abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator maandag 13 april 2015 @ 16:20:49 #201
8781 crew  Frutsel
pi_151648706
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2015 15:42 schreef Specularium het volgende:
Iedereen vindt het selectief als zijn post verdwijnt ja.
ik zou gewoon selectief wat users doen verdwijnen
pi_151648735
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2015 16:14 schreef Specularium het volgende:

[..]

Als ik 'censuur' toepas wil dat zeggen dat je post te ver ging, of het was een reactie op een verwijderde post.

Want je krijgt ruim genoeg de kans hier om te laten zien wat voor aanwinst je zelf eigenlijk bent.
....in jouw ogen te ver, dat maakt het niet persé waar.
  Redactie Frontpage maandag 13 april 2015 @ 16:24:20 #203
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_151648823
quote:
6s.gif Op maandag 13 april 2015 16:20 schreef Frutsel het volgende:

[..]

ik zou gewoon selectief wat users doen verdwijnen
Oeh, doe user 310423 :D
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_151649429
quote:
1s.gif Op maandag 13 april 2015 16:21 schreef Kanjer het volgende:

[..]

....in jouw ogen te ver, dat maakt het niet persé waar.
Net zoals het nooit buitenspel lijkt tot je de camerabeelden terugkijkt.
pi_151649468
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2015 16:24 schreef LTVDK het volgende:

[..]

Oeh, doe user 310423 :D
Jouw kloon?
pi_151649498
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2015 16:40 schreef Specularium het volgende:

[..]

Net zoals het nooit buitenspel lijkt tot je de camerabeelden terugkijkt.
Nou, kom maar op met die beelden dan, waarin ik, volgens jou, te ver ging.
  Redactie Frontpage maandag 13 april 2015 @ 16:44:04 #207
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_151649558
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2015 16:41 schreef Specularium het volgende:

[..]

Jouw kloon?
Geen idee, toetste gewoon een random nummer in :).
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_151649564
-Niet mee bemoeien-

[ Bericht 95% gewijzigd door Specularium op 13-04-2015 16:44:37 ]
pi_151649570
quote:
1s.gif Op maandag 13 april 2015 16:42 schreef Kanjer het volgende:

[..]

Nou, kom maar op met die beelden dan, waarin ik, volgens jou, te ver ging.
Ik ga geen verwijderde posts hier terugzetten omdat jij niet gelooft dat je post vrij achterlijk was.
pi_151649618
Jammer dit.
pi_151649667
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2015 16:44 schreef Specularium het volgende:

[..]

Ik ga geen verwijderde posts hier terugzetten omdat jij niet gelooft dat je post vrij achterlijk was.
Dus omdat jij je klem lult, wat mijn post achterlijk??

Oke, dijk van een mod ben je hoor, not.
pi_151649785
quote:
1s.gif Op maandag 13 april 2015 16:47 schreef Kanjer het volgende:

[..]

Dus omdat jij je klem lult, wat mijn post achterlijk??

Oke, dijk van een mod ben je hoor, not.
Nee, je post was eerst al achterlijk, en daarna ging ik geen verwijderde posts terugzetten.
pi_151649848
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2015 16:44 schreef LTVDK het volgende:

[..]

Geen idee, toetste gewoon een random nummer in :).
De user die jij zo graag wilt bannen, heet uitgerekend allerliefste
allerliefste

Als zelfs die al wordt geband, is er voor de rest van ons geen enkele hoop meer.
pi_151649951
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2015 16:50 schreef Specularium het volgende:

[..]

Nee, je post was eerst al achterlijk, en daarna ging ik geen verwijderde posts terugzetten.
Wat jij wil, oh grote mod, blijf vooral in je zelf geloven.

Je staat gewoon klem en krijgt het niet voor elkaar omdat toe te geven, dus probeer je het met beledigingen in de hoop dat ik je ook ga beledigen zodat je een stok hebt om mee te slaan en dit in je voordeel af te sluiten.
pi_151650179
quote:
1s.gif Op maandag 13 april 2015 16:54 schreef Kanjer het volgende:

[..]

Wat jij wil, oh grote mod, blijf vooral in je zelf geloven.

Je staat gewoon klem en krijgt het niet voor elkaar omdat toe te geven, dus probeer je het met beledigingen in de hoop dat ik je ook ga beledigen zodat je een stok hebt om mee te slaan en dit in je voordeel af te sluiten.
Dan heb je een redelijk verkeerd beeld van mij.

Ik haal iets weg en dan moet jij er van uitgaan dat dat met een goede reden was.
En geloof je het niet dan vraag je het aan een FA ofzo.
pi_151650507
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2015 17:01 schreef Specularium het volgende:

[..]

Dan heb je een redelijk verkeerd beeld van mij.

Ik haal iets weg en dan moet jij er van uitgaan dat dat met een goede reden was.
En geloof je het niet dan vraag je het aan een FA ofzo.
Nou, dat denk ik niet hoor, ik herken een machtmisbruiker wel als ik er eentje zie.

En ik moet helemaal nergens van uit te gaan, dat bepaal ik zelf wel, en nee, ik geloof je zeker niet.
Maar ik ben gelukkig niet zo'n nagemaakte die dan maar gaat klagen bij je "baas"

Geniet er maar van, heb je ook een een beetje voldoening en een leuke avond.
pi_151650614
quote:
1s.gif Op maandag 13 april 2015 17:12 schreef Kanjer het volgende:

[..]

Nou, dat denk ik niet hoor, ik herken een machtmisbruiker wel als ik er eentje zie.

En ik moet helemaal nergens van uit te gaan, dat bepaal ik zelf wel, en nee, ik geloof je zeker niet.
Maar ik ben gelukkig niet zo'n nagemaakte die dan maar gaat klagen bij je "baas"

Geniet er maar van, heb je ook een een beetje voldoening en een leuke avond.
pi_151650698
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2015 17:16 schreef Specularium het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Je hebt per ongeluk een privégifje van jezelf geplaatst, ik denk ik waarschuw maar even.
pi_151650729
Bedankt Hans.

Nu ga ik eten.
pi_151650881
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2015 17:20 schreef Specularium het volgende:
Bedankt Hans.

Nu ga ik eten.
Geniet van je worstebroodjes rinus!
  Redactie Frontpage maandag 13 april 2015 @ 17:32:02 #221
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_151651021
quote:
1s.gif Op maandag 13 april 2015 17:26 schreef Kanjer het volgende:

[..]

Geniet van je worstebroodjes rinus!
Worstenbroodjes.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_151651580
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2015 17:32 schreef LTVDK het volgende:

[..]

Worstenbroodjes.
Taalnasi.
pi_151660064
quote:
1s.gif Op maandag 13 april 2015 17:53 schreef Kanjer het volgende:

[..]

Taalnasi.
Taalnazi.
pi_151663030
quote:
1s.gif Op maandag 13 april 2015 16:06 schreef Kanjer het volgende:

[..]

Niet alleen de mijn posts, laten we zeggen dat "censuur" voor jou geen onbekend gegeven is.
Nee dat klopt, met name als het niet in hun linkse straatje past.
pi_151665890
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2015 21:15 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Taalnazi.
Hap.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')