quote:
Fixed.quote:Op maandag 13 april 2015 15:26 schreef Specularium het volgende:
[..]
Beetje als het leven van iedereen hier.
Die grap wilde ik net makenquote:
Ik vond al dat je erg snel kon typenquote:Op maandag 13 april 2015 15:33 schreef Karina het volgende:
Nou en.
Fijn voor je.
Dat was tegen Yasmin trouwens.
Oh dan heb ik nog groter nieuws, ik heb net mijn bed opgemaakt!quote:Op maandag 13 april 2015 15:33 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Onzin, ik heb net nog een raam open gedaan hier in huis
Ik ga straks stofzuigenquote:Op maandag 13 april 2015 15:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh dan heb ik nog groter nieuws, ik heb net mijn bed opgemaakt!
Dat doe ik nooit, snap ik echt het nut niet vanquote:Op maandag 13 april 2015 15:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh dan heb ik nog groter nieuws, ik heb net mijn bed opgemaakt!
Vind ik lekker als ik 's avonds naar bed ga, eerst een tijdje luchten en dan weer opmaken, kom je in een fris bed 's avonds.quote:Op maandag 13 april 2015 15:35 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dat doe ik nooit, snap ik echt het nut niet van
Moet Yasmin dan een gekreukelde doek om haar kop?quote:Op maandag 13 april 2015 15:35 schreef Fokker89 het volgende:
Zelfde als mensen die hun theedoeken strijken..
kost alleen maar energie
Ik zag vanochtend een filmpje van bedbugs. Waren er echt gigantisch veel. En die bewoner sliep er gewoon in.quote:Op maandag 13 april 2015 15:35 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dat doe ik nooit, snap ik echt het nut niet van
Dat luchten zit wel wat in, maar dan nog smijt ik het gewoon op mijn bedquote:Op maandag 13 april 2015 15:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Vind ik lekker als ik 's avonds naar bed ga, eerst een tijdje luchten en dan weer opmaken, kom je in een fris bed 's avonds.
Dat heeft met wassen te maken, het is niet zo dat die dingen niet op een opgemaakt bed gaan zittenquote:Op maandag 13 april 2015 15:36 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik zag vanochtend een filmpje van bedbugs. Waren er echt gigantisch veel. En die bewoner sliep er gewoon in.
Ben te lui om mijn hoofddoeken te strijken.quote:Op maandag 13 april 2015 15:36 schreef Specularium het volgende:
[..]
Moet Yasmin dan een gekreukelde doek om haar kop?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |