De leven is zwaarquote:
Bij mij is het krat nog halfvolquote:Op maandag 13 april 2015 16:24 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik heb nog een bierkratje die ik kan inleveren voor statiegeld
Je kan ook het kratje inleveren zonder flesjes, is toch weer ¤1,50quote:Op maandag 13 april 2015 16:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De leven is zwaarMaar gelukkig hebben we elkaar
[..]
Bij mij is het krat nog halfvol
Maar dan moet ik de volgende keer met al die losse flesjes gaan sleurenquote:Op maandag 13 april 2015 16:28 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Je kan ook het kratje inleveren zonder flesjes, is toch weer ¤1,50
Kan je mooi op stap vanavond
Even die beestjes voor de foto leuk op een stoel zetten om ze vervolgens in een krat het ruim in te gooienquote:Op maandag 13 april 2015 16:32 schreef Yasmin23 het volgende:
OMG
http://nos.nl/artikel/2030031-koala-s-in-de-wolken.html
Jeps. Zo gaat dat met Koala's.quote:Op maandag 13 april 2015 16:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Even die beestjes voor de foto leuk op een stoel zetten om ze vervolgens in een krat het ruim in te gooien.
Hoe noem je twee of meerdere koala's die met elkaar samenwerken?quote:Op maandag 13 april 2015 16:32 schreef Yasmin23 het volgende:
OMG
http://nos.nl/artikel/2030031-koala-s-in-de-wolken.html
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 13 april 2015 16:35 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hoe noem je twee of meerdere koala's die met elkaar samenwerken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gahahahaah moest hardop lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Hoe noem je twee of meerdere koala's die met elkaar samenwerken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic![]()
[..]
Hoe noem je twee of meerdere koala's die met elkaar samenwerken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Maar even hier verder, Specu is daar al met anderen ruzie aan het makenIk zag het jaquote:Op maandag 13 april 2015 16:52 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De user die jij zo graag wilt bannen, heet uitgerekend allerliefste
allerliefste
Als zelfs die al wordt geband, is er voor de rest van ons geen enkele hoop meer.
Dit is natuurlijk mijn snode plan om de plek van de 'allerliefste' in te nemen
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
_____
_____
Wel leuk voor Harry, dat -ie nu twee topics heeft om ruzie te maken met users. Hopelijk gaat hij daar ook "LOL. Didn't read"-gifjes plaatsen.quote:Op maandag 13 april 2015 16:55 schreef LTVDK het volgende:
Maar even hier verder, Specu is daar al met anderen ruzie aan het maken
Fijn dat je het eerlijk opbiecht, Kees.quote:Op maandag 13 april 2015 16:55 schreef LTVDK het volgende:
Ik zag het ja
Dit is natuurlijk mijn snode plan om de plek van de 'allerliefste' in te nemen![]()
![]()
Haal die ándere' dan ook hier heen.quote:Op maandag 13 april 2015 16:55 schreef LTVDK het volgende:
Maar even hier verder, Specu is daar al met anderen ruzie aan het maken
[..]
Ik zag het ja
Dit is natuurlijk mijn snode plan om de plek van de 'allerliefste' in te nemen![]()
![]()
Alleen Ria mag mij in uitzonderlijke gevallen Kees noemen jaquote:Op maandag 13 april 2015 16:59 schreef Elfletterig het volgende:
Fijn dat je het eerlijk opbiecht, Kees.
_____
Wie is Ria?quote:Op maandag 13 april 2015 17:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alleen Ria mag mij in uitzonderlijke gevallen Kees noemen ja![]()
Oké, ik zal het niet meer doen. Case closed.quote:Op maandag 13 april 2015 17:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alleen Ria mag mij in uitzonderlijke gevallen Kees noemen ja
Forum Opties Forumhop: Hop naar: