Op Eurosport wordt het uitgezonden: http://www.eurosport.com/athletics/quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 18:52 schreef Guppyfriend het volgende:
Vannacht, 01:35 uur is de mannen marathon op het WK atletiek. Zou dat nog ergens te volgen zijn...?
Ben je zo'n nachtbraker of ga je speciaal ervoor opblijven?quote:
Het is verleidelijk, maar ik denk dat ik toch maar ga slapen. Maar dan neem ik het opquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 18:56 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ben je zo'n nachtbraker of ga je speciaal ervoor opblijven?
Ik laat gewoon m'n telefoon liggenquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 19:45 schreef La_Tramposa het volgende:
Ja precies, ik wil graag de 1500m en 800m zien, maar het zal wel moeilijk zijn om het resultaat niet op twitter binnen te krijgen voor ik de race terugzieMaar gelukkig zijn het de series dus als het goed is gaan ze wel door..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 20:47 schreef Quoi het volgende:
Lekker MosseltjeMooi daar.
Had ik mijn ervaring met LDL zonder horloge hier al gedeeld trouwens?Grappige ervaring! Ik heb een keer de 30km trainingsloop in Amsterdam gedaan met mijn horloge in mijn tas, toen vond ik de kms juist veel sneller voorbijvliegen dan wanneer ik ze zou zien. Maar voor alle loopjes die ik rond mijn huis zou doen weet ik denk ik te goed in te schatten wat de afstanden zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar goed, 15 of 16km maakt niet veel uit toch? Prima duurloop!
[ Bericht 0% gewijzigd door La_Tramposa op 21-08-2015 21:00:57 ]Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
O nee hoor. Het was gewoon dat ik bij de 10 eigenlijk dacht dat ik er bijna wasquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 20:52 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Grappige ervaring! Ik heb een keer de 30km trainingsloop in Amsterdam gedaan met mijn horloge in mijn tas, toen vond ik de kms juist veel sneller voorbijvliegen dan wanneer ik ze zou zien. Maar voor alle loopjes die ik rond mijn huis zou doen weet ik denk ik wel goed in te schatten wat de afstanden zijn.
Maar goed, 15 of 16km maakt niet veel uit toch? Prima duurloop!
quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 20:47 schreef Quoi het volgende:
Lekker MosseltjeMooi daar.
Had ik mijn ervaring met LDL zonder horloge hier al gedeeld trouwens?Ik vind het wel dapper van je, zonder horloge lopen. Ik vertrouw iets teveel op dat dingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Gek he, hoe gevoel er flink naast kan zitten (wb afstand in dit geval)? Had je ook het gevoel dat het zwaarder werd vanaf het moment dat je de afstand ongeveer wist?
LT en mossel, mooooie vakantiekiekjes!![]()
Tijdens een LDL kijk ik eigenlijk nooit op m'n horloge, en tel ik alleen de piepjes van de km'squote:Op vrijdag 21 augustus 2015 21:05 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik vind het wel dapper van je, zonder horloge lopen. Ik vertrouw iets teveel op dat ding. Gek he, hoe gevoel er flink naast kan zitten (wb afstand in dit geval)? Had je ook het gevoel dat het zwaarder werd vanaf het moment dat je de afstand ongeveer wist?
LT en mossel, mooooie vakantiekiekjes!
Ik kijk eigenlijk alleen naar hoe lang ik onderweg ben en hoe lang ik nog ongeveer moet, om te kunnen bepalen wanneer ik welke kant op moet gaan lopen. En af en toe kijk ik naar mijn hartslag, als ik mijn meter om hebquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 21:08 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Tijdens een LDL kijk ik eigenlijk nooit op m'n horloge, en tel ik alleen de piepjes van de km's
Ik check m'n tempo soms even, sowieso bij elke km. Gewoon even weten hoe het ervoor staat. Zou ik ook eigenlijk niet moeten doenquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 21:08 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Tijdens een LDL kijk ik eigenlijk nooit op m'n horloge, en tel ik alleen de piepjes van de km's
Precies dat ja! Moarjaquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 21:05 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik vind het wel dapper van je, zonder horloge lopen. Ik vertrouw iets teveel op dat ding. Gek he, hoe gevoel er flink naast kan zitten (wb afstand in dit geval)? Had je ook het gevoel dat het zwaarder werd vanaf het moment dat je de afstand ongeveer wist?
LT en mossel, mooooie vakantiekiekjes!
Ik google-map de route van te voren, en die weet ik dan uit m'n hoofd...quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 21:09 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik check m'n tempo soms even, sowieso bij elke km. Gewoon even weten hoe het ervoor staat. Zou ik ook eigenlijk niet moeten doen
Oh en ik kijk ook om te zien hoe lang ik nog moet om de route te bepalen
Weet ongeveer hoe lang je er over gaat doen, en ga gewoon op de bonnefooi lopen. Halverwege weet je ook wel ongeveer wanneer je weer een beetje richting huis moet gaan denken. Zo doe ik het heel vaakquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 21:38 schreef La_Tramposa het volgende:
Standaard vraag van de vrijdagavond; welke route zal ik kiezen voor mijn duurloop van morgen.. Het moet rond 20km uitkomen en ik heb weinig inspiratie..
Mja, maar dan kom ik toch vaak op dezelfde stukken uit als altijd. Op zich ook niet erg, maar wat nieuws is ook wel weer eens leuk. En ik moet ook een beetje een slimme kant op gaan wil ik niet eerst 6km door stad met stoplichten en auto's moeten lopenquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 21:40 schreef YUR het volgende:
[..]
Weet ongeveer hoe lang je er over gaat doen, en ga gewoon op de bonnefooi lopen. Halverwege weet je ook wel ongeveer wanneer je weer een beetje richting huis moet gaan denken. Zo doe ik het heel vaak
Dan spring je op een fiets/in een trein/in een auto en zoek je een natuurgebied op. Utrechtse Heuvelrug bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 21:42 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Mja, maar dan kom ik toch vaak op dezelfde stukken uit als altijd. Op zich ook niet erg, maar wat nieuws is ook wel weer eens leuk. En ik moet ook een beetje een slimme kant op gaan wil ik niet eerst 6km door stad met stoplichten en auto's moeten lopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |