abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_151650326
quote:
Zo hé... dat is wel een hele grote kanjer...
pi_151650341
quote:
6s.gif Op maandag 13 april 2015 17:06 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Zo hé... dat is wel een hele grote kanjer...
:D
  Redactie Frontpage maandag 13 april 2015 @ 17:06:52 #203
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_151650354
quote:
8s.gif Op maandag 13 april 2015 17:05 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Wie is Ria?
Dat ben jij snoes :*
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_151650362
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2015 17:06 schreef LTVDK het volgende:

[..]

Dat ben jij snoes :*
Oh oke Kees :D
pi_151650602
quote:
6s.gif Op maandag 13 april 2015 17:06 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Zo hé... dat is wel een hele grote kanjer...
Mad and sad. En Specularium heeft ook eens een goede avond.

Wat ik durf te betwijfelen aangezien DWDD er weer is met Matthijs Apenebola.
pi_151650710
quote:
1s.gif Op maandag 13 april 2015 17:15 schreef Tem het volgende:

[..]

Mad and sad. En Specularium heeft ook eens een goede avond.

Wat ik durf te betwijfelen aangezien DWDD er weer is met Matthijs Apenebola.
Harry vermaakt zich wel met gifjes van zwarte lammetjes die niks doen.
pi_151650805
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2015 16:59 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Wel leuk voor Harry, dat -ie nu twee topics heeft om ruzie te maken met users. Hopelijk gaat hij daar ook "LOL. Didn't read"-gifjes plaatsen.
Hij heeft het nog echt gedaan ook....

Maar goed, die Kanjer is dan ook wel een enorme zeikstraal. Categorie gelly.
pi_151650827
Ik heb die gifjes niet voor niks gemaakt.

Maar dat lullen over users die hier niet posten hoeft niet.
pi_151650847
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2015 17:24 schreef Specularium het volgende:
Ik heb die gifjes niet voor niks gemaakt.

Maar dat lullen over users die hier niet posten hoeft niet.
O ja... :@ Anders krijg ik timmmmm op m'n dak. Aangezien die hier ook niet post nu, zeg ik maar niks meer. ;(
  Redactie Frontpage maandag 13 april 2015 @ 17:26:07 #210
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_151650877
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2015 17:25 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

O ja... :@ Anders krijg ik timmmmm op m'n dak. Aangezien die hier ook niet post nu, zeg ik maar niks meer. ;(
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_151650915
Test.
pi_151650928
Mwah, valt weer tegen, waarschijnlijk omdat die walgelijke LTDKDV met dit plaatje kwam.
  Redactie Frontpage maandag 13 april 2015 @ 17:28:37 #213
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_151650945
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2015 17:27 schreef Specularium het volgende:
Mwah, valt weer tegen, waarschijnlijk omdat die walgelijke LTDKDV met dit plaatje kwam.
Staat je wel eigenlijk.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_151651073
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2015 17:27 schreef Specularium het volgende:
Mwah, valt weer tegen, waarschijnlijk omdat die walgelijke LTDKDV met dit plaatje kwam.
Oogt wat te goedkoop. Voor een beter effect moet je de buitenkant van het plaatje even in RGB 240, 240, 240 zetten. :)

Zoiets, zeg maar: 8-)

[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 13-04-2015 17:38:17 ]
pi_151651125
yolo hardlopen.
  maandag 13 april 2015 @ 17:40:15 #216
211040 Uccie
The bells...the bells....
pi_151651236
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2015 17:27 schreef Specularium het volgende:
Test.
Blije bij.
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
pi_151651255
Bzzzz.
pi_151651329
quote:
3s.gif Op maandag 13 april 2015 17:40 schreef Uccie het volgende:

[..]

Blije bij.
Daar zeg je zoiets...

Een blije bij hoort erbij:
pi_151651352
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2015 17:41 schreef Specularium het volgende:
Bzzzz.
Is al veel beter. Eigenlijk moeten er alleen nog vlammetjes bij.
  maandag 13 april 2015 @ 17:50:01 #220
211040 Uccie
The bells...the bells....
pi_151651482
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2015 17:44 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Is al veel beter. Eigenlijk moeten er alleen nog vlammetjes bij.
Bijen en vuur. Weet niet hoor. Klinkt niet als een topshow.
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
  Redactie Frontpage maandag 13 april 2015 @ 17:50:37 #221
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_151651505


Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_151651594
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2015 17:50 schreef LTVDK het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Gaaf hoor. En het beweegt, dus daarmee scoor je dikke pluspunten bij Specsavers.
  Redactie Frontpage maandag 13 april 2015 @ 17:57:59 #223
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_151651688
quote:
3s.gif Op maandag 13 april 2015 17:50 schreef Uccie het volgende:

[..]

Bijen en vuur. Weet niet hoor. Klinkt niet als een topshow.
Kan best :Y



Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_151651765
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2015 17:57 schreef LTVDK het volgende:

[..]

Kan best :Y

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Per-fect. Niks meer aan veranderen.
pi_151651871
.
pi_151652014
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2015 17:57 schreef LTVDK het volgende:

[..]

Kan best :Y

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
quote:
De upload van dit bestand kon niet worden voltooid. Het bestand is te groot.
:(.
pi_151652019
Ik heb net gelezen dat specularium een lul is.
pi_151652176
quote:
7s.gif Op maandag 13 april 2015 18:08 schreef Fokker89 het volgende:
Ik heb net gelezen dat specularium een lul is.
Dit is correct.
  Redactie Frontpage maandag 13 april 2015 @ 18:13:11 #229
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_151652201
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2015 18:08 schreef Specularium het volgende:

[..]

[..]

:(.
Hoe groot mag het max zijn?
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_151652242
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2015 18:13 schreef LTVDK het volgende:

[..]

Hoe groot mag het max zijn?
quote:
De maximaal toegestane grootte is 10240 bytes.
  maandag 13 april 2015 @ 18:20:02 #231
211040 Uccie
The bells...the bells....
pi_151652427
Kom ik net thuis....heeft team Tosti weer een ei gelegd, moeilijke beesten zijn het ook.
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
pi_151652575
quote:
3s.gif Op maandag 13 april 2015 18:20 schreef Uccie het volgende:
Kom ik net thuis....
Moet je het zelf opruimen. Gahahahaha!:P

Oh wacht.
  Redactie Frontpage maandag 13 april 2015 @ 18:24:51 #233
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_151652586
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2015 18:14 schreef Specularium het volgende:

[..]

[..]

Alsof we in de DDR met inbelverbindingen zitten :{



Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  maandag 13 april 2015 @ 18:25:22 #234
211040 Uccie
The bells...the bells....
pi_151652610
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2015 18:24 schreef Specularium het volgende:

[..]

Moet je het zelf opruimen. Gahahahaha!:P

Oh wacht.
Je humor is er duidelijk op vooruit gegaan...
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
pi_151652631
Ik heb ook maar een nieuwe UI genomen
pi_151652636
quote:
3s.gif Op maandag 13 april 2015 18:25 schreef Uccie het volgende:

[..]

Je humor is er duidelijk op vooruit gegaan...
Het was een moeilijke dag.
  maandag 13 april 2015 @ 18:26:20 #237
211040 Uccie
The bells...the bells....
pi_151652648
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2015 18:26 schreef Specularium het volgende:

[..]

Het was een moeilijke dag.
Nou inderdaad, dit gaat mijn week niet worden.
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
pi_151652698
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2015 18:24 schreef LTVDK het volgende:

[..]

Alsof we in de DDR met inbelverbindingen zitten :{

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Ik vond hem voor het vlammetje leuker, dan jat Fokker de UI ook niet.
pi_151652735
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2015 18:28 schreef Specularium het volgende:

[..]

Ik vond hem voor het vlammetje leuker, dan jat Fokker de UI ook niet.
Ik heb hem al weer veranderd.

Dan maar weer mijn mislukte kerst-UI
  Redactie Frontpage maandag 13 april 2015 @ 18:34:58 #240
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_151652949
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2015 18:28 schreef Specularium het volgende:

[..]

Ik vond hem voor het vlammetje leuker, dan jat Fokker de UI ook niet.
Daar doe ik dan al die moeite voor om em tussen de vlammetjes te krijgen ;(



Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_151653055
Is toch prima zo?
pi_151653182
*O*.

Ik mag tot 75 kb.
pi_151654269
Ik ga straks gewoon even een pannetje spaghetti naar binnen werken, lekker gezond.
pi_151654555
DWDD, _O-.

Zo slecht is het nog nooit geweest.
  maandag 13 april 2015 @ 19:19:15 #245
211040 Uccie
The bells...the bells....
pi_151654659
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2015 19:16 schreef Specularium het volgende:
DWDD, _O-.

Zo slecht is het nog nooit geweest.
Ik was ondertussen even de kooi van team Tosti aan het doen, maar inderdaad wat een apenaids is dit weer.
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2015 19:09 schreef YokiKater het volgende:
Ik ga straks gewoon even een pannetje spaghetti naar binnen werken, lekker gezond.
Niet als je het met pannetje en al naar binnen schoffelt.
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
pi_151655349
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2015 18:40 schreef Specularium het volgende:
*O*.

Ik mag tot 75 kb.
Hele verbetering, Harry ^O^
pi_151655372
Wat een prachtige UI, Harry.
pi_151655677
quote:
3s.gif Op maandag 13 april 2015 19:35 schreef anonymoussie het volgende:
Wat een prachtige UI, Harry.
We moeten 'm ook niet te veel complimenten gaan geven, want dan zet -ie z'n Tijs van den Brink-UI weer terug. Dat moeten we niet willen.
  maandag 13 april 2015 @ 19:43:12 #249
211040 Uccie
The bells...the bells....
pi_151655706
quote:
9s.gif Op maandag 13 april 2015 19:42 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

We moeten 'm ook niet te veel complimenten gaan geven, want dan zet -ie z'n Tijs van den Brink-UI weer terug. Dat moeten we niet willen.
Of nog erger.....het A-woord.
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
  Redactie Frontpage maandag 13 april 2015 @ 19:53:15 #250
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_151656143
Lekker suggestieve aankondiging voor het journaal :') Ontploffing op een woonboot "was het een aanslag?" |:(
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')