Dit is correct.quote:Op maandag 13 april 2015 18:08 schreef Fokker89 het volgende:
Ik heb net gelezen dat specularium een lul is.
Hoe groot mag het max zijn?quote:
Je humor is er duidelijk op vooruit gegaan...quote:Op maandag 13 april 2015 18:24 schreef Specularium het volgende:
[..]
Moet je het zelf opruimen. Gahahahaha!:P
Oh wacht.
Het was een moeilijke dag.quote:Op maandag 13 april 2015 18:25 schreef Uccie het volgende:
[..]
Je humor is er duidelijk op vooruit gegaan...
Nou inderdaad, dit gaat mijn week niet worden.quote:
Ik vond hem voor het vlammetje leuker, dan jat Fokker de UI ook niet.quote:Op maandag 13 april 2015 18:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alsof we in de DDR met inbelverbindingen zitten
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb hem al weer veranderd.quote:Op maandag 13 april 2015 18:28 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik vond hem voor het vlammetje leuker, dan jat Fokker de UI ook niet.
Daar doe ik dan al die moeite voor om em tussen de vlammetjes te krijgenquote:Op maandag 13 april 2015 18:28 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik vond hem voor het vlammetje leuker, dan jat Fokker de UI ook niet.
Ik was ondertussen even de kooi van team Tosti aan het doen, maar inderdaad wat een apenaids is dit weer.quote:Op maandag 13 april 2015 19:16 schreef Specularium het volgende:
DWDD,.
Zo slecht is het nog nooit geweest.
Niet als je het met pannetje en al naar binnen schoffelt.quote:Op maandag 13 april 2015 19:09 schreef YokiKater het volgende:
Ik ga straks gewoon even een pannetje spaghetti naar binnen werken, lekker gezond.
We moeten 'm ook niet te veel complimenten gaan geven, want dan zet -ie z'n Tijs van den Brink-UI weer terug. Dat moeten we niet willen.quote:
Of nog erger.....het A-woord.quote:Op maandag 13 april 2015 19:42 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
We moeten 'm ook niet te veel complimenten gaan geven, want dan zet -ie z'n Tijs van den Brink-UI weer terug. Dat moeten we niet willen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |