Op Eurosport wordt het uitgezonden: http://www.eurosport.com/athletics/quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 18:52 schreef Guppyfriend het volgende:
Vannacht, 01:35 uur is de mannen marathon op het WK atletiek. Zou dat nog ergens te volgen zijn...?
Ben je zo'n nachtbraker of ga je speciaal ervoor opblijven?quote:
Het is verleidelijk, maar ik denk dat ik toch maar ga slapen. Maar dan neem ik het opquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 18:56 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ben je zo'n nachtbraker of ga je speciaal ervoor opblijven?
Ik laat gewoon m'n telefoon liggenquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 19:45 schreef La_Tramposa het volgende:
Ja precies, ik wil graag de 1500m en 800m zien, maar het zal wel moeilijk zijn om het resultaat niet op twitter binnen te krijgen voor ik de race terugzieMaar gelukkig zijn het de series dus als het goed is gaan ze wel door..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 20:47 schreef Quoi het volgende:
Lekker MosseltjeMooi daar.
Had ik mijn ervaring met LDL zonder horloge hier al gedeeld trouwens?Grappige ervaring! Ik heb een keer de 30km trainingsloop in Amsterdam gedaan met mijn horloge in mijn tas, toen vond ik de kms juist veel sneller voorbijvliegen dan wanneer ik ze zou zien. Maar voor alle loopjes die ik rond mijn huis zou doen weet ik denk ik te goed in te schatten wat de afstanden zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar goed, 15 of 16km maakt niet veel uit toch? Prima duurloop!
[ Bericht 0% gewijzigd door La_Tramposa op 21-08-2015 21:00:57 ]Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
O nee hoor. Het was gewoon dat ik bij de 10 eigenlijk dacht dat ik er bijna wasquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 20:52 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Grappige ervaring! Ik heb een keer de 30km trainingsloop in Amsterdam gedaan met mijn horloge in mijn tas, toen vond ik de kms juist veel sneller voorbijvliegen dan wanneer ik ze zou zien. Maar voor alle loopjes die ik rond mijn huis zou doen weet ik denk ik wel goed in te schatten wat de afstanden zijn.
Maar goed, 15 of 16km maakt niet veel uit toch? Prima duurloop!
quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 20:47 schreef Quoi het volgende:
Lekker MosseltjeMooi daar.
Had ik mijn ervaring met LDL zonder horloge hier al gedeeld trouwens?Ik vind het wel dapper van je, zonder horloge lopen. Ik vertrouw iets teveel op dat dingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Gek he, hoe gevoel er flink naast kan zitten (wb afstand in dit geval)? Had je ook het gevoel dat het zwaarder werd vanaf het moment dat je de afstand ongeveer wist?
LT en mossel, mooooie vakantiekiekjes!![]()
Tijdens een LDL kijk ik eigenlijk nooit op m'n horloge, en tel ik alleen de piepjes van de km'squote:Op vrijdag 21 augustus 2015 21:05 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik vind het wel dapper van je, zonder horloge lopen. Ik vertrouw iets teveel op dat ding. Gek he, hoe gevoel er flink naast kan zitten (wb afstand in dit geval)? Had je ook het gevoel dat het zwaarder werd vanaf het moment dat je de afstand ongeveer wist?
LT en mossel, mooooie vakantiekiekjes!
Ik kijk eigenlijk alleen naar hoe lang ik onderweg ben en hoe lang ik nog ongeveer moet, om te kunnen bepalen wanneer ik welke kant op moet gaan lopen. En af en toe kijk ik naar mijn hartslag, als ik mijn meter om hebquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 21:08 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Tijdens een LDL kijk ik eigenlijk nooit op m'n horloge, en tel ik alleen de piepjes van de km's
Ik check m'n tempo soms even, sowieso bij elke km. Gewoon even weten hoe het ervoor staat. Zou ik ook eigenlijk niet moeten doenquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 21:08 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Tijdens een LDL kijk ik eigenlijk nooit op m'n horloge, en tel ik alleen de piepjes van de km's
Precies dat ja! Moarjaquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 21:05 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik vind het wel dapper van je, zonder horloge lopen. Ik vertrouw iets teveel op dat ding. Gek he, hoe gevoel er flink naast kan zitten (wb afstand in dit geval)? Had je ook het gevoel dat het zwaarder werd vanaf het moment dat je de afstand ongeveer wist?
LT en mossel, mooooie vakantiekiekjes!
Ik google-map de route van te voren, en die weet ik dan uit m'n hoofd...quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 21:09 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik check m'n tempo soms even, sowieso bij elke km. Gewoon even weten hoe het ervoor staat. Zou ik ook eigenlijk niet moeten doen
Oh en ik kijk ook om te zien hoe lang ik nog moet om de route te bepalen
Weet ongeveer hoe lang je er over gaat doen, en ga gewoon op de bonnefooi lopen. Halverwege weet je ook wel ongeveer wanneer je weer een beetje richting huis moet gaan denken. Zo doe ik het heel vaakquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 21:38 schreef La_Tramposa het volgende:
Standaard vraag van de vrijdagavond; welke route zal ik kiezen voor mijn duurloop van morgen.. Het moet rond 20km uitkomen en ik heb weinig inspiratie..
Mja, maar dan kom ik toch vaak op dezelfde stukken uit als altijd. Op zich ook niet erg, maar wat nieuws is ook wel weer eens leuk. En ik moet ook een beetje een slimme kant op gaan wil ik niet eerst 6km door stad met stoplichten en auto's moeten lopenquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 21:40 schreef YUR het volgende:
[..]
Weet ongeveer hoe lang je er over gaat doen, en ga gewoon op de bonnefooi lopen. Halverwege weet je ook wel ongeveer wanneer je weer een beetje richting huis moet gaan denken. Zo doe ik het heel vaak
Dan spring je op een fiets/in een trein/in een auto en zoek je een natuurgebied op. Utrechtse Heuvelrug bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 21:42 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Mja, maar dan kom ik toch vaak op dezelfde stukken uit als altijd. Op zich ook niet erg, maar wat nieuws is ook wel weer eens leuk. En ik moet ook een beetje een slimme kant op gaan wil ik niet eerst 6km door stad met stoplichten en auto's moeten lopen
dit dus, en gewoon een route volgen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 21:42 schreef YUR het volgende:
[..]
Dan spring je op een fiets/in een trein/in een auto en zoek je een natuurgebied op. Utrechtse Heuvelrug bijvoorbeeld
Enjoyquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 21:45 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
dit dus, en gewoon een route volgen.
Hier zo direkt de deur uit voor een van de laatste rondjes
will do!quote:
20 km dat wordt redelijk lastig om wat leuks ga je richting of over de 30 dan heb je al meer keus. zelf morgen maar weer eens een stukje vecht gaan volgen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 21:38 schreef La_Tramposa het volgende:
Standaard vraag van de vrijdagavond; welke route zal ik kiezen voor mijn duurloop van morgen.. Het moet rond 20km uitkomen en ik heb weinig inspiratie..
Ja, precies, en treinen is wel leuk maar dat kost gelijk weer zoveel tijd. Vecht doe ik ook wel vaak, maar dan moet ik wel eerst 6km over drukke wegen. Station Culemborg en dan teruglopen is misschien nog een optie..quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 21:48 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
20 km dat wordt redelijk lastig om wat leuks ga je richting of over de 30 dan heb je al meer keus. zelf morgen maar weer eens een stukje vecht gaan volgen.
Zet google maps aan en maak een route van je huis naar het einde van de straat. Pak het midden van de route en sleep het een kant op. Maak er een beetje een rondje van en vergroot of verklein het tot je 20km hebt.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 21:38 schreef La_Tramposa het volgende:
Dat hoeft niet als je langs het ARK gaat. Gisteren nog van houten voornamelijk langs het ark naar huis gelopen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 21:56 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ja, precies, en treinen is wel leuk maar dat kost gelijk weer zoveel tijd. Vecht doe ik ook wel vaak, maar dan moet ik wel eerst 6km over drukke wegen. Station Culemborg en dan teruglopen is misschien nog een optie..
,quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 21:56 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ja, precies, en treinen is wel leuk maar dat kost gelijk weer zoveel tijd. Vecht doe ik ook wel vaak, maar dan moet ik wel eerst 6km over drukke wegen. Station Culemborg en dan teruglopen is misschien nog een optie..
Je gaat door, maar voor je bij de koelkast bent aangekomen duurt nog wel even.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 23:10 schreef Quoi het volgende:
Amsterdam Rijn Kanaal! Ga ik door voor de koelkast?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
Daar zit ik nog over te twijfelen.... afgelopen jaar alleen wat chaffing tussen mijn billenquote:
quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 07:20 schreef rechtsedirecte het volgende:
Omdat ik vanaf morgen 3 dagen weg ben naar een Fire Service Safety & Wellbeing Conference heb ik vandaag alvast het grootste deel van mijn crew box bij elkaar gezocht....
Ik ga hardlopen en neem mee....Ha, net een zoekplaatjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is eigenlijk wel compleet een andere hobby dan wat de rest van ons hier beoefent als je dit zo bekijkt..
Heb je bij de cola de prik eruit gelaten? Al dat koolzuur lijkt me niet heel fijn voor je buik?Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
Vorige maand ging dat over de Ladies Run waar hij niet aan mocht deelnemen. Hardlopen is kapot gemaakt door vrouwen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 13:36 schreef pijll het volgende:
[..]
Jammer. Ik bladerde 'm altijd met genoegen door als ik bij je thuis was. Een rubriek als "het leukste loopje van Nederland" zal ik missen.
Ik heb er eentje liggen, maar vind het niet heel veel anders. Veel trendy shit.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 13:55 schreef La_Tramposa het volgende:
Koop een keer Losse Veter! Ik vind dat echt een leuk blad..
Het verschilt een beetje per nummer hoeveel interessants er in staat, maar meestal toch ook wel veel interviews met de huidige topsporters en een interview met een cardioloog, een stuk van Miriam van Reijen over voeding en iets van één of andere coach over trainingsleer of zo. De laatste vond ik wel wat minder, 15 pagina's over de Roparun was wat veel..quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 09:24 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Vorige maand ging dat over de Ladies Run waar hij niet aan mocht deelnemen. Hardlopen is kapot gemaakt door vrouwen.
Overigens vond ik het verhaal over die hete marathon van Split in 1990 wel erg de moeite waard om te lezen. Dat ging over sport.
[..]
Ik heb er eentje liggen, maar vind het niet heel veel anders. Veel trendy shit.
Je hebt laatst een artikel uit dat blad geleden, weet ik uit betrouwbare bronquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 09:34 schreef Quoi het volgende:
VI. Die lees ik niet, dus geen idee hoe dat er dan uit zou moeten zien.
O damn ja, dat is waar.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 09:36 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Je hebt laatst een artikel uit dat blad geleden, weet ik uit betrouwbare bron
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 09:43 schreef Zwabberhark het volgende:
Dit had over hardlopen kunnen gaan:Ik houd van hipsterbuurtjes: koffietentjes, vintagewinkeltjes, bierbrouwerijtjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry Zwab.
Maar ik snap de vergelijking.
Dit had over hardlopen kunnen gaan:Hardlopers kopieren elkaar allemaal ;-) iedereen aan de vintage hardloop kleding? De link ontgaat me een beetje, maar wel een leuk artikel. Ze kopieren allemaal van elkaar dat het eigenlijk niet authentiek meer is. Maar mijn zegen hebben ze zolang ze maar wel allemaal wat anders verkopen..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en als inwoner van een land wat eigenlijk maar zo'n 150 aar oud is en dus weinig historie kan ik, als ik in NL ben, enorm genieten van kneuterige "Nederlandse" buurtjes met kleine winkeltjes, smalle steegjes en dat hipster eetcafe wat een hidden gem blijkt te zijn.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 09:56 schreef mytec het volgende:
[..]
De link ontgaat me een beetje, maar wel een leuk artikel.
Dit had over hardlopen kunnen gaan:Ik heb gisteren bij twee van de gefotografeerde tentjes gezetenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het gaat er niet om of je ervan houdt of niet. Het gaat om de overdaad en het feit dat het gebruikt wordt als marketingconcept. Het pure gaat er dan vanaf. Ikzelf vind een initiatief als Uit je Eigen Stad in Rotterdam bijvoorbeeld heel tof, ondanks dat mevrouw Z destijds bijna stikte in een salade in hun restaurant.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 09:56 schreef Quoi het volgende:
[..]
Ik houd van hipsterbuurtjes: koffietentjes, vintagewinkeltjes, bierbrouwerijtjesSorry Zwab.
Maar ik snap de vergelijking.
kuddedier!quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 10:41 schreef thettes het volgende:
[..]
Ik heb gisteren bij twee van de gefotografeerde tentjes gezeten
Jij dan... Urenlang achter andere mensen aanrennen.quote:
Deze ben ik nu aan het bekijken. Goede kans dat dit idee mijn ldl van morgen wordt.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 23:58 schreef pijll het volgende:
[..]
,
Of station Den Dolder en dan terug over het vliegveld.
Ja, maar als ik er van houd, houd ik er van (zo, die zit!quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 10:51 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Het gaat er niet om of je ervan houdt of niet. Het gaat om de overdaad en het feit dat het gebruikt wordt als marketingconcept. Het pure gaat er dan vanaf. Ikzelf vind een initiatief als Uit je Eigen Stad in Rotterdam bijvoorbeeld heel tof, ondanks dat mevrouw Z destijds bijna stikte in een salade in hun restaurant.
BTW, net in de volle zon 7 km gelopen. Enige moment waarop ik tijd heb dit weekend. Het was warm, maar de poot gedroeg zich heel behoorlijk!!
Chill swag, je mag het uiteraard allemaal helemaal zelf weten. Open deur. Als jij latte macchiato episch vindt, dan vind je latte macchiato episch.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 12:07 schreef Quoi het volgende:
[..]
Ja, maar als ik er van houd, houd ik er van (zo, die zit!)
Het is ook op het Belgische Sporza nu.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 12:28 schreef Skweezer het volgende:
Nu live op de NOS stream. Het WK
http://nos.nl/livestream/2053249-wk-atletiek-finales-dag-1.html
Spoilers man, spoilers...quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 14:03 schreef McTwente het volgende:
Martina is door de series 100 meter heen.
Bolt was nog wel te snel.
quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 14:03 schreef McTwente het volgende:
Martina is door de series 100 meter heen.
Bolt was nog wel te snel.
Dat is denk ik ook de reden dat het lopen zo slecht ging. Was bij mij gisteren ook zo bar en boos. Nu heb jij minder last van warmte dan ik omdat je fitter bent, maar het maakt nog steeds wel uit lijkt me.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 13:23 schreef La_Tramposa het volgende:
Het is trouwens ook echt zweetweer. Liever 35 graden in Georgie dan 25 graden hier
Je had ook gewoon de route moeten lopen die ik voorgesteld had.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 13:21 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ik had me ook vergist in de afstand van het rondje dus dat werd 2x zo lang uitlopen als de bedoeling was..
Poeh.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 15:08 schreef wyccie het volgende:
Tl;dr-versie: kuttraining, veel te heet, doodgegaan en uiteindelijk toch 29 km gelopen (in twee etappes).
En ik heb ook zo'n gordel, de Nathan Trail MIx, en die blijft juist weer prima op z'n plek zitten. Het is heel persoonlijk allemaal, maar ik weet wel: goedkoop is vaak duurkoop bij die dingen. Goeie spullen zijn goud waard.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 15:43 schreef Tarahumara het volgende:
Zo'n gordel vind ik niks, blijft niet lekker op z'n plek zitten.
Ach joh, ik heb er al honderden kilometers mee om m'n middel gelopen. Per kilometer kost zo'n ding niks.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 15:59 schreef HenkieVdV het volgende:
Thanks voor de adviezen, ik had gehoopt dat er ergens een goedkoper alternatief zou zijn (vind 40 euro redelijk aan de prijs) maar ik denk dat ik voor die Nathan Trail Mix ga, die leek mij ook het beste zitten. Zo'n gordel met grotere bidon zou op zich ook wel kunnen maar die lijkt mij minder fijn. Ik zat te twijfelen aan handheld maar het lijkt me vervelend constant iets in je handen te hebben.
Zo'n rugzak komt misschien later wel als ik echte afstanden ga lopen haha.
Dankjewel voor de tip, ik zie wel dat er meer keuze is blijkbaar.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 16:11 schreef pijll het volgende:
En ik heb de goedkoopste gordel van de Plutosport, en die zit ook prima. Meer dan dat heb ik niet nodig.
Rondje om het lint. Ik had uiteindelijk ook wel een andere route nog uitgestippeld, maar ik had vanochtend bedacht dat ik geen zin had om bezig te zijn met de route dus op de automatische piloot wilde lopenquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 14:41 schreef pijll het volgende:
[..]
Je had ook gewoon de route moeten lopen die ik voorgesteld had.
Waar ben je nu eigenlijk geweest?
(En ik vind het knap van iedereen die in dit weer zo'n stuk loopt. Vooral als er tempowerk in zit.)
ik wacht denk ik op de buitjes van maandagquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 17:52 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik denk dat ik m'n LDL toch maar verschuif naar morgen, ondanks dat het dan niet koeler is en het ook niet gaat regenen... Voel me helemaal niet lekker, misselijk en bleg... Dan ga ik morgenochtend wel, als ik me dan beter voel.
Gedoe...
Tempting... Maar op maandag een LDL doen na m'n werk, meh...quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 18:05 schreef luckass het volgende:
[..]
ik wacht denk ik op de buitjes van maandag
Heb je een logje? Zo ver als tot het Muiderslot heb ik nooit gelopen, ben wel benieuwd!quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 19:14 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
heerlijk loopweertje was het vandaag. Lekker een beetje langs de vecht gelopen. Ook nog even met de pootjes in de vecht gezeten. Op een gegeven moment kon ik niet meer verder aangezien er een muiderslot in de weg stond, en mijn taxi terug stond daar al klaar.
Uiteraard heb ik die niet gelogd is niet gelopen immers.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 19:34 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Heb je een logje? Zo ver als tot het Muiderslot heb ik nooit gelopen, ben wel benieuwd!
Wow, coole route! Heb je wel een taxi voor nodig inderdaad, tenzij je RD heetquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 19:37 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Uiteraard heb ik die niet gelogd is niet gelopen immers.![]()
https://connect.garmin.com/modern/activity/873746767
Geen idee, ik denk t. Aan de andere kant is het ook weer niet zo extreem heet...quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 18:52 schreef wyccie het volgende:
Balen, Guppy. Misschien last van de hitte?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
Kloppen die hartslagzones wel? Want nu heb je een "Epic Suffer Score" en heb je bijna alles op verzuringstempo gelopen?quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 20:22 schreef GooseFM het volgende:
Flink warm vandaag, maar desondanks toch een redelijke 19KM gelogd. En een stukje over de Veluwe gepakt, ook een first voor mij!
En logje:
https://www.strava.com/activities/374895252
Gebaseerd op een maximale hartslag van 190 berekend volgens de meeste methode's waar ik over heb gelezen. Kom er mee tussen de 190 en 200 uit qua maximale hartslag.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 20:33 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Kloppen die hartslagzones wel? Want nu heb je een "Epic Suffer Score" en heb je bijna alles op verzuringstempo gelopen?
Je kunt die zones sowieso bijstellen, want je hebt nu tijdens deze training al hartslagen van 204 gehaald..quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 20:47 schreef GooseFM het volgende:
[..]
Gebaseerd op een maximale hartslag van 190 berekend volgens de meeste methode's waar ik over heb gelezen. Kom er mee tussen de 190 en 200 uit qua maximale hartslag.
Maar als je tips hebt, dan zijn die zeer welkom want zolang loop ik nog niet met een hartslagmeter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |