O damn ja, dat is waar.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 09:36 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Je hebt laatst een artikel uit dat blad geleden, weet ik uit betrouwbare bron
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 09:43 schreef Zwabberhark het volgende:
Dit had over hardlopen kunnen gaan:Ik houd van hipsterbuurtjes: koffietentjes, vintagewinkeltjes, bierbrouwerijtjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry Zwab.
Maar ik snap de vergelijking.
Dit had over hardlopen kunnen gaan:Hardlopers kopieren elkaar allemaal ;-) iedereen aan de vintage hardloop kleding? De link ontgaat me een beetje, maar wel een leuk artikel. Ze kopieren allemaal van elkaar dat het eigenlijk niet authentiek meer is. Maar mijn zegen hebben ze zolang ze maar wel allemaal wat anders verkopen..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en als inwoner van een land wat eigenlijk maar zo'n 150 aar oud is en dus weinig historie kan ik, als ik in NL ben, enorm genieten van kneuterige "Nederlandse" buurtjes met kleine winkeltjes, smalle steegjes en dat hipster eetcafe wat een hidden gem blijkt te zijn.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 09:56 schreef mytec het volgende:
[..]
De link ontgaat me een beetje, maar wel een leuk artikel.
Dit had over hardlopen kunnen gaan:Ik heb gisteren bij twee van de gefotografeerde tentjes gezetenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het gaat er niet om of je ervan houdt of niet. Het gaat om de overdaad en het feit dat het gebruikt wordt als marketingconcept. Het pure gaat er dan vanaf. Ikzelf vind een initiatief als Uit je Eigen Stad in Rotterdam bijvoorbeeld heel tof, ondanks dat mevrouw Z destijds bijna stikte in een salade in hun restaurant.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 09:56 schreef Quoi het volgende:
[..]
Ik houd van hipsterbuurtjes: koffietentjes, vintagewinkeltjes, bierbrouwerijtjesSorry Zwab.
Maar ik snap de vergelijking.
kuddedier!quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 10:41 schreef thettes het volgende:
[..]
Ik heb gisteren bij twee van de gefotografeerde tentjes gezeten
Jij dan... Urenlang achter andere mensen aanrennen.quote:
Deze ben ik nu aan het bekijken. Goede kans dat dit idee mijn ldl van morgen wordt.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 23:58 schreef pijll het volgende:
[..]
,
Of station Den Dolder en dan terug over het vliegveld.
Ja, maar als ik er van houd, houd ik er van (zo, die zit!quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 10:51 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Het gaat er niet om of je ervan houdt of niet. Het gaat om de overdaad en het feit dat het gebruikt wordt als marketingconcept. Het pure gaat er dan vanaf. Ikzelf vind een initiatief als Uit je Eigen Stad in Rotterdam bijvoorbeeld heel tof, ondanks dat mevrouw Z destijds bijna stikte in een salade in hun restaurant.
BTW, net in de volle zon 7 km gelopen. Enige moment waarop ik tijd heb dit weekend. Het was warm, maar de poot gedroeg zich heel behoorlijk!!
Chill swag, je mag het uiteraard allemaal helemaal zelf weten. Open deur. Als jij latte macchiato episch vindt, dan vind je latte macchiato episch.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 12:07 schreef Quoi het volgende:
[..]
Ja, maar als ik er van houd, houd ik er van (zo, die zit!)
Het is ook op het Belgische Sporza nu.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 12:28 schreef Skweezer het volgende:
Nu live op de NOS stream. Het WK
http://nos.nl/livestream/2053249-wk-atletiek-finales-dag-1.html
Spoilers man, spoilers...quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 14:03 schreef McTwente het volgende:
Martina is door de series 100 meter heen.
Bolt was nog wel te snel.
quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 14:03 schreef McTwente het volgende:
Martina is door de series 100 meter heen.
Bolt was nog wel te snel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is denk ik ook de reden dat het lopen zo slecht ging. Was bij mij gisteren ook zo bar en boos. Nu heb jij minder last van warmte dan ik omdat je fitter bent, maar het maakt nog steeds wel uit lijkt me.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 13:23 schreef La_Tramposa het volgende:
Het is trouwens ook echt zweetweer. Liever 35 graden in Georgie dan 25 graden hier
Je had ook gewoon de route moeten lopen die ik voorgesteld had.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 13:21 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ik had me ook vergist in de afstand van het rondje dus dat werd 2x zo lang uitlopen als de bedoeling was..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |