abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_155333983
En kom maar op met de lodlfrei reclames! Ik ben er weer klaar voor. Inderdaad vorig jaar nog lang kunnen genieten van mooie lederhosen aanbiedingen. :P
pi_155334053
Enne Wolve ^O^
Straks weer 5 milers knallen op woensdagavond?
pi_155334074
Voor de rest: internet is knudde hier, heb niet alles bij kunnen lezen.
pi_155334367
Hoezo zorgen maken om je eindtijd :?
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_155334449
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 20:14 schreef steffelonio het volgende:
En kom maar op met de lodlfrei reclames! Ik ben er weer klaar voor. Inderdaad vorig jaar nog lang kunnen genieten van mooie lederhosen aanbiedingen. :P
Dan spammen we Lodenfrey nog maar even. Voor al uw Lederhosen en Dirndls!
pi_155334524
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 17:09 schreef pijll het volgende:

Gelukkig hebben we de herinneringen aan Zwolle nog.

[ afbeelding ]
Good times ^O^ Vooral de eindtijd *O* :P
pi_155334702
Mailtje van de BtB gekregen met een aantal vragen voor een BtB krantje. O.a. de vraag of ik me feestelijk ga uitdossen tijdens de BtB aangezien ik die op mijn verjaardag loop.

NEE ! o|O

Omdat de verzender een cc-lijst heeft gebruikt ipv een bcc-lijst weet ik nu ook dat er nog een jarige Fok!ker meeloopt. En nee, hij/zij staat niet in de WLWW.
pi_155334882
Dat was daarnet een fijne training (@Wolve: die overigens wel gewoon lekker kut ging). In de motregen. Ik vond het aanvankelijk zelfs fris, dus smeltgevaar vreesde ik niet.

Wel bleek ik per ongeluk de bewegingssensor ondersteboven op de hartslagband geklikt te hebben, waardoor er geen verticale oscillatie e.d. gemeten werd, alleen hartslag.

De poot trok wel een beetje, maar minimaal in vergelijking met eergisteren. De napijn is er ook nog niet. Het geeft de burger moed. Zoveel moed dat ik zeg: ik heb wel weer eens zin in een Kijkduin/Puinduinmeet.
  dinsdag 18 augustus 2015 @ 20:47:53 #234
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_155335047
Of tijgeren nu zo goed was voor d'n schouder? :D Het was echt bággeren O+
  Moderator dinsdag 18 augustus 2015 @ 20:48:19 #235
155227 crew  Guppy
dus
pi_155335064
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 20:37 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Mailtje van de BtB gekregen met een aantal vragen voor een BtB krantje. O.a. de vraag of ik me feestelijk ga uitdossen tijdens de BtB aangezien ik die op mijn verjaardag loop.

NEE ! o|O

Omdat de verzender een cc-lijst heeft gebruikt ipv een bcc-lijst weet ik nu ook dat er nog een jarige Fok!ker meeloopt. En nee, hij/zij staat niet in de WLWW.
Hoezo ga je je niet feestelijk uitdossen?? :( ik verwachtte op z'n minst een taart-meet!
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_155335420
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 20:27 schreef Guard het volgende:
Hoezo zorgen maken om je eindtijd :?
Ik hoop dat ik dan in vorm ben, dat er uit komt wat ik nu zou moeten kunnen. (Hoop 1:30). Maar soms gaan loopjes niet echt lekker. Hoop dus op een goede dag. (En dat de straat bbq de avond ervoor geen roet in/op het eten gaat gooien ;) )
pi_155335587
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 20:56 schreef steffelonio het volgende:

[..]

Ik hoop dat ik dan in vorm ben, dat er uit komt wat ik nu zou moeten kunnen. (Hoop 1:30). Maar soms gaan loopjes niet echt lekker. Hoop dus op een goede dag. (En dat de straat bbq de avond ervoor geen roet in/op het eten gaat gooien ;) )
hmm een bbq is niet echt de beste voorbereiding (al dien ik te zeggen dat ik die ook een heb op 5 sept, en een receptie op 4 sept). Maar daar moet ik dan maar rekening mee houden anders haal ik mijn streeftijd ook niet. Maar daar maak ik me niet druk om. Volgend jaar is er weer een TTM :P
  dinsdag 18 augustus 2015 @ 21:14:09 #238
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_155336247
quote:

NEE ! o|O

O+
alleen daarom heb ik al een diep verlangen om de Pyongyang marathon te lopen

https://uk.news.yahoo.com(...)o-1397468480783.html
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
pi_155336458
London staat hoog op mijn lijstje, niet vanwege de customed crazies, maar vanwege London O+
  Redactie Sport dinsdag 18 augustus 2015 @ 21:25:40 #240
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_155336762
Weer 3,7km gelopen. *O* Vrijdag 5km op het programma en zondag 6,5km. Kan eigenlijk al niet wachten _O-

Opbouwen :9~ _O_
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_155337520
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 21:14 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

O+
alleen daarom heb ik al een diep verlangen om de Pyongyang marathon te lopen

https://uk.news.yahoo.com(...)o-1397468480783.html
alleen maar vrolijk publiek _O_
  dinsdag 18 augustus 2015 @ 21:56:36 #242
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_155337998
Iets uitgebreider bootcamp-verhaaltje, want het was leuk :)

Het was een revolutionaire training, want ik was mijn horloge vergeten. Officieel heb ik dus volgens sommigen (mensen die zich hechten aan vastigheden) niet gelopen. Mijn benen - en ja, toch ook wel wat andere spieren - zeggen alleen iets anders.

We startten met een standaard warming-up, maar dan door het mollige gras en heuvel op. Aan het eind daarvan schoot het in mijn hamstring/lies. Oeps. Goed begin. Niks ernstigs hoor, hebben we allemaal wel eens.

Eenmaal doorgelopen naar De Plas, met strand, móést ik er ook eentje. In de stromende regen tussen de brandnetels op de hurken dan maar. Daarna konden we echt los. Drie oefeningen in de roulatie: 1) met afwisselend planken, opdrukken, mountain climbing, buikspieroefeningen, 2) een soort tikkertje, 3) obstakels overbruggen en tijgeren over een strandje. Na dat parcours twee keer te hebben doorlopen, mochten we nog een spelletje doen: British Bulldog. Eén iemand was 'm. Tikken betekende iemand optillen en diegene mocht dan ook gaan tillen. Afijn: dolle boel.

Omdat we inmiddels zwijnen waren geworden, besloten de trainers ons nog eens te laten tijgeren door het gras, onder een fietsenrek door. Door het gras en het water :P Waarom zou je geld betalen voor de MudMasters. Het kan elke dag daar!

Afijn, het gras zit nog in mijn neus en het zand nog tussen van alles. Mijn bovenbenen hebben door het tijgeren niet alleen geen dode, maar überhaupt geen huidcellen meer, geloof ik :) Geen logje hè? Dus je hoeft dit alles niet te geloven ;)

quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 20:43 schreef Zwabberhark het volgende:
Dat was daarnet een fijne training (@Wolve: die overigens wel gewoon lekker kut ging). In de motregen. Ik vond het aanvankelijk zelfs fris, dus smeltgevaar vreesde ik niet.

Wel bleek ik per ongeluk de bewegingssensor ondersteboven op de hartslagband geklikt te hebben, waardoor er geen verticale oscillatie e.d. gemeten werd, alleen hartslag.

De poot trok wel een beetje, maar minimaal in vergelijking met eergisteren. De napijn is er ook nog niet. Het geeft de burger moed. Zoveel moed dat ik zeg: ik heb wel weer eens zin in een Kijkduin/Puinduinmeet.
Proef ik hier een hardloopgerelateerd optimisme? :o
pi_155339358
quote:

NEE ! o|O

Over verjaardagsloopjes gesproken: de datum van de San Francisco Marathon 2016 is bekend. En waar ik al bang voor was: hij is precies op mijn 42e verjaardag. Dus drie maal raden waar ik dat ga vieren...

Het hoeft nog niet in de WLWW, Zwabber.
pi_155339449
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 20:43 schreef Zwabberhark het volgende:
Zoveel moed dat ik zeg: ik heb wel weer eens zin in een Kijkduin/Puinduinmeet.
Ik zou haast zeggen: ik organiseer binnenkort weer iets op een interessante lokatie (mogelijk Meijendel, mogelijk iets anders leuks). Helaas is ieder weekend al volgeboekt, tot aan oktober. Maar misschien kan ik er iets tussen frotten.
  dinsdag 18 augustus 2015 @ 23:01:49 #245
50430 Yuki
Student Midwife
pi_155340167
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 16:32 schreef McTwente het volgende:

[..]

Ik noemde de Lederhosen nog even, omdat iemand hier een half jaar later (toen ik vorig jaar naar München ging) nog advertenties zag van Lederhosen. ;)

Ik zou overigens wel daar gaan lopen met een semi-collega. De morgen na het Oktoberfest...
Ik zie ze nog...
♥ || Baby catcher in training || ♥
  dinsdag 18 augustus 2015 @ 23:10:01 #246
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_155340375
quote:
17s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 21:25 schreef DeLuna het volgende:
Weer 3,7km gelopen. *O* Vrijdag 5km op het programma en zondag 6,5km. Kan eigenlijk al niet wachten _O-

Opbouwen :9~ _O_
Opbouwen is leuk :9

Verder las ik goede berichten voor Wolve en Moblo ^O^!
En grashappende Q :D Hoe gaat het met de armen btw?
pi_155340865
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 17:09 schreef pijll het volgende:

Gelukkig hebben we de herinneringen aan Zwolle nog.

[ afbeelding ]
Toch jammer dat je net weer die foto moet pakken waar ik (en DeLuna) op een klein streepje na niet op staan. En Cynic trouwens ook niet, dus het lijkt net of dat ook een 3-mansteam was...

En jammer van Rotterdam ook.

Ben dus ook weer terug van weggeweest. Vakantie gehad, druk gehad, maar wel zoveel mogelijk meegelezen hier.

Trouwens nog op een vervelende manier een belangrijke tip gekregen voor het onderhoud van de Polar M400. Je MOET na elk gebruik de micro USB poort op het horloge openen en onder een lauwe kraan afspoelen. Vervolgens zo goed mogelijk afdrogen en het klepje openhouden zodat het verder aan de lucht droogt (nog een hele tour, want het ding floept steeds terug, maar een tandenstoker ertussen doet wonderen).

Hoe weet ik dit? Op vakantie wou ik mijn horloge opladen. Die flipte in eerste instantie (knipperen tussen ruststand en "opladen". Daarna helemaal niets meer. Met pijn en moeite op een bijna lege batterij mijn laatste loopje langs de Bretonse Kust gelogd. Eenmaal thuis ander snoer, PC, alles geprobeerd maar hij maakte helemaal geen verbinding. Het ergste was nog dat ik ook mijn vakantieloopjes nog niet had kunnen veiligstellen.

Lang verhaal kort: opgestuurd naar Polar, gerepareerd en een bovenstaande uitgebreide onderhoudsinstructie erbij. En mijn loopjes stonden nog ergens op het horloge!
pi_155340986
Service van polar is uitstekend ^O^
2x gebruik van moeten maken, iedere keer snel horloge terug en prima opgelost, plus wat goeie tips.
  dinsdag 18 augustus 2015 @ 23:46:46 #249
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_155341423
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 23:31 schreef Guard het volgende:
Service van polar is uitstekend ^O^
2x gebruik van moeten maken, iedere keer snel horloge terug en prima opgelost, plus wat goeie tips.
dit had je kunnen voorkomen door een Garmin aan te schaffen ;)
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
pi_155341537
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 22:34 schreef pijll het volgende:

[..]

Over verjaardagsloopjes gesproken: de datum van de San Francisco Marathon 2016 is bekend. En waar ik al bang voor was: hij is precies op mijn 42e verjaardag. Dus drie maal raden waar ik dat ga vieren...

Het hoeft nog niet in de WLWW, Zwabber.
Er zijn rottere plekken om te verjaren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')