quote:Op zondag 12 april 2015 18:11 schreef timmmmm het volgende:
Nee, dat hoeft natuurlijk niet. SC's met zo'n plichtmatige 'leuke' OP![]()
quote:Op zondag 5 april 2015 04:42 schreef remlof het volgende:
Oh ja, deze baggercampingslowchat met "leuke" gifjes moest ik nog even ontvolgen.
Doei.
Slechte OP, juist. Dit is de tweede keer achter elkaar dat ik de lapo heb, zonder erop uit te zijn. Dus ik moest snel wat bedenken.quote:
Ik hap nietquote:Op maandag 13 april 2015 00:52 schreef YokiKater het volgende:
Ik check net mijn mail. Morgen krijg ik mijn nieuwe telefoon, een Samsung Galaxy S6 Edge.
Nee, er voelen zich altijd weer mensen gepasseerd omdat ze niet tot de harde kern van de NWS-SC denken te behoren, omdat ze toevallig niet op dat lijstje staan.quote:
Ja, ik had hem eigenlijk afgelopen vrijdag moeten ontvangen maar ik was niet thuis. Nu krijg ik hem morgen. Van KPN, want Studentmobiel is kut.quote:
Wat een lelijk kutapparaat is het eigenlijk.quote:
Jij hebt zeker een aaifoon?quote:Op maandag 13 april 2015 00:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat een lelijk kutapparaat is het eigenlijk.
Net zoals je... jou.quote:Op maandag 13 april 2015 00:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat een lelijk kutapparaat is het eigenlijk.
Ben je gekquote:
ios is kut, android is kut, wp is net iets minder kut, linux snap ik niks van.quote:Op maandag 13 april 2015 00:57 schreef YokiKater het volgende:
[..]
De enige Neukia die ik zo willen is een N900 want Linux.
Aircrack-NG op je fucking telefoonquote:Op maandag 13 april 2015 00:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
ios is kut, android is kut, wp is net iets minder kut, linux snap ik niks van.
Kun je ook gewoon weer Nederlands praten, hier snapt natuurlijk niemand wat vanquote:Op maandag 13 april 2015 01:03 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Aircrack-NG op je fucking telefoon, beter wordt het niet.
Designersquote:Op maandag 13 april 2015 01:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kun je ook gewoon weer Nederlands praten, hier snapt natuurlijk niemand wat vanEen telefoon is bedoeld om te bellen en berichten te sturen en af en toe mobiel te FOK!ken, meer niet.
ICT'ersquote:
Goed idee.quote:Op maandag 13 april 2015 01:27 schreef YokiKater het volgende:
Ik heb de Yakuza gebeld dat ze even bier moeten brengen.
Gewoon nu al jaquote:Op maandag 13 april 2015 01:35 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Mjah, een keertje tussendoor.. morgen om 12.00 uur krijg ik meteen weer op mijn klote.
Vandaag is het zonder coquote:
Ja .. maar ook nee .. Morgen spijt.quote:Op maandag 13 april 2015 01:36 schreef Specularium het volgende:
[..]
Haha.
En dat weet je zelf ook wel.
quote:Op maandag 13 april 2015 01:38 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja .. maar ook nee .. Morgen spijt.
Ik heb betere motivators, maar ben gewoon even stom bezig. En dat krijg ik morgen gegarandeerd op mijn bordje.quote:
Gewoon niet doen danquote:Op maandag 13 april 2015 01:41 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik heb betere motivators, maar ben gewoon even stom bezig. En dat krijg ik morgen gegarandeerd op mijn bordje.
Gewoon 1 avondje. Jij bent trouwens toch zo'n filmfreak die allemaal dvd/blu-ray shit heeft toch? Ik geef daar geen geld aan uit want ik download die shit gewoon, maar ik sta wel op het punt om een écht vette item te kopen uit één van mijn favoriete films.quote:
Zolang het maar geen Rambo machinegun isquote:Op maandag 13 april 2015 01:44 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Gewoon 1 avondje. Jij bent trouwens toch zo'n filmfreak die allemaal dvd/blu-ray shit heeft toch? Ik geef daar geen geld aan uit want ik download die shit gewoon, maar ik sta wel op het punt om een écht vette item te kopen uit één van mijn favoriete films.
Nee, een patroonhuls uit Boondock Saints 2, met certificaat.quote:Op maandag 13 april 2015 01:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zolang het maar geen Rambo machinegun is
Die moet ik nog steeds een keer kijkenquote:Op maandag 13 april 2015 01:47 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nee, een patroonhuls uit Boondock Saints 2, met certificaat.
Oh dude... deel 2 is zo fucking vetquote:Op maandag 13 april 2015 01:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die moet ik nog steeds een keer kijkenDeel 1 is wel vet
Staat al een tijdje op de lijst van films die ik nog moet kopenquote:Op maandag 13 april 2015 01:48 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Oh dude... deel 2 is zo fucking vetAls je die nog niet heb gezien; AANRADER!!
Mjah, ik hoef ook geen shirts of posters .. Maar die jas vind ik cool en ik had toch een nieuwe jas nodigquote:Op maandag 13 april 2015 01:53 schreef LTVDK het volgende:
Al die merchandise eromheen vind ik eigenlijk nooit zo boeiend, het gaat tenslotte om de film zelf
Ik zal eens kijken of ik de BR ergens voor een leuk prijsje kan scorenquote:Op maandag 13 april 2015 01:56 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Mjah, ik hoef ook geen shirts of posters .. Maar die jas vind ik cool en ik had toch een nieuwe jas nodigEn zo'n patroonhuls is ook wel cool.
Ik houd van heel veel films en vind een hoop goed, maar als ik écht een keuze moet maken of moet zeggen waar ik echt fan van ben dan is het wel The Boondock Saints. En gast, je moet echt deel 2 kijken, een waardig vervolgZe zijn nu bezig met deel 3 btw.
Deel 2 is beter dan 1quote:Op maandag 13 april 2015 02:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken of ik de BR ergens voor een leuk prijsje kan scoren
Maar ik ga mijn bed zo induiken
Zet hem op timmmmm!quote:Op maandag 13 april 2015 09:56 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Al bezig. Lekker in de benenmartelaar, tussendoor FOK!ken
Nou, het was weer dolle pret.... ik was gisteren ook geweest dus iets teveel van het goede allemaalquote:
quote:Op maandag 13 april 2015 09:56 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Al bezig. Lekker in de benenmartelaar, tussendoor FOK!ken
Je bent toch niet misselijk nu?quote:Op maandag 13 april 2015 10:52 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nou, het was weer dolle pret.... ik was gisteren ook geweest dus iets teveel van het goede allemaal
Nee hoor. Mooie dag vandaagquote:Op maandag 13 april 2015 10:57 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Je bent toch niet misselijk nu?
Goedemorgen Harryquote:Op maandag 13 april 2015 11:15 schreef Specularium het volgende:
Elfletterin zag die aap natuurlijk weer als eerste.
Zelfs toen ik wist dat er een aap was, zag ik hem nietquote:
Hoe is het eigenlijk met Kuiken 2.0? Heb ik iets gemist?quote:Op maandag 13 april 2015 12:36 schreef Uccie het volgende:
[..]
Zelfs toen ik wist dat er een aap was, zag ik hem niet
Waarom zat ik dit ook net te lezenquote:Op maandag 13 april 2015 13:53 schreef Yasmin23 het volgende:
Waarom![]()
![]()
http://www.vice.com/nl/re(...)?utm_source=vicefbnl
Het 'waarom' kan ik niet helemaal begrijpen eigenlijkquote:
Dit past toch nergens meer in...quote:Op maandag 13 april 2015 13:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het 'waarom' kan ik niet helemaal begrijpen eigenlijk
inb4 'behalve in iemands moeder'quote:
Dit is wel een goed gifje. Wat een randdebiel is het toch, moet er iedere keer om lachen.quote:Op maandag 13 april 2015 14:01 schreef Specularium het volgende:
[..]
Behalve in de moeder van Fylax!
[ afbeelding ]
Is goed. Begin jij?quote:Op maandag 13 april 2015 14:45 schreef Specularium het volgende:
Zullen we het hier ook over jazz gaan hebben?
Met je gare relsnor.quote:Op maandag 13 april 2015 14:27 schreef Yasmin23 het volgende:
Volgens mij gaat dit een goed topic worden
quote:
Fixed.quote:Op maandag 13 april 2015 15:26 schreef Specularium het volgende:
[..]
Beetje als het leven van iedereen hier.
Die grap wilde ik net makenquote:
Ik vond al dat je erg snel kon typenquote:Op maandag 13 april 2015 15:33 schreef Karina het volgende:
Nou en.
Fijn voor je.
Dat was tegen Yasmin trouwens.
Oh dan heb ik nog groter nieuws, ik heb net mijn bed opgemaakt!quote:Op maandag 13 april 2015 15:33 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Onzin, ik heb net nog een raam open gedaan hier in huis
Ik ga straks stofzuigenquote:Op maandag 13 april 2015 15:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh dan heb ik nog groter nieuws, ik heb net mijn bed opgemaakt!
Dat doe ik nooit, snap ik echt het nut niet vanquote:Op maandag 13 april 2015 15:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh dan heb ik nog groter nieuws, ik heb net mijn bed opgemaakt!
Vind ik lekker als ik 's avonds naar bed ga, eerst een tijdje luchten en dan weer opmaken, kom je in een fris bed 's avonds.quote:Op maandag 13 april 2015 15:35 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dat doe ik nooit, snap ik echt het nut niet van
Moet Yasmin dan een gekreukelde doek om haar kop?quote:Op maandag 13 april 2015 15:35 schreef Fokker89 het volgende:
Zelfde als mensen die hun theedoeken strijken..
kost alleen maar energie
Ik zag vanochtend een filmpje van bedbugs. Waren er echt gigantisch veel. En die bewoner sliep er gewoon in.quote:Op maandag 13 april 2015 15:35 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dat doe ik nooit, snap ik echt het nut niet van
Dat luchten zit wel wat in, maar dan nog smijt ik het gewoon op mijn bedquote:Op maandag 13 april 2015 15:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Vind ik lekker als ik 's avonds naar bed ga, eerst een tijdje luchten en dan weer opmaken, kom je in een fris bed 's avonds.
Dat heeft met wassen te maken, het is niet zo dat die dingen niet op een opgemaakt bed gaan zittenquote:Op maandag 13 april 2015 15:36 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik zag vanochtend een filmpje van bedbugs. Waren er echt gigantisch veel. En die bewoner sliep er gewoon in.
Ben te lui om mijn hoofddoeken te strijken.quote:Op maandag 13 april 2015 15:36 schreef Specularium het volgende:
[..]
Moet Yasmin dan een gekreukelde doek om haar kop?
Nee klopt. Had het verkeerd gelezenquote:Op maandag 13 april 2015 15:36 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dat heeft met wassen te maken, het is niet zo dat die dingen niet op een opgemaakt bed gaan zitten
Inderdaad,quote:Op maandag 13 april 2015 15:37 schreef Specularium het volgende:
Bed verschonen kan gewoon 1x in het half jaar.
Ja dan loopt je bed uit zichzelf wegquote:Op maandag 13 april 2015 15:37 schreef Specularium het volgende:
Bed verschonen kan gewoon 1x in het half jaar.
Ik welquote:Op maandag 13 april 2015 15:42 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Klopt, maar ik post niet de hele dag gifjes van mijn leven.
quote:Op maandag 13 april 2015 15:44 schreef Specularium het volgende:
Dit is een gifje uit mijn leven.
[ afbeelding ]
Jij bent zeker die man met dat rossige haar, die het pas als laatste in de gaten heeft.quote:Op maandag 13 april 2015 15:44 schreef Specularium het volgende:
Dit is een gifje uit mijn leven.
[ afbeelding ]
Ik ben ook niet dat meisje he. Dat is een ongelovige...quote:Op maandag 13 april 2015 15:53 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Hahaha sukkel, die dollars kan je hier niet eens uitgeven
Ik zie niet of het haar is, of dat het een hoofddoek isquote:Op maandag 13 april 2015 15:53 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik ben ook niet dat meisje he. Dat is een ongelovige...
Neuh, zwart is zo deprimerendquote:Op maandag 13 april 2015 15:51 schreef Karina het volgende:
[..]
ja nu ben je MIJ voorAl kan een zwart vlak ook.
Ik ook niet maar je snapt mijn punt.quote:Op maandag 13 april 2015 15:54 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik zie niet of het haar is, of dat het een hoofddoek is
Ik ben dan ook een walgelijke positievelingquote:
Kloptquote:Op maandag 13 april 2015 15:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ben dan ook een walgelijke positieveling.
Zonnestraaltje van mequote:
quote:Op maandag 13 april 2015 16:00 schreef Specularium het volgende:
[..]
Walgelijk racistische opmerking weer.
quote:Op zondag 12 april 2015 19:31 schreef Specularium het volgende:
Inderdaad, ik ben ook een razende gutmensch.
Dan luister je toch gewoon niet?quote:Op maandag 13 april 2015 16:10 schreef Elfletterig het volgende:
90s week. Fijn, weer een week lang luisteren naar muziek die je allang kent en overal kunt terugvinden. Zenders als 3FM (maar ook Studio Brussel) zouden eens een New Music week moeten houden. Alleen maar muziek die minder dan een half jaar oud is, de hele week.
Ga anders gewoon even lekker negatief doen joh.quote:Op maandag 13 april 2015 16:10 schreef Elfletterig het volgende:
90s week. Fijn, weer een week lang luisteren naar muziek die je allang kent en overal kunt terugvinden. Zenders als 3FM (maar ook Studio Brussel) zouden eens een New Music week moeten houden. Alleen maar muziek die minder dan een half jaar oud is, de hele week.
Gelukkig maarquote:Op maandag 13 april 2015 16:11 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat doe ik dan ook vast niet, maak je geen zorgen.
Jullie hebben net allemaal één voor één met plaatjes duidelijk gemaakt hoe miserabel jullie leven is en dan mag ik niet wat onaardigs zeggen over nostalgische weken op de radio?quote:Op maandag 13 april 2015 16:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ga anders gewoon even lekker negatief doen joh.
Nostalgie is één van de mooiste dingen in het levenquote:Op maandag 13 april 2015 16:12 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Jullie hebben net allemaal één voor één met plaatjes duidelijk gemaakt hoe miserabel jullie leven is en dan mag ik niet wat onaardigs zeggen over nostalgische weken op de radio?Wat is deze?
Die van mij was niet miserabel hoor.quote:Op maandag 13 april 2015 16:12 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Jullie hebben net allemaal één voor één met plaatjes duidelijk gemaakt hoe miserabel jullie leven is en dan mag ik niet wat onaardigs zeggen over nostalgische weken op de radio?Wat is deze?
quote:Op maandag 13 april 2015 16:10 schreef Elfletterig het volgende:
quote:Op maandag 13 april 2015 16:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nostalgie is één van de mooiste dingen in het leven
Ik heb trouwens gewoon een top 5 ingestuurd zonder volgorde.
Public Energy - Three 'O Three
Charly Lownoise & Mental Theo - Wonderful Days
The Prodigy - Smack my bitch up
Bloodhound Gang - The bad touch
Fugees - Ready or not
Morgen zal het vast wel wat anders zijn
Ik heb bewondering voor Harry, dat -ie de moeite nog neemt. Het zijn doorgaans dezelfde, moreel verheven figuren die daar lopen te mekkeren. Kennelijk kunnen ze de "log out"-knop van FOK! maar niet vinden.quote:Op maandag 13 april 2015 16:17 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Je hebt wel weer uit te leggen he in het feedback topic
Blij dat hij het niet opgeeft. Ik vind het puur vermaak :pquote:Op maandag 13 april 2015 16:18 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb bewondering voor Harry, dat -ie de moeite nog neemt. Het zijn doorgaans dezelfde, moreel verheven figuren die daar lopen te mekkeren. Kennelijk kunnen ze de "log out"-knop van FOK! maar niet vinden.
Dat plaatje van die huilende Giel Beelen was wel goed gedaan, toegegeven.quote:Op maandag 13 april 2015 16:19 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Blij dat hij het niet opgeeft. Ik vind het puur vermaak :p
Ik hoop dat de Heists mijn cheld waard zijn.quote:
Liever gewoon de normale versiequote:
Ik koop hem nog niet, eerst kijken of mijn PC het wel aankanquote:Op maandag 13 april 2015 16:20 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik hoop dat de Heists mijn cheld waard zijn.
2 jaar na dato pas GTA 5 gaan spelenquote:
Geld uitgevenquote:Op maandag 13 april 2015 16:22 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Geld uitgeven aan achterlopende consoles
Geld hebbenquote:
De leven is zwaarquote:
Bij mij is het krat nog halfvolquote:Op maandag 13 april 2015 16:24 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik heb nog een bierkratje die ik kan inleveren voor statiegeld
Je kan ook het kratje inleveren zonder flesjes, is toch weer ¤1,50quote:Op maandag 13 april 2015 16:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De leven is zwaarMaar gelukkig hebben we elkaar
[..]
Bij mij is het krat nog halfvol
Maar dan moet ik de volgende keer met al die losse flesjes gaan sleurenquote:Op maandag 13 april 2015 16:28 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Je kan ook het kratje inleveren zonder flesjes, is toch weer ¤1,50
Kan je mooi op stap vanavond
Even die beestjes voor de foto leuk op een stoel zetten om ze vervolgens in een krat het ruim in te gooienquote:Op maandag 13 april 2015 16:32 schreef Yasmin23 het volgende:
OMG
http://nos.nl/artikel/2030031-koala-s-in-de-wolken.html
Jeps. Zo gaat dat met Koala's.quote:Op maandag 13 april 2015 16:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Even die beestjes voor de foto leuk op een stoel zetten om ze vervolgens in een krat het ruim in te gooien.
Hoe noem je twee of meerdere koala's die met elkaar samenwerken?quote:Op maandag 13 april 2015 16:32 schreef Yasmin23 het volgende:
OMG
http://nos.nl/artikel/2030031-koala-s-in-de-wolken.html
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 13 april 2015 16:35 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hoe noem je twee of meerdere koala's die met elkaar samenwerken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gahahahaah moest hardop lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Hoe noem je twee of meerdere koala's die met elkaar samenwerken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic![]()
[..]
Hoe noem je twee of meerdere koala's die met elkaar samenwerken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Maar even hier verder, Specu is daar al met anderen ruzie aan het makenIk zag het jaquote:Op maandag 13 april 2015 16:52 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De user die jij zo graag wilt bannen, heet uitgerekend allerliefste
allerliefste
Als zelfs die al wordt geband, is er voor de rest van ons geen enkele hoop meer.
Dit is natuurlijk mijn snode plan om de plek van de 'allerliefste' in te nemen
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
_____
_____
Wel leuk voor Harry, dat -ie nu twee topics heeft om ruzie te maken met users. Hopelijk gaat hij daar ook "LOL. Didn't read"-gifjes plaatsen.quote:Op maandag 13 april 2015 16:55 schreef LTVDK het volgende:
Maar even hier verder, Specu is daar al met anderen ruzie aan het maken
Fijn dat je het eerlijk opbiecht, Kees.quote:Op maandag 13 april 2015 16:55 schreef LTVDK het volgende:
Ik zag het ja
Dit is natuurlijk mijn snode plan om de plek van de 'allerliefste' in te nemen![]()
![]()
Haal die ándere' dan ook hier heen.quote:Op maandag 13 april 2015 16:55 schreef LTVDK het volgende:
Maar even hier verder, Specu is daar al met anderen ruzie aan het maken
[..]
Ik zag het ja
Dit is natuurlijk mijn snode plan om de plek van de 'allerliefste' in te nemen![]()
![]()
Alleen Ria mag mij in uitzonderlijke gevallen Kees noemen jaquote:Op maandag 13 april 2015 16:59 schreef Elfletterig het volgende:
Fijn dat je het eerlijk opbiecht, Kees.
_____
Wie is Ria?quote:Op maandag 13 april 2015 17:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alleen Ria mag mij in uitzonderlijke gevallen Kees noemen ja![]()
Oké, ik zal het niet meer doen. Case closed.quote:Op maandag 13 april 2015 17:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alleen Ria mag mij in uitzonderlijke gevallen Kees noemen ja![]()
quote:Op maandag 13 april 2015 17:06 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zo hé... dat is wel een hele grote kanjer...![]()
![]()
Dat ben jij snoesquote:
_____
Mad and sad. En Specularium heeft ook eens een goede avond.quote:Op maandag 13 april 2015 17:06 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zo hé... dat is wel een hele grote kanjer...
Wat ik durf te betwijfelen aangezien DWDD er weer is met Matthijs Apenebola.![]()
Harry vermaakt zich wel met gifjes van zwarte lammetjes die niks doen.quote:Op maandag 13 april 2015 17:15 schreef Tem het volgende:
[..]
Mad and sad. En Specularium heeft ook eens een goede avond.
Wat ik durf te betwijfelen aangezien DWDD er weer is met Matthijs Apenebola.![]()
Hij heeft het nog echt gedaan ook....quote:Op maandag 13 april 2015 16:59 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wel leuk voor Harry, dat -ie nu twee topics heeft om ruzie te maken met users. Hopelijk gaat hij daar ook "LOL. Didn't read"-gifjes plaatsen.
Maar goed, die Kanjer is dan ook wel een enorme zeikstraal. Categorie gelly.![]()
Ik heb die gifjes niet voor niks gemaakt.
Maar dat lullen over users die hier niet posten hoeft niet.![]()
O ja...quote:Op maandag 13 april 2015 17:24 schreef Specularium het volgende:
Ik heb die gifjes niet voor niks gemaakt.
Maar dat lullen over users die hier niet posten hoeft niet.Anders krijg ik timmmmm op m'n dak. Aangezien die hier ook niet post nu, zeg ik maar niks meer.
![]()
![]()
quote:Op maandag 13 april 2015 17:25 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
O ja...Anders krijg ik timmmmm op m'n dak. Aangezien die hier ook niet post nu, zeg ik maar niks meer.
_____
Staat je wel eigenlijk.quote:Op maandag 13 april 2015 17:27 schreef Specularium het volgende:
Mwah, valt weer tegen, waarschijnlijk omdat die walgelijke LTDKDV met dit plaatje kwam.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
_____
Oogt wat te goedkoop. Voor een beter effect moet je de buitenkant van het plaatje even in RGB 240, 240, 240 zetten.quote:Op maandag 13 april 2015 17:27 schreef Specularium het volgende:
Mwah, valt weer tegen, waarschijnlijk omdat die walgelijke LTDKDV met dit plaatje kwam.
Zoiets, zeg maar:![]()
[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 13-04-2015 17:38:17 ]![]()
Blije bij.quote:Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!![]()
Bijen en vuur. Weet niet hoor. Klinkt niet als een topshow.quote:Op maandag 13 april 2015 17:44 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Is al veel beter. Eigenlijk moeten er alleen nog vlammetjes bij.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
_____
Kan bestquote:Op maandag 13 april 2015 17:50 schreef Uccie het volgende:
[..]
Bijen en vuur. Weet niet hoor. Klinkt niet als een topshow.
_____
Dit is correct.quote:Op maandag 13 april 2015 18:08 schreef Fokker89 het volgende:
Ik heb net gelezen dat specularium een lul is.![]()
Hoe groot mag het max zijn?quote:Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
_____
Kom ik net thuis....heeft team Tosti weer een ei gelegd, moeilijke beesten zijn het ook.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
_____
Je humor is er duidelijk op vooruit gegaan...quote:Op maandag 13 april 2015 18:24 schreef Specularium het volgende:
[..]
Moet je het zelf opruimen. Gahahahaha!:P
Oh wacht.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Het was een moeilijke dag.quote:Op maandag 13 april 2015 18:25 schreef Uccie het volgende:
[..]
Je humor is er duidelijk op vooruit gegaan...![]()
Nou inderdaad, dit gaat mijn week niet worden.quote:Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Ik vond hem voor het vlammetje leuker, dan jat Fokker de UI ook niet.quote:Op maandag 13 april 2015 18:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alsof we in de DDR met inbelverbindingen zitten
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
Ik heb hem al weer veranderd.quote:Op maandag 13 april 2015 18:28 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik vond hem voor het vlammetje leuker, dan jat Fokker de UI ook niet.
Dan maar weer mijn mislukte kerst-UI![]()
Daar doe ik dan al die moeite voor om em tussen de vlammetjes te krijgenquote:Op maandag 13 april 2015 18:28 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik vond hem voor het vlammetje leuker, dan jat Fokker de UI ook niet.
_____
Ik was ondertussen even de kooi van team Tosti aan het doen, maar inderdaad wat een apenaids is dit weer.quote:Op maandag 13 april 2015 19:16 schreef Specularium het volgende:
DWDD,.
Zo slecht is het nog nooit geweest.Niet als je het met pannetje en al naar binnen schoffelt.quote:Op maandag 13 april 2015 19:09 schreef YokiKater het volgende:
Ik ga straks gewoon even een pannetje spaghetti naar binnen werken, lekker gezond.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
We moeten 'm ook niet te veel complimenten gaan geven, want dan zet -ie z'n Tijs van den Brink-UI weer terug. Dat moeten we niet willen.quote:![]()
Of nog erger.....het A-woord.quote:Op maandag 13 april 2015 19:42 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
We moeten 'm ook niet te veel complimenten gaan geven, want dan zet -ie z'n Tijs van den Brink-UI weer terug. Dat moeten we niet willen.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Lekker suggestieve aankondiging voor het journaalOntploffing op een woonboot "was het een aanslag?"
_____
Ik vrees dat ik het wel weetquote:Op maandag 13 april 2015 19:53 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik weet gelukkig niet wat je bedoelt.
_____
Ik heb ook geen flauw idee wat het A-woord is.quote:Op maandag 13 april 2015 19:53 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik weet gelukkig niet wat je bedoelt.![]()
ik ken alleen het A-teamOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
NSFUquote:Op maandag 13 april 2015 19:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb ook geen flauw idee wat het A-woord is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die hipster Jezus van de publieke omroepquote:Op maandag 13 april 2015 19:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb ook geen flauw idee wat het A-woord is.
_____
dat zijn goede gasten ondanks hun slechte naam maar als je ze echt nodig hebt en je niemand anders kunt vinden dan komen ze gewoon biertjes met je drinken enzoOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
![]()
Kuiken 2.0 en 3.0 gaan waarschijnlijk naar de dierenarts woensdag om in te laten slapen.
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Jammer zeg.quote:Op maandag 13 april 2015 19:58 schreef Uccie het volgende:
Kuiken 2.0 en 3.0 gaan waarschijnlijk naar de dierenarts woensdag om in te laten slapen.
Hoezo dat?
![]()
Sterkte, zal ik koffie en cake brengen?quote:Op maandag 13 april 2015 19:58 schreef Uccie het volgende:
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
ongeveer net zoveel als jij op Hulk Hogan lijkt denk ik brotherquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Wow ..quote:Op maandag 13 april 2015 19:58 schreef Uccie het volgende:
![]()
Hoe dat zo?![]()
Ze hebben misvormde pootjes en eentje heeft ook een misvormd vleugeltje. Mijn moeder gaat de dierenarts bellen omdat ze niet zelf durft.quote:Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Ik vind die boa's van Hulk altijd wel mooi.quote:Op maandag 13 april 2015 19:59 schreef sp3c het volgende:
[..]
ongeveer net zoveel als jij op Hulk Hogan lijkt denk ik brotherReis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Woensdag danquote:Op maandag 13 april 2015 19:59 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Sterkte, zal ik koffie en cake brengen?
Ik wist wel dat het een klote week ging worden.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Jammer.quote:Op maandag 13 april 2015 20:00 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ze hebben misvormde pootjes en eentje heeft ook een misvormd vleugeltje. Mijn moeder gaat de dierenarts bellen omdat ze niet zelf durft.![]()
![]()
Ga je ze dan ook begraven? Ik heb al mijn cavia's wel begraven in mijn tuin.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Ja, maar het zou een 2e nest worden en ik denk dat ze gewoon te zwak waren.quote:
Ondertussen zit ik met een ei voor de derde keer, maar ik heb mijn twijfels of ze hier wel vruchtbaar zijn met z'n tweeen.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Ja, die brengen ze naar de begraafplaats, bij mijn grootouders.quote:Op maandag 13 april 2015 20:05 schreef Mani89 het volgende:
Ga je ze dan ook begraven? Ik heb al mijn cavia's wel begraven in mijn tuin.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
zijn dochter heeft idd hele dikke Jopenquote:Op maandag 13 april 2015 20:00 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik vind die boa's van Hulk altijd wel mooi.man
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat weet Hulk maar al te goed.quote:Op maandag 13 april 2015 20:07 schreef sp3c het volgende:
[..]
zijn dochter heeft idd hele dikke Jopen [ afbeelding ] man
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Ja, hele sierlijke dame is dat.quote:Op maandag 13 april 2015 20:07 schreef sp3c het volgende:
[..]
zijn dochter heeft idd hele dikke Jopen [ afbeelding ] manOok bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Ik heb mijn katten ook begraven, mag helemaal niet.quote:Op maandag 13 april 2015 20:05 schreef Mani89 het volgende:
Ga je ze dan ook begraven? Ik heb al mijn cavia's wel begraven in mijn tuin..
![]()
met goede jopenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
wij hebben de hond laten cremeren toen die het niet meer deed
kon je echt een hele ceremonie met song&dance van maken
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Mag gewoon http://www.dierenkliniekr(...)sdier-overlijdt.htmlquote:Op maandag 13 april 2015 20:11 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik heb mijn katten ook begraven, mag helemaal niet..
_____
Is een vrouw ook een gezelschapsdier? Technisch gezien dan.quote:honden en andere gezelschapsdieren mogen begraven worden in de eigen tuin![]()
Wij hebben Oma in de tuin begraven, zo onder de begonia's.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
het is geen tijdloze schoonheid neequote:
gelukkig blijven dr tetten tot in het einde der tijden goedOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
verbaasd me dat jullie dr niet opgegeten hebben Duindorpquote:Op maandag 13 april 2015 20:16 schreef Mani89 het volgende:
Wij hebben Oma in de tuin begraven, zo onder de begonia's.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Zou jij Nel Veerkamp wel opeten? Nou dat idee een beetje.quote:Op maandag 13 april 2015 20:17 schreef sp3c het volgende:
[..]
Verbaast me dat jullie haar niet opgegeten hebben Duindorp.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
dat ligt een beetje aan de marinade denk ikOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Nee, maar je moet dan ook wel van dat rokerige smaakje houden.quote:Op maandag 13 april 2015 20:19 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zou jij Nel Veerkamp wel opeten? Nou dat idee een beetje.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Daarom moeten vrouwen ook niet veel bier drinken.quote:Op maandag 13 april 2015 20:20 schreef sp3c het volgende:
dat ligt een beetje aan de marinade denk ik![]()
Goed punt, ik zal mij proberen in te houden.quote:Op maandag 13 april 2015 19:42 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
We moeten 'm ook niet te veel complimenten gaan geven, want dan zet -ie z'n Tijs van den Brink-UI weer terug. Dat moeten we niet willen.![]()
![]()
.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Forum Opties Forumhop: Hop naar: