Poeh.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 15:08 schreef wyccie het volgende:
Tl;dr-versie: kuttraining, veel te heet, doodgegaan en uiteindelijk toch 29 km gelopen (in twee etappes).
En ik heb ook zo'n gordel, de Nathan Trail MIx, en die blijft juist weer prima op z'n plek zitten. Het is heel persoonlijk allemaal, maar ik weet wel: goedkoop is vaak duurkoop bij die dingen. Goeie spullen zijn goud waard.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 15:43 schreef Tarahumara het volgende:
Zo'n gordel vind ik niks, blijft niet lekker op z'n plek zitten.
Ach joh, ik heb er al honderden kilometers mee om m'n middel gelopen. Per kilometer kost zo'n ding niks.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 15:59 schreef HenkieVdV het volgende:
Thanks voor de adviezen, ik had gehoopt dat er ergens een goedkoper alternatief zou zijn (vind 40 euro redelijk aan de prijs) maar ik denk dat ik voor die Nathan Trail Mix ga, die leek mij ook het beste zitten. Zo'n gordel met grotere bidon zou op zich ook wel kunnen maar die lijkt mij minder fijn. Ik zat te twijfelen aan handheld maar het lijkt me vervelend constant iets in je handen te hebben.
Zo'n rugzak komt misschien later wel als ik echte afstanden ga lopen haha.
Dankjewel voor de tip, ik zie wel dat er meer keuze is blijkbaar.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 16:11 schreef pijll het volgende:
En ik heb de goedkoopste gordel van de Plutosport, en die zit ook prima. Meer dan dat heb ik niet nodig.
Rondje om het lint. Ik had uiteindelijk ook wel een andere route nog uitgestippeld, maar ik had vanochtend bedacht dat ik geen zin had om bezig te zijn met de route dus op de automatische piloot wilde lopenquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 14:41 schreef pijll het volgende:
[..]
Je had ook gewoon de route moeten lopen die ik voorgesteld had.
Waar ben je nu eigenlijk geweest?
(En ik vind het knap van iedereen die in dit weer zo'n stuk loopt. Vooral als er tempowerk in zit.)
ik wacht denk ik op de buitjes van maandagquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 17:52 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik denk dat ik m'n LDL toch maar verschuif naar morgen, ondanks dat het dan niet koeler is en het ook niet gaat regenen... Voel me helemaal niet lekker, misselijk en bleg... Dan ga ik morgenochtend wel, als ik me dan beter voel.
Gedoe...
Tempting... Maar op maandag een LDL doen na m'n werk, meh...quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 18:05 schreef luckass het volgende:
[..]
ik wacht denk ik op de buitjes van maandag
Heb je een logje? Zo ver als tot het Muiderslot heb ik nooit gelopen, ben wel benieuwd!quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 19:14 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
heerlijk loopweertje was het vandaag. Lekker een beetje langs de vecht gelopen. Ook nog even met de pootjes in de vecht gezeten. Op een gegeven moment kon ik niet meer verder aangezien er een muiderslot in de weg stond, en mijn taxi terug stond daar al klaar.
Uiteraard heb ik die niet gelogd is niet gelopen immers.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 19:34 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Heb je een logje? Zo ver als tot het Muiderslot heb ik nooit gelopen, ben wel benieuwd!
Wow, coole route! Heb je wel een taxi voor nodig inderdaad, tenzij je RD heetquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 19:37 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Uiteraard heb ik die niet gelogd is niet gelopen immers.![]()
https://connect.garmin.com/modern/activity/873746767
Geen idee, ik denk t. Aan de andere kant is het ook weer niet zo extreem heet...quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 18:52 schreef wyccie het volgende:
Balen, Guppy. Misschien last van de hitte?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
Kloppen die hartslagzones wel? Want nu heb je een "Epic Suffer Score" en heb je bijna alles op verzuringstempo gelopen?quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 20:22 schreef GooseFM het volgende:
Flink warm vandaag, maar desondanks toch een redelijke 19KM gelogd. En een stukje over de Veluwe gepakt, ook een first voor mij!
En logje:
https://www.strava.com/activities/374895252
Gebaseerd op een maximale hartslag van 190 berekend volgens de meeste methode's waar ik over heb gelezen. Kom er mee tussen de 190 en 200 uit qua maximale hartslag.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 20:33 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Kloppen die hartslagzones wel? Want nu heb je een "Epic Suffer Score" en heb je bijna alles op verzuringstempo gelopen?
Je kunt die zones sowieso bijstellen, want je hebt nu tijdens deze training al hartslagen van 204 gehaald..quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 20:47 schreef GooseFM het volgende:
[..]
Gebaseerd op een maximale hartslag van 190 berekend volgens de meeste methode's waar ik over heb gelezen. Kom er mee tussen de 190 en 200 uit qua maximale hartslag.
Maar als je tips hebt, dan zijn die zeer welkom want zolang loop ik nog niet met een hartslagmeter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |