abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_151656154
quote:
3s.gif Op maandag 13 april 2015 19:43 schreef Uccie het volgende:

[..]

Of nog erger.....het A-woord.
Ik weet gelukkig niet wat je bedoelt.
pi_151656182
quote:
3s.gif Op maandag 13 april 2015 19:43 schreef Uccie het volgende:

[..]

Of nog erger.....het A-woord.
Anaalridder is elfletterig.
  Redactie Frontpage maandag 13 april 2015 @ 19:54:54 #253
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_151656211
quote:
7s.gif Op maandag 13 april 2015 19:53 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Ik weet gelukkig niet wat je bedoelt.
Ik vrees dat ik het wel weet ;(
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Moderator maandag 13 april 2015 @ 19:56:36 #254
9859 crew  Karina
Woman
pi_151656290
quote:
7s.gif Op maandag 13 april 2015 19:53 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Ik weet gelukkig niet wat je bedoelt.
Ik heb ook geen flauw idee wat het A-woord is.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  Moderator maandag 13 april 2015 @ 19:58:09 #255
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_151656355
ik ken alleen het A-team
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_151656373
quote:
99s.gif Op maandag 13 april 2015 19:56 schreef Karina het volgende:

[..]

Ik heb ook geen flauw idee wat het A-woord is.
NSFU

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Redactie Frontpage maandag 13 april 2015 @ 19:58:34 #257
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_151656374
quote:
99s.gif Op maandag 13 april 2015 19:56 schreef Karina het volgende:

[..]

Ik heb ook geen flauw idee wat het A-woord is.
Die hipster Jezus van de publieke omroep :{
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  maandag 13 april 2015 @ 19:58:43 #258
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_151656383
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2015 19:58 schreef sp3c het volgende:
ik ken alleen het A-team
Lijk jij een beetje op B.A.?
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  Moderator maandag 13 april 2015 @ 19:58:48 #259
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_151656385
dat zijn goede gasten ondanks hun slechte naam maar als je ze echt nodig hebt en je niemand anders kunt vinden dan komen ze gewoon biertjes met je drinken enzo
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_151656386
Ik dacht eerst Antoine, maar ik heb Specsavers nooit met een Antoine-UI gezien.
  maandag 13 april 2015 @ 19:58:56 #261
211040 Uccie
The bells...the bells....
pi_151656396
:'( Kuiken 2.0 en 3.0 gaan waarschijnlijk naar de dierenarts woensdag om in te laten slapen.
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
pi_151656410
quote:
3s.gif Op maandag 13 april 2015 19:58 schreef Uccie het volgende:
:'( Kuiken 2.0 en 3.0 gaan waarschijnlijk naar de dierenarts woensdag om in te laten slapen.
Jammer zeg. -O- Hoezo dat?
  maandag 13 april 2015 @ 19:59:20 #263
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_151656414
quote:
3s.gif Op maandag 13 april 2015 19:58 schreef Uccie het volgende:
:'( Kuiken 2.0 en 3.0 gaan waarschijnlijk naar de dierenarts woensdag om in te laten slapen.
Sterkte, zal ik koffie en cake brengen?
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  Moderator maandag 13 april 2015 @ 19:59:23 #264
9859 crew  Karina
Woman
pi_151656417
Oowww Arie.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  Moderator maandag 13 april 2015 @ 19:59:28 #265
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_151656421
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2015 19:58 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Lijk jij een beetje op B.A.?
ongeveer net zoveel als jij op Hulk Hogan lijkt denk ik brother
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_151656433
quote:
3s.gif Op maandag 13 april 2015 19:58 schreef Uccie het volgende:
:'( Kuiken 2.0 en 3.0 gaan waarschijnlijk naar de dierenarts woensdag om in te laten slapen.
Wow .. ;(
Hoe dat zo?
  maandag 13 april 2015 @ 20:00:13 #267
211040 Uccie
The bells...the bells....
pi_151656456
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2015 19:59 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Jammer zeg. -O- Hoezo dat?
Ze hebben misvormde pootjes en eentje heeft ook een misvormd vleugeltje. Mijn moeder gaat de dierenarts bellen omdat ze niet zelf durft.
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
  maandag 13 april 2015 @ 20:00:18 #268
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_151656457
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2015 19:59 schreef sp3c het volgende:

[..]

ongeveer net zoveel als jij op Hulk Hogan lijkt denk ik brother
Ik vind die boa's van Hulk altijd wel mooi.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  maandag 13 april 2015 @ 20:01:09 #269
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_151656495
En dit superleuke groepje niet vergeten.

Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  maandag 13 april 2015 @ 20:02:50 #270
211040 Uccie
The bells...the bells....
pi_151656546
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2015 19:59 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Sterkte, zal ik koffie en cake brengen?
Woensdag dan :Y
Ik wist wel dat het een klote week ging worden.
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
pi_151656557
quote:
3s.gif Op maandag 13 april 2015 20:00 schreef Uccie het volgende:

[..]

Ze hebben misvormde pootjes en eentje heeft ook een misvormd vleugeltje. Mijn moeder gaat de dierenarts bellen omdat ze niet zelf durft.
Jammer. ;(
  maandag 13 april 2015 @ 20:05:20 #272
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_151656627
Ga je ze dan ook begraven? Ik heb al mijn cavia's wel begraven in mijn tuin.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  maandag 13 april 2015 @ 20:05:52 #273
211040 Uccie
The bells...the bells....
pi_151656653
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2015 20:03 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Jammer. ;(
Ja, maar het zou een 2e nest worden en ik denk dat ze gewoon te zwak waren.
Ondertussen zit ik met een ei voor de derde keer, maar ik heb mijn twijfels of ze hier wel vruchtbaar zijn met z'n tweeen.
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
  maandag 13 april 2015 @ 20:06:43 #274
211040 Uccie
The bells...the bells....
pi_151656692
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2015 20:05 schreef Mani89 het volgende:
Ga je ze dan ook begraven? Ik heb al mijn cavia's wel begraven in mijn tuin.
Ja, die brengen ze naar de begraafplaats, bij mijn grootouders.
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
  Moderator maandag 13 april 2015 @ 20:07:12 #275
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_151656711
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2015 20:00 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Ik vind die boa's van Hulk altijd wel mooi.
zijn dochter heeft idd hele dikke Jopen man
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  maandag 13 april 2015 @ 20:09:00 #276
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_151656782
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2015 20:07 schreef sp3c het volgende:

[..]

zijn dochter heeft idd hele dikke Jopen [ afbeelding ] man
Dat weet Hulk maar al te goed.

Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  maandag 13 april 2015 @ 20:09:04 #277
211040 Uccie
The bells...the bells....
pi_151656786
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2015 20:07 schreef sp3c het volgende:

[..]

zijn dochter heeft idd hele dikke Jopen [ afbeelding ] man
Ja, hele sierlijke dame is dat.
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
pi_151656888
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2015 20:05 schreef Mani89 het volgende:
Ga je ze dan ook begraven? Ik heb al mijn cavia's wel begraven in mijn tuin.
Ik heb mijn katten ook begraven, mag helemaal niet. :o.
pi_151656898
quote:
3s.gif Op maandag 13 april 2015 20:09 schreef Uccie het volgende:

[..]

Ja, hele sierlijke man is dat.
Fixed.
  Moderator maandag 13 april 2015 @ 20:12:14 #280
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_151656922
met goede jopen
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_151656961
  Moderator maandag 13 april 2015 @ 20:13:21 #282
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_151656966
wij hebben de hond laten cremeren toen die het niet meer deed

kon je echt een hele ceremonie met song&dance van maken _O-
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_151656977
pi_151656984
:').
  Redactie Frontpage maandag 13 april 2015 @ 20:13:52 #285
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_151656989
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2015 20:11 schreef Specularium het volgende:

[..]

Ik heb mijn katten ook begraven, mag helemaal niet. :o.
Mag gewoon http://www.dierenkliniekr(...)sdier-overlijdt.html
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  maandag 13 april 2015 @ 20:14:38 #286
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_151657024
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_151657047
quote:
honden en andere gezelschapsdieren mogen begraven worden in de eigen tuin
Is een vrouw ook een gezelschapsdier? Technisch gezien dan.
  maandag 13 april 2015 @ 20:16:09 #288
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_151657083
Wij hebben Oma in de tuin begraven, zo onder de begonia's.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  Moderator maandag 13 april 2015 @ 20:17:16 #289
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_151657133
quote:
het is geen tijdloze schoonheid nee _O-

gelukkig blijven dr tetten tot in het einde der tijden goed
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator maandag 13 april 2015 @ 20:17:54 #290
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_151657174
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2015 20:16 schreef Mani89 het volgende:
Wij hebben Oma in de tuin begraven, zo onder de begonia's.
verbaasd me dat jullie dr niet opgegeten hebben Duindorp
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  maandag 13 april 2015 @ 20:19:17 #291
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_151657234
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2015 20:17 schreef sp3c het volgende:

[..]

Verbaast me dat jullie haar niet opgegeten hebben Duindorp.
Zou jij Nel Veerkamp wel opeten? Nou dat idee een beetje.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  Moderator maandag 13 april 2015 @ 20:20:13 #292
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_151657274
dat ligt een beetje aan de marinade denk ik
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  maandag 13 april 2015 @ 20:20:18 #293
211040 Uccie
The bells...the bells....
pi_151657283
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2015 20:19 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Zou jij Nel Veerkamp wel opeten? Nou dat idee een beetje.
Nee, maar je moet dan ook wel van dat rokerige smaakje houden.
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
pi_151657357
  Moderator maandag 13 april 2015 @ 20:23:17 #295
9859 crew  Karina
Woman
pi_151657406
Ik ben heul niet lekker hoor dus dat zou ik niet doen :P
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_151657522
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2015 20:20 schreef sp3c het volgende:
dat ligt een beetje aan de marinade denk ik
Daarom moeten vrouwen ook niet veel bier drinken.
  maandag 13 april 2015 @ 20:29:14 #297
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_151657687
Er moet weer een nieuwe TT komen.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_151658350
quote:
9s.gif Op maandag 13 april 2015 19:42 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

We moeten 'm ook niet te veel complimenten gaan geven, want dan zet -ie z'n Tijs van den Brink-UI weer terug. Dat moeten we niet willen.
Goed punt, ik zal mij proberen in te houden. :@
pi_151658469
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2015 20:29 schreef Mani89 het volgende:
Er moet weer een nieuwe TT komen.
NWS / [SC] Waar de Chinees vraagt: 'Wilt u vlammetjes bij?'
pi_151658829
Ik maak geen nieuwe.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')