ik zou gewoon selectief wat users doen verdwijnenquote:Op maandag 13 april 2015 15:42 schreef Specularium het volgende:
Iedereen vindt het selectief als zijn post verdwijnt ja.
....in jouw ogen te ver, dat maakt het niet persé waar.quote:Op maandag 13 april 2015 16:14 schreef Specularium het volgende:
[..]
Als ik 'censuur' toepas wil dat zeggen dat je post te ver ging, of het was een reactie op een verwijderde post.
Want je krijgt ruim genoeg de kans hier om te laten zien wat voor aanwinst je zelf eigenlijk bent.
Oeh, doe user 310423quote:Op maandag 13 april 2015 16:20 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ik zou gewoon selectief wat users doen verdwijnen
Net zoals het nooit buitenspel lijkt tot je de camerabeelden terugkijkt.quote:Op maandag 13 april 2015 16:21 schreef Kanjer het volgende:
[..]
....in jouw ogen te ver, dat maakt het niet persé waar.
Nou, kom maar op met die beelden dan, waarin ik, volgens jou, te ver ging.quote:Op maandag 13 april 2015 16:40 schreef Specularium het volgende:
[..]
Net zoals het nooit buitenspel lijkt tot je de camerabeelden terugkijkt.
Geen idee, toetste gewoon een random nummer inquote:
Ik ga geen verwijderde posts hier terugzetten omdat jij niet gelooft dat je post vrij achterlijk was.quote:Op maandag 13 april 2015 16:42 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Nou, kom maar op met die beelden dan, waarin ik, volgens jou, te ver ging.
Dus omdat jij je klem lult, wat mijn post achterlijk??quote:Op maandag 13 april 2015 16:44 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik ga geen verwijderde posts hier terugzetten omdat jij niet gelooft dat je post vrij achterlijk was.
Nee, je post was eerst al achterlijk, en daarna ging ik geen verwijderde posts terugzetten.quote:Op maandag 13 april 2015 16:47 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Dus omdat jij je klem lult, wat mijn post achterlijk??
Oke, dijk van een mod ben je hoor, not.
De user die jij zo graag wilt bannen, heet uitgerekend allerliefstequote:Op maandag 13 april 2015 16:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Geen idee, toetste gewoon een random nummer in.
Wat jij wil, oh grote mod, blijf vooral in je zelf geloven.quote:Op maandag 13 april 2015 16:50 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, je post was eerst al achterlijk, en daarna ging ik geen verwijderde posts terugzetten.
Dan heb je een redelijk verkeerd beeld van mij.quote:Op maandag 13 april 2015 16:54 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Wat jij wil, oh grote mod, blijf vooral in je zelf geloven.
Je staat gewoon klem en krijgt het niet voor elkaar omdat toe te geven, dus probeer je het met beledigingen in de hoop dat ik je ook ga beledigen zodat je een stok hebt om mee te slaan en dit in je voordeel af te sluiten.
Nou, dat denk ik niet hoor, ik herken een machtmisbruiker wel als ik er eentje zie.quote:Op maandag 13 april 2015 17:01 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dan heb je een redelijk verkeerd beeld van mij.
Ik haal iets weg en dan moet jij er van uitgaan dat dat met een goede reden was.
En geloof je het niet dan vraag je het aan een FA ofzo.
quote:Op maandag 13 april 2015 17:12 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Nou, dat denk ik niet hoor, ik herken een machtmisbruiker wel als ik er eentje zie.
En ik moet helemaal nergens van uit te gaan, dat bepaal ik zelf wel, en nee, ik geloof je zeker niet.
Maar ik ben gelukkig niet zo'n nagemaakte die dan maar gaat klagen bij je "baas"
Geniet er maar van, heb je ook een een beetje voldoening en een leuke avond.
Worstenbroodjes.quote:
Nee dat klopt, met name als het niet in hun linkse straatje past.quote:Op maandag 13 april 2015 16:06 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Niet alleen de mijn posts, laten we zeggen dat "censuur" voor jou geen onbekend gegeven is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |