Dat weet Hulk maar al te goed.quote:Op maandag 13 april 2015 20:07 schreef sp3c het volgende:
[..]
zijn dochter heeft idd hele dikke Jopen [ afbeelding ] man
Ja, hele sierlijke dame is dat.quote:Op maandag 13 april 2015 20:07 schreef sp3c het volgende:
[..]
zijn dochter heeft idd hele dikke Jopen [ afbeelding ] man
Ik heb mijn katten ook begraven, mag helemaal niet.quote:Op maandag 13 april 2015 20:05 schreef Mani89 het volgende:
Ga je ze dan ook begraven? Ik heb al mijn cavia's wel begraven in mijn tuin.
Mag gewoon http://www.dierenkliniekr(...)sdier-overlijdt.htmlquote:Op maandag 13 april 2015 20:11 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik heb mijn katten ook begraven, mag helemaal niet..
Is een vrouw ook een gezelschapsdier? Technisch gezien dan.quote:honden en andere gezelschapsdieren mogen begraven worden in de eigen tuin
het is geen tijdloze schoonheid neequote:
verbaasd me dat jullie dr niet opgegeten hebben Duindorpquote:Op maandag 13 april 2015 20:16 schreef Mani89 het volgende:
Wij hebben Oma in de tuin begraven, zo onder de begonia's.
Zou jij Nel Veerkamp wel opeten? Nou dat idee een beetje.quote:Op maandag 13 april 2015 20:17 schreef sp3c het volgende:
[..]
Verbaast me dat jullie haar niet opgegeten hebben Duindorp.
Nee, maar je moet dan ook wel van dat rokerige smaakje houden.quote:Op maandag 13 april 2015 20:19 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zou jij Nel Veerkamp wel opeten? Nou dat idee een beetje.
Daarom moeten vrouwen ook niet veel bier drinken.quote:Op maandag 13 april 2015 20:20 schreef sp3c het volgende:
dat ligt een beetje aan de marinade denk ik
Goed punt, ik zal mij proberen in te houden.quote:Op maandag 13 april 2015 19:42 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
We moeten 'm ook niet te veel complimenten gaan geven, want dan zet -ie z'n Tijs van den Brink-UI weer terug. Dat moeten we niet willen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |