Liepen slechts 29:07 en 29:16 over de 10 kilometer hier, vrij matig dus. Winnende vrouwen ook 33:41.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 18:24 schreef wyccie het volgende:
Dit is HARDlopen.![]()
![]()
![]()
(Olympische afstand triathlon)
Hier ook, maar desondanks heb ik eindelijk een lekker gelopenquote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:41 schreef luckass het volgende:
Benauwd. Hoopte stiekem op een beetje regen maar helaas .
Ik wil ook een lekker lopen!quote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:43 schreef YUR het volgende:
[..]
Hier ook, maar desondanks heb ik eindelijk een lekker gelopen
Gewoon een keertje doen johquote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:46 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ik wil ook een lekker lopen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.F means you're fucked
quote:Op donderdag 20 augustus 2015 20:01 schreef YUR het volgende:
sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Opzich wel, maar eens kijken hoe ik daar op reageer.. Als er ijs is, anders pak ik gewoon een pak spinaziequote:
Een zak erwtjes doet het ook altijd goedquote:Op donderdag 20 augustus 2015 20:27 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Opzich wel, maar eens kijken hoe ik daar op reageer.. Als er ijs is, anders pak ik gewoon een pak spinazie
daarom ook pas strekken na de loopquote:Op donderdag 20 augustus 2015 20:24 schreef Glijdt_licht het volgende:
Voelde me zo lekker vandaag, en dacht vanavond gewoon ff een korte stint te doen van 5km met wat intervaltraining erbij. Eerst ff rustig lopen, beetje spieren strekken zoals altijd.
Ik start met m;n standaard tempo en er knalt toch wat in de buurt van beide achillespezen. Godnondeju. Elke keer bij het neerkomen van de voet, dacht nog even: Tijdelijk? Dus toch proberen, maar nee.. Terug naar huis gestrompeld (naja normaal lopen zover het kon), en het doet ook met zitten zeer terwijl ik niks doe, voornamelijk rechts, maar ook links is niet fijn.. En dinsdag voelde alles zo ontzettend lekker, dat ik gisteren eigenlijk niet eens voelde dat ik dinsdag getraind had.. Fffuu..
Rust
Heb eigenlijk nooit blessures gehad, en met voetbal alleen verrekte enkel omdat iemand zo nodig op de binnenkant moest staan
Dat is het allerlekkerst ja, gestrekt gaan na de loopquote:Op donderdag 20 augustus 2015 20:33 schreef Skweezer het volgende:
[..]
daarom ook pas strekken na de loop
hippie.....quote:Op donderdag 20 augustus 2015 20:31 schreef Corniel het volgende:
Gisteren weer linksdraaiende groene thee gedronken.
zo lang het maar geen linksdraaiende is....quote:
Discriminatiequote:Op donderdag 20 augustus 2015 21:05 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
zo lang het maar geen linksdraaiende is....
Na of naar?quote:Op donderdag 20 augustus 2015 21:12 schreef Quoi het volgende:
Wij zijn na De Kapel gelopen en via de kade (van dé kadeloop) weer terug. Het was genieten geblazenMijn darmen vonden overigens van niet, en mijn benen ook niet trouwens. Man, die spierpijn!
Het werd 15 km, want thuis was daar en de route (en ik) was op. En: zonder horloge
Georgië, hoe kom je daarbij? Lijkt me ook niet dat je je fitheid zo snel kan verliezen, juist wel goed even wat rust in je trainingsschema.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 21:52 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik ben weer terug van vakantie! Uiteindelijk in Georgie 3 kleine loopjes gedaan van ongeveer 6km, wel met veel hoogtemeters, en 2x gehiked. Ik had eigenlijk nog wel vaker gewild, maar de omstandigheden waren er niet altijd naar (overdag 40 graden, wildkamperen dus niet altijd een douche, niet altijd terrein waar het me verstandig leek etc.). Maar heb niet het idee dat ik echt fitheid verloren ben. En ik heb nog wat toffe hardloopkiekjes op 2500m hoogte, zal k binnenkort delen. Was wel een geweldige, fascinerende en tikje vermoeiende vakantie. Vandaag leek het me een goed idee om wel naar de training te gaan, na 6 uur vliegen en al 19 uur wakker zijnde. Heel geweldig ging het niet, maar voelde weer goed om weer wat te doen. 52 dagen tot Eindhoven, let's go!
Wat voor shirt is dat dan? Ik heb er nooit last van.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 21:28 schreef Glijdt_licht het volgende:
Iets herkenbaars voor jullie? Zorgt bepaalde kleding ook voor getoeter van automobilisten als je over het fietspad rent? Voor mij reden om 1 bepaald shirt voorlopig ff niet aan te trekken..
Dat vind ik nou na dat je daarover begintquote:
Well done!quote:Op donderdag 20 augustus 2015 22:13 schreef Quoi het volgende:
[..]
Dat vind ik nou na dat je daarover begint
Zwabber: weer een positieve loopervaring![]()
XMissie: succes bij de sportarts. Wie weet heeft hij een toverstafje
LT: welkom terug
Ik ben tot het bittere eind doorgelopen omdat ik hier niet durfde aan te komen met wéér een sjaak afhaak actie. En natuurlijk hopend op wat meer cheerio's dan dit mensen!Vijf-tien kilometers
quote:Op donderdag 20 augustus 2015 22:13 schreef Quoi het volgende:
. En natuurlijk hopend op wat meer cheerio's dan dit mensen!Vijf-tien kilometers
SPOILER: well done!!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
Waar is dat? En zijn er ook andere afstanden?quote:Op donderdag 20 augustus 2015 20:31 schreef Corniel het volgende:
Gisteren weer linksdraaiende groene thee gedronken. Was niet grappig. Enorme spierpijn na 3 x 600m, 400m, 200m. Wat een nare tempi hadden ze daarvoor bedacht.
Volgende week woensdag een 2000m baanwedstridje. Heb er zin in, al is het wellicht minder handig met oog op de 50 op zaterdag. Het is trouwens een stuif-in, dus mocht iemand zin hebben, join us!
quote:Op donderdag 20 augustus 2015 22:13 schreef Quoi het volgende:
[..]
Dat vind ik nou na dat je daarover begint
Zwabber: weer een positieve loopervaring![]()
XMissie: succes bij de sportarts. Wie weet heeft hij een toverstafje
LT: welkom terug
Ik ben tot het bittere eind doorgelopen omdat ik hier niet durfde aan te komen met wéér een sjaak afhaak actie. En natuurlijk hopend op wat meer cheerio's dan dit mensen!Vijf-tien kilometers
quote:Op donderdag 20 augustus 2015 18:16 schreef Tarahumara het volgende:
Smashrun weer eens ge-update, nieuwe badge![]()
[ afbeelding ]
Wat bedoel je hiermee? Wat ik weet werkt het wel bij mij?quote:Op donderdag 20 augustus 2015 18:16 schreef mytec het volgende:
Voor de TomTom horloge gebruikers onder ons: https://github.com/altera2015/ttwatcher/wiki/TTWatcher-and-Smashrun
Een programma ontwikkeld ipv van de tomtom software, nu nog alleen voor windows. Maar misschien later ook voor mac. Had nogal wat problemen met smashrun en tomtom via nike+ dat de data gemanipuleerd werd. Dit schijnt de oplossing te zijn.
Het lijkt me wel relevant te weten hoe je shirt eruit ziet ...quote:Op donderdag 20 augustus 2015 21:28 schreef Glijdt_licht het volgende:
Iets herkenbaars voor jullie? Zorgt bepaalde kleding ook voor getoeter van automobilisten als je over het fietspad rent? Voor mij reden om 1 bepaald shirt voorlopig ff niet aan te trekken..Nu wonen er hier in het zuiden natuurlijk veel tokkies, met hun opel Astra's, Ford Focussen en mercedes 190's.., maar met dat ene shirt lijk ik getoeter te krijgen uit damesauto's, Fiat Panda's, Punto's, Aygo's enzo..
![]()
http://www.decathlon.nl/t(...)rijs-id_8324529.htmlquote:Op donderdag 20 augustus 2015 22:28 schreef wyccie het volgende:
[..]
Het lijkt me wel relevant te weten hoe je shirt eruit ziet ...
Ik zie er niets bijzonders aan. Het zal je goddelijke lijf wel zijn...quote:Op donderdag 20 augustus 2015 22:32 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
http://www.decathlon.nl/t(...)rijs-id_8324529.html
Dat is 'm. Heb er nooit last van bij andere shirts van Decathlon, Adidas of Asics..
Ik zie er ook niks geks aan. Wel een mooi shirt.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 22:32 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Dat is 'm. Heb er nooit last van bij andere shirts van Decathlon, Adidas of Asics..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 20 augustus 2015 21:12 schreef Quoi het volgende:
Wij zijn na De Kapel gelopen en via de kade (van dé kadeloop) weer terug. Het was genieten geblazenMijn darmen vonden overigens van niet, en mijn benen ook niet trouwens. Man, die spierpijn!
Het werd 15 km, want thuis was daar en de route (en ik) was op. En: zonder horloge
Ziet er inderdaad wel netjes uit, wat McTwente zegt, zal je lijf wel zijnquote:Op donderdag 20 augustus 2015 22:32 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 20 augustus 2015 22:20 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]Oef! Ik had dus nog niet gegeten en had na de duurloop totaal geen trek. Nu welSPOILER: well done!!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar nu lig ik gestrekt en kom ik niet meer overeind.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |