abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 22 augustus 2015 @ 09:40:00 #251
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_155431341
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 augustus 2015 09:36 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Je hebt laatst een artikel uit dat blad geleden, weet ik uit betrouwbare bron :+
O damn ja, dat is waar.

Mij valt me de voorkant van de RW nu ook op. Sinds pas zeker? Dat lettertype past idd meer bij de Tina. Nog net geen comic sans! Gaat ook een beetje tegen alle nieuwe stijlontwikkingen in. De inhoud lees ik wel nog steeds graag :)
pi_155431384
Dit had over hardlopen kunnen gaan:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zaterdag 22 augustus 2015 @ 09:56:36 #253
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_155431485
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 augustus 2015 09:43 schreef Zwabberhark het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik houd van hipsterbuurtjes: koffietentjes, vintagewinkeltjes, bierbrouwerijtjes O+ Sorry Zwab.

Maar ik snap de vergelijking.
pi_155431488
quote:
SPOILER
Hardlopers kopieren elkaar allemaal ;-) iedereen aan de vintage hardloop kleding? De link ontgaat me een beetje, maar wel een leuk artikel. Ze kopieren allemaal van elkaar dat het eigenlijk niet authentiek meer is. Maar mijn zegen hebben ze zolang ze maar wel allemaal wat anders verkopen..
  zaterdag 22 augustus 2015 @ 10:25:35 #255
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_155431742
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 augustus 2015 09:56 schreef mytec het volgende:

[..]
De link ontgaat me een beetje, maar wel een leuk artikel.
en als inwoner van een land wat eigenlijk maar zo'n 150 aar oud is en dus weinig historie kan ik, als ik in NL ben, enorm genieten van kneuterige "Nederlandse" buurtjes met kleine winkeltjes, smalle steegjes en dat hipster eetcafe wat een hidden gem blijkt te zijn.
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
pi_155431890
quote:
SPOILER
Ik heb gisteren bij twee van de gefotografeerde tentjes gezeten :D
pi_155431994
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 augustus 2015 09:56 schreef Quoi het volgende:

[..]

Ik houd van hipsterbuurtjes: koffietentjes, vintagewinkeltjes, bierbrouwerijtjes O+ Sorry Zwab.

Maar ik snap de vergelijking.
Het gaat er niet om of je ervan houdt of niet. Het gaat om de overdaad en het feit dat het gebruikt wordt als marketingconcept. Het pure gaat er dan vanaf. Ikzelf vind een initiatief als Uit je Eigen Stad in Rotterdam bijvoorbeeld heel tof, ondanks dat mevrouw Z destijds bijna stikte in een salade in hun restaurant.

BTW, net in de volle zon 7 km gelopen. Enige moment waarop ik tijd heb dit weekend. Het was warm, maar de poot gedroeg zich heel behoorlijk!!
  zaterdag 22 augustus 2015 @ 10:52:58 #258
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_155432008
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 augustus 2015 10:41 schreef thettes het volgende:

[..]

Ik heb gisteren bij twee van de gefotografeerde tentjes gezeten :D
kuddedier!
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
  zaterdag 22 augustus 2015 @ 11:17:18 #259
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_155432275
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 augustus 2015 10:52 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

kuddedier!
Jij dan... Urenlang achter andere mensen aanrennen. :6
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
pi_155432546
Het is al flink warm ja. Morgen dus maar beetje op tijd uit voor m'n loopje.
pi_155432903
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 augustus 2015 23:58 schreef pijll het volgende:

[..]

,
Of station Den Dolder en dan terug over het vliegveld.
Deze ben ik nu aan het bekijken. Goede kans dat dit idee mijn ldl van morgen wordt.
  zaterdag 22 augustus 2015 @ 12:07:56 #262
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_155433091
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 augustus 2015 10:51 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Het gaat er niet om of je ervan houdt of niet. Het gaat om de overdaad en het feit dat het gebruikt wordt als marketingconcept. Het pure gaat er dan vanaf. Ikzelf vind een initiatief als Uit je Eigen Stad in Rotterdam bijvoorbeeld heel tof, ondanks dat mevrouw Z destijds bijna stikte in een salade in hun restaurant.

BTW, net in de volle zon 7 km gelopen. Enige moment waarop ik tijd heb dit weekend. Het was warm, maar de poot gedroeg zich heel behoorlijk!!
Ja, maar als ik er van houd, houd ik er van (zo, die zit! :') ) Ik bedoel: dat het niet puur zou zijn of een marketingconcept is, boeit me dan gewoon echt niet. Misschien ben ik gevoelig voor de marketing. Dan is dat zo en doen ze dat goed. Alhoewel een gebrek aan puurheid wel snel opvalt. Belangrijkste vind ik dat er gepassioneerde mensen achter staan. Of is dat weer te hipster uitgedrukt? :+

Weer een positief loopje Zwabber. Het gaat niet goed met je ;)
  Moderator zaterdag 22 augustus 2015 @ 12:45:41 #264
155227 crew  Guppy
dus
pi_155433781
Ik zit m'n opname van vannacht door te spoelen en kom langs het kogelstoten voor vrouwen. Nou ja, vrouwen... :X
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_155434039
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 augustus 2015 12:07 schreef Quoi het volgende:

[..]

Ja, maar als ik er van houd, houd ik er van (zo, die zit! :') )
Chill swag, je mag het uiteraard allemaal helemaal zelf weten. Open deur. Als jij latte macchiato episch vindt, dan vind je latte macchiato episch.

Ik vind het vaak óók leuk, maar als er te veel van hetzelfde type zaakje komt is er geen verschil meer met de grote ketens die het gemiddelde stadscentrum overspoelen. Mediamarkt vond ik ooit een hele bezienswaardigheid. Nu is alles vermediamarkt.

Als er te veel van iets komt, is het juist niet meer origineel. Zo zonde. Maar je doet er niks aan. Afgelopen winter at ik in een lugubere kelder in Newcastle met de naam "Vet Nijlpaard" (maar dan in het Engels). Er was zo slecht schoon gemaakt dat ik bijna op mijn bek ging. Maar het eten was lekker. Dat gaat heel hip worden, spekgladde smerige vloeren, let op mijn woorden.
pi_155434466
quote:
Het is ook op het Belgische Sporza nu.

Verder: Ik hoop dat dit de slechtste training uit mijn trainingsschema blijkt te blijven. Wat ging dát slecht. Blijkbaar waren mijn benen helemaal verzuurd door het fietsen gisteren.. terwijl ik dat toch echt niet op hoge hartslag had gedaan. Ik ging me eerst nog proberen aan de trainingssnelheden te houden, maar na 1 blok D2 was het wel duidelijk dat dat niet ging. Toen op hartslag gaan lopen, maar zelfs op de bovenkant van de zones liep ik zo'n 30-40 seconden per km langzamer dan normaal bij die hartslag. Ik had me ook vergist in de afstand van het rondje dus dat werd 2x zo lang uitlopen als de bedoeling was.. een hele trage martelgang met wind tegen en verzuurde benen :P
Nouja.. even goed herstellen en dan blijft het hopelijk bij dit lesje in nederigheid..
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_155434520
Het is trouwens ook echt zweetweer. Liever 35 graden in Georgie dan 25 graden hier :P
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_155435364
Martina is door de series 100 meter heen.
Bolt was nog wel te snel. ;)
  zaterdag 22 augustus 2015 @ 14:04:42 #269
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_155435397
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 augustus 2015 14:03 schreef McTwente het volgende:
Spoilers man, spoilers...
F means you're fucked
pi_155435469
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 augustus 2015 14:03 schreef McTwente het volgende:
SPOILER
  zaterdag 22 augustus 2015 @ 14:36:55 #271
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_155436135
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 augustus 2015 13:23 schreef La_Tramposa het volgende:
Het is trouwens ook echt zweetweer. Liever 35 graden in Georgie dan 25 graden hier :P
Dat is denk ik ook de reden dat het lopen zo slecht ging. Was bij mij gisteren ook zo bar en boos. Nu heb jij minder last van warmte dan ik omdat je fitter bent, maar het maakt nog steeds wel uit lijkt me.
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_155436246
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 augustus 2015 13:21 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Ik had me ook vergist in de afstand van het rondje dus dat werd 2x zo lang uitlopen als de bedoeling was..
Je had ook gewoon de route moeten lopen die ik voorgesteld had.

Waar ben je nu eigenlijk geweest?

(En ik vind het knap van iedereen die in dit weer zo'n stuk loopt. Vooral als er tempowerk in zit.)
  Moderator zaterdag 22 augustus 2015 @ 14:43:30 #273
155227 crew  Guppy
dus
pi_155436288
Zodadelijk de 10km voor mannen op de livestream van de NOS. Voor de liefhebber.
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_155436903
Zo, wat een zware training was dat. Het ging heel erg kut. Na 12 km ging het al moeizaam. Mijn snelheid zakte van 9,5 (dat was te snel en uiteindelijk probeerde ik 9 te lopen) naar 8,5. We liepen een groot stuk vol in de zon op een weg met heuvels. Voelde me niet goed. Ik kon er niet echt tegenop drinken, en had zelfs al op 5 km een gel gepakt.
De hitte nekt me echt, ik kwam de heuvel stapvoets al nauwelijks op. Mijn hartslag was 199! Toen wilde ik de handdoek in de ring gooien, en ermee stoppen, maar we waren nog ver van huis. Werd ook een beetje chagrijnig omdat de anderen bleven praten. :@
Daarom loop ik liever alleen, ik kan nauwelijks antwoorden.
Maar om na 16km te stoppen terwijl ik richting 30 moet voelt wel erg kut. De fitheid voor een marathon leek er niet meer in te zitten. ;(
Uiteindelijk best wat stukken gewandeld, degene die bij me liep had er ook wel last van en zij stopte vaker dan ik zou doen, maar ik vond het ook wel prettig. Weer een ander liep als een machine in de hitte, heeft alsdoor gelust en zo zeker ruim 5km meer gelopen.
Gelukkig kwamen we weer in het bos en ging het ook nog eens bergafwaarts. Daarna voelde ik iets herstel en hebben we nog door Heumensoord gelopen. Daar ben ik vlakbij het zweefvliegveld weer door mijn enkel gegaan. Volgens mij ben ik daar dit jaar nog geen enkele training niet door mijn enkel gegaan. :')
Thuisgekomen ben ik hier nog een stukje verder gaan lopen over de bruggen om toch de afstand uit te breiden. Het was superheet maar met sloftempo en af en toe wandelen was het net te doen. Uiteindelijk 29 km in ruim 3,5 uur afgelegd.
Voor het eerst al mijn water opgedronken (2,5 liter) en twee gels gehad.

Tl;dr-versie: kuttraining, veel te heet, doodgegaan en uiteindelijk toch 29 km gelopen (in twee etappes).
pi_155437350
Volgens mij is het warm vandaag :P No worries, winter is coming!

Vanmorgen even een rondje met vrouw en kind, goed te doen totdat ik besloot om de bult met hert bij het Velperbroek te bedwingen, toen had ik het ook warm :)

https://www.strava.com/activities/374628924
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')