quote:Op maandag 13 april 2015 17:06 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zo hé... dat is wel een hele grote kanjer...
Dat ben jij snoesquote:
Mad and sad. En Specularium heeft ook eens een goede avond.quote:Op maandag 13 april 2015 17:06 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zo hé... dat is wel een hele grote kanjer...
Harry vermaakt zich wel met gifjes van zwarte lammetjes die niks doen.quote:Op maandag 13 april 2015 17:15 schreef Tem het volgende:
[..]
Mad and sad. En Specularium heeft ook eens een goede avond.
Wat ik durf te betwijfelen aangezien DWDD er weer is met Matthijs Apenebola.
Hij heeft het nog echt gedaan ook....quote:Op maandag 13 april 2015 16:59 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wel leuk voor Harry, dat -ie nu twee topics heeft om ruzie te maken met users. Hopelijk gaat hij daar ook "LOL. Didn't read"-gifjes plaatsen.
O ja...quote:Op maandag 13 april 2015 17:24 schreef Specularium het volgende:
Ik heb die gifjes niet voor niks gemaakt.
Maar dat lullen over users die hier niet posten hoeft niet.
quote:Op maandag 13 april 2015 17:25 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
O ja...Anders krijg ik timmmmm op m'n dak. Aangezien die hier ook niet post nu, zeg ik maar niks meer.
Staat je wel eigenlijk.quote:Op maandag 13 april 2015 17:27 schreef Specularium het volgende:
Mwah, valt weer tegen, waarschijnlijk omdat die walgelijke LTDKDV met dit plaatje kwam.
Oogt wat te goedkoop. Voor een beter effect moet je de buitenkant van het plaatje even in RGB 240, 240, 240 zetten.quote:Op maandag 13 april 2015 17:27 schreef Specularium het volgende:
Mwah, valt weer tegen, waarschijnlijk omdat die walgelijke LTDKDV met dit plaatje kwam.
Blije bij.quote:
Bijen en vuur. Weet niet hoor. Klinkt niet als een topshow.quote:Op maandag 13 april 2015 17:44 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Is al veel beter. Eigenlijk moeten er alleen nog vlammetjes bij.
Kan bestquote:Op maandag 13 april 2015 17:50 schreef Uccie het volgende:
[..]
Bijen en vuur. Weet niet hoor. Klinkt niet als een topshow.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |