Ik vrees dat ik het wel weetquote:Op maandag 13 april 2015 19:53 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik weet gelukkig niet wat je bedoelt.
Ik heb ook geen flauw idee wat het A-woord is.quote:Op maandag 13 april 2015 19:53 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik weet gelukkig niet wat je bedoelt.
NSFUquote:Op maandag 13 april 2015 19:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb ook geen flauw idee wat het A-woord is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die hipster Jezus van de publieke omroepquote:Op maandag 13 april 2015 19:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb ook geen flauw idee wat het A-woord is.
Jammer zeg.quote:Op maandag 13 april 2015 19:58 schreef Uccie het volgende:
Kuiken 2.0 en 3.0 gaan waarschijnlijk naar de dierenarts woensdag om in te laten slapen.
Sterkte, zal ik koffie en cake brengen?quote:Op maandag 13 april 2015 19:58 schreef Uccie het volgende:
Kuiken 2.0 en 3.0 gaan waarschijnlijk naar de dierenarts woensdag om in te laten slapen.
ongeveer net zoveel als jij op Hulk Hogan lijkt denk ik brotherquote:
Wow ..quote:Op maandag 13 april 2015 19:58 schreef Uccie het volgende:
Ze hebben misvormde pootjes en eentje heeft ook een misvormd vleugeltje. Mijn moeder gaat de dierenarts bellen omdat ze niet zelf durft.quote:
Ik vind die boa's van Hulk altijd wel mooi.quote:Op maandag 13 april 2015 19:59 schreef sp3c het volgende:
[..]
ongeveer net zoveel als jij op Hulk Hogan lijkt denk ik brother
Woensdag danquote:Op maandag 13 april 2015 19:59 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Sterkte, zal ik koffie en cake brengen?
Jammer.quote:Op maandag 13 april 2015 20:00 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ze hebben misvormde pootjes en eentje heeft ook een misvormd vleugeltje. Mijn moeder gaat de dierenarts bellen omdat ze niet zelf durft.
Ja, maar het zou een 2e nest worden en ik denk dat ze gewoon te zwak waren.quote:
Ja, die brengen ze naar de begraafplaats, bij mijn grootouders.quote:Op maandag 13 april 2015 20:05 schreef Mani89 het volgende:
Ga je ze dan ook begraven? Ik heb al mijn cavia's wel begraven in mijn tuin.
zijn dochter heeft idd hele dikke Jopenquote:Op maandag 13 april 2015 20:00 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik vind die boa's van Hulk altijd wel mooi.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |