Artikel 9quote:Op woensdag 19 augustus 2015 12:36 schreef flipsen het volgende:
Leuke column QUit mijn test zal blijken dat ik aanleg heb voor in de bergen rennen in de winter. Fuck zeg, wat was het vandaag een raar loopje. Als ik niet op mijn horloge zou hebben gekeken was er niets aan de hand, ging eigenlijk prima en lekker rustig zo rond de 7:00 min/km. Maar mijn hartslag
Through the roof, 168 gemiddeld met max 179. Terwijl ik nergens dat gevoel had, ging prima eigenlijk. Toch de effecten van jetlag, de zon die net doorbrak toen ik de deur uitging en gewoon veel te warm? Ook vast hoge dauwpunten, Zwabber?
Overigens vindt Endomondo opeens dat k geen trainingen meer mag uploaden vanaf mijn horlogeo maar even herstarten
quote:Op woensdag 19 augustus 2015 14:39 schreef Mercy het volgende:
[..]
Heb jij toevallig de Qr-code gebruikt die in de gebruiksaanwijzing staat ?
in de app store is een Engelstalige variant verkrijgbaardaarna kan je het commentaar gewoon verstaan.
Ik heb een engelstalige getweakte app, maar alleen dit was in het chinees. Was een leuke verrassingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
F means you're fucked
O mijn god, dat haalt flipsen nooit met maar 11km training. En hij komt ook nog 's rechtstreeks uit de winter gevlogen, en heeft nu echt niet voldoende tijd meer om te acclimatiseren!quote:Op woensdag 19 augustus 2015 14:41 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Artikel 9
Bij de Brabants Dagblad Tilburg Ten Miles worden de volgende tijdslimieten gehanteerd:
- 10 Engelse Mijlen: 2 uur 10 minuten (netto)
- 10 km vrouwen: 100 minuten
- 10 km mannen: 85 minuten
- 5 km Cityrun: 50 minuten
Dat is iets meer dan 8min/km. Dat moet toch wel te doen zijn lijkt me?! Dat is 7.5Kmh
Eindelijk iemand die het snaptquote:Op woensdag 19 augustus 2015 14:46 schreef pijll het volgende:
[..]
O mijn god, dat haalt flipsen nooit met maar 11km training. En hij komt ook nog 's rechtstreeks uit de winter gevlogen, en heeft nu echt niet voldoende tijd meer om te acclimatiseren!
Flipsen, neem je OV-kaart maar mee tijdens de wedstrijd. En tot ziens over twee weken!
Dat is ook een soort log, spierpijn.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 21:56 schreef Quoi het volgende:
Officieel heb ik dus volgens sommigen (mensen die zich hechten aan vastigheden) niet gelopen. Mijn benen - en ja, toch ook wel wat andere spieren - zeggen alleen iets anders.
Yep, dat klopt.quote:Proef ik hier een hardloopgerelateerd optimisme?
Ik heb je in de WLWW gezet.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 22:34 schreef pijll het volgende:
[..]
Over verjaardagsloopjes gesproken: de datum van de San Francisco Marathon 2016 is bekend. En waar ik al bang voor was: hij is precies op mijn 42e verjaardag. Dus drie maal raden waar ik dat ga vieren...
Het hoeft nog niet in de WLWW, Zwabber.
Ik heb wel een suggestie: het duinengebied rondom Katwijk. Ik wil daar de Vlaggeduin bedwingen. Weliswaar is het laatste stuk een trap, gevaarlijk dus, maar het is het hoogste punt van Zuid-Holland.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 22:36 schreef pijll het volgende:
[..]
Ik zou haast zeggen: ik organiseer binnenkort weer iets op een interessante lokatie (mogelijk Meijendel, mogelijk iets anders leuks). Helaas is ieder weekend al volgeboekt, tot aan oktober. Maar misschien kan ik er iets tussen frotten.
Mijn genuanceerde en weloverwogen reactie: compleet debiel dat dit MOET.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 23:27 schreef indepoeier het volgende:
Je MOET na elk gebruik de micro USB poort op het horloge openen en onder een lauwe kraan afspoelen. Vervolgens zo goed mogelijk afdrogen en het klepje openhouden zodat het verder aan de lucht droogt (nog een hele tour, want het ding floept steeds terug, maar een tandenstoker ertussen doet wonderen).
Juist besluit! Ik had hetzelfde idee bij mijn enkel, dat het herstel trager ging toen ik heel trouw al die onmogelijke oefeningen deed. Op zich niet onlogisch, het is gewoon een belasting.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 08:19 schreef Quoi het volgende:
Sja, overall: ik ben gestopt met de oefeningen, omdat ik meer last kreeg. En eigenwijs misschien, maar ik sluit liever eerst uit dat er iets echt kapot is voordat ik alles op alles zet qua oefenen. Ik heb er echt dagelijks pijn aan. Ik moet daar alleen gewoon eens achteraan (en dan dus eerst langs huisartsen dan wachten op plek bij orthopeed
).
Lager dan de laatste tijd. 12/13 C. Dat zit op de grens van wat ik aangenaam vind. Hoger isquote:
Kijk, dat is voor mij wel een interessante reden om er te gaan lopen.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 16:19 schreef Zwabberhark het volgende:
Ik heb wel een suggestie: het duinengebied rondom Katwijk. Ik wil daar de Vlaggeduin bedwingen. Weliswaar is het laatste stuk een trap, gevaarlijk dus, maar het is het hoogste punt van Zuid-Holland.
Ik snap dit helemaal, maar dat ga ik niet hardop zeggen om mijn hippe imago een beetje op te houden.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 16:21 schreef pijll het volgende:
Vorige maand kwam ik op een van mijn loopjes langs het drieprovinciespunt NH/ZH/UT. Er stond een bord. Daar werd ik wel even warm van.
Joaaah!quote:Op woensdag 19 augustus 2015 16:42 schreef wyccie het volgende:
Zwabber en pijll. Jullie!![]()
Kunnen jullie geen cabaretduo vormen of zo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nopes. Ik heb me (nog) niet ingeschreven.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 16:38 schreef Zwabberhark het volgende:
Moest Quoi nou nog bij de BGL gezet worden, of ben ik abuis?
Goed puntquote:Op woensdag 19 augustus 2015 17:13 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Het gaat niet om de tijd, maar om genieten.
quote:Op woensdag 19 augustus 2015 17:06 schreef Voccar het volgende:
Jammer dat de foto's van marathon-photos bijna net zo duur zijn als wat ik aan inschrijfgeld heb betaald voor afgelopen zaterdag. Foto's waren best redelijk gelukt, in 3 van de 5 foto's is een (lichte) zweef te zien
Dat is een behoorlijke zweef hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
Best een leuke bucketlist: langs alle Nederlandse drieprovinciespunten hardlopen. Ik weet niet of ik er ueberhaupt meer heb gelopen, maar van eentje ben ik me bewust: die bij Katwijkquote:Op woensdag 19 augustus 2015 16:21 schreef pijll het volgende:
[..]
Kijk, dat is voor mij wel een interessante reden om er te gaan lopen.
Vorige maand kwam ik op een van mijn loopjes langs het drieprovinciespunt NH/ZH/UT. Er stond een bord. Daar werd ik wel even warm van.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 19-08-2015 17:57:44 ]
| 1 2 | [b]11 oktober 2015 - [url=www.4mijl.nl]4Mijl van Groningen (Groningen)[/url][/b] [*] Glijdt_licht - 4 EM |
| 1 2 | [b]14 november 2015 - [url=www.zevenheuvelennacht.nl]Zevenheuvelennacht (Nijmegen)[/url][/b] [*] Glijdt_licht - 7 km |
| 1 2 | [b]20 maart 2016 - [url=www.venloop.nl]Venloop (Venlo)[/url][/b] [*] Glijdt_licht - 10 km |
Verwerkt.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 18:15 schreef Glijdt_licht het volgende:
FF duidelijker voor de TS.
[ code verwijderd ]
[ code verwijderd ]
[ code verwijderd ]
Ik twijfel een beetje over de Sint pietersbeartrail. Ziet er zeer tof uit 10km lukt me ook wel, maar zit met nog wat andere dingen..
| 1 2 | [b]20 september 2015 - [url=http://bearsports.nl/sint-pietersbear-trail]Sint Pietersbeartrail (Maastricht)[/url][/b] [*] Glijdt_licht - 10 km |
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |