Groningen (Groningen)[/url][/b] [*] Glijdt_licht - 4 EM |
| 1 2 | [b]14 november 2015 - [url=www.zevenheuvelennacht.nl]Zevenheuvelennacht (Nijmegen)[/url][/b] [*] Glijdt_licht - 7 km |
| 1 2 | [b]20 maart 2016 - [url=www.venloop.nl]Venloop (Venlo)[/url][/b] [*] Glijdt_licht - 10 km |
Verwerkt.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 18:15 schreef Glijdt_licht het volgende:
FF duidelijker voor de TS.
[ code verwijderd ]
[ code verwijderd ]
[ code verwijderd ]
Ik twijfel een beetje over de Sint pietersbeartrail. Ziet er zeer tof uit 10km lukt me ook wel, maar zit met nog wat andere dingen..
| 1 2 | [b]20 september 2015 - [url=http://bearsports.nl/sint-pietersbear-trail]Sint Pietersbeartrail (Maastricht)[/url][/b] [*] Glijdt_licht - 10 km |
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |