Dan spammen we Lodenfrey nog maar even. Voor al uw Lederhosen en Dirndls!quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 20:14 schreef steffelonio het volgende:
En kom maar op met de lodlfrei reclames! Ik ben er weer klaar voor. Inderdaad vorig jaar nog lang kunnen genieten van mooie lederhosen aanbiedingen.
Good timesquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 17:09 schreef pijll het volgende:
Gelukkig hebben we de herinneringen aan Zwolle nog.
[ afbeelding ]
Hoezo ga je je niet feestelijk uitdossen??quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 20:37 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Mailtje van de BtB gekregen met een aantal vragen voor een BtB krantje. O.a. de vraag of ik me feestelijk ga uitdossen tijdens de BtB aangezien ik die op mijn verjaardag loop.
NEE !![]()
Omdat de verzender een cc-lijst heeft gebruikt ipv een bcc-lijst weet ik nu ook dat er nog een jarige Fok!ker meeloopt. En nee, hij/zij staat niet in de WLWW.
Ik hoop dat ik dan in vorm ben, dat er uit komt wat ik nu zou moeten kunnen. (Hoop 1:30). Maar soms gaan loopjes niet echt lekker. Hoop dus op een goede dag. (En dat de straat bbq de avond ervoor geen roet in/op het eten gaat gooienquote:
hmm een bbq is niet echt de beste voorbereiding (al dien ik te zeggen dat ik die ook een heb op 5 sept, en een receptie op 4 sept). Maar daar moet ik dan maar rekening mee houden anders haal ik mijn streeftijd ook niet. Maar daar maak ik me niet druk om. Volgend jaar is er weer een TTMquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 20:56 schreef steffelonio het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik dan in vorm ben, dat er uit komt wat ik nu zou moeten kunnen. (Hoop 1:30). Maar soms gaan loopjes niet echt lekker. Hoop dus op een goede dag. (En dat de straat bbq de avond ervoor geen roet in/op het eten gaat gooien)
quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 20:37 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Mailtje van de BtB gekregen met een aantal vragen voor een BtB krantje. O.a. de vraag of ik me feestelijk ga uitdossen tijdens de BtB aangezien ik die op mijn verjaardag loop.
NEE !![]()
alleen maar vrolijk publiekquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 21:14 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
alleen daarom heb ik al een diep verlangen om de Pyongyang marathon te lopen
https://uk.news.yahoo.com(...)o-1397468480783.html
Proef ik hier een hardloopgerelateerd optimisme?quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 20:43 schreef Zwabberhark het volgende:
Dat was daarnet een fijne training (@Wolve: die overigens wel gewoon lekker kut ging). In de motregen. Ik vond het aanvankelijk zelfs fris, dus smeltgevaar vreesde ik niet.
Wel bleek ik per ongeluk de bewegingssensor ondersteboven op de hartslagband geklikt te hebben, waardoor er geen verticale oscillatie e.d. gemeten werd, alleen hartslag.
De poot trok wel een beetje, maar minimaal in vergelijking met eergisteren. De napijn is er ook nog niet. Het geeft de burger moed. Zoveel moed dat ik zeg: ik heb wel weer eens zin in een Kijkduin/Puinduinmeet.
Over verjaardagsloopjes gesproken: de datum van de San Francisco Marathon 2016 is bekend. En waar ik al bang voor was: hij is precies op mijn 42e verjaardag. Dus drie maal raden waar ik dat ga vieren...quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 20:37 schreef ..-._---_-.- het volgende:
NEE !![]()
Omdat de verzender een cc-lijst heeft gebruikt ipv een bcc-lijst weet ik nu ook dat er nog een jarige Fok!ker meeloopt. En nee, hij/zij staat niet in de WLWW.
Ik zou haast zeggen: ik organiseer binnenkort weer iets op een interessante lokatie (mogelijk Meijendel, mogelijk iets anders leuks). Helaas is ieder weekend al volgeboekt, tot aan oktober. Maar misschien kan ik er iets tussen frotten.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 20:43 schreef Zwabberhark het volgende:
Zoveel moed dat ik zeg: ik heb wel weer eens zin in een Kijkduin/Puinduinmeet.
Ik zie ze nog...quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 16:32 schreef McTwente het volgende:
[..]
Ik noemde de Lederhosen nog even, omdat iemand hier een half jaar later (toen ik vorig jaar naar München ging) nog advertenties zag van Lederhosen.
Ik zou overigens wel daar gaan lopen met een semi-collega. De morgen na het Oktoberfest...
Opbouwen is leukquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 21:25 schreef DeLuna het volgende:
Weer 3,7km gelopen.Vrijdag 5km op het programma en zondag 6,5km. Kan eigenlijk al niet wachten
![]()
Opbouwen![]()
Toch jammer dat je net weer die foto moet pakken waar ik (en DeLuna) op een klein streepje na niet op staan. En Cynic trouwens ook niet, dus het lijkt net of dat ook een 3-mansteam was...quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 17:09 schreef pijll het volgende:
Gelukkig hebben we de herinneringen aan Zwolle nog.
[ afbeelding ]
dit had je kunnen voorkomen door een Garmin aan te schaffenquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 23:31 schreef Guard het volgende:
Service van polar is uitstekend![]()
2x gebruik van moeten maken, iedere keer snel horloge terug en prima opgelost, plus wat goeie tips.
Er zijn rottere plekken om te verjaren.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 22:34 schreef pijll het volgende:
[..]
Over verjaardagsloopjes gesproken: de datum van de San Francisco Marathon 2016 is bekend. En waar ik al bang voor was: hij is precies op mijn 42e verjaardag. Dus drie maal raden waar ik dat ga vieren...
Het hoeft nog niet in de WLWW, Zwabber.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |